Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her vil de begge helt tydelig vise Norge at «vi står sammen!»

Dette er neppe tilfeldig! Lurer forøvrig på hvor de er på bildet i bilen. Ser nok så sommerlig ut der… ikke grønt her jeg bor iallfall😅🙈 + hun er vesentlig mye blondere nå, så dette bildet er iallfall ikke tatt nå nettopp.

E0BA3E57-F5DA-4061-8B15-83BBCF07BE5C.jpeg

4DC5F628-A048-4338-BF1E-5B0D0C6AC80F.jpeg

Innlegget er ryddet for bilde uten kildehenvisning.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 12
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (12 minutter siden):

Hvor egentlig har det stått at de hadde problemer, har aldri sett det før noen skrev det her inne etter farmen. Sophie selv har vel sagt flere ganger at de slo opp da hun kom hjem fra farmen. Det var jo også da søsteren hans bråsluttet i jobben. Ellers har det alltid virket som de hadde et kjempefint kjæresteforhold. Blant annet snakket Sophie og søsteren hans mye om graviditet i en episode av bloggerne hvor Sophie tok diverse tester for å se om hun var fruktbar og Kasper sa i telefonen at han støttet henne. Hun var også på besøk hos moren hans og ville ha flere bilder av Kasper som liten for å henge opp i rekkehuset. Etc etc. 

https://www.vg.no/rampelys/i/7dLw2K/sophie-elise-om-farmen-isak-vet-det-er-rykter-om-oss

Hun er sitert på at det var nesten slutt flere ganger. Så skjønte hun at det var slutt fra dag 1 inne på Farmen. Og slutt med en gang hun kom hjem. 

Dette er egentlig ikke noe noen har noe med, men som jeg har skrevet tidligere; jeg misliker sterkt at influencere bruker kanalene sine til å omskrive sannheten på denne måten. Rimelig spesielt å lyve om det, når du selv vet at du er filmet i en tårevåt avskjed med samboer timer før tar fatt på Farmenoppholdet. Men løgn og bedrag med ord og bilder er jo selve kjernevirksomheten for dem.

Endret av CecilieX
Skrevet (endret)

Nytt fra kopielise:

(Ser det dessverre er vanskelig å lese, de som ønsker kan gå inn å sjekke selv)

1893CFDB-2CC4-4603-A249-566E0BF7C20F.png

6058C874-E9B5-44E0-81F5-9D605F258D82.png

08BD5657-72BA-4119-8A4D-2F2B2AAB5D1F.png

A6CEB74A-9701-45D9-A131-E67870AE4996.png

A8A5B88A-F53E-4CDB-BEC8-BF0C689E3DD7.png

FFF9D7B5-BB63-47C0-8035-5E42FDE48BD0.png

7E783B10-09F3-481A-ADFA-E5C68AE44168.png

2A56EA41-2512-42F0-A6C4-3E52D9C566B2.png

550D016D-9949-43AB-BEBA-2A89DA2ABAAB.png

Endret av -C-
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Rosatoast skrev (Akkurat nå):

Har hun også på seg en "Skappel-genser" ? 

Nei det er Devold.

• Liker 3
Skrevet
CecilieX skrev (19 minutter siden):

https://www.vg.no/rampelys/i/7dLw2K/sophie-elise-om-farmen-isak-vet-det-er-rykter-om-oss

Hun er sitert på at det var nesten slutt flere ganger. Så skjønte hun at det var slutt fra dag 1 inne på Farmen. Og slutt med en gang hun kom hjem. 

Dette er egentlig ikke noe noen har noe med, men som jeg har skrevet tidligere; jeg misliker sterkt at influencere bruker kanalene sine til å omskrive sannheten på denne måten. Rimelig spesielt å lyve om det, når du selv vet at du er filmet i en tårevåt avskjed med samboer timer før tar fatt på Farmenoppholdet. Men løgn og bedrag med ord og bilder er jo selve kjernevirksomheten for dem.

Jeg får ikke lest den men tror deg på dine ord 😊 Tror derimot ikke spesielt på Sophie for hun har blitt tatt i så mange løgner gjennom alle år. Godt Kasper ikke føler seg fristet til å motsi diverse uttalelser men det viser enda mer hvilken fin person han er ♥️👍

• Liker 11
Skrevet

Innen 5 uker så angrer Sofie og kontakter Kasper. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Måne, admin. 

Skrevet

At Isak kan vinne en del på å være med i «stormen» til SE nå som han skal selge bok kan jeg skjønne. Greit å få litt blest rundt bokutgivelsen, men hva har SE å vinne på disse stuntene? Hva nytt har hun å vise frem bortsett fra ansiktsløftet?

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

S.E har åpnet instagram. De bildene da. Har hun lagt inn mer silikon etter farmen? Hun bjuder på og skryter veldig av seg selv. 

• Liker 5
Skrevet
Egenskap skrev (1 time siden):

Innen 5 uker så angrer Sofie og kontakter Kasper. 

Jeg mistenker Isak og SE har vært sammen i flere måneder. De måtte bare synkronisere det med Farmen i offentligheten. 

• Liker 9
Skrevet

Endelig har Sophie Elise tatt av privat konto (for ikke f om jeg skal følge henne) så jeg fikk gjort litt etterlengta stalking 🤪 La med en gang merke til at jakka hun har på seg i videoen der hun halvnaken i undertøy og moonboots sklir rundt på isen og viser seg frem (15. januar), hadde på seg den samme jakka som Isak hadde på seg i går på finalefesten

coincidence? I think not

• Liker 10
Skrevet
AntiBullshit skrev (43 minutter siden):

At Isak kan vinne en del på å være med i «stormen» til SE nå som han skal selge bok kan jeg skjønne. Greit å få litt blest rundt bokutgivelsen, men hva har SE å vinne på disse stuntene? Hva nytt har hun å vise frem bortsett fra ansiktsløftet?

Hun nyter absolutt mye i form av økonomisk vinning, tjener jo fett på at følgertallet hennes øker og at hun får mer oppmerksomhet i media osv. Går jo feks rykter om de «paparazzibildene» som kanskje var staget - at de fikk en halv mill hver for dem. Men uansett vinner hun mye på det. Og for meg virker det som om hun faktisk virkelig er forelsket i Isak, men om han føler det like sterkt tilbake har jeg ikke fått følelsen av med de opplysningene som finnes

• Liker 12
Skrevet
santoria skrev (3 minutter siden):

Endelig har Sophie Elise tatt av privat konto (for ikke f om jeg skal følge henne) så jeg fikk gjort litt etterlengta stalking 🤪 La med en gang merke til at jakka hun har på seg i videoen der hun halvnaken i undertøy og moonboots sklir rundt på isen og viser seg frem (15. januar), hadde på seg den samme jakka som Isak hadde på seg i går på finalefesten

coincidence? I think not

Jaggu er det det!!

Observant av deg👌🏼

• Liker 3
Skrevet
Innsidenut skrev (Akkurat nå):

Jaggu er det det!!

Observant av deg👌🏼

Hihi! Øye for detaljer si 😎

• Liker 2
Skrevet
Xstrella skrev (30 minutter siden):

S.E har åpnet instagram. De bildene da. Har hun lagt inn mer silikon etter farmen? Hun bjuder på og skryter veldig av seg selv. 

Ja, det har hun.

• Liker 2
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Tror aldri jeg har opplevd noen mennesker som har profittert så mye på utroskap, som disse to. Da mener jeg profitt som både i PR og penger. Sier sitt om media Norge og hvor lite folk det er å ta av. 

Endret av Lill :)
Skrevet

De bildene på kopielise ser jo ut som gamle meldinger (fra i sommer)? Eller finnes det meldinger fra nyere tid?

Isak virker som en svært enkel type som hopper fra blomst til blomst, men da er han jo i godt selskap...

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...