Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Monky skrev:

Mads hansen slettet visst innlegget etter typ 15 min! Skulle ønske han hadde hart baller til å la det så! Hvorfor er norges farligste «forbilde» fredet? 

8F1AD4F3-5B1C-492E-B03B-AAB99F96BFED.png

La han det ut og slettet det igjen? Pleier han å slette eller har noen bedt ham om det? Den var vel ikke så ille, mye verre ting han kunne skrevet som hun har gjort.

Endret av Justlooking
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Justlooking skrev:

La han det ut og slettet det igjen? Pleier han å slette eller har noen bedt ham om det? Den var vel ikke så ille, mye verre ting han kunne skrevet som hun har gjort.

Tror ikke han pleier å slette noe av det han legger ut. Selv ikke når det blir "shitstorm" mot han. Det er nok "noen" som har bedt om fjerning av det. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pust skrev:

Jøje. Har det tippet helt over for SE AS? Hva i all verden er det de holder på med? 

Hva mener du? Dette er jo Business as Usual for "influencers". Løgn og bedrag og mere til.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn

Så den nye reklamevideoen hennes på IG i dag og ønsker seriøse tilbakemeldinger på tankene mine. 

Er jeg helt uttafor når det kommer til mote, eller ser alle plaggene i SEs nye bikinikolleksjon ut som at de har helt elendig passform og kvalitet? Underdelene klumper seg som en bleie over rumpa (dette kan umulig være med vilje etter all tilbakemeldingene hun har fått mtp bleierumpe?), toppen skrukker seg på hennes slanke armer og over ryggen, stoffet ser ut som bikinien min fra 2006 som jeg fant ved vårrengjøringa. Jeg skjønner ikke... Er dette seriøst? Et intelligent menneske kan vel ikke gå god for at dette er verd å kjøpe? Er det noe jeg ikke forstår her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kaprikorn skrev:

Så den nye reklamevideoen hennes på IG i dag og ønsker seriøse tilbakemeldinger på tankene mine. 

Er jeg helt uttafor når det kommer til mote, eller ser alle plaggene i SEs nye bikinikolleksjon ut som at de har helt elendig passform og kvalitet? Underdelene klumper seg som en bleie over rumpa (dette kan umulig være med vilje etter all tilbakemeldingene hun har fått mtp bleierumpe?), toppen skrukker seg på hennes slanke armer og over ryggen, stoffet ser ut som bikinien min fra 2006 som jeg fant ved vårrengjøringa. Jeg skjønner ikke... Er dette seriøst? Et intelligent menneske kan vel ikke gå god for at dette er verd å kjøpe? Er det noe jeg ikke forstår her? 

Det er kanskje meningen at kroppen skal tilpasses bikinien, og ikke omvendt? 🤷‍♀️

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, jabx said:

Hva mener du? Dette er jo Business as Usual for "influencers". Løgn og bedrag og mere til.

Nei, det er ikke business as usual for SE A/S å drite seg ut så til de grader. Hun lyver normalt for å selge produkter, for å gjøre seg mer interessant ( = for å selge flere produkter), for å ha noe å skrive om på bloggen ( = for å selge flere produkter), for å parere kritikk ( = for å selge flere produkter), osv. Løgn og bedrag, men med veldefinert formål. Å bli hengt ut som lystløgner i flere store aviser kan umulig ha vært del av businessstrategien, liksom!? 

Faren fremstår gang på gang total inkompetent som manager. Hun hadde profesjonelt management, hvorfor byttet hun til faren? Kom hun i konflikt med managementet? Både hun og faren må da kunne se at han ikke er god til jobben. Han burde retur til regnskabskontoret så fort som mulig. Som @Pust sa, jeg skønner virkelig ikke hva de holder på med. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay

Ser for meg at SE og faren bare tenkte "Hvor vanskelig kan det være", og vips så var han manager, og hvert øre bedriften får inn blir i familien.

Med det som er kommet fram i det siste, er det jo tydelig at han ikke er skikket for oppgaven, og at den muligens var mer utfordrende enn han har sett for seg.

En annen ting er jo at det i utgangspunktet ikke er rart at managementet svarer for influenceren i ulike saker, men når det er faren som svarer for sin voksne datter, blir det plutselig veldig rart. Enten det er rumpespørsmål eller "leilighetskjøp/salg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også faren burde takke for seg i manager-rollen. Han skader mer enn han ivaretar karrieren tror jeg. Det er så tydelig at han er altfor personlig involvert. Denne leilighetsløgnen burde han løst ved å faktisk bare forklare og beklage. De har tydeligvis valgt at SE aldri mer skal svare for seg i debatter og media - det er det faren som skal, og han gjør det ikke særlig godt. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje faren ble manager fordi hun røk uklar med det forrige managementet og ikke kunne finne noen annen som ville være det? Og nå har han sagt opp jobben sin, og de har ingen Plan B...? 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2020 den 19.25, Isild skrev:

Fint at Dagbladet ikke finner seg i å bli utsatt for løgn SE- bedriften prøver seg på for å dekke over den opprinnelige løgnen Dagbladet skrev om. Nå må SE AS skjerpe seg litt da ! For hvermansen er dette "ikke-nyheter", men jeg er glad media ikke finner seg i hva som helst fra influencere lenger. 

Skulle ønske alle aktører fulgte DB sitt eksempel her. Jeg kom over Se og Hørs instagraminnlegg i går, da de refererte til SEs leilighetskjøp som en "bløff". Hvorfor ufarliggjøre det på den måten? Hvorfor skal hun beskyttes og strykes med hårene til en hver tid? Ikke nok med at både hun og managerpappa er tatt i en ren løgn, men de nekter å kommentere det videre, også topper Se og Hør det med å kalle det en bløff. I mine øyne virker det da som om det skulle være en uskyldig liten greie som ikke er så farlig. Det provoserte meg, rett og slett!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, kaprikorn skrev:

Etter det bildet jeg så av henne i den ene badedrakten der nesten hele "private parts" syntes, så kommer jeg aldri til å tenke på disse strandplaggene hennes som annet enn harry. Hun dro de selv ned på et veldig tacky nivå rett og slett. 

Bildet jeg viser til er nok ikke mulig å finne igjen nå, det ble lagt ut på story eller snapchat tror jeg, men det var helt på kanten. OVER kanten. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2020 den 17.08, J.. skrev:

1. Hvorfor ikke kjøpe en egen,hun har jo pengene til det?

2. Hvem vil leie bort bunaden sin til henne etter Thodesen-historien? 

20200429_170711.png

Hun endrer jo kroppsfasong et par ganger i året, så hun tenker vel sikkert at det lønner seg å leie fremfor å måtte få sydd bunaden inn og ut hele tiden. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Hulderen skrev:

Flere har nevnt bunadslån og sperm. Hva er historien?

Thodesen ringte etter henne 17 mai for noen år siden,hun kom løpende..

De hadde sex,han sprutet i fjeset hennes å det rant ned på (leie)bunaden hennes.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er skamløst å prise et plagg som er laget av 100% polyester (det billigste stoffet du kan finne ute på markedet, og miljøversting) til nesten 1000 kroner ?! 

sos.png

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, esmer skrev:

Jeg syns det er skamløst å prise et plagg som er laget av 100% polyester (det billigste stoffet du kan finne ute på markedet, og miljøversting) til nesten 1000 kroner ?! 

sos.png

Det er jo Ebay-kvalitet på alt hun har laget av klær..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Birdo skrev:

Forbrukertilsynet må være drittlei meg nå, jeg tipser de om SE omtrent hver dag for dårlig merking.. Jeg er drittlei av at de ikke bryr seg og lar henne bryte reglene, men jeg gir meg ikke. En eller annen gang må de få nok🤷🏻‍♀️

😊👏

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Birdo skrev:

Forbrukertilsynet må være drittlei meg nå, jeg tipser de om SE omtrent hver dag for dårlig merking.. Jeg er drittlei av at de ikke bryr seg og lar henne bryte reglene, men jeg gir meg ikke. En eller annen gang må de få nok🤷🏻‍♀️

Takk for at du orker!

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, esmer skrev:

sos.png

Den prisen er helt hinsides. Kolleksjonen hennes består av billige kina-wholesale varer fra aliexpress, og så har de faen meg skam nok til å ta 898 kr for det der???? Man finner jo nesten maken på wish.com til 40 kr. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...