Maydis8 Skrevet 19. september 2021 #24281 Del Skrevet 19. september 2021 anonMrX skrev (25 minutter siden): Vil heller fortsette å være ufør og vill ikke vært blogger eller "modell"/influencer om det så var de siste yrkene på jorda. Ville heller ikke vært influencer, men kjenner jeg bruker lite tid på å tenke på det 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 19. september 2021 #24282 Del Skrevet 19. september 2021 J.. skrev (2 timer siden): Ble solgt for 7. Var budrunde som startet på 6.8,så 6850,endte på blank 7. Da lå det jo faktisk ikke ute så fryktelig lenge. Hva var opprinnelig prisantydning? Hun bør absolutt være fornøyd med en så massiv prisstigning på knappe tre år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 20. september 2021 #24283 Del Skrevet 20. september 2021 J.. skrev (8 timer siden): Ble solgt for 7. Var budrunde som startet på 6.8,så 6850,endte på blank 7. 7 mill er ikke dårlig for en leiligheten som kun ha vært en måneder på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 20. september 2021 #24284 Del Skrevet 20. september 2021 J.. skrev (På 18.9.2021 den 18.05): Ja det.. Herlighet så søt hun faktisk var før alle operasjonene..🤭💗 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'Eau D'Issey Skrevet 20. september 2021 #24285 Del Skrevet 20. september 2021 Maxvenn skrev (6 timer siden): Blogger er jo et yrke, jenta vil se pen og sexy ut, ja hva er galt ved det, jeg liker hennes måte å skrive på og hun har bra egenskaper Hun er ikke blogger lengre. Hun var en blogger men la det på hylla til fordel for å være influencer på heltid. Hvilken gode egenskaper har egentlig Sofie som ikke verden vet om? For når jeg google henne så finner jeg svært lite positive artikler om henne. Har måtte brukt litt tid på sette meg inn i dette slik at kan jeg forstår diskusjonen om henne bedre. anonMrX skrev (6 timer siden): Vil heller fortsette å være ufør og vill ikke vært blogger eller "modell"/influencer om det så var de siste yrkene på jorda. Kunne fint ha vært en blogger eller influencer men ikke av Sofie's sin versjon og utgave. Kle av meg og viser brystene mine til resten av verden har jeg strengt talt ikke noe behov for. Man kan komme fram i verden på mange andre måter enn kun nakenhet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hulillerunde Skrevet 20. september 2021 #24286 Del Skrevet 20. september 2021 Maydis8 skrev (7 timer siden): Det er ikke vanskelig å få solgt en bolig i Oslo. Det ligger ofte ikke så lenge ute. Objekter som ser helt jævlige ut selges for flere hundretusen over prisantydning. Det er et hett marked. Smart av de å senke prisen, slik at det ble en budrunde. Jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. september 2021 #24287 Del Skrevet 20. september 2021 Lorieen skrev (9 timer siden): Da lå det jo faktisk ikke ute så fryktelig lenge. Hva var opprinnelig prisantydning? Hun bør absolutt være fornøyd med en så massiv prisstigning på knappe tre år. 7,5. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 20. september 2021 #24288 Del Skrevet 20. september 2021 Har sett på «kåss til kvelds». Har ikke lest de forrige sidene her, om dette har vært skrevet om.. men ærlig talt- jeg tror ikke døyten på at «flytte mannskapet» tok masse (!)sex leketøy ut av skuffene i kommoden hennes. ( hun trodde de skulle flytte hele kommoden på en gang uten å åpne den..) i den nye leiligheten hadde de da lagt dem overi gjennomsiktige zip-poser i en kasse de merket «leketøy»… for det første tror jeg SE har stålkontroll på hva som blir flytta hvor… og hadde virkelig flyttefolkene gjort dette her hadde de vel fått fyken fortere enn det tar å starte opp en vibrator! Nei- gjerne opplys meg om jeg misforsto fullstendig- var dette en spøk??? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 20. september 2021 #24289 Del Skrevet 20. september 2021 hulillerunde skrev (16 timer siden): Jeg vet Var så mange her inne som skulle ha det til at hun ikke fikk solgt, kom ikke til å få noe særlig for det osv. Men, disse kjenner jo ikke boligmarkedet i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 20. september 2021 #24290 Del Skrevet 20. september 2021 Zenhouse skrev (2 timer siden): Har sett på «kåss til kvelds». Har ikke lest de forrige sidene her, om dette har vært skrevet om.. men ærlig talt- jeg tror ikke døyten på at «flytte mannskapet» tok masse (!)sex leketøy ut av skuffene i kommoden hennes. ( hun trodde de skulle flytte hele kommoden på en gang uten å åpne den..) i den nye leiligheten hadde de da lagt dem overi gjennomsiktige zip-poser i en kasse de merket «leketøy»… for det første tror jeg SE har stålkontroll på hva som blir flytta hvor… og hadde virkelig flyttefolkene gjort dette her hadde de vel fått fyken fortere enn det tar å starte opp en vibrator! Nei- gjerne opplys meg om jeg misforsto fullstendig- var dette en spøk??? Hun er god på det der, å fortelle ting som ingen kan eller gidder å sjekke opp. Gutta i flyttebyrået har vel taushetsplikt? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. september 2021 #24291 Del Skrevet 20. september 2021 Zenhouse skrev (2 timer siden): Har sett på «kåss til kvelds». Har ikke lest de forrige sidene her, om dette har vært skrevet om.. men ærlig talt- jeg tror ikke døyten på at «flytte mannskapet» tok masse (!)sex leketøy ut av skuffene i kommoden hennes. ( hun trodde de skulle flytte hele kommoden på en gang uten å åpne den..) i den nye leiligheten hadde de da lagt dem overi gjennomsiktige zip-poser i en kasse de merket «leketøy»… for det første tror jeg SE har stålkontroll på hva som blir flytta hvor… og hadde virkelig flyttefolkene gjort dette her hadde de vel fått fyken fortere enn det tar å starte opp en vibrator! Nei- gjerne opplys meg om jeg misforsto fullstendig- var dette en spøk??? Sier litt om hennes modenhetsnivå. Hvem bryr seg om hennes sexliv. Hun gjør alt for å være cool. Hun virker mindre begavet. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 20. september 2021 #24292 Del Skrevet 20. september 2021 Maydis8 skrev (2 timer siden): Var så mange her inne som skulle ha det til at hun ikke fikk solgt, kom ikke til å få noe særlig for det osv. Men, disse kjenner jo ikke boligmarkedet i Oslo. Nei, mange reagerte på prisantydningen 7.490, som altså viste seg å være en del for høy. Du derimot hevdet den lett ville bli solgt for den prisen eller mer, noe som viste seg å være bom. Så vet ikke hvem som kjenner boligmarkedet best. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 21. september 2021 #24293 Del Skrevet 21. september 2021 Zenhouse skrev (7 timer siden): Har sett på «kåss til kvelds». Har ikke lest de forrige sidene her, om dette har vært skrevet om.. men ærlig talt- jeg tror ikke døyten på at «flytte mannskapet» tok masse (!)sex leketøy ut av skuffene i kommoden hennes. ( hun trodde de skulle flytte hele kommoden på en gang uten å åpne den..) i den nye leiligheten hadde de da lagt dem overi gjennomsiktige zip-poser i en kasse de merket «leketøy»… for det første tror jeg SE har stålkontroll på hva som blir flytta hvor… og hadde virkelig flyttefolkene gjort dette her hadde de vel fått fyken fortere enn det tar å starte opp en vibrator! Nei- gjerne opplys meg om jeg misforsto fullstendig- var dette en spøk??? Så "kul" hun er. Dette er bare tull. Et flyttebyrå ville IKKE tømt en kommode. De ville teipet igjen skuffene, eller bedt eier tømme den hvis det handlet om vekt ift å bære. De går ikke i kunders private ting. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken88 Skrevet 21. september 2021 #24294 Del Skrevet 21. september 2021 Zenhouse skrev (7 timer siden): Har sett på «kåss til kvelds». Har ikke lest de forrige sidene her, om dette har vært skrevet om.. men ærlig talt- jeg tror ikke døyten på at «flytte mannskapet» tok masse (!)sex leketøy ut av skuffene i kommoden hennes. ( hun trodde de skulle flytte hele kommoden på en gang uten å åpne den..) i den nye leiligheten hadde de da lagt dem overi gjennomsiktige zip-poser i en kasse de merket «leketøy»… for det første tror jeg SE har stålkontroll på hva som blir flytta hvor… og hadde virkelig flyttefolkene gjort dette her hadde de vel fått fyken fortere enn det tar å starte opp en vibrator! Nei- gjerne opplys meg om jeg misforsto fullstendig- var dette en spøk??? Like bullshit som da hun sa at hun ikke skulle bli blond igjen, gi det et par uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shavasa Skrevet 21. september 2021 #24295 Del Skrevet 21. september 2021 2 uker til L.A nå, er vel en ny operasjon på gang 🤦🏼♀️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 21. september 2021 #24296 Del Skrevet 21. september 2021 Shavasa skrev (5 minutter siden): 2 uker til L.A nå, er vel en ny operasjon på gang 🤦🏼♀️ Hun passer jo godt inn i det miljøet der borte 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 21. september 2021 #24297 Del Skrevet 21. september 2021 J.. skrev (På 18.9.2021 den 12.19): 250K i året på å vaske hår som bokstavelig talt er kjøpt og limt på ditt eget hår.. Da har man både for mye tid og penger. Ja hun har jo jobbet lynhardt for alt hun har tjent og alt hun eier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. september 2021 #24298 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg prøvde å se housetour-videoen men jeg mistet så mange hjerneceller underveis at jeg måtte gi opp før jeg var halvveis. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 21. september 2021 #24299 Del Skrevet 21. september 2021 Tror ikke på den militærhistorien hun dro frem. Hun er så ekkel å høre på, noen ganger. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonMrX Skrevet 21. september 2021 #24300 Del Skrevet 21. september 2021 Ble flau av sangen på slutten. De er ikke uskyldige nok til at en slik humor kan funke. Ble kvalm av å se på det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå