Rosatoast Skrevet 20. februar 2022 #26781 Skrevet 20. februar 2022 Brighton skrev (På 19.2.2022 den 19.57): Jeg er imot at plastisk kirurgi, seksualisering av kvinnekroppen og et ekstremt utseendefokus skal være bærende i markedsføringen Sophie Elise benytter seg av. Likevel synes jeg det er feil å kritisere utseende hennes fordi jeg mener det ikke tilfører debatten noe. Skjønnhet er subjektivt, og jeg synes det er feil at våre kriterier for hva som er fint eller ikke skal være bestemmende for om Sophie Elise skal måtte få utseende sitt kritisert eller ei. Min eller din subjektive mening om Sophie Elises utseende har ikke noe å si for debatten om hvor problematisk det er at hun normaliserer plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep. Jeg er veldig lei av å diskutere med mennesker her inne, som ikke forstår hva denne tråden handler om. Uavhengig hvor mange ganger man prøver å forklare, så jeg skal prøve en siste gang til deg nå. Det er absolutt ingen her som kritiserer utseendet til SE, det er derimot mange her som kritiserer hennes operasjoner. Det er to vidt forskjellige ting, og hadde det vært noen her som kommenterte "stygge" ting angående hennes utseendet, så hadde det vært personangrep og innlegget hadde deretter blitt slettet av moderator. Så det er ingen her som utrykker "stygge" eller "negative" ting om utseendet hennes, vi kommenterer rett og slett operasjoner og hva det har medført for hennes del. Igjen, det er to vidt forskjellige ting. Og det at du ikke forstår dette, er jo ganske synd. 20 4
Gjest Finlay Skrevet 20. februar 2022 #26782 Skrevet 20. februar 2022 (endret) Forresten artig antrekks-kombo😄 SE sommerkledd og nøttebrun. Isak, som for å understreke den tøffe villmarkstypen han er, virkelig har kledd seg for en vinterdag. https://www.dagbladet.no/kjendis/vi-har-det-fint/75430629 Endret 20. februar 2022 av Finlay
Chanchan Skrevet 20. februar 2022 #26783 Skrevet 20. februar 2022 Det kan umulig være så vanskelig å forstå at SE og Isak "holder på"? Man kan være mer enn venner, fortsatt single, glade i hverandre men ikke ha avtalt å være i et forhold sammen. 9 1
Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #26784 Skrevet 20. februar 2022 Stakkars S.E. Kastet bort 5 års forhold for en som ikke klarer å si de er sammen. Rødt flagg. En mann som er forelsket stråler og vil vise det i både øyne og kropp. Dette kan ende vondt. Husker da Haakon giftet seg med Mette Marit, de blikka de sendte hverandre. 💕 18
Luckie Skrevet 20. februar 2022 #26785 Skrevet 20. februar 2022 Kan ikke skjønne hva han ser i henne. Må være et kortsiktig prosjekt for han fordi hun er så kjent som hun er. 18
Frk.Show Skrevet 20. februar 2022 #26786 Skrevet 20. februar 2022 Heter hun på ekte/privaten bare Sofie Steen Isachsen, og Elise og med ph kun er merkenavnet hennes? Noen som vet hvorfor hun har valgt å skille og lagt til Elise isåfall? Visste ikke dette. 1
Skrottefar Skrevet 20. februar 2022 #26787 Skrevet 20. februar 2022 Isild skrev (1 time siden): I dag deler hun at de er mer enn venner. https://www.vg.no/rampelys/i/rE3xBR/sophie-elise-om-isak-dreyer-vi-er-mer-enn-venner Men igjen så er det ingen som skriver at SE faktisk VAR i et forhold når hun gikk inn i farmen og tok en Anne-Mona når hun var der.......hvorfor er det ingen journalist som faktisk er tøff nok til å konfrontere de med det? 23 4
Populært innlegg Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2022 Populært innlegg #26789 Skrevet 20. februar 2022 Finlay skrev (35 minutter siden): Vel. De har det fint, og han har møtt foreldrene hennes flere ganger. Så de er nok et par. https://www.dagbladet.no/kjendis/vi-har-det-fint/75430629 Om de er et par eller ei, synes jeg for så vidt er lite interessant. At Tv2 og andre medier skal gi dem så mye oppmerksomhet omkring dette forholdet, og gi uttrykk for hvor søtt og koselig det er, gir meg en dårlig smak i munnen på eksen hennes sine vegne. Han kjørte henne faktisk til innspillingen av Farmen, de tok en tårevåt avskjed, og gledet seg til å se Farmen sammen i januar. Og nå er dette liksom Norges nye, store kjendispar. Hun gir en skikkelig langfinger til et 5 år langt forhold der. 44 6
Silva Pluvialis Skrevet 20. februar 2022 #26790 Skrevet 20. februar 2022 Era Vulgaris skrev (1 minutt siden): Om de er et par eller ei, synes jeg for så vidt er lite interessant. At Tv2 og andre medier skal gi dem så mye oppmerksomhet omkring dette forholdet, og gi uttrykk for hvor søtt og koselig det er, gir meg en dårlig smak i munnen på eksen hennes sine vegne. Han kjørte henne faktisk til innspillingen av Farmen, de tok en tårevåt avskjed, og gledet seg til å se Farmen sammen i januar. Og nå er dette liksom Norges nye, store kjendispar. Hun gir en skikkelig langfinger til et 5 år langt forhold der. Enig. Stakkars Kasper. Dårlig gjort av mediene å melke denne «nye flammen». 22
Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #26791 Skrevet 20. februar 2022 Skjønner ikke de som legger seg etter han når de vet han dealer med S.E 2
Badgald0pest2 Skrevet 20. februar 2022 #26792 Skrevet 20. februar 2022 Xstrella skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke de som legger seg etter han når de vet han dealer med S.E Legger seg etter han? 😅 Han legger seg vel etter det meste i skjørt, ser det ut til 35 2
Gjest Hoppetau Skrevet 20. februar 2022 #26793 Skrevet 20. februar 2022 Xstrella skrev (8 minutter siden): Skjønner ikke de som legger seg etter han når de vet han dealer med S.E Det er jo han som har kontaktet dem.
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #26794 Skrevet 20. februar 2022 Skrottefar skrev (24 minutter siden): Men igjen så er det ingen som skriver at SE faktisk VAR i et forhold når hun gikk inn i farmen og tok en Anne-Mona når hun var der.......hvorfor er det ingen journalist som faktisk er tøff nok til å konfrontere de med det? Det skjønner ikke jeg heller, de må jo ha fått med seg hva alle oss andre snakker om. Å tv2 selv har sendt bloggerne der hun gråter for hun kommer til å savne kasper så og kysser på han. Så første uken av farmen så er hun helt på Isak? Det gir ikke mening, syns de skulle vært tøffe og spurt. De spørr jo om alt annet 🙈 13
Brighton Skrevet 20. februar 2022 #26795 Skrevet 20. februar 2022 Rosatoast skrev (56 minutter siden): Jeg er veldig lei av å diskutere med mennesker her inne, som ikke forstår hva denne tråden handler om. Uavhengig hvor mange ganger man prøver å forklare, så jeg skal prøve en siste gang til deg nå. Det er absolutt ingen her som kritiserer utseendet til SE, det er derimot mange her som kritiserer hennes operasjoner. Det er to vidt forskjellige ting, og hadde det vært noen her som kommenterte "stygge" ting angående hennes utseendet, så hadde det vært personangrep og innlegget hadde deretter blitt slettet av moderator. Så det er ingen her som utrykker "stygge" eller "negative" ting om utseendet hennes, vi kommenterer rett og slett operasjoner og hva det har medført for hennes del. Igjen, det er to vidt forskjellige ting. Og det at du ikke forstår dette, er jo ganske synd. Jeg synes det er ganske frekt av deg å hevde at jeg ikke skjønner hva denne tråden handler om. Jeg har jo allerede uttrykt at jeg skjønner, og er enig i, at utgangspunktet for tråden er å diskutere hvor problematisk det er at Sophie Elise glorifiserer plastisk kirurgi og kosmetiske inngrep, at hun seksualiserer kvinnekroppen og at hun er så utseendefokusert. Disse debattene er kjempeviktige i et samfunnsperspektiv, spesielt fordi influencing som markedsføring er en ny og uregulert bransje, og da er det viktig med kritiske stemmer. Jeg vet ikke med deg, men jeg synes i hvertfall at ord som «avskrekkende», «negativ», «uheldig» og «til skrekk og advarsel» er stygge ting å si om noens utseende. Det er én ting å kritisere glorifisering av plastisk kirurgi, det er en annen ting å kritisere resultatet av plastisk kirurgi. Å kritisere resultatet av plastisk kirurgi er å kritisere utseende hennes. Hva du eller jeg rent subjektivt og basert på våre egne kriterier for skjønnhet synes om hva plastisk kirurgi har medført for utseende til Sophie Elise tilfører jo absolutt ingenting i debatten om hvorfor det ikke er greit å glorifisere plastisk kirurgi. At noen her ikke liker utseende plastisk kirurgi gir er helt greit, men det gir jo ikke grunnlag for å hevde at plastisk kirurgi er farlig samfunnsmessig. 3 1
SoftKitty Skrevet 20. februar 2022 #26796 Skrevet 20. februar 2022 1 hour ago, Skrottefar said: Men igjen så er det ingen som skriver at SE faktisk VAR i et forhold når hun gikk inn i farmen og tok en Anne-Mona når hun var der.......hvorfor er det ingen journalist som faktisk er tøff nok til å konfrontere de med det? 35 minutter siden, supermamz said: Det skjønner ikke jeg heller, de må jo ha fått med seg hva alle oss andre snakker om. Å tv2 selv har sendt bloggerne der hun gråter for hun kommer til å savne kasper så og kysser på han. Så første uken av farmen så er hun helt på Isak? Det gir ikke mening, syns de skulle vært tøffe og spurt. De spørr jo om alt annet 🙈 Norske journalister skriver ikke om norske kjendisers utroskap med mindre partene selv går ut og uttaler seg. 11 2
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2022 #26797 Skrevet 20. februar 2022 Tvillingsjel skrev (57 minutter siden): Enig. Stakkars Kasper. Dårlig gjort av mediene å melke denne «nye flammen». Ja, dette framstår som et skikkelig slag i trynet på Kasper, sånn sett utenfra. Det kan godt hende SE og han har ryddet opp og avsluttet på en god måte, for alt vi vet, men sånn mediene vinkler dette, får man jo et annet inntrykk. 19
supermamz Skrevet 20. februar 2022 #26798 Skrevet 20. februar 2022 SoftKitty skrev (1 minutt siden): Norske journalister skriver ikke om norske kjendisers utroskap med mindre partene selv går ut og uttaler seg. Syns det er feil. De fremstiller iallefall dette forholdet så sukker søtt og perfekt. Noe det absolutt ikke er. Syns det er helt på trynet. Om de ikke skal skrive om alt kunne de liksågodt bare latt vær å skrevet om noe av det. Men syns alle kjendisene som var inne på gården er feige som ikke tørr og utale seg om det. Spesielt en som er så opptatt av rettferdighet og det ene og det andre. 🤔🙈 20 2
Xstrella Skrevet 20. februar 2022 #26799 Skrevet 20. februar 2022 Håper Kasper får en snakker ut reportasje snart. Det fortjener han. 20 1 1
Era Vulgaris Skrevet 20. februar 2022 #26800 Skrevet 20. februar 2022 Xstrella skrev (3 minutter siden): Håper Kasper får en snakker ut reportasje snart. Det fortjener han. Tja, jeg tror han kommer ut som "The bigger man" om han holder helt kjeft, faktisk. Det er SE som bør stå til rette for hva som faktisk har skjedd, om noe. Ikke at publikum har krav på å få vite noe som helst om denne saken, men min mening er at hun har håndtert dette usedvanlig dårlig. Det framstår som om hun gir fullstendig blaffen i mannen hun var sammen med i fem år. Det har han ikke fortjent. 43 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå