Roadrunner Skrevet 8. oktober 2021 #24561 Del Skrevet 8. oktober 2021 https://www.vg.no/rampelys/i/dnk6Jo/sophie-elise-boikotter-vixen-orker-ikke-foele-meg-dritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg enkefru Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #24562 Del Skrevet 8. oktober 2021 Roadrunner skrev (Akkurat nå): https://www.vg.no/rampelys/i/dnk6Jo/sophie-elise-boikotter-vixen-orker-ikke-foele-meg-dritt Å fremstå som offer faller henne lett ja.... 54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 8. oktober 2021 Populært innlegg #24563 Del Skrevet 8. oktober 2021 pøbelsara skrev (2 timer siden): Jeg tenker at hvis de kårer henne til årets business på tross av både gullbarbie og denne boten for juks på markedsføringslovgivningen, så har de en gang for alle bevist hvor lite seriøse de er. Hun har fett den før, og hun drev akkurat like uetisk og antakelig ulovlig da også. Men det bevist jo bare at det er et kriterium for en slik pris, og det er penger. helt uavhengig om pengene tjente på lovlig og etisk vis eller ikke. Hva i alle dager tenkte de med da de ga henne finaleplass? De vet jo om Gullbarbie-prisen. Det er så useriøst at man kan bli målløs. 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. oktober 2021 #24564 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) Fjugur skrev (6 minutter siden): Å fremstå som offer faller henne lett ja.... Hvis hun ikke tåler kritikken bedriften hennes mottar, bør hun kanskje endre på modus operandi fremfor å atter sutre i media over en makker i useriøsitet som Vixen i egen bransje. #growup Endret 8. oktober 2021 av Revenge o'Cavatina 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 8. oktober 2021 #24565 Del Skrevet 8. oktober 2021 Den offer rollen kan hun stappe langt opp i assen..😠 oppbrukt for lengst, Sophy! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. oktober 2021 #24566 Del Skrevet 8. oktober 2021 Roadrunner skrev (37 minutter siden): https://www.vg.no/rampelys/i/dnk6Jo/sophie-elise-boikotter-vixen-orker-ikke-foele-meg-dritt Uff ja,tenk om hun skulle oppleve å bli snakket imot igjen. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 8. oktober 2021 #24567 Del Skrevet 8. oktober 2021 Fjugur skrev (1 time siden): Å fremstå som offer faller henne lett ja.... Skulle til å si det selv. Helt utrolig hvor hårsår hun er. Snakk om å ikke stå for noe av det man driver med. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 8. oktober 2021 #24568 Del Skrevet 8. oktober 2021 Aquarius04 skrev (4 minutter siden): Skulle til å si det selv. Helt utrolig hvor hårsår hun er. Snakk om å ikke stå for noe av det man driver med. Ikke sant? Enig med dere. Første jeg tenkte var at hun alltid går inn i offerrollen og aldri står for det hun gjør. Hun er ikke en tenåring lenger, men en voksen kvinne. På tide å oppføre seg som en voksen også og ta ansvar. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 8. oktober 2021 #24569 Del Skrevet 8. oktober 2021 Revenge o'Cavatina skrev (2 timer siden): Hvis hun ikke tåler kritikken bedriften hennes mottar, bør hun kanskje endre på modus operandi fremfor å atter sutre i media over en makker i useriøsitet som Vixen i egen bransje. #growup Næsj, tar bare en liten tur til Italia i stedet, vettu 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. oktober 2021 #24570 Del Skrevet 8. oktober 2021 Det er bra hun har tatovert "forbilde" på hånden, siden både hun og VG har en lei tendens til å glemme hvilken betydning det har. Vel fortjent bot og #gullbarbie 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 8. oktober 2021 #24571 Del Skrevet 8. oktober 2021 Kollontaj skrev (2 timer siden): Hva i alle dager tenkte de med da de ga henne finaleplass? De vet jo om Gullbarbie-prisen. Det er så useriøst at man kan bli målløs. Kanskje de bare ser på at hun tjener mange millioner hvert år? Selve businessen har jo alltid vært shady 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 8. oktober 2021 #24572 Del Skrevet 8. oktober 2021 Roadrunner skrev (3 timer siden): https://www.vg.no/rampelys/i/dnk6Jo/sophie-elise-boikotter-vixen-orker-ikke-foele-meg-dritt Jeg skjønner ikke hvorfor hun savner en «Har du det bra»-Mail fra vixen? Endrer det på noe? Ville skjennepreken til Kristin Gjeldsvik blitt mindre «ydmykende»? Tenk om andre kjente norske AS gikk rundt og etterlyste personlig omsorg og kom med lignende «spør mæ korsen æ har det for faen»-uttalelser i media. Det er jo sprøtt hvor store behov SE har for å bli strøket med hårene. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. oktober 2021 #24573 Del Skrevet 8. oktober 2021 AntiBullshit skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvorfor hun savner en «Har du det bra»-Mail fra vixen? Endrer det på noe? Ville skjennepreken til Kristin Gjeldsvik blitt mindre «ydmykende»? Tenk om andre kjente norske AS gikk rundt og etterlyste personlig omsorg og kom med lignende «spør mæ korsen æ har det for faen»-uttalelser i media. Det er jo sprøtt hvor store behov SE har for å bli strøket med hårene. Hun vet hun aldri kommer til å motta en unnskyldning fra K (hvorfor skulle hun det?) så da går hun til den nest beste. Samt jeg anser det som en måte å få de til å "ta en side". 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 8. oktober 2021 #24574 Del Skrevet 8. oktober 2021 Da vinner hun ihvertfall ikke da. De er såpass uprofesjonelle i Vixen at de ikke kommer til å gi henne pris eller nominere henne i fremtiden nå som hun disser dem i media 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 8. oktober 2021 #24575 Del Skrevet 8. oktober 2021 BK89 skrev (8 timer siden): Hva med å slutte å diskutere andre sitt utseende? Ja, hun har operert seg, men det er da få som ser ut som de gjorde da de var 14 når man nærmer seg 30. Stopp å kommenter om hvordan folk ser ut! Tja... KAN jo faktisk hende at kommentaren min ikke handlet direkte om hennes utseende? Skrev jeg noe om at alle, i voksen alder, bør se ut som de gjorde da de var 14? Jeg er generelt enig i at utseendet til folk kan man holde seg for god til å kommentere, men hvis du leser min kommentar igjen; skrev jeg noe direkte om utseendet hennes? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 8. oktober 2021 #24576 Del Skrevet 8. oktober 2021 happygilmore skrev (39 minutter siden): Tja... KAN jo faktisk hende at kommentaren min ikke handlet direkte om hennes utseende? Skrev jeg noe om at alle, i voksen alder, bør se ut som de gjorde da de var 14? Jeg er generelt enig i at utseendet til folk kan man holde seg for god til å kommentere, men hvis du leser min kommentar igjen; skrev jeg noe direkte om utseendet hennes? Hva nøyaktig hva poenget ditt med å legge ut ett bilde av henne der hun åpenbart seg annerledes ut og si at det bare er trist? Ser ikke hva poenget med det er🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. oktober 2021 #24577 Del Skrevet 8. oktober 2021 BK89 skrev (1 minutt siden): Hva nøyaktig hva poenget ditt med å legge ut ett bilde av henne der hun åpenbart seg annerledes ut og si at det bare er trist? Ser ikke hva poenget med det er🤷♀️ At hun har utslettet hvert eneste orginale trekk i eget fjes. Alle forandrer seg med alderen men ikke til det ugjenkjennelige. Og nettopp det er bare trist. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 8. oktober 2021 #24578 Del Skrevet 8. oktober 2021 J.. skrev (16 minutter siden): At hun har utslettet hvert eneste orginale trekk i eget fjes. Alle forandrer seg med alderen men ikke til det ugjenkjennelige. Og nettopp det er bare trist. Så klart er det synd at folk føler at man må endre på utseende sitt, men er nok mange grunner til at folk gjør det og man kan spare seg for å kommentere det og legge ut bilde av hvordan de så ut før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. oktober 2021 #24579 Del Skrevet 8. oktober 2021 (endret) BK89 skrev (14 minutter siden): Så klart er det synd at folk føler at man må endre på utseende sitt, men er nok mange grunner til at folk gjør det og man kan spare seg for å kommentere det og legge ut bilde av hvordan de så ut før. Hvorfor det? Det var jo akkurat slik hun så ut. Syns du hun var stygg,siden du er imot å poste gamle bilder av henne? Det var ikke noe galt med utseende hennes verken da eller nå. Men hvordan hun ser ut nå er resultat av operasjoner og inngrep i millionklassen(!!). At hun har operert får hun da selv stå ansvarlig for. Greit å vise andre at nei,hun ser faktisk ikke slik ut. Barna hennes kommer feks aldri til å ligne sin mor. Endret 8. oktober 2021 av J.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 8. oktober 2021 #24580 Del Skrevet 8. oktober 2021 J.. skrev (7 minutter siden): Hvorfor det? Det var jo akkurat slik hun så ut. Syns du hun var stygg,siden du er imot å poste gamle bilder av henne? Det var ikke noe galt med utseende hennes verken da eller nå. Men hvordan hun ser ut nå er resultat av operasjoner og inngrep i millionklassen(!!). At hun har operert får hun da selv stå ansvarlig for. Greit å vise andre at nei,hun ser faktisk ikke slik ut. Barna hennes kommer feks aldri til å ligne sin mor. Synes ikke hun var stygg og er heller ikke stygg nå. Men det er en gjenganger i spesielt denne tråden at det er mye dritt som snakkes om hennes utseende og kritiserer at hun har operert seg. Tror de fleste har fått med seg at hun er operert og synes ikke noe om å legge ut bilder av en 14 år gammel jente som hun var den gangen på denne tråden, for da blir det åpenbart diskusjoner igjen om hennes utseende. Synes bare at folk generelt skal la vær å snakke om hvordan andre ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå