Møffins Skrevet 21. februar 2022 #26861 Skrevet 21. februar 2022 SE har ikke likt eller kommentert den nye instaposten hans. Mulig at karmaen kom litt tidligere enn hu forventet? Med tanke på det som har blitt lagt frem siste uka på kopieelise. 7 1
Brighton Skrevet 21. februar 2022 #26862 Skrevet 21. februar 2022 Isild skrev (2 minutter siden): Hun har vært ærlig på at hun startet med botox "forebyggende" i 2014, og det er da lov å anta at hun har tatt flere enn en "forebyggende" behandling. Og det er naturlig å anta at noe av muskulaturen i panna er påvirket etter lang tids injeksjoner med nettopp botox. https://www.nettavisen.no/sophie-elise-isachsen/blogg/blogger/flere-synes-sikkert-det-er-sykt-med-tanke-pa-alderen-min/s/12-95-5182338 Jeg er for å eksemplifisere hvorfor botox-behandlinger er riv ruskende galt for unge, friske mennesker (og andre) Jeg syns det må være ok å si at et resultat av en svindyr skjønnhetsbehandling er uheldig, og gjøre andre oppmerksom på at det går for langt - for noen. Og også snakke høyt om at man ikke blir mer fornøyd (tydeligvis. SE blir aldri fornøyd) Her er vi helt uenig. Jeg gjorde også mye rart for åtte år siden som jeg ikke gjør i dag. Misforstå meg rett, jeg er ikke blind - jeg ser at Sophie Elise har endret utseende sitt til det ugjenkjennelige gjennom disse årene og jeg skjønner at det skyldes kosmetiske inngrep og plastisk kirurgi. Jeg synes det er problematisk at hun har vært med på å normalisere denne endringen ved å fremstille det som enkelt, vanlig og effektivt, og jeg ønsker å kommunisere at plastisk kirurgi er alt annet enn dét. Likevel gjøres det vurderinger basert på antakelser. Dersom Sophie for eksempel ikke har tatt botox i pannen på ett år, vil botoxen gradvis oppløses og hennes naturlige rynker kommer til syne. At vi skal vurdere resultatet av inngrepene som «uheldig» basert på våre subjektive kriterier for skjønnhet og uten medisinsk kompetanse til å vurdere resultatet av operasjonene, synes jeg ikke er nødvendig. 1
Isild Skrevet 21. februar 2022 #26863 Skrevet 21. februar 2022 CecilieX skrev (8 minutter siden): Jeg skulle ønske at man ikke postet teasere som dette i tråden. Gi et kort resyme i tillegg. Grunnen til at influencere skrives om og dermed legitimeres er at man klikker seg inn. Jo mer man klikker, jo mer stoff lages på dem og slik holder de seg aktuelle. Enig. Så den og kan gi et kort resyme: Victoria fra Norges tøffeste (som hadde en romanse med Isak under innspillingen og etterpå) blir spurt om hun har sett på Farmen kjendis, og svarer at hun så de første episodene, men reagerte ganske mye og så derfor ikke resten. Det hun reagerte på var at han hadde kommet til henne dagen etter at Farmen-innspillingen var ferdig. "Vi hadde ikke sagt at vi var ekslusive eller noe, men allikevel" Tydeligvis så var det noe mellom de. Iallefall slik hun så det. 35 1
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2022 #26864 Skrevet 21. februar 2022 Brighton skrev (2 minutter siden): Hvilken argumentasjon tar bort grunnlaget for det jeg er imot? Jeg skjønner nå at vi er relativt uenige om måten unge eventuelt påvirkes av Sophie Elise. Jeg tror ikke at det er selve bildene av henne som påvirker unge til å endre på utseende, jeg tror det er måten hun fremstiller selve handlingen ved å endre utseende sitt. Hun har lenge snakket om det som noe enkelt og lettvint - at dersom man oppdager en skavank i utseende sitt så kan man bare fikse på den med litt kirurgi. Derfor er det viktig å få kommunisert til unge at dette ikke er normalt, selv om Sophie Elise får det til å virke normalt og hverdagslig. Ta Isabel Raad som et eksempel. Hun har også vært en stor og farlig pådriver for å normalisere plastisk kirurgi, helt til hun innså at det hun holdt på med påvirker unge jenter negativt og trakk tilbake alt hun tidligere hadde sagt for å normalisere disse inngrepene. Hun kan likevel ikke trekke tilbake resultatet av de kosmetiske inngrepe hun har gjennomført, og hver gang hun legger ut et bilde av seg selv så viser hun fram resultatet. Betyr det at resultaten av operasjonene skal kunne kritiseres? Hele poenget er at jeg ikke synes plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep nødvendigvis er feil eller uheldig. Jeg tror oppriktig talt noen får bedre livskvalitet av å gjennomgå kosmetisk kirurgi. Jeg ønsker ikke å hindre noen i å gjøre noe som helst med utseende sitt, det er et personlig valg, men jeg er derimot imot at det skal normaliseres og markedsføres. Det hjelper lite at IR har sluttet å promotere det, når hun promoterer resultatet hver dag. Alle vet hva hun har gjort, og hun er fortsatt en vandrende reklameplakat. Du kan ikke gjennomoperere deg og deretter «angre» på åpenheten, og tro at da er alt i orden. Særlig ikke nå lettkledde bilder av av de tidligere opererte kroppsdelene står sentralt. Ved å påpeke at det ser rart ut med manglende proposjoner mellom opererte kroppsdeler og uopererte deler får man en bevissthet rundt det og kan fremme et annet ideal enn det de presenterer. Det blir litt som «keiserens nye klær», hvis alle nå hyller det å ha diger rompe, så blir konsensusen at det er det som gjelder. Det er jo helt absurd at dette er en greie for oss som vokste opp med et helt annet ideal. Det er jo det som er poenget. Du vil mute de som har et annet perspektiv fir det blir konsekvensen dersom bilder av opererte kropper ikke skal kritiseres.
Isild Skrevet 21. februar 2022 #26865 Skrevet 21. februar 2022 Brighton skrev (1 minutt siden): Her er vi helt uenig. Jeg gjorde også mye rart for åtte år siden som jeg ikke gjør i dag. Misforstå meg rett, jeg er ikke blind - jeg ser at Sophie Elise har endret utseende sitt til det ugjenkjennelige gjennom disse årene og jeg skjønner at det skyldes kosmetiske inngrep og plastisk kirurgi. Jeg synes det er problematisk at hun har vært med på å normalisere denne endringen ved å fremstille det som enkelt, vanlig og effektivt, og jeg ønsker å kommunisere at plastisk kirurgi er alt annet enn dét. Likevel gjøres det vurderinger basert på antakelser. Dersom Sophie for eksempel ikke har tatt botox i pannen på ett år, vil botoxen gradvis oppløses og hennes naturlige rynker kommer til syne. At vi skal vurdere resultatet av inngrepene som «uheldig» basert på våre subjektive kriterier for skjønnhet og uten medisinsk kompetanse til å vurdere resultatet av operasjonene, synes jeg ikke er nødvendig. Vet du at muskualtur i pannen ikke blir permanent skadet ved botoxbruk over tid? 12
Brighton Skrevet 21. februar 2022 #26866 Skrevet 21. februar 2022 CecilieX skrev (22 minutter siden): Det hjelper lite at IR har sluttet å promotere det, når hun promoterer resultatet hver dag. Alle vet hva hun har gjort, og hun er fortsatt en vandrende reklameplakat. Du kan ikke gjennomoperere deg og deretter «angre» på åpenheten, og tro at da er alt i orden. Særlig ikke nå lettkledde bilder av av de tidligere opererte kroppsdelene står sentralt. Ved å påpeke at det ser rart ut med manglende proposjoner mellom opererte kroppsdeler og uopererte deler får man en bevissthet rundt det og kan fremme et annet ideal enn det de presenterer. Det blir litt som «keiserens nye klær», hvis alle nå hyller det å ha diger rompe, så blir konsensusen at det er det som gjelder. Det er jo helt absurd at dette er en greie for oss som vokste opp med et helt annet ideal. Det er jo det som er poenget. Du vil mute de som har et annet perspektiv fir det blir konsekvensen dersom bilder av opererte kropper ikke skal kritiseres. Da tror jeg dessverre vi er fundamentalt uenige. Jeg synes det skal være greit å kunne vokse, utvikle seg som person og ikke minst å kunne endre mening over tid - uten at tidligere meninger og handlinger skal være bestemmende eller avgjørende for nåværende. At Isabel Raad har innsett sin egen påvirkningskraft og hvor farlig det er å normalisere plastisk kirurgi, er i mine øyne et tegn på utvikling og modning. Hun promoterer ikke resultatet hver dag, hun er simpelthen. Jeg synes ikke kroppsfasonger eller ansiktstrekk skal være trendy, men jeg synes heller ikke at de som innehar de trekkene som populærkulturen og massemediene idealiserer, enten naturlig eller unaturlig, skal måtte slutte å legge ut bilder av seg selv fordi de innehar disse trekkene. Poenget mitt er at jeg ikke vil sensurere mennesker som tyr til plastisk kirurgi for å oppnå sitt skjønnhetsideal. Men dersom kvinner som allerede har operert seg ikke skal kunne legge ut bilder av seg selv uten å møte utseendekritikk, er det jo det vi i praksis gjør. Slik jeg tolker det, gir du henne to reelle alternativer - enten å slutte å legge ut bilder av seg selv for å unngå utseendekritikk eller å fortsette å legge ut bilder av seg selv og da å tåle konstant vurdering og kritisering av utseende sitt.
Brighton Skrevet 21. februar 2022 #26867 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Isild skrev (40 minutter siden): Vet du at muskualtur i pannen ikke blir permanent skadet ved botoxbruk over tid? Det vet jeg ikke, da jeg er ikke er medisinsk bakgrunn som gjør meg kompetent til å svare på det. Regner med at særdeles få her innen har den medisinske kompetansen som trengs for å vurdere Sophie Elises tilfelle. Endret 21. februar 2022 av Brighton Rettet dårlig formulering
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2022 #26868 Skrevet 21. februar 2022 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Oppdaterte nettopp innlegget mitt med blant annet et spørsmål om hvem som har mest å vinne og mest å tape på fremstillingen(e). Her ser vi lett at Isak har mest å vinne på å manipulere fakta, med podcast, bok, TV-opptredner og en ny tilværelse som den nye Monsen etterhvert. Såvidt vi vet var han heller ikke i et fast forhold, og vil slippe unna fordi "gutta bare er sånn". Sophie E derimot, taper troverdighet, omdømme, status som "trofast kvinne", og "seriøse kvinner gjør ikke slikt" osv. hvis hun ikke bidrar med skadekontroll gjennom å hjelpe Isak opp og frem, hjelpe TV2-produksjonen frem, og være medprodusent i alle mulige fremstillinger i media og SoMe mens det ser ut som om utroskapen likevel ikke endte "godt" i et nytt forhold. I tillegg reiste hun på ferie og fikset på utseende og hårfarge igjen. I denne tidslinjen fra bruddet med Kasper til sending av Farmen, passer det sett utenfra (og med et forbehold om at jeg har observert riktig) ikke inn å endre så drastisk på utseendet dersom hun var på vei inn i et nytt forhold, særlig når komplimentene rundt utseendet før og under Farmen haglet. Det betyr ikke at jeg sitter på noen fasit når det gjelder SE sitt behov for plastiske operasjoner. SE har tatt to plastiske operasjoner i året i vel 8-10 år nå. Ser ikke hvorfor hun skulle slutte med det, hun har fått den vanen. 9
Gjest Heartgirl Skrevet 21. februar 2022 #26869 Skrevet 21. februar 2022 Djungelvrål skrev (22 minutter siden): SE har tatt to plastiske operasjoner i året i vel 8-10 år nå. Ser ikke hvorfor hun skulle slutte med det, hun har fått den vanen. Det er ikke bra og hun har blitt avhengig av disse operasjonene for å justere på det hun selv mener er feil på seg selv. Hvorfor kan ikke disse fordømte skjønnhetsklinikkene begynne å avvise pasienter de mener har gått for langt. Alt for penger. Jeg blir sint når jeg tenker på at skjønnhetsklinikkene er med på å bidrar til falskt bilde av virkeligheten.
*blueberry* Skrevet 21. februar 2022 #26870 Skrevet 21. februar 2022 KaBom skrev (9 timer siden): På meg så virker det ikke som om SE og Isak har holdt det gående helt siden farmen. Da hun akkurat kom ut ble det lagt ut en del filmer der de to sitter tett på Farmen-fester og lignende, men i høst var det jo en lang periode der det virker som om de ikke hadde kontakt, blant annet der hun var i LA og deretter Harstad veldig lenge. Da farmen begynte å gå på skjermen i januar la hun jo ut masse om at hun så de første episodene sammen med Adam, Øyunn etc. Ingenting om Isak før etter GKN-intervjuet og deretter «paparazzi»-bildene. Det kan jo selvfølgelig være at de har hatt en relasjon hele tiden, men ønsket å holde den skjult frem til det kom frem på TV-skjermen, men det kan jo også tenkes at de har hatt flere «pauser» eller perioder uten kontakt, blant annet i november-januar, da han angivelig skal ha skrevet for å møte hun ene Tiktok-dama. Jeg fikk inntrykk av at de dater nå, men at det har vært frem og tilbake og litt komplisert fra Rød Løper intervjuet. Sophie sa også at hun brukte noen måneder med Kasper for å beholde et vennskapelig forhold etter hun kom hjem fra innspilling. Disse «flørtene» Isak har hatt kan som du sier ha vært i pauser eller for gøy om han og Sophie ikke har vært eksklusive. Så er det heller ingen som vet om dette bare er noen meldinger eller om det har skjedd noe. Sophie har vært i åpent forhold før så å tenke at Isak har vært utro før vi i det hele tatt vet om de er et par er litt drøyt.
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2022 #26871 Skrevet 21. februar 2022 Brighton skrev (30 minutter siden): Da tror jeg dessverre vi er fundamentalt uenige. Jeg synes det skal være greit å kunne vokse, utvikle seg som person og ikke minst å kunne endre mening over tid - uten at tidligere meninger og handlinger skal være bestemmende eller avgjørende for nåværende. At Isabel Raad har innsett sin egen påvirkningskraft og hvor farlig det er å normalisere plastisk kirurgi, er i mine øyne et tegn på utvikling og modning. Hun promoterer ikke resultatet hver dag, hun er simpelthen. Jeg synes ikke kroppsfasonger eller ansiktstrekk skal være trendy, men jeg synes heller ikke at de som innehar de trekkene som populærkulturen og massemediene idealiserer, enten naturlig eller unaturlig, skal måtte slutte å legge ut bilder av seg selv fordi de innehar disse trekkene. Poenget mitt er at jeg ikke vil sensurere mennesker som tyr til plastisk kirurgi for å oppnå sitt skjønnhetsideal. Men dersom kvinner som allerede har operert seg ikke skal kunne legge ut bilder av seg selv uten å møte utseendekritikk, er det jo det vi i praksis gjør. Slik jeg tolker det, gir du henne to reelle alternativer - enten å slutte å legge ut bilder av seg selv for å unngå utseendekritikk eller å fortsette å legge ut bilder av seg selv og da å tåle konstant vurdering og kritisering av utseende sitt. Det er stor forskjell på en privatperson og en influencer med stor påvirkningskraft. Konsekvensen av det de har holdt på med er enorme. Hadde dette vært engangshendelser, men de har fått kritikk over år uten å gjøre den minste endring. Snarere tvert i mot for SE sin del. IR legger stadig ut bilder der hun fokuserer på de opererte kroppsdelene, så hvor mye hun har forstått av temaet og eget ansvar er jeg sterkt i tvil om. Ingen av dem kan regnes som unge og uvitende lenger, men det forhindrer dem ikke fra å fokusere på kropp og utseende. Igjen og igjen. De som innehar trekkene naturlig er ikke problemet, det er de som opererer seg som bidrar til å skape en trend. Hadde alle vært uoperert hadde alle former og fasonger være representert og alle ville kunnet finne idealer som liknet på seg selv. Av de som lever av å bli beundret for utseendet sitt har de fleste gjort noe med det, og de påvirker hverandre til å samles om et ideal som de færreste av oss har naturlig. Er du operert og legger ut bilder av deg selv til et stort antall følgere, så promoterer du kosmetiske inngrep. Det er det greit å ansvarliggjøre dem for. Det er jo ikke slik at du våkner opp en morgen og plutselig er operert, det er jo et valg du tar, og da må du nesten også ta innover deg at du ved å legge ut bilder av resultatet kan påvirke andre til å ville gjøre som deg. Om SE hadde lagt ut bilder som OGSÅ viste de tingene som ikke ble som ønsket og selv problematisert operasjoner så hadde saken vært en annen. Problemet er at det ikke gjøres, og da må det være rom for de stemmene som gjør det.
Brighton Skrevet 21. februar 2022 #26873 Skrevet 21. februar 2022 (endret) CecilieX skrev (50 minutter siden): Det er stor forskjell på en privatperson og en influencer med stor påvirkningskraft. Konsekvensen av det de har holdt på med er enorme. Hadde dette vært engangshendelser, men de har fått kritikk over år uten å gjøre den minste endring. Snarere tvert i mot for SE sin del. IR legger stadig ut bilder der hun fokuserer på de opererte kroppsdelene, så hvor mye hun har forstått av temaet og eget ansvar er jeg sterkt i tvil om. Ingen av dem kan regnes som unge og uvitende lenger, men det forhindrer dem ikke fra å fokusere på kropp og utseende. Igjen og igjen. De som innehar trekkene naturlig er ikke problemet, det er de som opererer seg som bidrar til å skape en trend. Hadde alle vært uoperert hadde alle former og fasonger være representert og alle ville kunnet finne idealer som liknet på seg selv. Av de som lever av å bli beundret for utseendet sitt har de fleste gjort noe med det, og de påvirker hverandre til å samles om et ideal som de færreste av oss har naturlig. Er du operert og legger ut bilder av deg selv til et stort antall følgere, så promoterer du kosmetiske inngrep. Det er det greit å ansvarliggjøre dem for. Det er jo ikke slik at du våkner opp en morgen og plutselig er operert, det er jo et valg du tar, og da må du nesten også ta innover deg at du ved å legge ut bilder av resultatet kan påvirke andre til å ville gjøre som deg. Om SE hadde lagt ut bilder som OGSÅ viste de tingene som ikke ble som ønsket og selv problematisert operasjoner så hadde saken vært en annen. Problemet er at det ikke gjøres, og da må det være rom for de stemmene som gjør det. Jeg er enig i at utseendefokuset til Sophie Elise er enormt, også i markedsføringen hennes. Det er problematisk, men det hadde vært like problematisk dersom hun ikke var operert. Plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep er jo et direkte steg mot å oppnå et umulig skjønnhetsideal. Populærkultur og massemedia har i flere tiår hatt en snever og ensformig representasjon, og er med på å bygge opp under et smalt skjønnhetsideal. At Sophie Elise dessverre ikke har følt seg god nok er et trasig eksempel på hvorfor representasjon er så viktig. Med mindre målet er å forby plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep totalt, så synes jeg også offentlige kvinner som har lagt seg under kniven skal slippe å få utseende sitt konstant kritisert. Og ja, det er et valg de har tatt og som de må leve med. Det samme gjelder for øvrig offentlige profiler som legger ut bilder av tatoveringene sine. Det er også permanent og kan føre til at andre blir påvirket til å ta tatovering. Betyr det at de promoterer tatoveringer hver gang de legger ut et bilde av seg selv? Jeg er enig i at Sophie Elise gir et ensformig inntrykk av plastisk kirurgi og at hun absolutt burde nyansert det bedre. Jeg synes bare metoden det blir gjort på ved å legge ut bilder av henne som man karakteriserer som «avskrekkende» ikke er riktig måte å gjøre det på. Endret 21. februar 2022 av Brighton La til et «ikke» i den siste setningen som jeg hadde glemt.
-C- Skrevet 21. februar 2022 #26874 Skrevet 21. februar 2022 (endret) I den lille skriften står det: Husk at virkeligheten er mer komplisert enn dere tror.. Endret 21. februar 2022 av -C- La inn link, skulle ikke være det 7
elskermenn Skrevet 21. februar 2022 #26875 Skrevet 21. februar 2022 (endret) -C- skrev (36 minutter siden): Akkurat postet på insta Hun holder i ham på en rar måte. Ekkelt å tenke på at de har holdt på slik siden Juli August ifjor, men mange vet ikke det fordi de tror romansen er fersk. De holdte på slik rett etter avskjeden med Kasper. Endret 21. februar 2022 av elskermenn 6 2
Blomsterkaret Skrevet 21. februar 2022 #26876 Skrevet 21. februar 2022 -C- skrev (26 minutter siden): I den lille skriften står det: Husk at virkeligheten er mer komplisert enn dere tror.. Okei. Da føler jeg at hun I HVERT FALL bryr seg 😂🤪 19
-C- Skrevet 21. februar 2022 #26877 Skrevet 21. februar 2022 (endret) Dette er nok et forsøk på en slags «maktdemonstrasjon» fra hennes side. «Whatever» folkens, se på oss! Det at hun føler for å skrive det, og legge det ut på story slik - viser faktisk dog mer at hun virkelig bryr seg, slik jeg tolker det. Jeg kan jo selvfølgelig på ingen måte vite, jeg bare leser av situasjonen etter min tolkning som at Isak elsker oppstyret og alt som skjer rundt han nå. En enkel fisker står plutselig i fyr og flamme i mediaNorge. De fleste mennesker vil nok gå i den fella som «Ny kjendis». Ser for meg at han sier til SE: «Kem bryr seg?» «Drit i aille!» «Vi e oss og dæm e dæm» «La dæm lur’» SE som da antagelig vil spille tøff overfor sin nye flamme, prøver i det lengste å gjøre det samme, og legger derav ut slikt. Hun har gang på gang vist at hun tilpasser seg omgivelser og mennene i livet sitt. Bare måten hun alltid omfavner han, og ikke omvendt. Det er nesten alltid hun som ser på han, som en valp ser på eieren sin. Han er utvilsomt den dominerende i denne relasjonen. Jeg antar at han nyter hvert sekund av dette sirkuset! SE tenker nok at hun har sjarmert hele Norge via farmen kjendis og føler seg nok som «hot shit» i media nå. Kan også se for meg at hun har en stor drøm om å være et «hot kjendispar» som paparazziene flyr etter. Ikke realistisk i dette landet vi bor i, men kan veldig godt se for meg at hun tenker sånn. Slik det holdes på i media rundt dem nå, med både; -avsløringer fra jenter som har mottatt dm’s -tiktok’s om dem -kopielise som stormer og melker dette -SE som selv velger å legge ut ting i story med «hint» om dem som kan skape nysgjerrighet og trigge antageligste osv (valentines bilde, bilder av de sammen osv) -salg av bilder/samarbeid med se og hør -intervjuer i alle sammenhenger -oppslag etter oppslag …er de egentlig antagelig på mange måter godt i gang med å ødelegge forholdet de har allerede nå. Det er jo omtrent oppskriften på å feile, hva angår kjærlighet og offentlighet. Ikke mange kjendispar som holder ut når det blir sånn. De kan selvsagt overraske! Jeg er ingen spåkone og jeg gjentar; ALT jeg skriver her er mine tanker. Jeg deler bare som sagt mitt syn og mine tanker rundt denne saken. Blir faktisk ganske spennende å se hvor denne dansen bærer! Med så stor blest, må de også tåle stormen tenker jeg! Endret 21. februar 2022 av -C- 26 2
Justlooking Skrevet 21. februar 2022 #26878 Skrevet 21. februar 2022 prudens skrev (20 timer siden): Vi vet ingen ting om hva som har skjedd mellom SE og Kaper. selv om forholdet virket "solid" før de gikk inn inn i farmen, kan det ha vært spill for galleriet" vi vet jo at de har hatt problemer. Hun og Kaper virket å være nære, selv om mer venner enn kjærester siste tiden, tenker hun har fortalt han alt og slått opp med han, mens de var der inne., lånt en tlf av produserene trenger ikke være mer komplisert en det. . Tenker Kasper vinner på å ikke kaste seg inn i et skittent spill, han er bedre en det. Tilslutt er de begge mennesker, og tror SE var oppriktig glad i Kasper, men at de var for ulike , vokste fra hverandre. Hvor egentlig har det stått at de hadde problemer, har aldri sett det før noen skrev det her inne etter farmen. Sophie selv har vel sagt flere ganger at de slo opp da hun kom hjem fra farmen. Det var jo også da søsteren hans bråsluttet i jobben. Ellers har det alltid virket som de hadde et kjempefint kjæresteforhold. Blant annet snakket Sophie og søsteren hans mye om graviditet i en episode av bloggerne hvor Sophie tok diverse tester for å se om hun var fruktbar og Kasper sa i telefonen at han støttet henne. Hun var også på besøk hos moren hans og ville ha flere bilder av Kasper som liten for å henge opp i rekkehuset. Etc etc. 23
Gjest CecilieX Skrevet 21. februar 2022 #26879 Skrevet 21. februar 2022 Det er fascinerende å være vitne til hvordan SE bruker både media og egne kanaler til å pumpe opp trykket og oppmerksomheten rundt sin person. Alle de som tror at hun er et helt uskyldig offer for oppmerksomhet bør merke seg hvordan hun styrer dette. Det er dette som gir henne levebrød. Hun viste i Farmen kjendis hvilken kynisk spiller hun er.
Rosatoast Skrevet 21. februar 2022 #26880 Skrevet 21. februar 2022 Brighton skrev (19 timer siden): Men altså, hensikten med plastisk kirurgi er jo å endre på utseende? Resultatet av kirurgien vil jo da være en endring i utseende. Altså betyr det at man diskuterer utseende når man diskuterer resultatet. Jeg har definisjonsmakten over hva jeg rent subjektivt synes er vakkert. Du har definisjonsmakten over hva du synes er rent subjektivt vakkert. Det har Sophie Elise også. Ingen av oss har feil, selv om vi kanskje er uenige i hva som er fint eller ei. Ord som «avskrekkende» og «uheldig» er ikke informasjon, men subjektive meninger om estetikken av de kosmetiske inngrepene. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være allmenn informasjon? Nei, det er jo vanskelig å diskutere med noen som ikke ønsker å diskutere på et diskusjonsforum. Jeg ønsker likevel å svare for å oppklare hva jeg mener. Det er relativt "avskrekkende" å se alle symptomer SE har begynt å få, som følge av kirurgien. Så jo, jeg vil si at det er allmenn informasjon å påvise at man får f.eks "pillow face" og andre symptomer av disse operasjonene. 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå