Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter SE AS`sin mildt sagt elendige håndtering av kritikken som lå i Gullbarbie, så mistet jeg totalt sansen og kommer ikke til å stikke innom kontoene for å titte engang. 

Jeg tror den bedriften (bedriftslederen) kommer til å tøye grenser og "kjempe" for totalt misforstått `feminisme` ( =  sin egen rett til å høste likes og beundring for sexy bilder på internett) helt til den dagen noen SE virkelig respekterer sier i fra at det er usmakelig med seksualisert reklame. Kjendisvenner, familie, Norske medier, lukrative annonsører. 

Bedriften bryr seg rett og slett ikke så lenge de har medvind på å være en bedrift som er helt desperat etter anerkjennelse for kropp og "liksom-engasjement". Innholdsløst, kynisk og tomt - det har blitt mitt syn på SE AS. 

• Liker 35
Videoannonse
Annonse
Gjest Kefalinia
Skrevet

Jeg må bare skrive dette høyt, men jeg er SÅ LEI av å lese om alle hennes diagnoser og at hun gjør seg selv til offer støtt og stadig. Er det ikke det ene, så er det det andre. Nå har hun, som Lene Orvik, også problemer med tarmen og magen. Skal dette bli en trend også nå på lik linje med veganisme, for å kutte melprodukter? Hva skal man spise til slutt? Hun har jo sagt hun vært innlagt, så det er jo egentlig litt synd på henne.

Skrevet (endret)

Ironien i teksten og faktaen at hun er ikledd (umerket) fast fashion fra topp til tå samt skinnveske til x antall tusen..

20210325_171858.jpg

Endret av J..
  • Liker 34
Skrevet

https://www.tv2.no/underholdning/13913320/

IKKE greit.

Som en sidenote så synes jeg hun virker dramatisk - i den forstand at - alle vet hvor hun bor,hun bor ikke i en gated community ala Kim K eller Jeffree Star.

Og "denne kulturen" (cancel culture) går ikke innpå hærverk eller truende oppførsel slik som dette,selv om hun selv elsker å amerikanisere alt..

• Liker 19
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

IKKE greit.

Som en sidenote så synes jeg hun virker dramatisk - i den forstand at - alle vet hvor hun bor,hun bor ikke i en gated community ala Kim K eller Jeffree Star.

Og "denne kulturen" (cancel culture) går ikke innpå hærverk eller truende oppførsel slik som dette,selv om hun selv elsker å amerikanisere alt..

Hærverk er ikke greit, og kan ikke unnskyldes !

Men kan ikke for mitt liv skjønne, at gråtevideoen som legges ut MÅ være med morgenkåpen "tilfeldig" glidd ned fra skuldrene på begge sider. Hvem er det egentlig som går med morgenkåpen sin slik ? Blir vanskelig å ta seriøst når ALT må være sexy....

• Liker 43
Skrevet
6 minutter siden, Dragonheart said:

Hærverk er ikke greit, og kan ikke unnskyldes !

Men kan ikke for mitt liv skjønne, at gråtevideoen som legges ut MÅ være med morgenkåpen "tilfeldig" glidd ned fra skuldrene på begge sider. Hvem er det egentlig som går med morgenkåpen sin slik ? Blir vanskelig å ta seriøst når ALT må være sexy....

Du kom meg i forkjøpet. 

Nei, det er absolutt ikke greit med hærverk og at folk ikke skal føle seg trygge det de bor, men hun var ikke mer oppskaket enn at hun valgte å skifte til badekåpe som viste mye kløft før hun filmet. Regner med hun ikke hadde denne på sykehuset.  

• Liker 29
Skrevet

Har hun operert brystene sine igjen? Syns de er blitt så store.

• Liker 15
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
J.. skrev (1 time siden):

IKKE greit.

Bra poäng, J... Skadoverk är aldrig OK! Självklart känns det skumt och personligt. Tyvärr svider det nog i ögonen på folk när en ”sånn dæææær” bil står i ett ”sånt dæææær” område. Hon bor i et område vars bilar har blivit  satt eld på och utsatta för annat skadoverk på över en längre period. Det är inte säkert detta är riktad mot henne personligen- mer mot allt hon har som andra igen inte har. Jag tror tyvärr inte en Porsche vill bli lämnad ifred där hon bor i nuläget. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Det er dessverre mye hærverk på biler, kjendis eller ei. Hun trenger bare bytte dekk høres det ut som, verre når noen riper opp hele bilsidene med kniv eller nøkkel. Beklager men har ikke særlig tiltro når det gjelder den dama, det har vært alt for mye løgner i alt for mange år. Kan godt hende noen har kuttet i dekket men det skjer dessverre hvermannsen også ...

Så nå at flere har skrevet tilsvarende 😊

Endret av Justlooking
Skrivefeil og tillegg
  • Liker 26
Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg måtte gå tilbake og se hva hun hadde på seg i klippet.

Men med mindre hun hadde på seg badekåpe med kløft på sykehuset så er ikke jeg den eneste som bør skamme seg...

• Liker 11
Skrevet
MoKath skrev (1 minutt siden):

Jeg skammer meg over at jeg måtte gå tilbake og se hva hun hadde på seg i klippet.

Men med mindre hun hadde på seg badekåpe med kløft på sykehuset så er ikke jeg den eneste som bør skamme seg...

Har hun vært på sykehuset pga at noen skar opp dekket?

• Liker 7
Skrevet

Tjah.. Synes dette lukter som et forsøk på å skape blest i media samtidig som hun lanserer nye produkter og annonserer som bare juling. 

• Liker 26
Skrevet
MoKath skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er hun på sykehus, og hvor ligger videoen?

• Liker 8
Skrevet

Sånn jeg forsto det har hun hatt diverse tester på sykehuset for helseplager.

Hun sier hun har kommet fra sykehuset og vært inne i 10 min da hun oppdager hærverk på bil.

...

Så går hun inn og skifter til badekåpe for å filme gråtevideo?

• Liker 29
Skrevet
Peonjenta skrev (12 minutter siden):

Hvorfor er hun på sykehus, og hvor ligger videoen?

InstagramStory.

• Liker 2
Skrevet
MoKath skrev (2 minutter siden):

Sånn jeg forsto det har hun hatt diverse tester på sykehuset for helseplager.

Hun sier hun har kommet fra sykehuset og vært inne i 10 min da hun oppdager hærverk på bil.

...

Så går hun inn og skifter til badekåpe for å filme gråtevideo?

Omtrent like troverdig som ranet i Frankrike. 

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...