Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle visste  Anne Mona var forlovet da hun gikk inn i Big brother huset. Hun fant Ramsey der inne og de er fortsatt gift. Så mulig S.E prøver på noe lignende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (50 minutter siden):

Alle visste  Anne Mona var forlovet da hun gikk inn i Big brother huset. Hun fant Ramsey der inne og de er fortsatt gift. Så mulig S.E prøver på noe lignende. 

Hun blir ikke kalt for "Kopie Elise" uten grunn. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (1 time siden):

Jeg ser ikke på Farmen, men har fått med meg reklamen for programmet.  Er det virkelig slik at de andre deltakerne, i full visshet om at Sophie Elise hadde samboer hjemme, koseprater om den gryende romantikken mellom henne og Isak som om det er noe søtt og uskyldig uten tanke for at det dreier seg om livs levende, reinspikka utroskap?

sånn er det når de blir plassert 100 år tilbake, da glemmer de det som er i 2022.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis bryr det meg midt på ryggen hva påvirkere driver med på privaten, men når utroskap blir filmet og lagt ut som familieunderholdning, kjenner jeg at det rykker litt i avknappen på fjernkontrollen. TV2 lager underholdning av folks sidesprang, pakket inn som bonderomantikk … kan det bli kleinere? Og visste de andre deltakerne at SE hadde en samboer som satt intetanende på «utsiden»?
Skappel har i alle fall samarbeidet med Kasper (og gjør det kanskje fremdeles?), så Dorthe visste vel bedre enn noen hva som var sannheten. De har også lagt ut bilder av private sammenkomster med Skappelfamilien og SE & Kasper, og i en av de første episodene sier Dorthe at SE er hjertebarnet hennes blant deltakerne på Farmen. Og så ble det stille. 

Endret av Pust
  • Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (7 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvordan noen mennesker klarer kommer seg unna alt? 😅 Uansett hva de gjør liksom, ræva forbilder, utro på TV, kyniske, blir tatt i å manipulere lesere osvosv, og alle bare responderer med: 👊😘🔥🔥. Altså HÆ?! Er ikke rart dama tror hu kan gjøre som hu vil, det er jo null konsekvenser for noe. 

Jeg er oppriktig oppgitt over det samme. Og kom på denne artikkelen; 

https://journalisten.no/sophie-elise-isachsen-rosablogger-nordlys/hvorfor-i-all-verden-skal-vi-stotte-sophie-elise-isachsen/303873

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange har glemt at det ikke er første gangen hun har vært utro og dokumentert det på TV. Husker på bloggerne så snakket hun og Robin om at det var ett år siden de hadde sex for første gang (tror det var ett år) på et arrangement hvor hun var kjæreste (og samboer) med Mathias året før. Dette også ble snakket om en liten stund også døde det ut fordi Mathias hadde jo bare pakket tingene sine og flyttet ut uten forklaring eller grunn (i følge Sophie) så han var den store stygge ulven. Jeg hadde nok gjort det samme om kjæresten min hadde vært utro med en partysvenske.

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Den er jo helt spot on! Den er til og med publisert for snart 7 år siden. Hun har jo holdt på slik drit lenge nå. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (2 minutter siden):

Den er jo helt spot on! Den er til og med publisert for snart 7 år siden. Hun har jo holdt på slik drit lenge nå. 

Ja, det er igrunn ganske ille. 

Media har "fredet" henne fordi hun kan bli lei seg hvis man sier ifra når hun gjør noe som er helt på trynet. Da er det offerkort, "er jo bare en liten jente"-kort og grining med en gang, og massiv støtte på at den/de som sa fra er grusomme mennesker. Ingen vil ha på seg at de river ned en ung sårbar "unge", så da gjør man som man gjør med unger -  man skryter litt overdrevent av de når de er flinke, og lar de komme unna med løgner. 

Av en eller annen grunn så fant media også ut et sted på veien at Sophie Elise skal få bruke de som oppslagstavle når hun trenger å manipulere seg ut av en situasjon der HUN har driti seg ut - som f.eks nå når de villig vekk skriver det hun sier om at det var "slutt" før hun dro inn på Farmen. 

At Kasper ikke eksploderer sier mye om hans integritet som ble nevnt lenger tilbake i tråden. 

Mange andre hadde nok gitt media hele historien i fullt sinne og affekt. 

• Liker 38
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pust skrev (2 timer siden):

Og visste de andre deltakerne at SE hadde en samboer som satt intetanende på «utsiden»?

Hun sa jo sikkert til de også at det var slutt før Farmen. Jeg tror ikke folk som Heine Totland og Vebjørn Selbekk visste så mye om denne dama fra tidligere, annet enn at hun er en influenser. 

Det de så inne på Farmen var en dame som følte seg utenfor og trist i begynnelsen av oppholdet og de var vel bare glad for at hun fant seg til rette og hygget seg med Isak.

Så jeg synes det er litt urimelig av de som sier det er sykt at de andre på gården omfavnet utroskap og var helt ok med at denne eksen hennes muligens på det tidspunktet ikke engang var klar over selv at han var blitt nedgradert til eks. 

Endret av Leopard
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (46 minutter siden):

Måten forholdet til Kasper og søsteren plutselig ble avbrutt etter at SE kom ut fra Farmen tilsier at "det var slutt da jeg dro inn" er blank løgn. Likevel får hun bruke media som mikrofonstativ for å forskjønne sin egen uansvarlighet. Med mer løgn.

men når det gjelder bloggernes produksjonstid, og til SE skulle innpå Farmen produksjon som er familie program, var det noen tidsskille mellom det?

f.eks hvis bloggernes produksjon var i Mars, og Farmen produksjon startet i Mai, så var det allerede 2 måneder opphold. Mye som kan skje i mellom to måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Egenskap said:

men når det gjelder bloggernes produksjonstid, og til SE skulle innpå Farmen produksjon som er familie program, var det noen tidsskille mellom det?

f.eks hvis bloggernes produksjon var i Mars, og Farmen produksjon startet i Mai, så var det allerede 2 måneder opphold. Mye som kan skje i mellom to måneder. 

På bloggerne filmer de at Kasper kjører henne til farmen-innspillinga. 

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Citha skrev (Akkurat nå):

På bloggerne filmer de at Kasper kjører henne til farmen-innspillinga. 

WOW, det er spesielt. Så da har jo hun bløffa om hele greia, at hun hadde "kjærlighetssorg" da hun gikk inn i produksjonen. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (4 minutter siden):

WOW, det er spesielt. Så da har jo hun bløffa om hele greia, at hun hadde "kjærlighetssorg" da hun gikk inn i produksjonen. 

Det er definitivt spesielt. Og det er like spesielt at mediene videreformidler åpenbare løgnhistorier.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lavande

VG skriver at Sophie Elise hadde kjæreste samtidig som hun og Isak utviklet en gårdsromanse.

Fra https://www.vg.no/rampelys/tv/i/a7eBp4/farmen-romanse-mellom-isak-og-sophie-elise-hyggelig-aa-se-det-paa-tv

"– En skikkelig gårdsromanse"

Og:

"Dro på innspilling med kjæreste

Da Isachsen dro på innspilling i fjor vår hadde hun vært sammen med sin daværende kjæreste Kasper Kristoffersen (27) i fem år. Etter at Isachsen kom hjem fra innspillingen, ble det raskt kjent at det var slutt mellom dem."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan hun velger å fremstille det i ettertid, så er det fysisk umulig å trykke inn alle de følelsene og tankene hun hadde om at forholdet hennes var gått mot slutten, kontra det hun har gitt uttrykk for der og da, når skulle det ha vært? Han kjørte henne til innspillinga, hadde hun 5 min alene på do til å finne ut at nå var det slutt og bearbeide 5 år meg samboerskap og forhold, før hun gikk videre og traff Isak?

Hun var egotistisk og gjorde det som passet henne best, nå vil hun ikke stå for det og prøver å bearbeide det mest mulig i ettertid for ikke å tape ansikt. 

Hun er ikke et barn med en dagbok, hun er en voksen kvinne som i mange år har kjempet med nebb og klør for å være relevant og kjendis, for så å komme med tårer og snørr hver gang det gir negative konsekvenser. Det burde virkelig bli en slutt på at offentligheten ikke bare tillater, men støtter bedriten oppførsel på den måten.

Sophie Elise, stå for utroskapen og manipuleringa di. 

• Liker 41
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...