hunteragain Skrevet 8. oktober 2021 #24581 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) BK89 skrev (På 8.10.2021 den 13.36): Hva med å slutte å diskutere andre sitt utseende? Ja, hun har operert seg, men det er da få som ser ut som de gjorde da de var 14 når man nærmer seg 30. Stopp å kommenter om hvordan folk ser ut! SE lever av kommentarer om hvordan hun ser ut. Det er noe av det som driver henne. Endret 9. oktober 2021 av hunteragain 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celine9292 Skrevet 9. oktober 2021 #24582 Del Skrevet 9. oktober 2021 Er det noen som vet om hun var utro mot Kasper i farmen? På god kveld Norge ble hun selv intervjuet, og sa at når de tok farvel før farmen var dette det siste kjæresteøyblikket de hadde. Videre sa hun at hun tenker hun har ett liv frem til farmen vises på TV, og vet ikke hva som vil skje etterpå. Hun sier også at det som skjedde på farmen føltes veldig rett der og da. Høres jo ut som hun har vært utro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 9. oktober 2021 #24583 Del Skrevet 9. oktober 2021 (endret) celine9292 skrev (6 timer siden): Er det noen som vet om hun var utro mot Kasper i farmen? På god kveld Norge ble hun selv intervjuet, og sa at når de tok farvel før farmen var dette det siste kjæresteøyblikket de hadde. Videre sa hun at hun tenker hun har ett liv frem til farmen vises på TV, og vet ikke hva som vil skje etterpå. Hun sier også at det som skjedde på farmen føltes veldig rett der og da. Høres jo ut som hun har vært utro? Alt er jo bare spekulasjoner. Men mtp de uttalelsene der, det faktum at hun er blitt postet overalt på Instagram sittende på denne nye’s fang gnikkende og gniende, poster 🥰😍og 😘 på postene hans. Vel… jeg vet ikke hvor mye mer man kan stave ut «utro» uten å si «utro»? Og man må ikke glemme den plutselige oppsigelsen fra søsteren til Kasper,hvor hun også har sagt at hun ikke kan støtte SE i valgene hennes eller noe sånt… De som var «så gode venner» Endret 9. oktober 2021 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. oktober 2021 #24584 Del Skrevet 9. oktober 2021 BK89 skrev (11 timer siden): Synes ikke hun var stygg og er heller ikke stygg nå. Men det er en gjenganger i spesielt denne tråden at det er mye dritt som snakkes om hennes utseende og kritiserer at hun har operert seg. Tror de fleste har fått med seg at hun er operert og synes ikke noe om å legge ut bilder av en 14 år gammel jente som hun var den gangen på denne tråden, for da blir det åpenbart diskusjoner igjen om hennes utseende. Synes bare at folk generelt skal la vær å snakke om hvordan andre ser ut. I mine øyne handler ikke denne debatten om utseende i det hele tatt, men om hvilke signaler SE sender til både de som følger henne, i tillegg til alle andre som blir eksponert for henne gjennom media. Hennes budskap er at operasjoner, inngrep, fillers, botox, litt løft her og der, er en enkel løsning hvis man er misfornøyd med noe ved eget utseende. Det er rett og slett skadelig påvirkning, etter som hun hele tiden finner noe å fikse og "forbedre". Da blir spørsmålet: Når kan man være fornøyd med eget utseende, egen kropp, eget selvbilde? Hva er det viktigste i livet - hvordan du ser ut, og hvor sexy du er - eller kan andre ting være viktigere? Hun er en mester i dobbeltmoral og dobbeltkommunikasjon, men unge følgere forstår rett og slett ikke det, for de sluker det meste rått. Det er noe av det vi diskuterer her i tråden. Ikke utseendet til SE som sådann. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 9. oktober 2021 #24585 Del Skrevet 9. oktober 2021 Era Vulgaris skrev (1 time siden): I mine øyne handler ikke denne debatten om utseende i det hele tatt, men om hvilke signaler SE sender til både de som følger henne, i tillegg til alle andre som blir eksponert for henne gjennom media. Hennes budskap er at operasjoner, inngrep, fillers, botox, litt løft her og der, er en enkel løsning hvis man er misfornøyd med noe ved eget utseende. Det er rett og slett skadelig påvirkning, etter som hun hele tiden finner noe å fikse og "forbedre". Da blir spørsmålet: Når kan man være fornøyd med eget utseende, egen kropp, eget selvbilde? Hva er det viktigste i livet - hvordan du ser ut, og hvor sexy du er - eller kan andre ting være viktigere? Hun er en mester i dobbeltmoral og dobbeltkommunikasjon, men unge følgere forstår rett og slett ikke det, for de sluker det meste rått. Det er noe av det vi diskuterer her i tråden. Ikke utseendet til SE som sådann. Nemlig! Hennes budskap er jo at hvis du har komplekser, så er det helt greit å operere seg. Hennes budskap er farlig og trist - det burde være rom for at folk så ut slik de gjør fra naturens side. Jeg synes hun er et elendig forbilde, og at hun virker ekstremt utseendefokusert. det må være lov å mene at å ha som feministisk kampsak å få lov til å vise puppene sine på IG, er en dårlig prioritering i en verden det er et par andre viktige saker man kan slåss for hvis man har makt og innflytelse. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 9. oktober 2021 #24586 Del Skrevet 9. oktober 2021 Era Vulgaris skrev (1 time siden): I mine øyne handler ikke denne debatten om utseende i det hele tatt, men om hvilke signaler SE sender til både de som følger henne, i tillegg til alle andre som blir eksponert for henne gjennom media. Hennes budskap er at operasjoner, inngrep, fillers, botox, litt løft her og der, er en enkel løsning hvis man er misfornøyd med noe ved eget utseende. Det er rett og slett skadelig påvirkning, etter som hun hele tiden finner noe å fikse og "forbedre". Da blir spørsmålet: Når kan man være fornøyd med eget utseende, egen kropp, eget selvbilde? Hva er det viktigste i livet - hvordan du ser ut, og hvor sexy du er - eller kan andre ting være viktigere? Hun er en mester i dobbeltmoral og dobbeltkommunikasjon, men unge følgere forstår rett og slett ikke det, for de sluker det meste rått. Det er noe av det vi diskuterer her i tråden. Ikke utseendet til SE som sådann. Nettopp!! Akkurat dette er det vanskelig for unge følgere å forstå, at når SE blir kritisert for operasjoner og andre inngrep, så handler det ikke om hennes konkrete utseende før og nå, men at hun er en påvirker som lever av å påvirke andre mennesker, og at de signalene hun sender ut er farlige. Særlig farlig for unge som ikke har erfaring og kunnskap nok til å se forbi det rent ytre. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9. oktober 2021 #24587 Del Skrevet 9. oktober 2021 BK89 skrev (13 timer siden): Hva nøyaktig hva poenget ditt med å legge ut ett bilde av henne der hun åpenbart seg annerledes ut og si at det bare er trist? Ser ikke hva poenget med det er🤷♀️ Enig med deg. Hadde noen lagt ut bilde av meg som 14 år er det ingen som hadde kjent meg igjen. Jeg ser helt annerledes ut. Både ansikt og kropp. Dette kan skje uten operasjoner. Syns man skal holde seg foe god til å legge ut bilder av så unge mennesker. Ja, hun har lagt det ut selv, men det må være jævla kjipt at folk legger ut bilder og forteller at man har ødelagt seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. oktober 2021 #24588 Del Skrevet 9. oktober 2021 Aintnofun skrev (5 minutter siden): Enig med deg. Hadde noen lagt ut bilde av meg som 14 år er det ingen som hadde kjent meg igjen. Jeg ser helt annerledes ut. Både ansikt og kropp. Dette kan skje uten operasjoner. Syns man skal holde seg foe god til å legge ut bilder av så unge mennesker. Ja, hun har lagt det ut selv, men det må være jævla kjipt at folk legger ut bilder og forteller at man har ødelagt seg selv. Dette synes jeg er merkelig, med mindre du også har foretatt store, plastiske operasjoner. Selv er jeg over 50 nå, men alle hadde kjent meg igjen fra konfirmasjonsbildet mitt uten problemer. Og hvorfor er det et problem at noen legger ut et bilde av en 14 år gammel SE? Det er en kjensgjerning at hun har endret utseendet totalt gjennom alle de operasjonene og behandlingene hun har foretatt i løpet av 10-12 år, og hun glorifiserer og bagatelliserer det. Å operere rumpe, ansikt og kjønn er risikofylt, og ikke noe man bør promotere som normalt eller dagligdags til unge, lett påvirkelige mennesker. Nesen hennes har jo kollapset, og du mener at hun ikke har ødelagt seg selv? 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. oktober 2021 #24589 Del Skrevet 9. oktober 2021 Aintnofun skrev (1 time siden): Enig med deg. Hadde noen lagt ut bilde av meg som 14 år er det ingen som hadde kjent meg igjen. Jeg ser helt annerledes ut. Både ansikt og kropp. Dette kan skje uten operasjoner. Syns man skal holde seg foe god til å legge ut bilder av så unge mennesker. Ja, hun har lagt det ut selv, men det må være jævla kjipt at folk legger ut bilder og forteller at man har ødelagt seg selv. Har de fleste unger mennesker rekonstruert ansiktene sine? Ikke? Da kan man virkelig ikke sammenligne seg med kritikken SE AS får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9. oktober 2021 #24590 Del Skrevet 9. oktober 2021 Lill skrev (2 minutter siden): Har de fleste unger mennesker rekonstruert ansiktene sine? Ikke? Da kan man virkelig ikke sammenligne seg med kritikken SE AS får. Syns ikke dette svaret hadde noe med det jeg skrev å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 9. oktober 2021 #24591 Del Skrevet 9. oktober 2021 Era Vulgaris skrev (1 time siden): Dette synes jeg er merkelig, med mindre du også har foretatt store, plastiske operasjoner. Selv er jeg over 50 nå, men alle hadde kjent meg igjen fra konfirmasjonsbildet mitt uten problemer. Og hvorfor er det et problem at noen legger ut et bilde av en 14 år gammel SE? Det er en kjensgjerning at hun har endret utseendet totalt gjennom alle de operasjonene og behandlingene hun har foretatt i løpet av 10-12 år, og hun glorifiserer og bagatelliserer det. Å operere rumpe, ansikt og kjønn er risikofylt, og ikke noe man bør promotere som normalt eller dagligdags til unge, lett påvirkelige mennesker. Nesen hennes har jo kollapset, og du mener at hun ikke har ødelagt seg selv? Jeg har aldri hatt noen formening om hun har ødelagt seg selv eller ei. Men om du plutselig gikk drastisk opp i vekt og noen la ut et bilde av deg som 14-åring og skreiv "Se så tynn hun var her kontra nå" så vil jeg ikke tro det hadde vært så hyggelig. Ja, SE er en offentlig person, men hun er jo et menneske som oss andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. oktober 2021 #24592 Del Skrevet 9. oktober 2021 Aintnofun skrev (9 minutter siden): Jeg har aldri hatt noen formening om hun har ødelagt seg selv eller ei. Men om du plutselig gikk drastisk opp i vekt og noen la ut et bilde av deg som 14-åring og skreiv "Se så tynn hun var her kontra nå" så vil jeg ikke tro det hadde vært så hyggelig. Ja, SE er en offentlig person, men hun er jo et menneske som oss andre. Og det er nettopp det uthevede hun er så flink til å spille på overfor publikum! Sophie Elise er en bedrift, Sofie Steen Isaksen er et menneske. Når personen selv er bedriften, blir det så glidende overganger at det gjør det vanskelig å skille bedriften fra personen. Dermed blir det alltid en balansegang - både for henne selv/bedriften - og publikum. SE er ekspert på å legge ut provoserende innlegg og bilder på sin bedriftskonto. Når hun får kritikk for noe, inntar hun offerrollen, og gjemmer seg bak at hun bare er et menneske. Det er både uredelig, feigt, og kritikkverdig. Når hun selv har valgt å selge sin egen person som en bedrift, må hun faktisk tåle konsekvensene av det. Og jeg tror fortsatt ikke du forstår forskjellen på å diskutere utseendet hennes, og å diskutere det hun har gjort med utseendet sitt, og hvilke signaler det budskapet gir. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Isild Skrevet 9. oktober 2021 Populært innlegg #24593 Del Skrevet 9. oktober 2021 SE dropper Vixen fordi hun ikke orker å føle seg dritt? Er det flere enn meg som begynner å bli lei av at Sophie Elise AS drar "er bare en liten jente som prøver å finne sin vei her i livet" - kortet hver gang de (bedriften) trenger et frikort? Kan forstå at Sofie følte seg litt truffet i fjor da Kristin holdt tale. Men Kristin presiserte det aller viktigste: Dette handler om hva og hvordan bedriften Sophie Elise AS (årets business, ikke privatpersonen Sofie) selger. At Sofie Sten Isachsen ikke orker å føle seg dritt når hun får konstruktive tilbakemeldinger (evt ikke tåler kritikk overhodet!) - skal og kan man egentlig ta hensyn til det? Jeg kan ikke sette meg ned å grine hvis vi får kritikk for noe på min arbeidsplass. Kan dere? 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 9. oktober 2021 #24594 Del Skrevet 9. oktober 2021 Isild skrev (12 minutter siden): SE dropper Vixen fordi hun ikke orker å føle seg dritt? Er det flere enn meg som begynner å bli lei av at Sophie Elise AS drar "er bare en liten jente som prøver å finne sin vei her i livet" - kortet hver gang de (bedriften) trenger et frikort? Kan forstå at Sofie følte seg litt truffet i fjor da Kristin holdt tale. Men Kristin presiserte det aller viktigste: Dette handler om hva og hvordan bedriften Sophie Elise AS (årets business, ikke privatpersonen Sofie) selger. At Sofie Sten Isachsen ikke orker å føle seg dritt når hun får konstruktive tilbakemeldinger (evt ikke tåler kritikk overhodet!) - skal og kan man egentlig ta hensyn til det? Jeg kan ikke sette meg ned å grine hvis vi får kritikk for noe på min arbeidsplass. Kan dere? Nei, det nytter lite å leke offer på de fleste arbeidsplasser. Og hun er ingen liten jente lenger, heller. Når du nærmer deg 27 år, er du faktisk voksen. Helt greit at man "ikke har funnet sin vei i livet" enda i den alderen, men slik jeg observerer det, virker hun da ganske tydelig på hvilken vei hun går. Det har jo ikke akkurat skjedd noen store endringer i retningen hun jobber, så jeg tror hun vet veldig godt sin egen vei. At hun ikke har utviklet seg og modnes i like stor grad som andre 27-åringer, er helt tydelig. Dermed tror hun kanskje at den samme taktikken som funket da hun var 16, fortsatt funker. Beklager, SE. Sånn er ikke livet. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 9. oktober 2021 #24595 Del Skrevet 9. oktober 2021 Isild skrev (1 time siden): SE dropper Vixen fordi hun ikke orker å føle seg dritt? Er det flere enn meg som begynner å bli lei av at Sophie Elise AS drar "er bare en liten jente som prøver å finne sin vei her i livet" - kortet hver gang de (bedriften) trenger et frikort? Kan forstå at Sofie følte seg litt truffet i fjor da Kristin holdt tale. Men Kristin presiserte det aller viktigste: Dette handler om hva og hvordan bedriften Sophie Elise AS (årets business, ikke privatpersonen Sofie) selger. At Sofie Sten Isachsen ikke orker å føle seg dritt når hun får konstruktive tilbakemeldinger (evt ikke tåler kritikk overhodet!) - skal og kan man egentlig ta hensyn til det? Jeg kan ikke sette meg ned å grine hvis vi får kritikk for noe på min arbeidsplass. Kan dere? Haha, nei, virkelig ikke. Vanlige arbeidstakere hadde jo mista jobben for lenge siden her. Nå er hun over 26 år, og det må snart være på tide at media behandler henne som et voksent ansvarlig menneske, selv om hun selv ikke ønsker det. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 9. oktober 2021 #24596 Del Skrevet 9. oktober 2021 Aintnofun skrev (4 timer siden): Syns ikke dette svaret hadde noe med det jeg skrev å gjøre. Du skriver at folk endrer seg fra de er 14 år og gjennom livet. I SE AS sitt tilfelle har hun operert seg bort fra sitt naturlige fjes og kropp. Derfor er det ikke sammenlignbart med de fleste andre mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 9. oktober 2021 #24597 Del Skrevet 9. oktober 2021 celine9292 skrev (16 timer siden): Er det noen som vet om hun var utro mot Kasper i farmen? På god kveld Norge ble hun selv intervjuet, og sa at når de tok farvel før farmen var dette det siste kjæresteøyblikket de hadde. Videre sa hun at hun tenker hun har ett liv frem til farmen vises på TV, og vet ikke hva som vil skje etterpå. Hun sier også at det som skjedde på farmen føltes veldig rett der og da. Høres jo ut som hun har vært utro? Ja hun var utro på Farmen. Det er ikke bare rykter... Victoria fra Norges tøffeste som han hadde en greie med ble spurt på fest i Ålesund for noen mnd siden hvordan det gikk med henne og Isak. Da sa hun at "Det gikk fint helt til han pulte Sophie Elise på Farmen" Men det er ikke ett par. De har bare holdt på. SE kommer til å få maaaaasse oppmerksomhet pga Farmen. Akkurat slik hun liker det 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 11. oktober 2021 #24598 Del Skrevet 11. oktober 2021 Gasellen skrev (På 9.10.2021 den 18.37): Ja hun var utro på Farmen. Det er ikke bare rykter... Victoria fra Norges tøffeste som han hadde en greie med ble spurt på fest i Ålesund for noen mnd siden hvordan det gikk med henne og Isak. Da sa hun at "Det gikk fint helt til han pulte Sophie Elise på Farmen" Men det er ikke ett par. De har bare holdt på. SE kommer til å få maaaaasse oppmerksomhet pga Farmen. Akkurat slik hun liker det Fine Victoria som virker så god tvers gjennom!💗 Isak vet ikke hva han går glipp av, samtidig fortjener Victoria så sykt mye bedre..💞 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 11. oktober 2021 #24599 Del Skrevet 11. oktober 2021 Smurfii skrev (11 minutter siden): Fine Victoria som virker så god tvers gjennom!💗 Isak vet ikke hva han går glipp av, samtidig fortjener Victoria så sykt mye bedre..💞 Har møtt henne på fest via felles bekjente flere ganger. Hun er faktisk ei helt super jente! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 11. oktober 2021 #24600 Del Skrevet 11. oktober 2021 For en vits vixen er.. folk skal holde seg til lover og regler ja.. lol 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå