*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #26541 Skrevet 15. februar 2022 Havnefogden skrev (2 timer siden): Er ikke helt sikker på om det er hennes følelser. Tror mye av hennes synspunkter vokser fram ut fra hvem hun tilbringer mye tid sammen med. Det var ganske fornøyelig da hun på Farmen Kjendis i forrige uke sa at hun fort skjønte at hun ikke kunne vinne selv. Men hun kunne hjelpe Isak til å vinne. Ved å gi ham råd og opplyse ham om forskjellige ting. Jaha! Han er jo en soleklar vinnerkandidat, men vet ikke hvor god han er i denne kunnskapsdelen som avgjør hele Farmen. Der tror jeg ikke Sophie Elise kan ha bidratt med så mye kunnskap heller. Uansett hvor belest hun er. Det er en gårdsbok de må pugge for kunnskapsdelen. Å pugge to sammen er mer effektivt enn å sitte alene med boka så det er nok slik Sofie mener hun har hjulpet Isak med å øve til kunnskap. Det er noe hvem som helst kan bidra med enten man er belest eller ikke. 1
Baktus2024 Skrevet 15. februar 2022 #26542 Skrevet 15. februar 2022 Forelskelse og sex på farmen, det mest uhygieniske realityprogrammet som er, motbydelig. Greit nok på disse hotellene de har reality fra, der deltakerne bare sitter i en sofa, drikker og kåter seg opp hele døgnet, men på farmen?? Nei, usj. 11
Othelia08 Skrevet 15. februar 2022 #26543 Skrevet 15. februar 2022 Sophie vil jo aldri bli elsket for "den hun er" når hun skifter personlighet og væremåte hver gang hun møter noen andre, jeg lurer på om det er noe hun føler på? På et eller annet punkt i hvert eneste forhold må det jo begynne å slå sprekker, når hun i stedet for å finne ut hvem hun er bruker all energi på å kopiere personen hun er sammen med. Merker ikke guttene hun er sammen med at alt bare er en fasade? Det er jo normalt (og sunt) i et forhold at man har forskjellige interesser og ikke er helt identiske til hverandre! 25
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2022 #26544 Skrevet 15. februar 2022 Svinet skrev (3 minutter siden): Forelskelse og sex på farmen, det mest uhygieniske realityprogrammet som er, motbydelig. Greit nok på disse hotellene de har reality fra, der deltakerne bare sitter i en sofa, drikker og kåter seg opp hele døgnet, men på farmen?? Nei, usj. Akkurat det hadde jeg gitt blaffen i om jeg hadde hatt lyst på sex på en telt eller hyttetur uten dusj eller badekar. Det går an å vaske seg, for meg hadde det holdt lenge. Du lever i hvert fall ikke opp til brukernavnet ditt
Baktus2024 Skrevet 15. februar 2022 #26545 Skrevet 15. februar 2022 Dævendøtte skrev (4 minutter siden): Akkurat det hadde jeg gitt blaffen i om jeg hadde hatt lyst på sex på en telt eller hyttetur uten dusj eller badekar. Det går an å vaske seg, for meg hadde det holdt lenge. Du lever i hvert fall ikke opp til brukernavnet ditt Vaske seg? De skal leve som en gjorde for 100 år siden.. Når du går ned på noen så er det jo ikke mening at en må gjenopplives av amk 🙂 i den tiden de skal leve i var det badestamp en gang i uka, max.. Nei.. 2
Gjest Dævendøtte Skrevet 15. februar 2022 #26546 Skrevet 15. februar 2022 Svinet skrev (24 minutter siden): Vaske seg? De skal leve som en gjorde for 100 år siden.. Når du går ned på noen så er det jo ikke mening at en må gjenopplives av amk 🙂 i den tiden de skal leve i var det badestamp en gang i uka, max.. Nei.. Tror du lever deg litt mye inn i dette, det er mulig de skal leve som de gjorde for 100 år siden, men fortsatt er det fullt mulig å vaske seg med vann. Dette er kjendisfarmen og de hadde jo tilgang på vann. Klart man vasker seg litt da. Hadde gått helt fint for meg, trenger ikke akkurat å rimme hverandre 😅
lehangolta Skrevet 15. februar 2022 #26547 Skrevet 15. februar 2022 Svinet skrev (35 minutter siden): Vaske seg? De skal leve som en gjorde for 100 år siden.. Når du går ned på noen så er det jo ikke mening at en må gjenopplives av amk 🙂 i den tiden de skal leve i var det badestamp en gang i uka, max.. Nei.. gjenopplives av amk? Ambulanse mener du vel 2
hulillerunde Skrevet 15. februar 2022 #26548 Skrevet 15. februar 2022 Havnefogden skrev (23 timer siden): Dette er faktisk i større eller mindre grad vanlig hos kvinner. Vi tar lett på oss rollen som tilretteleggere, for å tilfredsstille de rundt oss: foreldre, søsken, kjæreste, barn etc. Interessant fenomen. De fleste vil nok til slutt finne ut at for å bli et helt menneske må jeg finne ut hva JEG vil, står for og ønsker å være. Det kan synes som det er en lang vei å gå for Sophie. Men så er hun jo bare en liten, ung kvinne som forsøker å finne sin veg i livet... Nei, vent, det er faktisk ikke så lenge før hun blir 30! Jeg tenker at SE, som har levd av å selge seg selv siden hun var midt i tenårene, i større grad tilpasser seg den hun er interessert i. Nettopp fordi en stor del av tankesettet hennes kan dreie seg om å tilpasse seg den eller det firmaet/kommersielle aktøren hun er tilknyttet eller får betalt fra. Det kan virke som hun ikke stopper og tenker «hvem er jeg/ønsker JEG å være», men i større grad tenker «hvem ønsker du at jeg skal være». SE har aldri utviklet seg til et selvstendig individ, men er i stor grad den det er forventet at hun skal være i ulike settinger. 10 1
Egenskap Skrevet 15. februar 2022 #26549 Skrevet 15. februar 2022 hva handler konseptet Sophie Elise om? Livsstil? utseende? historie? annet?
*blueberry* Skrevet 15. februar 2022 #26550 Skrevet 15. februar 2022 hulillerunde skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at SE, som har levd av å selge seg selv siden hun var midt i tenårene, i større grad tilpasser seg den hun er interessert i. Nettopp fordi en stor del av tankesettet hennes kan dreie seg om å tilpasse seg den eller det firmaet/kommersielle aktøren hun er tilknyttet eller får betalt fra. Det kan virke som hun ikke stopper og tenker «hvem er jeg/ønsker JEG å være», men i større grad tenker «hvem ønsker du at jeg skal være». SE har aldri utviklet seg til et selvstendig individ, men er i stor grad den det er forventet at hun skal være i ulike settinger. Hun skal ha at hun er veldig tilpasningsdyktig. I enkelte situasjoner er jo det en god egenskap. F.eks. Til GMN sier jo Øyunn at Sofie var den eneste på Farmen Kjendis som ikke var i klinsj med noen og kom overens med alle. Sosialt virker hun behagelig å være rundt nettopp pga denne tilpasningsevnen. Dessverre kommer det nok med en pris, og det er nok usikkerheten hun har med seg selv. 15
Entern Skrevet 15. februar 2022 #26551 Skrevet 15. februar 2022 hulillerunde skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at SE, som har levd av å selge seg selv siden hun var midt i tenårene, i større grad tilpasser seg den hun er interessert i. Nettopp fordi en stor del av tankesettet hennes kan dreie seg om å tilpasse seg den eller det firmaet/kommersielle aktøren hun er tilknyttet eller får betalt fra. Det kan virke som hun ikke stopper og tenker «hvem er jeg/ønsker JEG å være», men i større grad tenker «hvem ønsker du at jeg skal være». SE har aldri utviklet seg til et selvstendig individ, men er i stor grad den det er forventet at hun skal være i ulike settinger. Jepp. Ikke et selvstendig individ men et produkt som hele tida må selges videre... 4
Brumundaline Skrevet 15. februar 2022 #26552 Skrevet 15. februar 2022 lehangolta skrev (1 time siden): gjenopplives av amk? Ambulanse mener du vel Kan man gjenopplives av en ambulanse?? 2
Populært innlegg DianaV Skrevet 15. februar 2022 Populært innlegg #26553 Skrevet 15. februar 2022 Sophie Elise snakket høyt og mye om at hun begynte å bruke botox tidlig for å forebygge rynker. Okei. Hvor mange 27 åringer kjenner dere som har en sånn "situasjon" på gang? Bilde fra jakten på kjærligheten, nei, Farmen kjendis 47 17
deedee_ Skrevet 15. februar 2022 #26554 Skrevet 15. februar 2022 DianaV skrev (5 minutter siden): Sophie Elise snakket høyt og mye om at hun begynte å bruke botox tidlig for å forebygge rynker. Okei. Hvor mange 27 åringer kjenner dere som har en sånn "situasjon" på gang? Bilde fra jakten på kjærligheten, nei, Farmen kjendis Hvaaaa er det der, hvordan får man sånne rynker? går jo helt ned til nesen? Jeg har ikke TV2 så ser ikke farmen men yikes. 13 3
lokmeister2016 Skrevet 15. februar 2022 #26555 Skrevet 15. februar 2022 Hun ser mye eldre ut stakkars 8
Rainbow Skrevet 15. februar 2022 #26556 Skrevet 15. februar 2022 Jeg har nesten akkurat sånne rynker om jeg virkelig kniper øynene sammen og rynker til det jeg greier. Men jeg er 41 år... Ellers, så bra at det jeg skrev om pressen og omtale av utroskap var til nytte! Jeg syns det med fuglen var veldig spesielt, pga det med å respektere dyret som noen skrev her. Jeg er også vegetarianer, men bryr meg ikke om hva andre gjør, om de går på jakt eller whatnot, men jeg ville ikke posert med et dødt dyr fordi det er respektløst overfor dyret. 19 1
happygilmore Skrevet 15. februar 2022 #26557 Skrevet 15. februar 2022 Svinet skrev (4 timer siden): Vaske seg? De skal leve som en gjorde for 100 år siden.. Når du går ned på noen så er det jo ikke mening at en må gjenopplives av amk 🙂 i den tiden de skal leve i var det badestamp en gang i uka, max.. Nei.. Tror folk hadde sex for 100 år siden, også… 11 1
Djungelvrål Skrevet 15. februar 2022 #26558 Skrevet 15. februar 2022 happygilmore skrev (32 minutter siden): Tror folk hadde sex for 100 år siden, også… Og de hadde det med 10-12 unger liggende på samme rom. 11
baldrian Skrevet 15. februar 2022 #26559 Skrevet 15. februar 2022 happygilmore skrev (47 minutter siden): Tror folk hadde sex for 100 år siden, også… * sjokk og vantro * 😉 5
Anonyym97 Skrevet 15. februar 2022 #26560 Skrevet 15. februar 2022 Syns det er litt ubehagelig å se henne på farmen. For hun ser så… usikker ut? Hun oppfører seg annerledes enn de andre rundt kamera, du ser så godt at hun ikke klarer å være seg selv 100%, det blir så falskt på en måte. Det ser så vondt ut for henne å være så usikker 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå