Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (48 minutter siden):

Det ser faktisk ut som hun har fått ett lite, og ett større øye etter siste inngrep. Ett skrått,og ett mer rundt. Ser det på alle bilder og filmer, og er vel grunnen til at hun unngår å bli filmet/fotografert rett forfra, og at hun delvis holder mobilen foran ett øye på mange av selfiene. Triste greier.

Ja venstre øye er mer lukket.  Ser det nå.  Blir vanskelig å kombinere bare èn vinkel med å være programleder så det blir nok snart veldig synlig.  Ny operasjon for å rette opp fadesen om noen få mnd. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Finlay
Palmetreet skrev (1 time siden):

Ja, la merke til det nå! 

Hun la også ut dette på Insta-story. Er vel litt på kanten vil jeg si.. Driver hun ikke med OnlyFans? Slikt innhold hører vel mer til der enn på Insta.

Skjermbilde 2022-01-07 kl. 20.24.21.png

Hun har i hvert fall fått lagt inn litt ekstra i puppene mens hun nå likevel var på "ferie" i LA.

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmetreet skrev (11 minutter siden):

Ja, la merke til det nå! 

Hun la også ut dette på Insta-story. Er vel litt på kanten vil jeg si.. Driver hun ikke med OnlyFans? Slikt innhold hører vel mer til der enn på Insta.

Lagt MASSE filter på sitt allerede overopererte ansikt.  Hun er en levende tegneseriefigur. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (6 timer siden):

Man drar ikke til LA for å ta botox, og må til Harstad for rekonvalesens etterpå. 

Sant🙈 Følger ikke henne og visste ikke det. Hun ser uansett skummel ut

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmetreet skrev (1 time siden):

Ja, la merke til det nå! 

Hvor ofte må hun bytte pass mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (52 minutter siden):

Hvor ofte må hun bytte pass mon tro?

Samme tenkte jeg. Ble selv ganske paff over hvor nøye de var med å bare studere meg og sammenligne med passbilde, når jeg skulle ordne meg idkort. Hårfarge, form på øyenbryn osv. Og jeg har ikke operert meg. De må jo sette av en hel dag når Sophie Elise kommer og skal fornye ID og pass etter operasjonene

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (1 time siden):

Går bedriften dårlig siden det kjøres nudes og overforbruk av filter? 🙄😏

Hun kunne like gjerne lagt ut bilder av en annen kvinne.  Når du bruker så mye filter så kan det ikke regnes som henne selv. Samme tenker jeg når folk jeg kjenner legger ut bilder med masse filter som forvrir ansiktene deres, det er ikke de. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (12 timer siden):

Vet flere ikke vil se Farmen pga hun er med. De orker ikke se henne.

Husker hun sa noe om å få vist andre sider av seg selv på Farmen. Akkurat det blir jo litt spennende å se - om hun faktisk der er den dype, reflekterte ujålete jenta hun (og media) sier at hun egentlig er. 

Tenker Farmen for hennes del kan bli litt avslørende ift hvem hun faktisk er. Farmen har et ganske bredt publikum, og mange av disse tror SE er "dum og deilig", så det blir spennende om de får sin oppfatning bekreftet eller avkreftet. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (1 time siden):

Husker hun sa noe om å få vist andre sider av seg selv på Farmen. Akkurat det blir jo litt spennende å se - om hun faktisk der er den dype, reflekterte ujålete jenta hun (og media) sier at hun egentlig er. 

Tenker Farmen for hennes del kan bli litt avslørende ift hvem hun faktisk er. Farmen har et ganske bredt publikum, og mange av disse tror SE er "dum og deilig", så det blir spennende om de får sin oppfatning bekreftet eller avkreftet. 

Bilder fra farmen viser i hvert fall at hun går for «ung pike» imaget. Søte fletter, litt barnslig bekledning og lite sminke. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Xstrella skrev (13 timer siden):

Vet flere ikke vil se Farmen pga hun er med. De orker ikke se henne.

Haha,det er latterlig. Tviler på hun tar det så veldig tungt. Og er ganske sikker på at de som sier det kommer til å se det i skjul😛 Folk her inne på KG klør nok i fingrene til at Farmen skal begynne for å se HVA man kan ta henne på! Det blir nok like mye underholdning her inne da 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Hulderen skrev (4 minutter siden):

Bilder fra farmen viser i hvert fall at hun går for «ung pike» imaget. Søte fletter, litt barnslig bekledning og lite sminke. 

Fletter er nok fordi det hjelper på når håret er skittent og håret bør da bort av ansiktet når man skal jobbe. Alt er vist planlagt fra hennes side ifølge konspirasjonsteoretikerne🙈🙈 Hun er da ikke første Farmen deltaker med fletter🤣 Og lite sminke? De får ikke ha sminke på seg på Farmen😛 Og barnslig bekledning? Mener du tur klær og strikka genser? Hva er barnslig med det? 😛 Hun har ikke en spesiell klesstil i forhold til de andre der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Jeg kjenner henne nesten ikke igjen. Det ser ikke ut som SE. Så trist å se 😕 Hvordan blir det en dag når hun får barn, og barnet lurer på hvem det ligner på? Jeg ønsker virkelig ikke at barna mine skal se opp til SE 😮  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (5 minutter siden):

Fletter er nok fordi det hjelper på når håret er skittent og håret bør da bort av ansiktet når man skal jobbe. Alt er vist planlagt fra hennes side ifølge konspirasjonsteoretikerne🙈🙈 Hun er da ikke første Farmen deltaker med fletter🤣 Og lite sminke? De får ikke ha sminke på seg på Farmen😛 Og barnslig bekledning? Mener du tur klær og strikka genser? Hva er barnslig med det? 😛 Hun har ikke en spesiell klesstil i forhold til de andre der inne.

Med barnslig klesstil så tenkte jeg på denne selebuksa med korte bein. Ingen av de andre har noe lignende.

https://www.nettavisen.no/livsstil/her-er-farmen-kjendisene-2022/s/12-95-3424129824

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke merke til noe spesielt barnslig med klær eller hår på klippene fra farmen. 
Asså kom an. 

Det fascinerte meg mer hvordan hun reagerte på å melke kyr. 
Hun gikk vel inn som veganer og ut som noen som av og til spiser kjøtt så noe skjedde det inne. Ble vel lei av jordbær og havregrøt

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hulderen skrev (1 time siden):

Imagen/"kostymet" er på plass tydeligvis. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (2 timer siden):

Gikk. Opptakene var ifjor. Etter Farmen har hun endret utseendet radikalt til det motsatte av søt, Synnøve Solbakken-blond ungpike og fronter en ny serie på TV. Hun er 27 og ingen ungpike.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (22 minutter siden):

Gikk. Opptakene var ifjor. Etter Farmen har hun endret utseendet radikalt til det motsatte av søt, Synnøve Solbakken-blond ungpike og fronter en ny serie på TV. Hun er 27 og ingen ungpike.

Helt enig med deg. Synnøve Solbakken-utseende var en god beskrivelse på ungpikeimaget. Jeg mener å huske at jeg har lest her i tråden at SE også trakk noen cm fra høyden sin før innspillingen. Jeg vet godt at hun er en voksen kvinne, nettopp derfor kalte jeg det et «ung pike image».

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunfl0wer
Hulderen skrev (4 minutter siden):

Helt enig med deg. Synnøve Solbakken-utseende var en god beskrivelse på ungpikeimaget. Jeg mener å huske at jeg har lest her i tråden at SE også trakk noen cm fra høyden sin før innspillingen. Jeg vet godt at hun er en voksen kvinne, nettopp derfor kalte jeg det et «ung pike image».

Du mener å huske? Ingen klare bevis på ditt utsagn altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...