Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Dette forstår jeg ikke.. Jeg trodde Optimal Trening var et skikkelig sted? Hvorfor bruke Sophie Elise der kundene har vanskelig å skille mellom hva som er operasjoner og trening? Som kan være med på å gi urealistiske forventninger til hva man kan få av resultater?

Det er jo MASSEVIS av bedre personer som er i rampelyset å bruke til reklame.. Forstår ikke helt dette valget. Dette får meg til å føle at de er mindre profesjonelle, så dette tror jeg dessverre var et dårlig valg - spesielt for de som er litt eldre enn 16-25.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, MaleficentAurora skrev:

Oh dear lord and jesus👀

Men hvorfor korrigerer ikke PT at hun svaier med overkroppen, og typ tar i med ryggen/overkropp når hun løfter? Hvis det der liksom skal være biceps curl, så skal øvelsen utføres isolert....   Eller er det bare den bakdelen som gjør at det ser ut som hun sliter med å ikke bikke over? Ser forresten ut som om hun holder på å kjede seg ihjel der hun står. 

Endret av naivsuper
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dette treningsprogrammet liksom føre til den kroppen SE har? I såfall er det jo villedende reklame. SE er operert og har ikke trent seg slik. Det er umulig..

Det skjønner jeg og de fleste voksne, men ungdom som har komplekser for utseendet sitt vil kanskje ta sjansen på at det funker og dermed bli lurt trill rundt om de ikke kjenner til SE’s sannhet...

Bekymringsverdig.. Er det mulig? Med slik villedende reklame er det jo ikke rart at kroppspress oppstår i samfunnet. Folk går jo rett på om de er desperate nok. 

Kan ikke skjønne at dette er lovlig engang.. Var det ikke slik at man skulle bekjempe kroppspress..? Eller forsvinner det som dugg for solen når et selskap (her, treningssenteret) vil ha penger? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en story igår..

Blir lettere pinlig berørt over hvor "barnslig" det er å poste sånt for bekreftelse.

Tror Norge har sett puppene hennes like mye som hun selv har gjort.

20200513_080133.png

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, pop up bruker skrev:

Jeg dette er mer latterlig enn provoserende. Lurer veldig på hvem som vil kjøpe dette programmet? Utrente, som ikke vil trene noe særlig og heller ikke vil ha noe særlig muskler? Alle vet at SE er totalt operert og ingen vil kunne tro de får kroppen hennes ved å følge programmet. 

Det kan vel hende noen unge, lett påvirkelige blodfans kaster seg på. For egen del må jeg si at enhver bedrift som har samarbeid med rosabloggere er noe jeg unngår å benytte meg av. Jeg boikotter kleskjeder som sponser disse selvdiggende bloggerne, jeg skyr frisører, neglesalonger o.l som bryter smittevernregler for at bloggere skal få reklamert for dem, og OT føyer seg nå inn i rekken av firma som mister all troverdighet. At SE liksom skal trekke kunder for dem er intet mindre enn parodisk.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, naivsuper skrev:

Men hvorfor korrigerer ikke PT at hun svaier med overkroppen, og typ tar i med ryggen/overkropp når hun løfter? Hvis det der liksom skal være biceps curl, så skal øvelsen utføres isolert....   Eller er det bare den bakdelen som gjør at det ser ut som hun sliter med å ikke bikke over? Ser forresten ut som om hun holder på å kjede seg ihjel der hun står. 

Ikke spørr meg om det,for jeg er ingen PT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye for vippeserum,mascara,å tabletter som hun har reklamert for for lengere å tykkere vipper..

*Jeg vet det er bs,men festlig når hun out'er seg selv,helt uten å blunke..

20200513_132037.png

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, J.. skrev:

Så mye for vippeserum,mascara,å tabletter som hun har reklamert for for lengere å tykkere vipper..

20200513_132037.png

Synd at den jenta er stappa full av løgner. Hadde hun vært ærlig så ville ikke folk ha vært så negativt og kritisk til alt hun tar seg til. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
3 timer siden, J.. skrev:

20200513_132037.png

"Nå er jeg ferdig med extensions livet ut....Hemmeligheten? Nutrilashes!" 😆

https://sophieelise.blogg.no/noen-forandringer.html (03.03.2019)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier akkurat det som passer for det hun skal selge, der og da. Bryr seg fint lite om det er sant så lenge noen betaler. Har jo alltid vært sånn og aldri brydd seg om alle hun lurer og at hun er gjennomskuet for lengst.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Justlooking skrev:

Hun sier akkurat det som passer for det hun skal selge, der og da. Bryr seg fint lite om det er sant så lenge noen betaler. Har jo alltid vært sånn og aldri brydd seg om alle hun lurer og at hun er gjennomskuet for lengst.

Nettopp.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Birdo skrev:

Båndtvang gjelder tydeligvis ikke for dronninga.. 🤷🏻‍♀️

Hunden har bånd, hun har bare sluppet det - sikkert for å filme. Rett skal være rett. Derimot registrerer jeg at det er intet mindre enn episk å gå tur i skogen om morgenen! Lurer på om disse influenserne vet hva ordene de slenger om seg med, egentlig betyr. Når en skogstur er episk, lurer jeg på hva som kan toppe det?!

Og jeg får fortsatt fnatt av den selvdiggingen i speilet. Pjuk!!

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er samme bildet delt i feeden hennes også, men jeg lurer på hva hun mener med teksten.. Når er det hun ikke har lagt ut slike bilder lurer nå jeg på..

SmartSelect_20200514-171027_Instagram.jpg

Endret av however
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Finlay
3 minutter siden, however skrev:

Nå er samme bildet delt i feeden hennes også, men jeg lurer på hva hun mener med teksten.. Når er det hun ikke har lagt ut slike bilder lurer nå jeg på..

SmartSelect_20200514-171027_Instagram.jpg

Lurer jeg også på!

Er ikke snakk om "før i tiden" akkurat,hun legger jo ut bilder av denne typen flere ganger daglig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Finlay skrev:

Lurer jeg også på!

Er ikke snakk om "før i tiden" akkurat,hun legger jo ut bilder av denne typen flere ganger daglig.

Ikke sant! Jeg har sagt det en gang tidligere i denne tråden, blottet for selvinnsikt 🙈

Endret av however
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Hunden har bånd, hun har bare sluppet det - sikkert for å filme. Rett skal være rett. Derimot registrerer jeg at det er intet mindre enn episk å gå tur i skogen om morgenen! Lurer på om disse influenserne vet hva ordene de slenger om seg med, egentlig betyr. Når en skogstur er episk, lurer jeg på hva som kan toppe det?!

Og jeg får fortsatt fnatt av den selvdiggingen i speilet. Pjuk!!

Det er vel meningen at man skal holde i det båndet også ... 😜 Man kan jo lure litt på om SE har reflektert over _hvorfor_ det er båndtvang. Jeg syns forresten at det er noe sykt over hvordan hun og diverse andre (SE er verst) digger seg selv.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Pust skrev:

Det er vel meningen at man skal holde i det båndet også ... 😜 Man kan jo lure litt på om SE har reflektert over _hvorfor_ det er båndtvang. Jeg syns forresten at det er noe sykt over hvordan hun og diverse andre (SE er verst) digger seg selv.

Det er så klart meningen man skal holde i båndet, og man får være såpass at man tenker at hun gjør det før og etter filming ;) Om den lille hunden skulle løpe avgårde, klarer hun nok å ta den igjen ganske kjapt. 

Selvdiggingen er vi enig i. Jeg har sagt det før i denne tråden, og jeg sier det igjen; Jeg føler meg som en kikker som ser noe jeg ikke bør se, når hun står der og elsker med seg selv i speilet. Det ser nesten ut som om hun blir opphisset av seg selv :eeeh:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...