Sarah93 Skrevet 9. mai 2022 #28301 Skrevet 9. mai 2022 Nå går hun jo ut med at hun vil ha barn om ikke altfor lang tid. Helt greit det, man trenger ikke å være et glansbilde for å få barn, og hun kan sikkert bli en god mor. Men da er hun nødt til å vokse med oppgaven, for nå virker hun ganske umoden. Og få orden på det med kompleksene sine, og avhengigheten av operasjoner. Det blir vanskelig nok for barnet at det overhodet ikke ligner på henne etter operasjonene, men dobbelt så ille om hun fortsetter å endre på utseendet og skaper et sykt skjønnhetshysteri gjennom oppveksten. Det er mulig å få hjelp til selvbildet, og jobbe med sine egne komplelser og avhengighet av inngrep. Men jeg tror ikke SE ønsker det. Det gir henne for mye, også i form av inntekter. Hun hadde ikke vært så stor som influenser om det ikke var for den ekstreme bruken av injeksjoner og operasjoner. Det er noe av der som gjør at hun skiller seg fra andre, som bare gjør litt. Men det er mange som skifter verdier av å få barn, så det kan gå bra! Og så er det de som ikke har gjort det- som Caroline Berg Eriksen. 21
elskermenn Skrevet 9. mai 2022 #28303 Skrevet 9. mai 2022 Sarah93 skrev (27 minutter siden): Nå går hun jo ut med at hun vil ha barn om ikke altfor lang tid. Helt greit det, man trenger ikke å være et glansbilde for å få barn, og hun kan sikkert bli en god mor. Men da er hun nødt til å vokse med oppgaven, for nå virker hun ganske umoden. Og få orden på det med kompleksene sine, og avhengigheten av operasjoner. Det blir vanskelig nok for barnet at det overhodet ikke ligner på henne etter operasjonene, men dobbelt så ille om hun fortsetter å endre på utseendet og skaper et sykt skjønnhetshysteri gjennom oppveksten. Det er mulig å få hjelp til selvbildet, og jobbe med sine egne komplelser og avhengighet av inngrep. Men jeg tror ikke SE ønsker det. Det gir henne for mye, også i form av inntekter. Hun hadde ikke vært så stor som influenser om det ikke var for den ekstreme bruken av injeksjoner og operasjoner. Det er noe av der som gjør at hun skiller seg fra andre, som bare gjør litt. Men det er mange som skifter verdier av å få barn, så det kan gå bra! Og så er det de som ikke har gjort det- som Caroline Berg Eriksen. Enkelte burde vært beskyttet mot seg selv. Hadde SE vært fattig og uattraktiv hadde bv vært på saken 9 1
Sarah93 Skrevet 9. mai 2022 #28304 Skrevet 9. mai 2022 elskermenn skrev (Akkurat nå): Enkelte burde vært beskyttet mot seg selv. Hadde SE vært fattig og uattraktiv hadde bv vært på saken Hvorfor det? Kan man ikke ha omsorgsevne om man har silikonpupper og har hatt en utagerende ungdomstid? I så fall er det mange flotte foreldre som må levere tilbake barna sine. 5
elskermenn Skrevet 9. mai 2022 #28305 Skrevet 9. mai 2022 (endret) Sarah93 skrev (25 minutter siden): Hvorfor det? Kan man ikke ha omsorgsevne om man har silikonpupper og har hatt en utagerende ungdomstid? I så fall er det mange flotte foreldre som må levere tilbake barna sine. Hahaha for en antakelse XD ungdomstid XD kek Hadde likt å se deg forsvare folk med dårlig økonomi på samme måte. Omsorgsevne er aldri nok, eller er det? Endret 9. mai 2022 av elskermenn 1
Justlooking Skrevet 9. mai 2022 #28306 Skrevet 9. mai 2022 Sarah93 skrev (16 minutter siden): Hvorfor det? Kan man ikke ha omsorgsevne om man har silikonpupper og har hatt en utagerende ungdomstid? I så fall er det mange flotte foreldre som må levere tilbake barna sine. Hun har i grunn en utagerende voksentid også 😊 Hun har ikke evnet å ha dyr og alle har havnet hos foreldrene ganske raskt. Men hun kan selvsagt ansette en barnepasser som bor hos henne. 12
Honey Dew Skrevet 9. mai 2022 #28307 Skrevet 9. mai 2022 Sarah93 skrev (27 minutter siden): Hvorfor det? Kan man ikke ha omsorgsevne om man har silikonpupper og har hatt en utagerende ungdomstid? I så fall er det mange flotte foreldre som må levere tilbake barna sine. Utagerende ungdomstid??? Hun er en utagerende voksen. Når folk nærmer seg 30, er de ikke ungdommer lengre. 32 4
Sarah93 Skrevet 9. mai 2022 #28308 Skrevet 9. mai 2022 Jesus Kristus, utagerende tid som ung voksen. Så at ungdomstid ble upresist, men antok at folk ville skjønne hva jeg mente. Ungdomstiden varer lenge i våre dager, og det kan man like eller mislike men det er et faktum. Poenget mitt er AKKURAT det samme. Hvis dere mener barnevernet skal gripe inn fordi en 27-åring fester og flasher pupper lenge FØR hun har planer om å bli gravid, får de det travelt. 5 1
Sarah93 Skrevet 9. mai 2022 #28309 Skrevet 9. mai 2022 elskermenn skrev (21 minutter siden): Hahaha for en antakelse XD ungdomstid XD kek Hadde likt å se deg forsvare folk med dårlig økonomi på samme måte. Omsorgsevne er aldri nok, eller er det? Hva i alle dager? Hva vet du om mine holdninger til folk med dårlig økonomi? Hva vet du om økonomien min? 4
Vampyrina Skrevet 9. mai 2022 #28310 Skrevet 9. mai 2022 Hva skjedde egentlig med den siste hunden hennes? Den som hun og Kasper skaffet? 3
Citha Skrevet 9. mai 2022 #28311 Skrevet 9. mai 2022 1 minutt siden, Vampyrina said: Hva skjedde egentlig med den siste hunden hennes? Den som hun og Kasper skaffet? Harstad zoo. Han fikk seg venner og et nytt liv der, om jeg ikke husker feil. Så hun kunne ikke ta han med tilbake til Oslo. Må jo begynne å bli fullt hjemme hos foreldrene hennes. 24 2
Kmff20 Skrevet 9. mai 2022 #28312 Skrevet 9. mai 2022 Noen som har lukter på parfymen? Var den bedre enn den forrige?
Havnefogden Skrevet 9. mai 2022 #28313 Skrevet 9. mai 2022 Nå skal podcasten til Sophie Elise og Fetisha gjenoppstå. Hun er altså inne i varmen igjen. Joakim Kleven har også hengt seg på og blitt akseptert igjen. Hva? Begynner det å bli få wannabes i Oslo? Alt dokumentert av Se & Hør i forbindelse med Gullruten. 6
Pust Skrevet 10. mai 2022 #28314 Skrevet 10. mai 2022 Jeg har sikkert sagt det før, men det er noe trist og patetisk over instakontoer som kun består av selfier. Ekstra ille når det er godt voksne kvinner som opptrer som forvirrede tenåringer. Jeg undrer meg virkelig over hva det er som får seriøse annonsører til å benytte seg av påvirkere og hva det er med tabloidmediene som gir så mye oppmerksomhet til mennesker som ikke kan noe som helst annet enn å ta bilder av seg selv … 😔 27 4
Oppland Skrevet 10. mai 2022 #28315 Skrevet 10. mai 2022 Pust skrev (15 minutter siden): Jeg har sikkert sagt det før, men det er noe trist og patetisk over instakontoer som kun består av selfier. Ekstra ille når det er godt voksne kvinner som opptrer som forvirrede tenåringer. Jeg undrer meg virkelig over hva det er som får seriøse annonsører til å benytte seg av påvirkere og hva det er med tabloidmediene som gir så mye oppmerksomhet til mennesker som ikke kan noe som helst annet enn å ta bilder av seg selv … 😔 Jeg tror de bare ser en masse bilder og TV program om disse "kjendisene" og tror deres produkter selger bra bare de blir koblet til disse personene. Hva de eller gjør og står for tror jeg ikke annonsørene bryr seg noe om. 6
Isild Skrevet 10. mai 2022 #28316 Skrevet 10. mai 2022 Oppland skrev (3 timer siden): Jeg tror de bare ser en masse bilder og TV program om disse "kjendisene" og tror deres produkter selger bra bare de blir koblet til disse personene. Hva de eller gjør og står for tror jeg ikke annonsørene bryr seg noe om. Etter å ha fulgt litt med en stund, så er jeg ganske sikker på at du har helt rett. Annonsørene virker ikke å være særlig interessert i/oppdatert på hva "kjendisene" er kjent for, omdømmet de har - og om de engasjerer positivt eller negativt. Så lenge de er "kjendiser" så løper annonsørene etter de med avtaler. 15 3
Xstrella Skrevet 10. mai 2022 #28317 Skrevet 10. mai 2022 Hvem er kirurgene bak dem? De får ikke slike fjes og kropper uten hjelp og kniv. Dette skal dagens døtre og sønner vokse opp i. Jeg kjenner til gutter som misliker seg selv fordi de ikke har paradis hotell kropp. Jeg kjenner jenter som skjærer i seg selv fordi de føler seg tykke og stygge. Dette MÅ ta slutt. Man ser jo influencere er psyke selv. Det er ikke normalt. Send de på behandling og kutt ut selfie livet. 25
Isild Skrevet 10. mai 2022 #28318 Skrevet 10. mai 2022 Flere av avisene legger ut små artikler med Sophie Elise fra Gullruten. Kommenarfeltene går i det samme. Folk er lei henne, "hvem er hun"?, "plastic fantastic" , "la oss slippe å høre mer om henne nå" , "hun må kle på seg". Osv Innimellom dette er det en og annen som kommenterer at andre er slemme som kommenterer som de gjør osv. Men hvis man kan gå ut i fra at disse kommentarfeltene gjenspeiler helt vanlige avislesere, så er det jo helt tydelig at Sophie Elise er "oppskrytt" av media? Hun er ikke særlig godt likt ute blandt publikum. Hun får mye oppmerksomhet ja, men det hun får oppmerksomhet for er jo virkelig ikke positivt. Hun har selvsagt sine mange fans. Men noen kjendis-yndling blandt folk flest er hun virkelig ikke. Det virker å være tvert imot. Hun hadde vel noen uker med god omtalel da hun var på Farmen. Men, gummistøvlene, flettene og det litt uskyldige ble byttet ut med drastiske operasjoner, fyll, kjærlighetsdrama i Se og Hør og grovt seksualiserte bilder med en venninne. Håper iallefall hun slutter med alt det sist nevnte før hun får det barnet hun så inderlig ønsker seg om kun kort tid. En baby kan hun vel ikke bare levere fra seg i Harstad når hun ikke orker ansvaret allikevel mener jeg. Det er noe trist over at media hauser henne opp som kjendis, mens publikum egentlig tilbakemelder at de ser på henne som en klovn. Sånn sett så syns jeg nesten media er med på å gjøre henne til et offentlig mobbeoffer. 42
Sol Rampelyset Skrevet 10. mai 2022 #28319 Skrevet 10. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Tough cookie Skrevet 10. mai 2022 #28320 Skrevet 10. mai 2022 Jeg føler meg litt stygg når jeg skriver dette, men jeg er redd for at barnet hun får også blir sendt opp til foreldrene når hun blir lei, slik som alle kjæledyrene hennes. 26 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå