Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden):

Tror det i så fall handler om noe helt annet en "starstruck". Noe veldig mye enklere, retning "starfuck".

Ja som Courtney Love i sangen av NIN

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (På 13.10.2021 den 16.52):

Nettopp! Og kan ikke huske at hun noengang har reflektert over det. Tvert imot så kaller hun Gullbarbie for mobbing og setter seg selv i offerrollen. Ikke en tanke for de som stemte henne frem fordi hun var "den som er værst på å få unge til å føle seg dritt".

Det var en tid da jeg håpet og trodde SE var i vekst og endring, og faktisk ville bruke egne erfaringer og den enorme påvirkningskraften sin til å ta avstand fra seksualisering i reklame, usunt forhold til operasjoner og eksponering av kropp for likes. Hun kunne hatt en svært viktig stemme i å nedkjempe det vanvittige kroppspresset ungdom og andre møter fra influensere og andre i SoMe. 

Istedet så legger hun inn nye implantater og opp kampen om å få vise "nipplene" sine på Instagram - og kaller det feminisme. 

Det var en periode for noen år siden som jeg også håpet og trodde hun ville vokse opp og bli mer reflektert. Men det fortsetter dessverre i samme duren med hun selv i sentrum med stadig endret utseende. Hun nærmer seg vel 27 men ingen tegn på refleksjon. Går i akkurat det samme.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Revenge o'Cavatina skrev (10 timer siden):

Tror det i så fall handler om noe helt annet en "starstruck". Noe veldig mye enklere, retning "starfuck".

Haha, ja 😆 Eventuelt en enorm fascinasjon for et blankpolert filleransikt og implantater både foran og bak, etter en hustrig og nøktern oppvekst i det kalde nord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (16 timer siden):

Jeg mistet mye av respekten min for Isak når han valgte å legge seg etter kropps- og sexfikserte miss plastic fantastic. Jeg trodde han var en jordnær og litt "gammelmodig", arbeidssom mann som liker det som er ujålete og naturlig, men tydeligvis ikke 😆 Den dama har gjennomgått flere plastikkirurgiske operasjoner enn jeg har fingre.

Hvis jeg skulle gjettet så vil jeg tro at selv om (forhåpentligvis) de fleste menn ikke har sansen for plastikk-looken til SE, så sitter nok mange med en nysgjerrighet for å prøve et ligg med en slik person. Eller evt at man kan skryte av det i etterkant🤷🏻‍♀️

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2021 at 11:40 AM, Isild said:

Media kan vel desverre ikke være "all over it" før Farmen vises på TV, og innen da er både bruddet og "fling`en" yesterdays news. Gjetter på at Farmen klipper vel en eventuell romanse også - av respekt for bl.a Kasper. 

Sannheten rundt det hele kommer nok for en dag. All kred til Kasper og Karine som ikke har fortalt hva som egentlig skjedde. Vi er nok mange som mistenker at det ikke var helt pent. 

Jeg tviler på at TV2 bryr seg et millisekund om Kasper eller ville klippet noe annerledes enn det de selv mener er bra TV for HANS skyld 😄 Klipper de vekk noe er det for SE sin skyld og pga forholdet de har til henne som en av sine favorittprofiler.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt at man er nødt til å kommentere hvorvidt noen ønsker å ligge med den ene eller den andre (her: SE som har utført mange korrigeringer og endringer). 
Man har forskjellige preferanser og det må man jo bare respektere. Det er det samme som å dømme folk som tenner på noen med stor eller liten kropp, mange piercinger, tatoveringer, tenner på føtter etc. Det er jo en privatsak, selv om man er offentlig.

Og, selv om det er leit for Kasper dersom hun var utro, er det tross alt et forhold hun har hatt som Sofie - også til tross for at Sophie Elise har delt det. 
Hvorfor/hvordan det ble slutt er jo en privatsak, jeg tviler på at folk ellers i verden som har endt forhold pga utroskap (eller andre uheldige ting) ønsker å rope høyt om det, og det burde en ikke forvente av SE heller dersom det er tilfelle. Jeg er virkelig(!) ikke noen SE-fan, tvert imot, men jeg skiller da virkelig mellom hva som bør få være privatliv og hva som ikke skal være det. Tror de fleste kjenner seg igjen i at ting kan se perfekt ut fra utsiden, men at det ikke nødvendigvis er rosenrødt hele tiden ellers. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

korallrev skrev (26 minutter siden):

Skjønner ikke helt at man er nødt til å kommentere hvorvidt noen ønsker å ligge med den ene eller den andre (…) Man har forskjellige preferanser og det må man jo bare respektere. (…)Det er jo en privatsak, selv om man er offentlig. (…)

100% enig i det du skriver om preferanser, det blir rett å slett for dumt å snakke dritt om det.

Videre skriver du at om at utroskap / årsak til brudd er en privatsak. I utgangspunktet er jeg enig med deg. MEN når man har som selvvalgt jobb å utlevere privatlivet sitt så blir det jo litt i «grenseland» om det er privatsak eller ikke? Dette med tanke på at SE selv snakker om bruddet, sier at det var noe hun gjorde etc. Det fremstår jo som litt spesielt at de var så tett knyttet som kjærester når hun skulle på farmen (se bloggerne klippet), for så å være slutt når hun kommer tilbake - fordi hun  hadde «gjort» noe. Selv om hun sier lite så snakker hun jo litt om bruddet, og dette gjør jo at hun får seere, klikk og oppmerksomhet rundt det. Så hun har jo på en måte selv valgt at det ikke skal være en privatsak ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality er sjeldent reality, det er mye som er staget etc. - Det samme gjelder jo for medie og influenserverden. At ting også brukes som clickbait og cliffhanger er en kjent sak. Husker jeg ikke helt feil så ville ikke SE kommentere den ene rumpeoperasjonen, men i ettertid ble den brukt som clickbait for å få følgere til å se den på TV2.

Kan det være samme taktikk som brukes mtp. farmen ? At det overhode ikke er noe utroskapsskandale (som det spekuleres i), men at SE og/eller K rett og slett i den tid de var uten kontakt, så at de egentlig ikke ønsket å være sammen lengre ? Og at dette så vinkles og «melkes» for å få fans/yngre seere til farmen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Apfel said:

Reality er sjeldent reality, det er mye som er staget etc. - Det samme gjelder jo for medie og influenserverden. At ting også brukes som clickbait og cliffhanger er en kjent sak. Husker jeg ikke helt feil så ville ikke SE kommentere den ene rumpeoperasjonen, men i ettertid ble den brukt som clickbait for å få følgere til å se den på TV2.

Kan det være samme taktikk som brukes mtp. farmen ? At det overhode ikke er noe utroskapsskandale (som det spekuleres i), men at SE og/eller K rett og slett i den tid de var uten kontakt, så at de egentlig ikke ønsket å være sammen lengre ? Og at dette så vinkles og «melkes» for å få fans/yngre seere til farmen ?

Med tanke på hvor utbredt klikkåte og kunstig opphausede historier er i medieverden, så vil jeg faktisk ikke bli overrasket om det du beskriver viser seg å være tilfelle. Det er krystallklart at den slags "selger som hakka møkk". Det engasjerer folk, noe som også denne tråden bærer vitne om. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (2 timer siden):

Med tanke på hvor utbredt klikkåte og kunstig opphausede historier er i medieverden, så vil jeg faktisk ikke bli overrasket om det du beskriver viser seg å være tilfelle. Det er krystallklart at den slags "selger som hakka møkk". Det engasjerer folk, noe som også denne tråden bærer vitne om. 

Enig i det dere skriver om at det kan være oppdiktet/opphauset - og det uthevede er vel egentlig grunnen til at jeg tenker det bør være en privatsak; jeg personlig gir blankt faen i dette og greier ikke forstå interessen. Det betyr jo ikke noe for noen andre vel, selv om de lever av å dele (utvalgte deler av) privatlivet sitt? 

Skjønner at ikke alle tenker slik, men for egen del driter jeg i det og fatter ikke at folk orker bry seg, og jeg forstår heller ikke hvorfor det selger. Det er jo totalt uinteressant for alle andre enn de direkte berørte. Men igjen; jeg ser ikke reality og leser ikke gossip fordi det ikke interesserer meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korallrev skrev (6 timer siden):

Skjønner ikke helt at man er nødt til å kommentere hvorvidt noen ønsker å ligge med den ene eller den andre (her: SE som har utført mange korrigeringer og endringer). 
Man har forskjellige preferanser og det må man jo bare respektere. Det er det samme som å dømme folk som tenner på noen med stor eller liten kropp, mange piercinger, tatoveringer, tenner på føtter etc. Det er jo en privatsak, selv om man er offentlig.

Og, selv om det er leit for Kasper dersom hun var utro, er det tross alt et forhold hun har hatt som Sofie - også til tross for at Sophie Elise har delt det. 
Hvorfor/hvordan det ble slutt er jo en privatsak, jeg tviler på at folk ellers i verden som har endt forhold pga utroskap (eller andre uheldige ting) ønsker å rope høyt om det, og det burde en ikke forvente av SE heller dersom det er tilfelle. Jeg er virkelig(!) ikke noen SE-fan, tvert imot, men jeg skiller da virkelig mellom hva som bør få være privatliv og hva som ikke skal være det. Tror de fleste kjenner seg igjen i at ting kan se perfekt ut fra utsiden, men at det ikke nødvendigvis er rosenrødt hele tiden ellers. 

XD Når man deler private intime detaljer offentlig så får man tåle tilbakemeldinger. Hvem har nevnt preferanser?  Kjendiser og gjennomopererte folk må tåle at folk har meninger om dem. Jeg dømmer hvem jeg vil og andre skal få gjøre det samme. 

Det dummeste jeg vet er folk som dømmer andre for å være dømmende.

Endret av hunteragain
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (14 timer siden):

XD Når man deler private intime detaljer offentlig så får man tåle tilbakemeldinger. Hvem har nevnt preferanser?  Kjendiser og gjennomopererte folk må tåle at folk har meninger om dem. Jeg dømmer hvem jeg vil og andre skal få gjøre det samme. 

Det dummeste jeg vet er folk som dømmer andre for å være dømmende.

Vet ikke om du har nevnt det, men flere har kommentert at de ikke trodde Isak likte «sånne» damer, at flere menn ønsker å «prøve» å ha sex med noen som har gjennomført plastiske operasjoner etc. 
Enig i at man får tåle at folk har meninger om det en deler offentlig, men akkurat dette med Isak er jo uansett spekulasjoner, og ikke noe som er delt.

Det er mange andre - og viktige! - ting å arrestere SE for, men hvem hun har eller ikke har sex med, eller hvem som ønsker å ha eller ikke ha sex med henne er vel ikke noe av allmenn og offentlig interesse. Synes jeg, da, men jeg bryr meg som sagt ikke om den type gossip verken om offentlige personer eller på privaten 😊

(fascinerende at du står fritt til å komme med dine meninger/dømme, mens det er det dummeste du vet at jeg personlig synes det er unødvendig å komme med slike kommentarer)

Endret av korallrev
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

korallrev skrev (På 16.10.2021 den 21.07):

Vet ikke om du har nevnt det, men flere har kommentert at de ikke trodde Isak likte «sånne» damer, at flere menn ønsker å «prøve» å ha sex med noen som har gjennomført plastiske operasjoner etc. 
Enig i at man får tåle at folk har meninger om det en deler offentlig, men akkurat dette med Isak er jo uansett spekulasjoner, og ikke noe som er delt.

Det er mange andre - og viktige! - ting å arrestere SE for, men hvem hun har eller ikke har sex med, eller hvem som ønsker å ha eller ikke ha sex med henne er vel ikke noe av allmenn og offentlig interesse. Synes jeg, da, men jeg bryr meg som sagt ikke om den type gossip verken om offentlige personer eller på privaten 😊

(fascinerende at du står fritt til å komme med dine meninger/dømme, mens det er det dummeste du vet at jeg personlig synes det er unødvendig å komme med slike kommentarer)

Parafili er like teit og dumt uansett hvem som har det og hva det består av. Jeg er i kontakt med pedofile menn og menn som liker bimbofication, hver dag. Nå snakker jeg med en som ønsker seg en kjæreste han kan transformere til en bimbo. Det er fetisj men de er seriøse. Det er ikke noe nytt for meg at de fleste menn vil ha bimboer. har ingen problem med å akseptere det. Likevel er det slik at det er en patologi bak det å ha slike parafili. Det må være lov å nevne det selv om folk blir såret. Lol

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aintnofun skrev (På 9.10.2021 den 12.16):

Enig med deg. Hadde noen lagt ut bilde av meg som 14 år er det ingen som hadde kjent meg igjen. Jeg ser helt annerledes ut. Både ansikt og kropp. Dette kan skje uten operasjoner. Syns man skal holde seg foe god til å legge ut bilder av så unge mennesker. Ja, hun har lagt det ut selv, men det må være jævla kjipt at folk legger ut bilder og forteller at man har ødelagt seg selv.

Hun har forandret på alt i hele ansiktet.  Folk vet at hun ser ut som en totalt forskjellig person enn hun var.  Jun ser ikke ut som om hun er i slekt med seg selv engang, det er ikke noen hemmelighet at hun har tatt 8-10 plastiske operasjoner.    Hun har velvillig delt alt. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apfel skrev (På 16.10.2021 den 12.26):

Jeg tror du har helt rett i det. Jeg tror ikke at SE har vært utro, hun har altfor mye respekt og kjærlighet til Kasper til å gjøre noe sånt.  Hun sier i videoen etter bruddet at: "Kasper er glad, og jeg er glad, og jeg elsker han på en helt annen måte nå" ingen med normale sosiale antenner hadde snakket sånn på en video om hun vet at alle skal se at hun er utro på skjermen om noen månder....

Hvorfor Karine ikke ville være venn med SE lengre derimot er jo noe som jeg er nyskjerrig på. SE sier på YT videoen "Karine vil ikke ha et forhold lengre pga GRUNNEN til at det ble slutt mellom meg og Kasper på." også sier hun "en dag MÅ jeg prate om grunnen, men akkurat nå vil jeg bare ha dette for meg selv enn så lenge".. I'm so curious 😜 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1Cecilie skrev (27 minutter siden):

Jeg tror du har helt rett i det. Jeg tror ikke at SE har vært utro, hun har altfor mye respekt og kjærlighet til Kasper til å gjøre noe sånt.  Hun sier i videoen etter bruddet at: "Kasper er glad, og jeg er glad, og jeg elsker han på en helt annen måte nå" ingen med normale sosiale antenner hadde snakket sånn på en video om hun vet at alle skal se at hun er utro på skjermen om noen månder....

Hvorfor Karine ikke ville være venn med SE lengre derimot er jo noe som jeg er nyskjerrig på. SE sier på YT videoen "Karine vil ikke ha et forhold lengre pga GRUNNEN til at det ble slutt mellom meg og Kasper på." også sier hun "en dag MÅ jeg prate om grunnen, men akkurat nå vil jeg bare ha dette for meg selv enn så lenge".. I'm so curious 😜 

Karine vil ikke være venn med SE pga grunnen til at det ble slutt, og det tyder jo på at noe har skjedd som ikke er spesielt hyggelig for broren. Det ligger i kortene at noe har skjedd på Farmen som absolutt ikke var bra for forholdet. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1Cecilie skrev (53 minutter siden):

Nåja SE har tidligere løyet om ting som åpenbart ikke er sant og som offentligheten var garantert å få nyss om. Blant annet løy hun om å ha kjøpt leilighet i Tromsø selv om det ikke var sant, hun har løyet om at rumpa var helt naturlig (selv om hun i ettertid måtte innrømme at den åpenbart var operert). Så at den knetta der glatter over og pynter på realiteten er jo ikke noe nytt. Skulle ikke forundre meg om både hun og Kasper overhode ikke var glad og fornøyd, det eneste som betyr noe for henne er jo tross alt at hun opplever å ha definisjonsmakt og kontroll over hvilket lys hun setter seg selv i.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym00000000
hunteragain skrev (På 18.10.2021 den 3.24):

Parafili er like teit og dumt uansett hvem som har det og hva det består av. Jeg er i kontakt med pedofile menn og menn som liker bimbofication, hver dag. Nå snakker jeg med en som ønsker seg en kjæreste han kan transformere til en bimbo. Det er fetisj men de er seriøse. Det er ikke noe nytt for meg at de fleste menn vil ha bimboer. har ingen problem med å akseptere det. Likevel er det slik at det er en patologi bak det å ha slike parafili. Det må være lov å nevne det selv om folk blir såret. Lol

Nå vet ikke jeg om dette er ifb med veiledning, jobb el, men utifra hvordan du skriver regner jeg med at du også melder ifra videre ved informasjon eller mistanke om kriminelle handlinger? Hilsen sosionom😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym00000000 skrev (11 timer siden):

Nå vet ikke jeg om dette er ifb med veiledning, jobb el, men utifra hvordan du skriver regner jeg med at du også melder ifra videre ved informasjon eller mistanke om kriminelle handlinger? Hilsen sosionom😊

Hva mener du? Jeg snakker med ham akkurat nå. 

Det gjør jeg, men det har ikke vært et problem-

Endret av hunteragain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunteragain skrev (På 18.10.2021 den 3.24):

De fleste menn vil ha bimboer? Det var nytt for meg. 🙃

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...