Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, førstedamen skrev:

Men å skrive at kroppen er kjøpt og betalt, at rumpen ikke er resultat av trening og at hun bruker parykk og reklamerer for biooil er noe helt annet enn det som svirrer i denne tråden. Her går det i kommentarer om at hun ser gammel ut, ikke er pen, noen skriver stygg rett ut, groteskt osv. 

Helt ærlig føler jeg meg personlig dårligere av å lese denne tråden enn å titte på SE sin Instagram. Jeg har pupper med så forskjellige str at jeg burde ha spesial bh med forskjellig cup, jeg har slank midje og stor rumpe helt uten operasjon. Jeg er like gammel som SEmen om hun ser ut som hun er 40, ja da ser vel jeg ut som jeg er 50, med groteske pupper og unaturlig midje og rumpe. Denne tråden vekker slike følelser, ikke Instagram og sosiale medier, og jeg har snakket med flere venner som føler på det samme. 

Tror ikke de som skriver slikt er ops på hva de sender ut, og det bør de være om deres synspunkter på SE som bedrift skal kunne tas seriøst. 

Det er jo ikke kroppen, men ansiktstrekkene som gjør at folk sier at SE ser ut som hun er 40. Og grunnen er de plastiske operasjonene som har gitt henne en nese, øyenbryn og kinn lik Hollywoodkjendiser i alder 40+ og 50+. (F.eks er nestippen hennes identisk med den Michael Jackson hadde på slutten. Det er heldigvis uvanlig at så unge personer som SE har en slik nese)

Er din rumpe og midje din egen (altså ikke operert), så er de naturlige. Ulik størrelse på puppene er veldig vanlig, og får deg ikke til å se eldre ut.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Hulderen skrev:

Det er jo ikke kroppen, men ansiktstrekkene som gjør at folk sier at SE ser ut som hun er 40. Og grunnen er de plastiske operasjonene som har gitt henne en nese, øyenbryn og kinn lik Hollywoodkjendiser i alder 40+ og 50+. (F.eks er nestippen hennes identisk med den Michael Jackson hadde på slutten. Det er heldigvis uvanlig at så unge personer som SE har en slik nese)

Er din rumpe og midje din egen (altså ikke operert), så er de naturlige. Ulik størrelse på puppene er veldig vanlig, og får deg ikke til å se eldre ut.

Nettopp. Jeg har selv aldri kommentert at hun ser eldre ut enn hun er. men jeg har forstått hva de som skriver det mener. 

Hun får et uttrykk i fjeset pga operasjonene, fillersene, øyelokkløft/brynsløft (eller hva det er hun har gjort) som er litt typisk for kvinner som gjør tilsvarende behandlinger og inngrep. Det som er noe spesiellt her er at SE er i 20-årene, de kvinnene vi er vant til å se med denne "looken" har gjerne passert 40. 

De blir rett og slett litt like alle sammen. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul_gul

Dette gjelder fortsatt: 

On 1/30/2020 at 2:14 PM, Gul_gul said:

Ang. dette med å kommentere kropp: – Jeg har lest igjennom reglene og alt hva jeg kunne finne av utdypende forklaringer fra moderatorene i trådene med spørsmål til moderering. Kort sagt, det er lov å diskutere ting som folk selv kommenterer og/eller legger opp til diskusjon omkring, inklusiv kroppsrelaterte emner og kosmetiske operasjoner. Og SE har i aller høyeste grad lagt opp til diskusjon av rumpens 'naturlighet', når hun offentligt forteller at hun reiser til LA for å få fjernet unaturlig store rumpeimplantater – for så å vende hjem med en omtrent like stor rumpe og surprise hofteimplantater. Og bekrefter at hun er tilfreds med resultatet. (For ikke å nevne at hele forløpet blir vist på TV på hennes foranledning). Man kan selvklart uttrykke seg pent eller mindre pent, men å si man mener implantatene er for store og at rumpen/hoftepartiet ikke ser naturlig ut er en rimelig kommentar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
55 minutter siden, førstedamen skrev:

Helt ærlig føler jeg meg personlig dårligere av å lese denne tråden enn å titte på SE sin Instagram.

Interessant innfallsvinkel, men man kan altså ikke plassere ansvaret for SEs negative påvirkning på Kvinneguidens brukere. Hadde Sophie Elise hatt denne kroppen - eller en hvilken som helst annen kroppsfasong naturlig - ville den knapt blitt nevnt her inne.

Dette er en kropp og et ansikt hun har brukt hundretusener på å skape, slik at vi må gå ut fra at hun vil se ut sånn, og synes det er fint. Det bekreftes daglig av selvelskende poseringer foran speilet, ofte i undertøy, kroppen brukes i reklame, og dette inngår i bedriften Sophie Elise AS.

Hun er en negativ påvirker, og det MÅ settes fokus på! 

Selvsagt kan man la være å oppsøke denne tråden om den vekker dårlige følelser, på samme måte som man burde la være å følge SE om man føler seg dårlig av det. Og selvsagt skal det hun driver med kritiseres, hvordan skulle det ellers blitt? Denne bransjen trenger korrigeringer og motstemmer mer enn noen, og da spesielt påvirkere av SEs kaliber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Finlay skrev:

Interessant innfallsvinkel, men man kan altså ikke plassere ansvaret for SEs negative påvirkning på Kvinneguidens brukere. Hadde Sophie Elise hatt denne kroppen - eller en hvilken som helst annen kroppsfasong naturlig - ville den knapt blitt nevnt her inne.

Dette er en kropp og et ansikt hun har brukt hundretusener på å skape, slik at vi må gå ut fra at hun vil se ut sånn, og synes det er fint. Det bekreftes daglig av selvelskende poseringer foran speilet, ofte i undertøy, kroppen brukes i reklame, og dette inngår i bedriften Sophie Elise AS.

Selvsagt kan man la være å oppsøke denne tråden om den vekker dårlige følelser, på samme måte som man burde la være å følge SE om man føler seg dårlig av det. Og selvsagt skal det hun driver med kritiseres, hvordan skulle det ellers blitt? Denne bransjen trenger korrigeringer og motstemmer mer enn noen, og da spesielt påvirkere av SEs kaliber.

👏

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Finlay skrev:

Amen!

Om folk føler seg dårlig av å lese tråden, og sammenlikner sin egen, naturlige, uoperterte kropp med SE, beviser det i grunnen bare hvor dårlig påvirkning hun har. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Isild skrev:

Tror dette handler om hårfarge. 

Hun hadde en vote på Instagram-stories hvor hun ba følgerne velge om hun skulle være platina eller mer "naturlig" blond (som på det bildet som ble postet her) 

SE har ca det minst naturlige håret jeg vet om. På tross av hårpiller, produkter og frisører så vokser tydeligvis ikke hennes eget hår. Vi ser henne vel sjelden uten extentions eller parykk. Når det gjelder hårfarge så aner jeg ikke om om hun er mørk eller lys egentlig, hun har vel aldri hatt sin naturlige farge. 

Jeg så et bilde av henne med lysebrunt hår. Var fra tiden før hun begynte å operere seg. Husker ikke hvor jeg så det, men kan ha vært i begynnelsen av denne tråden. Hun så i hvert fall mye søtere ut med det. Om det var farget vet jeg ikke, men hun kledde det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Finlay skrev:

👏

Så lenge SE sin kropp brukes i reklame (nå skal hun vel være med å selge treningsopplegg blandt annet) - så er det viktig og riktig å opplyse om at hennes kropp er "modellert" og skapt gjennom svært mange operasjoner - og er helt unaturlig og helt uoppnåelig. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg så et bilde av henne med lysebrunt hår. Var fra tiden før hun begynte å operere seg. Husker ikke hvor jeg så det, men kan ha vært i begynnelsen av denne tråden. Hun så i hvert fall mye søtere ut med det. Om det var farget vet jeg ikke, men hun kledde det. 

Det var farget.

Hun har farget håret siden hun var 10-11.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
3 timer siden, førstedamen skrev:

Men å skrive at kroppen er kjøpt og betalt, at rumpen ikke er resultat av trening og at hun bruker parykk og reklamerer for biooil er noe helt annet enn det som svirrer i denne tråden. Her går det i kommentarer om at hun ser gammel ut, ikke er pen, noen skriver stygg rett ut, groteskt osv. 

Helt ærlig føler jeg meg personlig dårligere av å lese denne tråden enn å titte på SE sin Instagram. Jeg har pupper med så forskjellige str at jeg burde ha spesial bh med forskjellig cup, jeg har slank midje og stor rumpe helt uten operasjon. Jeg er like gammel som SEmen om hun ser ut som hun er 40, ja da ser vel jeg ut som jeg er 50, med groteske pupper og unaturlig midje og rumpe. Denne tråden vekker slike følelser, ikke Instagram og sosiale medier, og jeg har snakket med flere venner som føler på det samme. 

Tror ikke de som skriver slikt er ops på hva de sender ut, og det bør de være om deres synspunkter på SE som bedrift skal kunne tas seriøst. 

Igjen; det som kritiseres er alt det kunstige. Innsprøytinger, implantater og parykker. Det er mange her som skriver at Sophie Elise var både søt og fin før hun startet på denne kjøret med sprøyter og operasjoner. Hun nærmest trykker rumpeimplantatene sine inn i kameralinsen og signaliserer til titusenvis av unge og usikre følgere at dette er sexy og 🔥🔥🔥, og da er det bare et sunnhetstegn at noen reagerer på det. Sophie Elise er i utgangspunktet ei søt jente, men alt det kunstige som hun har fått sprøytet og operert inn i kroppen får henne til å se ut som en sexdukke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, førstedamen skrev:

Da skjønner jeg ikke hvorfor du oppsøker denne tråden.

Som andre sier - det lille som faktisk er naturlig hos SE er det ingen her som har kommentert.

Men at kjøpekroppen hennes både ser og er maltraktert,er det ingen tvil om.

Sier det igjen - at folk helt frivillig utsetter egen kropp for unødvendige traumer som hennes kosmetiske operasjoner jo er,er milevis utenfor min fatteevne.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2020 den 18.42, Revenge o'Cavatina skrev:

Så innmari tilfeldig at også daglig leder i carolinebergeriksen.no har brukt den fantastiske appen Dreams til å snart komme i mål med å spare penger for å rive ned og bygge ny garasje. Samtidig kjenner jeg ikke en kjeft som bruker appen for å spare til noe som helst. Det gjøres i nettbanken ved lønning.

Jeg har lasta ned Dreams og bruker den. Jeg synes den er helt fantastisk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, M.G skrev:

Jeg har lasta ned Dreams og bruker den. Jeg synes den er helt fantastisk! 

Jeg også bruker dreams og elsker den. Bruker "tyven"-løsningen som stjeler penger fra meg uten at jeg merker det selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen og utseendet til SE er og forbli kjøpt p betalt uansett hvor mye man argumentere på det. At forumet her blir brukt til å diskutere om det får viss enkelte vare godta. Jenta selv har gått inn før å se slik ut og dermed legge opp til at folk skal være kritiske om henne. Hadde hun holdt seg til den opprinnelige planen som var å ta ut rompeimplantene fra Tyrkia og kun rette opp feilene ang brystene så ville ikke hun fått så mye negativitet får folk. Men hun gjorde en vanvittig helomvendig og satt kaffen i strupen hos folket når hun kom med sin siste sesong av serien sin. SE vet nøyaktig hva hun gjør å hva det gjør med folk, og dermed gjør det henne til enda farligere forbildet. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved å titte på instastoryen og holde liv i denne tråden er dere med å holde Sophie Elise as aktuell og relevant..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, miaw skrev:

Ved å titte på instastoryen og holde liv i denne tråden er dere med å holde Sophie Elise as aktuell og relevant..

Mine ghostviews og hennes falske Insta følgere  gir lite penger i kassa/0 relevans forøvrig.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
19 minutter siden, miaw skrev:

Faktisk ikke. Denne tråden har gitt mange en opp vekkelse på hvordan hun holder på. Dermed har flere blitt mer bevisst på hva som er sant å løgn fra henne. Hun tjerner ikke noe på at story hennes blir sjekket i ny og ned. Sjansen for at hun får en slant før insta postene skal man ikke se bort fra.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All PR er bra PR. Selvfølgelig er Kvinneguiden, jodel, se & hør og andre lignende sladresteder med på å holde henne relevant. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, miaw skrev:

All PR er bra PR. Selvfølgelig er Kvinneguiden, jodel, se & hør og andre lignende sladresteder med på å holde henne relevant. 

Om du ikke skjønner poenget med tråden her så burde du hvertfall sett deg inn i dette. Meninger å synspunkter er ikke PR nei.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, allesote skrev:

Jeg også bruker dreams og elsker den. Bruker "tyven"-løsningen som stjeler penger fra meg uten at jeg merker det selv!

Ja, Tyven er fin til sparing :) Liker også at det tar noen dager fra man overfører tilbake til egen brukskonto før pengene er disponible. Da kan ikke sparepengene brukes på impulskjøp. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...