Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

«Æ lure på om folk nu kommer til å være sånn: åå, nu legg ho ut den her reklamen for ho ska vise sæ fram»

🥴

• Liker 8
Skrevet

Må være fryktelig rart/ubehagelig å ha implantater i rumpa?🤷‍♀️

• Liker 30
Skrevet
mao1 skrev (1 time siden):

2 for 1?

9162E8A0-81C9-48C0-89C9-27B5AE21F2DB.jpeg

Hva er greia? 2 rumper? Jeg har åsså en liten ‘’strek’’ som går nederst på rumpa så jeg syntes ikke det var så morsomt 😂 jeg irriterer meg over min egen rumpe ,men ble liksom litt glad når jeg tenker på at hun har brukt så mange penger på å ordne rumpa men fortsatt har 2? Jeg har ikke operert så da kan jeg jo fortsette å smile over min bakre del 😅 godt er det oppi alt kroppshysteriet 😁

• Liker 45
Skrevet
Luckie skrev (35 minutter siden):

Må være fryktelig rart/ubehagelig å ha implantater i rumpa?🤷‍♀️

En skulle tro at det føles rart å sitte. Tror jeg hadde vært nervøs for om de kom til å sprekke hvis jeg datt på rumpa, for eksempel. 
Så nettopp snap story fra henne, og de siste inngrepene i ansiktet gjør at hun ser veldig oppblåst ut, og når hun smiler, forsvinner omtrent øynene. Jeg synes også øynene har fått et merkelig uttrykk. Det ser nesten ut som om hun ikke klarer åpne dem skikkelig. Hun er bare 27 år, og med alle disse inngrepene i ansiktet, kan en lure på hvordan hun kommer til å se ut om noen år. Er det verdt det?

• Liker 42
  • Nyttig 4
Skrevet
Era Vulgaris skrev (1 minutt siden):

En skulle tro at det føles rart å sitte. Tror jeg hadde vært nervøs for om de kom til å sprekke hvis jeg datt på rumpa, for eksempel. 
Så nettopp snap story fra henne, og de siste inngrepene i ansiktet gjør at hun ser veldig oppblåst ut, og når hun smiler, forsvinner omtrent øynene. Jeg synes også øynene har fått et merkelig uttrykk. Det ser nesten ut som om hun ikke klarer åpne dem skikkelig. Hun er bare 27 år, og med alle disse inngrepene i ansiktet, kan en lure på hvordan hun kommer til å se ut om noen år. Er det verdt det?

Det jeg tenker på er eventuell hard kapsling av implantatet. 
Det er jo en veldig vanlig komplikasjon av brystproteser så vil jo tro det kan skje med andre implantater og. 
Jeg har kapsling i det ene brystet og det gjør vondt å ligge på, men jeg kan unngå å ligge på magen. Man kan ikke unngå å sitte på rumpa 😬

• Liker 9
Skrevet
Missy1 skrev (6 minutter siden):

Det jeg tenker på er eventuell hard kapsling av implantatet. 
Det er jo en veldig vanlig komplikasjon av brystproteser så vil jo tro det kan skje med andre implantater og. 
Jeg har kapsling i det ene brystet og det gjør vondt å ligge på, men jeg kan unngå å ligge på magen. Man kan ikke unngå å sitte på rumpa 😬

Nei, og hun har jo implantater både foran og bak, så hun kan få problemer. Både med det, og med ansiktet. 

• Liker 6
Skrevet
Littlekolibri skrev (23 minutter siden):

Hva er greia? 2 rumper? Jeg har åsså en liten ‘’strek’’ som går nederst på rumpa så jeg syntes ikke det var så morsomt 😂 jeg irriterer meg over min egen rumpe ,men ble liksom litt glad når jeg tenker på at hun har brukt så mange penger på å ordne rumpa men fortsatt har 2? Jeg har ikke operert så da kan jeg jo fortsette å smile over min bakre del 😅 godt er det oppi alt kroppshysteriet 😁

Samme her, har også slik.. Ikke noe galt med det vel 😅

• Liker 4
Skrevet (endret)

For å si det slik, det er en grunn for at brystproteser ble allmen på markedet før BBL. BBL er nok en trend da de kvinnelige bryst er et mer vedvarende symbol på skjønnhet og feminintet. Det er noe menn ikke har. Alle kan ta BBL og få samme resultat. En mann kan operere seg og oppnå bimbofication "barbie" looken. En mann eller kvinne kan ikke operere seg for å se ut som Grace Kelly eller Kim Novak eller Audrey Hepburn eller Cindy Crawford. Bimbo utseende er så populært i dag fordi det nettopp ER oppnåelig med kirurgi. Alle kan oppnå det. De dagene med Crawford og Campbell som skjønnhetsidealer er over nettopp fordi folk ikke tålte det lenger; det var "urettferdig" og uoppnåelig. 

Endret av elskermenn
  • Liker 8
Skrevet
mao1 skrev (2 timer siden):

2 for 1?

Kunne tatt seg bryet med å feste hempene på bh-en skikkelig da når hun først skal reklamere 🙃

Noen som har sett andre screenshots enn de som florerte for litt siden? Siden SE sier de bare var toppen av isfjellet? Mye som sikkert ikke har kommet ut i SoMe da men. 

• Liker 19
Gjest Hoppetau
Skrevet

Jentene som la det ut på TikTok ble jo latterliggjort som oppmerksomhetssyke så jeg forstår jo at ikke flere har lagt ut der. Tipper mange har tatt kontakt med SE privat

Skrevet
Møffins skrev (1 time siden):

Det er så godt å se at Kasper tilsynelatende har det bra. Smiler i storyen og er omgitt av RIKTIGE venner og tar sunne valg☺️

Tror han har det så mye bedre nå ja, og for han så har det kanskje vært riktig måte å komme seg videre på ved det å ikke være offentlig med det som skjedde i forbindelse med bruddet og alt styr og tell med SE og Farmen og Isak, men hadde vært interessant å se hvordan mediene hadde reagert om han hadde kommet ut med sin versjon.........da hadde nok folk sett noget annerledes på denne søte bonderomantikk-affæren inne på farmen

• Liker 15
Skrevet (endret)
-C- skrev (21 timer siden):

Hvor har du det fra?

Feks

(Tror neppe det er ekte men forstår ryktene..)

Screenshot_20220228-201700_Jodel.jpg

Endret av J..
  • Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
mao1 skrev (2 timer siden):

2 for 1?

Rart hvordan den ene rumpeballen/implantatet er helt flat? kan jo ikke være meningen at låret og rumpa ligger helt flush når man har betalt i dyre dommer og risikert liv og helse for at rumpa skal ligne den Kim K hadde i 2015?

• Liker 8
Skrevet

Kan jeg stille dere et spørsmål, og væææær så snill og svar 100% ærlig!

Spør da jeg oppriktig tenker at det jo MÅ være folk der ute som synes det når så mange velger å gjøre det?!

Synes dere rumpeimplantater er pent?

0BEE44FD-9B02-4057-805C-216C24EB2C96.jpeg

4759DDB6-D8A3-4133-885F-748517CDCCAE.jpeg

E602E87C-D189-43EC-8D1E-B37FD515B02F.jpeg

435AB78B-35EB-4889-805E-3AF0977814F4.jpeg

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
-C- skrev (2 minutter siden):

Spør da jeg oppriktig tenker at det jo MÅ være folk der ute som synes det når så mange velger å gjøre det?!

Nei det synes jeg ikke. Verken på SE eller noen annen.

Det gjelder forøvrig alle former for implantater.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet
-C- skrev (8 minutter siden):

Ja sykt digg og deilig. Partneren må ha det om jeg skal få nytelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...