Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Flekkete ujevn farge i minst 3 ulike nyanser på 1 kropp er vel ikke det jeg vil kalle god reklame..

20200516_193859.png

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, J.. skrev:

Flekkete ujevn farge i minst 3 ulike nyanser på 1 kropp er vel ikke det jeg vil kalle god reklame..

20200516_193859.png

Jeg er ikke overrasket. Før nå er hun blitt så sløv med å reklame for sitt eget produkt når  hun vet at det selger godt. Da er det ikke så nøye eller viktig at det ses bra ut på henne.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars utleieren av Nordlands bunaden som hun har fått leid før dagen i dag.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MaleficentAurora skrev:

Stakkars utleieren av Nordlands bunaden som hun har fått leid før dagen i dag.

Enig.

Og hvite stayups med strippersandaler i plastikk fra Nelly..

20200517_151427.png

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Enig.

20200517_151427.png

Hva i alle dager er det hun har på beina -  til BUNAD ??! 😳Vet jo at hun liker å gjøre ting på sin egen måte, men bunad er en av de få tingene her i landet vi IKKE "jazzer opp". 

Dropp bunad du SE hvis du ikke liker å bære den på en ordentlig måte uansett. 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning og svar til dette. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, J.. skrev:

Enig.

20200517_151427.png

Hahaha! Det er ikke til å tro.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
J.. skrev (På 17.5.2020 den 15.15):

Enig.

20200517_151427.png

.

Endret av Nasse Nøff ❤
manglet to ord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som vet noe om hvordan det gikk når hun leverte den leide bunaden med sæd på tilbake? Håper virkelig at hun måtte betale en viss sum til den som leide bunaden ut. Herregud, så ufattelig respektløst! 

Endret av Mimmii
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunaden er et nasjonalt symbol for sin stolthet å respekt for landet sitt. Det er noe SE ikke har noe som helst anelser om. Hvorfor kjøpe seg eget når hun kan skjemme ut eieren gjennom bunaden med slike type bilder hun tar. Hun har nok peng til å få sydd seg en. Men det er hvis for gæli før henne å ha en bunad hengde i skapet mellom 40-60 tusen som kun blir 1 gang i året av henne. Jenta er klin gærn.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, J.. skrev:

Enig.

20200517_151427.png

Kan og må aldri være normal, må liksom spille på sex uansett.  Lurer på hvor hennes selvverdighet er henne?  

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Jeg er ikke overrasket. Før nå er hun blitt så sløv med å reklame for sitt eget produkt når  hun vet at det selger godt. Da er det ikke så nøye eller viktig at det ses bra ut på henne.

Nei, hun bare ser ut som om hun har en hudsykdom.  Topp PR det. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke velge en kort kjole hvis poenget er å vise lår? Den der slutty i bunad hun prøver seg på er bare tragisk. Den også 🙄

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Apocalypte skrev:

Nei, hun bare ser ut som om hun har en hudsykdom.  Topp PR det. 

Jeg tenkte akkurat det da jeg så bildet hvor hånden hennes har svært tydelige skjolder. Det ser jo ut som Vitiligo. 

Så dårlig reklame for eget produkt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isild skrev:

Jeg tenkte akkurat det da jeg så bildet hvor hånden hennes har svært tydelige skjolder. Det ser jo ut som Vitiligo. 

Så dårlig reklame for eget produkt. 

Hun har smurt seg inn med produktet og ikke vasket hendene, det er det som har skjedd.  Når hun selv har navnet sitt på produktet burde hun også vite hvordan produktet skal brukes og håndvask etter selvbruning er en selvfølge.  Jeg bruker engangshansker. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
På 17.5.2020 den 13.40, MaleficentAurora skrev:

Der har du vel svaret tenker jeg.

Da produktet ble lansert var bildene forsåvidt innbydende og lekre, i hvert fall forseggjorte. Fargen var jevn og fin.

Nå går vel salget så det suser uansett, så da synes SE det er greid å slenge ut et bilde der hun mest av alt ser flekkete skitten ut. Skjoldete og ujevn farge. Mellom fingrene ser det jo helt grusomt ut, og med de neglene i tillegg...Bare grøss🤢

Aldri om hun hadde lagt ut noe sånt i lanseringsperioden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Finlay skrev:

Da produktet ble lansert var bildene forsåvidt innbydende og lekre, i hvert fall forseggjorte. Fargen var jevn og fin.

Nå går vel salget så det suser uansett, så da synes SE det er greid å slenge ut et bilde der hun mest av alt ser flekkete skitten ut. Skjoldete og ujevn farge. Mellom fingrene ser det jo helt grusomt ut, og med de neglene i tillegg...Bare grøss🤢

Nei det hadde hun ikke. Det er suuper viktig å være perfekt i starten så kundene ikke får helt bakoversveis av sjokk hva som er sannheten med hennes eget forbruk av selftan. At hendene henne ser jævelig ut er jo fordi hun vasker dem ikke. Det er noe hun ofte påpeker når hun får kommentarer om det. Man er ikke lys i ansiktet å mørk på kroppen når man holder på med selftan. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Finlay skrev:

Utrolig at hun ikke bare har redigert det bort, det er jo en lett sak for ei som redigerer alle bildene hun legger ut.  Ser jo helt jæ... ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Finlay skrev:

Det var opplagt photoshoppet,huden hennes ser ut som gummi på de bildene..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Det var opplagt photoshoppet,huden hennes ser ut som gummi på de bildene..

Bildene så hvertfall "bedre" ut enn hva de gjør nå😳

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...