anonMrX Skrevet 13. desember 2021 #25201 Skrevet 13. desember 2021 Hvorfor opererer så mange i utlandet, spesielt Tyrkia? Hvorfor opererer SE i NY og LA i stedet for Norge der hun kan lettere følges opp? 7
Bulletproofhoware Skrevet 13. desember 2021 #25202 Skrevet 13. desember 2021 (endret) anonMrX skrev (1 time siden): Hvorfor opererer så mange i utlandet, spesielt Tyrkia? Hvorfor opererer SE i NY og LA i stedet for Norge der hun kan lettere følges opp? De opererer i Tyrkia fordi det er billig. I Norge vil jeg tro at ingen kirurger vil ta i SE/utføre uetiske inngrep på svært unge mennesker som ikke har behov for slike behandlinger. Det er også en kjent sak at de har mer erfaring med slike typer inngrep i utlandet hvor det blir utført oftere. I Norge bedriver man kanskje mest «standard» prosedyrer, da etikken er høyere og reglene er strengere. Endret 13. desember 2021 av Bulletproofhoware 22
Djungelvrål Skrevet 13. desember 2021 #25203 Skrevet 13. desember 2021 Bulletproofhoware skrev (1 time siden): De opererer i Tyrkia fordi det er billig. I Norge vil jeg tro at ingen kirurger vil ta i SE/utføre uetiske inngrep på svært unge mennesker som ikke har behov for slike behandlinger. Det er også en kjent sak at de har mer erfaring med slike typer inngrep i utlandet hvor det blir utført oftere. I Norge bedriver man kanskje mest «standard» prosedyrer, da etikken er høyere og reglene er strengere. Når en kvinne har tatt 14-15 plastiske operasjoner på 8 år ringer det nok noen bjeller hos de norske kirurgene ja. 45
Era Vulgaris Skrevet 13. desember 2021 #25204 Skrevet 13. desember 2021 anonMrX skrev (20 timer siden): Ja, jeg mente injeksjoner også, ikke bare kirurgi. Personlig synes jeg kirurgi burde vært mer populær enn injeksjoner fordi injeksjoner kan gjøre mye skade i lengden. Men kirurgi er mer risikabelt, men gir bedre langvarige resultat. Sitter du her og framsnakker kosmetisk kirurgi? Og i det andre innlegget ditt så sier du at SE "kanskje har gjort noe med nesa". Den nesa er vel snart mer operert enn Michael Jackson sin. Personlig er jeg i helt andre enden av skalaen, og synes heller man skal jobbe med psyken sin og like seg selv sånn man ser ut, framfor å foreta unødig kirurgi og sprøyte kroppen full av fillers, restylane og botox. Resultatet er sikkert "fint" en stund, men når det får gått 10-20 år med sånne behandlinger, ser det jo helt deformert ut. Og alle blir helt like! Noe så usigelig trist. Ja til det naturlige, og ja til mangfold. 39
anonMrX Skrevet 13. desember 2021 #25205 Skrevet 13. desember 2021 (endret) Era Vulgaris skrev (5 timer siden): Sitter du her og framsnakker kosmetisk kirurgi? Og i det andre innlegget ditt så sier du at SE "kanskje har gjort noe med nesa". Den nesa er vel snart mer operert enn Michael Jackson sin. Personlig er jeg i helt andre enden av skalaen, og synes heller man skal jobbe med psyken sin og like seg selv sånn man ser ut, framfor å foreta unødig kirurgi og sprøyte kroppen full av fillers, restylane og botox. Resultatet er sikkert "fint" en stund, men når det får gått 10-20 år med sånne behandlinger, ser det jo helt deformert ut. Og alle blir helt like! Noe så usigelig trist. Ja til det naturlige, og ja til mangfold. Kanskje hun har gjort noe med nesen i år. Om du så bildet så ser nesen enda mindre ut enn før. For å få større philtrum må nesen enten forminskes eller så må leppene fylles med filler slik at de "henger". Noen trenger kirurgi. Kirurgi gir bedre resultat enn injeksjoner. Jeg gleder meg til å operere nesen min. Det er noe jeg har sett frem til lenge. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har planlagt det før. Endret 13. desember 2021 av anonMrX
Gjest Finlay Skrevet 13. desember 2021 #25206 Skrevet 13. desember 2021 anonMrX skrev (2 timer siden): Kanskje hun har gjort noe med nesen i år. Om du så bildet så ser nesen enda mindre ut enn før. Får å få større philtrum må nesen enten forminskes eller så må leppene fylles med filler slik at de "henger". Noen trenger kirurgi. Kirurgi gir bedre resultat enn injeksjoner. Jeg gleder meg til å operere nesen min. Det er noe jeg har sett frem til lenge. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke har planlagt det før. Nå er det vel ingen her som er mot nødvendig plastisk kirurgi. Det er ikke det det er snakk om når det gjelder SE. Og la nå de personlige preferansene ligge.
Gjest CecilieX Skrevet 13. desember 2021 #25207 Skrevet 13. desember 2021 Jeg tenker at det er svært betegnende i forhold til å forholde seg til et normalt arbeidsliv med forpliktelser. De hevder at de har det travelt som influencere, men etter noen få uker så hopper SE av en gylden sjanse. Det samme skjedde med «Skal vi danse», heller ikke der var utholdenheten særlig stor. Jeg er møkk lei av at de fremstiller det som travelt og krevende å sminke seg, spise på, kle på seg, pynte i huset, feste; alle de tingene som vanlige folk gjør i tillegg til jobb. Ingen andre arbeidstakere tar ferie rett etter at de har begynt i et vikariat, og de forlenger i alle fall ikke «ferien» i flere uker etter eget forgodtbefinnende.
Pust Skrevet 13. desember 2021 #25208 Skrevet 13. desember 2021 (endret) Det er forståelig at hun trenger ekstra ferie når man ser bildene hun legger ut på instastory for tiden. Og da mener jeg bare at hun bærer preg av å ha blitt operert og at hun trenger tid på å heles. Endret 13. desember 2021 av Pust 18
Gjest pop up bruker Skrevet 15. desember 2021 #25209 Skrevet 15. desember 2021 (endret) Slettet Endret 15. desember 2021 av pop up bruker
Alvea Skrevet 16. desember 2021 #25210 Skrevet 16. desember 2021 Nyeste bilde på story: no makeup Jodu.. ingen sminke kanskje, men ørten operasjoner og injeksjoner… naturlig liksom Helt utrolig hvordan en ansiktsform kan endre seg. Ansiktet er jo ikke til å kjenne igjen fra før hun startet med operasjoner. 28
Gjest Finlay Skrevet 16. desember 2021 #25211 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Alvea skrev (6 timer siden): Nyeste bilde på story: no makeup Jodu.. ingen sminke kanskje, men ørten operasjoner og injeksjoner… naturlig liksom Helt utrolig hvordan en ansiktsform kan endre seg. Ansiktet er jo ikke til å kjenne igjen fra før hun startet med operasjoner. Hele hodet virker forandret. Ansiktet er mye smalere, og selv hårfestet ser annerledes ut. Det ser ut som både øyne og nese har blåmerker. (Sophie Elise Instagram) Endret 16. desember 2021 av Finlay
Populært innlegg Liberal Skrevet 16. desember 2021 Populært innlegg #25212 Skrevet 16. desember 2021 Det jeg reagerer mest på er arbeidsmoral her. Hun har nylig fått jobben i god kveld Norge, og er nå lamgtidssykemeld eller hvertfall fått fri i lang tid og set er satt inn vikar. Om grunnen alene er skjønnhetsoperasjon er det hårreisende. Dette er ikke godt grunnlag for fri, og i min jobb ville man nok mistet jobben. 52
Missy1 Skrevet 16. desember 2021 #25213 Skrevet 16. desember 2021 Liberal skrev (4 minutter siden): Det jeg reagerer mest på er arbeidsmoral her. Hun har nylig fått jobben i god kveld Norge, og er nå lamgtidssykemeld eller hvertfall fått fri i lang tid og set er satt inn vikar. Om grunnen alene er skjønnhetsoperasjon er det hårreisende. Dette er ikke godt grunnlag for fri, og i min jobb ville man nok mistet jobben. Det verste er at Sophie Elise selv er vikar i den jobben. Så vikaren har skaffet seg vikar bare noen uker etter oppstart i jobben. Hun forstår det kanskje ikke selv, men her risikerer hun å miste ganske store karrieremuligheter. For en dag vil selv prinsesse Sofie måtte se seg om etter en vanlig jobb. Hvis ikke hun skal prøve seg på å tjene penger på å være skandale resten av livet 35
Tullball Skrevet 16. desember 2021 #25214 Skrevet 16. desember 2021 47 minutter siden, Missy1 said: Hun forstår det kanskje ikke selv, men her risikerer hun å miste ganske store karrieremuligheter. For en dag vil selv prinsesse Sofie måtte se seg om etter en vanlig jobb. Hvis ikke hun skal prøve seg på å tjene penger på å være skandale resten av livet Det tror jeg ingenting på 😄 1
Djungelvrål Skrevet 16. desember 2021 #25215 Skrevet 16. desember 2021 Finlay skrev (1 time siden): Hele hodet virker forandret. Ansiktet er mye smalere, og selv hårfestet ser annerledes ut. Det ser ut som både øyne og nese har blåmerker. (Sophie Elise Instagram) Herregud, hun ser asiatisk ut. Er det mulig. Sånn så hun engang ut: 17
Justlooking Skrevet 16. desember 2021 #25216 Skrevet 16. desember 2021 Peonjenta skrev (3 minutter siden): Herregud, hun ser asiatisk ut. Er det mulig. Sånn så hun engang ut: På det bildet før hun begynte med løsvipper og løshår etc. er hun kjempesøt! Hun har endret seg utallige ganger med operasjoner og det er bare trist … 18
Gjest Solaire Skrevet 16. desember 2021 #25217 Skrevet 16. desember 2021 (endret) anonMrX skrev (På 12/12/2021 den 20.15): De er normalt. De fleste kvinner har operert noe i dag, til og med "fattige" arbeiderklassen. Hun har nok cheek implants, lip lift, pony tail lift og kanskje ny nese. Hun ser jo mer rynkete ut nå. Er det på grunn av hevelse? Kanskje i kretsene hvor du vanker. Det høres ufattelig tomt og overfladisk ut, og jeg er utrolig takknemlig og ydmyk for å slippe unna et miljø hvor det å legge en ung og frisk kropp på et operasjonsbord for å bli skjært og stukket i anses som "normalt". Endret 16. desember 2021 av Solaire
Gjest Solaire Skrevet 16. desember 2021 #25218 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Justlooking skrev (14 minutter siden): På det bildet før hun begynte med løsvipper og løshår etc. er hun kjempesøt! Hun har endret seg utallige ganger med operasjoner og det er bare trist … Hun må hvert fall la være med å få barn. Tenk så ufattelig skadelig for et barnesinn å vokse opp med genetiske ansiktstrekk som mamma selv har operert vekk fordi hun syntes det var stygt. Endret 16. desember 2021 av Solaire
Gjest Finlay Skrevet 16. desember 2021 #25219 Skrevet 16. desember 2021 Justlooking skrev (12 minutter siden): På det bildet før hun begynte med løsvipper og løshår etc. er hun kjempesøt! Hun har endret seg utallige ganger med operasjoner og det er bare trist … Hun var pen nok før hun begynte denne reisen. Hun har stort sett vært pen hele veien. Før siste operasjon var hun veldig fin (synes jeg) selv om det var alt annet enn et naturlig utseende. Man blir jo bare forferdet av de siste bildene hun har lagt ut. Ser jo ut som hårfestet er flyttet langt bak på skallen...
Gjest Solaire Skrevet 16. desember 2021 #25220 Skrevet 16. desember 2021 (endret) Finlay skrev (8 minutter siden): Hun var pen nok før hun begynte denne reisen. Hun har stort sett vært pen hele veien. Før siste operasjon var hun veldig fin (synes jeg) selv om det var alt annet enn et naturlig utseende. Man blir jo bare forferdet av de siste bildene hun har lagt ut. Ser jo ut som hårfestet er flyttet langt bak på skallen... Dette er psykiatri. Hun er fremdeles nokså ung og den i utgangspunktet friske kroppen hennes har gjennomgått over 20 plastikkirurgiske inngrep. Dama er full av plast, implantater, fillers og arrvev. "Kjempepent". Endret 16. desember 2021 av Solaire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå