Era Vulgaris Skrevet 27. februar 2021 #22321 Del Skrevet 27. februar 2021 Sitronmelisse skrev (1 time siden): Først noen reklamebilder betalt av Hurtigruten Svalbard, etterfulgt av nakenfotobilder fra Svalbard som garantert er betalt av Hurtigruten Svalbard de også (de går bare ikke åpent ut med det). Business as usual der altså. Må si jeg er forundret over at dette er reklame Hurtigruten Svalbard velger å bruke i en kampanje. Tror de at publikum forventer å møte en naken SE når de kommer til Svalbard? Dette skal få folk til å ønske å reise dit? Om noe, så virker i hvert fall denne annonsen mot sin hensikt hos meg. All respekt forsvinner hos en hver annonsør som velger å bruke en gapende, naken SE i reklamene sine. Jeg er så utrolig lei av å se henne over alt! Det nytter jo ikke å unngå henne, heller. Aviser, facebook, snap og insta - hun dukker opp over alt, selv om jeg ikke følger henne. Gå vekk! Jeg orker ikke denne narsissisten lenger. Hvis hun i fullt alvor mener hun er edgy og kjemper for feminisme med all denne nakenheten, så har hun misforstått så til de grader. Nå er det oppbrukt. Vi har sett deg nå, SE. For øvrig er hun og CBE nå blitt så like, at jeg må se to ganger for å finne ut hvem som er hvem. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 27. februar 2021 #22322 Del Skrevet 27. februar 2021 Hun burde laget en egen konto for disse nakenbildene og andre seksualiserte bilder. Holde det utenfor Sophie Elise AS 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 28. februar 2021 #22323 Del Skrevet 28. februar 2021 Lin11 skrev (14 timer siden): SE AS naken i snøen? Makan til latskap fra SE AS, istedenfor å være kreativ og inspirerende så er det algoritmen på IG som gjør jobben. Naken kropp når ut til mange. Ikke noe sjokkerende over dette, bare nok en reklame hvor billige triks brukes for å selge. Kan si mye om SE, men kreativ er det siste hun er. Hun er nok irr over at bildet ikke skapte så stort engasjement som hun ville. Hun trodde vel det skulle bli "storm" og 15 000 nye følgere 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2021 #22324 Del Skrevet 28. februar 2021 Finlay skrev (På 18.2.2021 den 12.00): SE prøver å få det til å se ut som om de deler på å ha hunden. Det tror jeg ikke på. Skulle hun liksom ikke poste noe om ham fordi hun får kritikk uansett? Ville hun greid å la være å poste bilder av den instavennlige lille hjerteknuseren? Tror ikke det😄 Han har nok vært på besøk i Oslo en gang eller to, men det blir noe helt annet. Han blir ikke sendt fram og tilbake Oslo-Harstad annenhver måned. Hunden BOR i Harstad. Håper det, det er jo bedre enn å sende han frem og tilbake! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanda28 Skrevet 28. februar 2021 #22325 Del Skrevet 28. februar 2021 Revenge o'Cavatina skrev (23 timer siden): Det er lenge siden det å kle av seg var støtende og forferdelig. SE AS iscenesetter et problem som ikke finnes. Igjen. Sånt blir man bare lei av. Det er vel stort sett bare Sophie Elise som er interessert i å se Sophie Elise naken overalt. Og gubber i 50-årene. Tror ikke så veldig mye på «gubber i 50-årene heller». Hvis man ser i diverse kommentarfelt (utenom kvinneguiden) , så er det ofte overtall av menn som er kritiske mot SE. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 28. februar 2021 #22326 Del Skrevet 28. februar 2021 Gasellen skrev (2 timer siden): Kan si mye om SE, men kreativ er det siste hun er. Hun er nok irr over at bildet ikke skapte så stort engasjement som hun ville. Hun trodde vel det skulle bli "storm" og 15 000 nye følgere Kan se for meg den kreative brainstormingen hos Hurtigruten, i forbindelse med annonseplass. De ;»så hvordan vil du vise frem produktet?» , SE AS ;» tenkte å vise frem kroppen min naken? Da kan jeg både reklamere for dere og alle operasjonene mine?» Hurtigruten ;» tipp topp, og tommel opp 💰💰». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. februar 2021 #22327 Del Skrevet 28. februar 2021 Lin11 skrev (28 minutter siden): Kan se for meg den kreative brainstormingen hos Hurtigruten, i forbindelse med annonseplass. De ;»så hvordan vil du vise frem produktet?» , SE AS ;» tenkte å vise frem kroppen min naken? Da kan jeg både reklamere for dere og alle operasjonene mine?» Hurtigruten ;» tipp topp, og tommel opp 💰💰». Jeg skjønner ikke hvilke kundegrupper de ønsker å nå ved å bruke en naken SE. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 28. februar 2021 #22328 Del Skrevet 28. februar 2021 Amanda28 skrev (3 timer siden): Tror ikke så veldig mye på «gubber i 50-årene heller». Hvis man ser i diverse kommentarfelt (utenom kvinneguiden) , så er det ofte overtall av menn som er kritiske mot SE. Har lagt merke til det samme. I kommentarfeltene hos nettavisene er det stort sett en klar overvekt av gutter/menn som kommenterer artikler om SE. Som oftest er det lite flatterende og lite beundrende kommentarer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 1. mars 2021 #22329 Del Skrevet 1. mars 2021 Er ikke sånne bilder grunnen til at hun, «veldig urettferdig», vant Årets Gullbarbie? 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. mars 2021 #22330 Del Skrevet 1. mars 2021 lillehammeren skrev (1 time siden): Er ikke sånne bilder grunnen til at hun, «veldig urettferdig», vant Årets Gullbarbie? 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Nettopp. En ting er å kle av seg når man reklamerer for undertøy og selvbruning, men hvorfor hun må promotere Svalbard naken er ikke like enkelt å forstå. Svalbard trengte ikke å bli "sophieeliseed". Hva om det hadde kommet en isbjørn under fotoshooten? DA snakker vi nyskapende da, DA snakker vi spennende bilder!😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 1. mars 2021 #22331 Del Skrevet 1. mars 2021 (endret) Slike kontoer som hun og flere andre har, er bare patetiske og veldig avslørende med tanke på intellektuell kapasitet. Det er noe uendelig stakkarslig over behovet for å vise seg fram, i alle fall når behovet er så stort at man vraker utdannelse for å få det kortvarige kicket av at mange ukjente mennesker har sett et bilde ... Endret 1. mars 2021 av Pust Rettet skrivefeil 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 1. mars 2021 #22332 Del Skrevet 1. mars 2021 Amanda28 skrev (På 28.2.2021 den 13.01): Tror ikke så veldig mye på «gubber i 50-årene heller». Hvis man ser i diverse kommentarfelt (utenom kvinneguiden) , så er det ofte overtall av menn som er kritiske mot SE. Det kan godt være. Men jeg sluttet å telle gubber jeg selv kjenner til som følger SE AS på instagram da jeg kom til 21. Av disse er det flere som "liker" bildene hun publiserer i nettoen. Kan ikke tenke meg at disse gjør det av kritikk, og det er noe utfordrende for meg å se annen årsak til at disse bidrar til engasjement. Nuvel, det var min egen observasjon. Den er ikke betydningsfull for debatten her i tråden. Men kanskje det kan bidra til en forklaring på det merkelige samarbeidet mellom Hurtigruta AS og Sophie Elise AS. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 1. mars 2021 #22333 Del Skrevet 1. mars 2021 Revenge o'Cavatina skrev (9 timer siden): Det kan godt være. Men jeg sluttet å telle gubber jeg selv kjenner til som følger SE AS på instagram da jeg kom til 21. Av disse er det flere som "liker" bildene hun publiserer i nettoen. Kan ikke tenke meg at disse gjør det av kritikk, og det er noe utfordrende for meg å se annen årsak til at disse bidrar til engasjement. Nuvel, det var min egen observasjon. Den er ikke betydningsfull for debatten her i tråden. Men kanskje det kan bidra til en forklaring på det merkelige samarbeidet mellom Hurtigruta AS og Sophie Elise AS. Jeg tenker forklaringen på det merkelige samarbeidet kan være at Stordalens selskap Strawberry Group er tungt inne på eiersiden i Hurtigruten AS. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. mars 2021 #22334 Del Skrevet 2. mars 2021 Oida skrev (1 time siden): Jeg tenker forklaringen på det merkelige samarbeidet kan være at Stordalens selskap Strawberry Group er tungt inne på eiersiden i Hurtigruten AS. Stordalen er på eiersiden og sitter i styret for Hurtigruten. I tillegg har han åpnet hotell på Svalbard. https://www.dfly.no/hurtigruten-stordalen-samarbeide-om-hotellperle-pa-svalbard/ Men forstår likevel ikke at nakenbildene kan være riktig strategi for å promotere selskapene 😊 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. mars 2021 #22335 Del Skrevet 2. mars 2021 Justlooking skrev (5 timer siden): Stordalen er på eiersiden og sitter i styret for Hurtigruten. I tillegg har han åpnet hotell på Svalbard. https://www.dfly.no/hurtigruten-stordalen-samarbeide-om-hotellperle-pa-svalbard/ Men forstår likevel ikke at nakenbildene kan være riktig strategi for å promotere selskapene 😊 Og SE og hennes påheng bodde naturligvis på Stordalens hotell under oppholdet🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. mars 2021 #22336 Del Skrevet 2. mars 2021 Skryt i siste YT video - hun nevner faktisk krisen beboerne på Svalbard har vært i det siste året pga corona,feks at enkelte ikke hadde vann i det hele tatt og ingen fikk dusjet på 3 mnd,uten å reise til treningssenteret for å låne dusj. Mens ellers i landet klager mange på at man ikke kan dra på fylla.. *Fortalt av en lokal Negativt i samme video - alkohol og reklame blandes igjen,igjennom hele videoen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 2. mars 2021 #22337 Del Skrevet 2. mars 2021 Justlooking skrev (8 timer siden): Stordalen er på eiersiden og sitter i styret for Hurtigruten. I tillegg har han åpnet hotell på Svalbard. https://www.dfly.no/hurtigruten-stordalen-samarbeide-om-hotellperle-pa-svalbard/ Men forstår likevel ikke at nakenbildene kan være riktig strategi for å promotere selskapene 😊 Si det, for meg er det et mysterium at noen vil ha sitt produkt knyttet opp mot henne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 2. mars 2021 #22338 Del Skrevet 2. mars 2021 Oida skrev (49 minutter siden): Si det, for meg er det et mysterium at noen vil ha sitt produkt knyttet opp mot henne. Nå er jo Stordalen involvert med SE gjennom Strawberry, men likevel uforståelig at han velger akkurat denne gjengen til å promotere Hurtigruten Svalbard og Funken Lodge Hotel. Det finnes mange gode influencere innen tur og friluftsliv, som kunne vist Svalbard på en betydelig mer spennende måte enn disse, som loffer rundt i boblekåper mens de tar bilder av hverandre, eller setter seg naken i snøskavlen, og ellers legger ut fyllebilder fra hotellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mars 2021 #22339 Del Skrevet 2. mars 2021 J.. skrev (På 27.2.2021 den 12.59): Hva er vel mer naturlig enn å sitte naken og gapende i snøen.. Det ser jo bare helt latterlig ut. Og det plager henne jo åpenbart at andre er drittlei av å se henne naken,siden det er det eneste hun maser om. Hun klarer ikke i det hele tatt å se at kritikken hun får er berettiget. Synes hun oppfører seg litt som en trassig tenåring. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 2. mars 2021 #22340 Del Skrevet 2. mars 2021 Justlooking skrev (På 28.2.2021 den 14.37): Jeg skjønner ikke hvilke kundegrupper de ønsker å nå ved å bruke en naken SE. Barske mannfolk med skytevåpen? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå