Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, smalls skrev:

Hvorfor i all verden er det synd på henne?? Hun legger jo opp til det selv :murvegg: så at hun får kritikk er helt innafor 

Finnes jo ikke synd på henne i det hele tatt. Alt hun gjør og sier er selvforskyldt.

• Liker 10
Skrevet (endret)
23 timer siden, loveli skrev:

Elsker dyr og kaller andre dumme som spiser dyr. Bruker produkter testet på dyr og vesker av skinn. Kjøper dyr og dumper de hos foreldrene sine.

Snakker om klima og spør hva leserne gjør for å redde kloden. Flyr hit og dit, har et enormt forbruk.

Legger ut om at hun er ferdig med operasjoner. Opererer nesa to ganger og legger inn proteser i brystene.

Er sååå fornøyd med eget utseende og legger ut seksualisert innhold. Ligger i neste innlegg i sengen og gråter fordi hun føler seg stygg.

Har papirfobi. Leser pocketbøker.

Har fått skikkelig ren hud takket være gummibjørner. Legger ut bilde av kviser på Insta med hashtaggen #uglyface neste dag.

Reklamerer for strekkmerkekrem som funker så bra for henne. Legger ut bilder av strekkmerkene sine som hun sier hun er stolt av neste dag.

Sier hun elsker håret sitt når det er mørkt, for hun ser mer mystisk ut da. Bleiker håret.

Anbefaler produkter hun "virkelig kan stå inne for". Produktene blir prøvd én uke og snakkes ned ved neste store samarbeid med en konkurrent.

Kaller seg selv smart. Vel... det hun sier/gjør hver dag motbeviser den påstanden.

Osv osv.  :murvegg:

Osv osv. Hun skriver ganske bra, bortsett fra og/å feil, så jeg har håpet i flere år at hun snart skal vokse opp mentalt og få annet innhold og fokus enn kun seg selv. Og dobbeltmoralen som stadig flere gjennomskuer. Ser dårlig ut så langt... 

Endret av Justlooking
Tilføyde ett ord
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Ser fram til den dagen bloggen hennes ikke kan søkes opp eller linkes til.. At hun velger å legge ned bloggen vil jeg nå si er den desiderte beste avgjørelsen hun noen sinne har tatt.

https://www.seher.no/kjendis/varsler-blogg-nedleggelse/71678601

Artikkelen fra VG er dessverre en pluss sak. Men vedlegger likevel en avsnitt av artikkelen.

https://www.vg.no/rampelys/i/JoMamJ/sophie-elise-om-klimaengasjementet-dobbeltmoralen-og-blogg-slutt

Endret av Uglesjel
  • Liker 5
Skrevet
54 minutter siden, Uglesjel skrev:

Ser fram til den dagen bloggen hennes ikke kan søkes opp eller linkes til.. At hun velger å legge ned bloggen vil jeg nå si er den desiderte beste avgjørelsen hun noen sinne har tatt.

https://www.seher.no/kjendis/varsler-blogg-nedleggelse/71678601

Artikkelen fra VG er dessverre en pluss sak. Men vedlegger likevel en avsnitt av artikkelen.

https://www.vg.no/rampelys/i/JoMamJ/sophie-elise-om-klimaengasjementet-dobbeltmoralen-og-blogg-slutt

Helt enig med det du skriver, jeg er bare meget skeptisk til hva som egentlig kommer til å skje på den kanten. Jeg håper jo uansett hva det er at det innebærer at vi får se vesentlig mindre til henne i alle mulige kalender, men å håpe er noe annet enn å tro... 

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, DianaV skrev:

Helt enig med det du skriver, jeg er bare meget skeptisk til hva som egentlig kommer til å skje på den kanten. Jeg håper jo uansett hva det er at det innebærer at vi får se vesentlig mindre til henne i alle mulige kalender, men å håpe er noe annet enn å tro... 

Er selv skeptisk om det ikke er type form for PR-stunt for noe nye kommende produkter.. Men om det er fakta i det så gleder det meg veldig. Vil nå tro at det vil lette mange unge sjeler som blir så kraftig manipulert av henne.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Er selv skeptisk om det ikke er type form for PR-stunt for noe nye kommende produkter.. Men om det er fakta i det så gleder det meg veldig. Vil nå tro at det vil lette mange unge sjeler som blir så kraftig manipulert av henne.

Det tror jeg du har helt rett i. 

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
5 timer siden, Uglesjel skrev:

Og ikke minst vil det lette mange fortvilte foreldre. Foreldre til småjenter som har henne som idol. 

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Blogg eller ikke blogg.. ingen forskjell. Hun vil aldri forsvinne fra verken sosiale medier eller avisene. Så for meg personlig så er det ingen nyhet at hun eventuelt sletter bloggen sin. For hun vil alltid finne en måte å spre sin manipulering og dobbelmoral til det norske folket på. Du kommer aldri til å finne SE i kassa på Rema 1000 for å si det sånn. 

Hun egner seg ikke til kundeservice og behandling av andre mennesker uansett 🤷‍♀️

• Liker 14
Skrevet
21 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Blogg eller ikke blogg.. ingen forskjell. Hun vil aldri forsvinne fra verken sosiale medier eller avisene. Så for meg personlig så er det ingen nyhet at hun eventuelt sletter bloggen sin. For hun vil alltid finne en måte å spre sin manipulering og dobbelmoral til det norske folket på. Du kommer aldri til å finne SE i kassa på Rema 1000 for å si det sånn. 

Det er i det minste en start.. Et sted må det skje og da er det like så greit at det er bloggen som blir lagt ned. At hun forholdet seg til IG gjør nå ikke så mye. Hun må uansett jobbe dobbel så hardt for å vedlikeholde eller få flere følgere hvertfall. For nå er det bloggen hennes som gir henne følgere. Om det ikke er en stor forskjelle,  så er det i det minste en liten en, som kan få flere bloggere til og vudere det samme som fronte urealistiske å usunne kroposideal etc.

• Liker 3
Skrevet

For alt vi vet kan dette være mange år frem i tid? Nok en ting å holde seg relevant med og få spalteplass.

• Liker 4
Skrevet (endret)

SE har en hektisk dag i dag ifølge story på Instagram. Hvor hun ligger i badekaret. 

- Hun skal nemlig Spille inn lydbok, blogge, pakke ut kofferten, ordne vlog fra Sri lanka, trene på barrys, fikse bryn farge og forme samt time hos hudlege, brasilianske wax og skrive to kapitler til boka. 

Hvorfor har bloggere behov for å skrive dette? Virker som de tror dem viser hvor «tungt/hektisk  å mye jobb det er å være blogger», men det fremmer jo bare enda tydeligere at det faktisk ikke er vanskelig å drive en blogg. Vi dødelige må gjøre disse tingene i tillegg til full jobb. 

Endret av Sool
  • Liker 26
Skrevet
3 timer siden, Sool skrev:

SE har en hektisk dag i dag ifølge story på Instagram. Hvor hun ligger i badekaret. 

- Hun skal nemlig Spille inn lydbok, blogge, pakke ut kofferten, ordne vlog fra Sri lanka, trene på barrys, fikse bryn farge og forme samt time hos hudlege, brasilianske wax og skrive to kapitler til boka. 

Hvorfor har bloggere behov for å skrive dette? Virker som de tror dem viser hvor «tungt/hektisk  å mye jobb det er å være blogger», men det fremmer jo bare enda tydeligere at det faktisk ikke er vanskelig å drive en blogg. Vi dødelige må gjøre disse tingene i tillegg til full jobb. 

Det som er travle dager hos bloggere er en luksuslørdag for meg 😅

• Liker 20
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
EmVeeJee skrev (På 9.10.2019 den 16.16):

Det som er travle dager hos bloggere er en luksuslørdag for meg 😅

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Er det noen her som har vært på et foredrag med hun? Blir veldig nysgjerrig på om hun har noe fornuftig å si når det kommer til foredrag om psykisk helse. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, fiskennemo skrev:

Er det noen her som har vært på et foredrag med hun? Blir veldig nysgjerrig på om hun har noe fornuftig å si når det kommer til foredrag om psykisk helse. 

Det må hun jo ha. Hun har jo 17 psykiske lidelser!

• Liker 11
Skrevet
26 minutter siden, SupaWoman skrev:

Men hun har jo aldri noe fornuftig å si? Ikke som hun mener og forstår hvertfall. 

• Liker 11
Skrevet
På 11.10.2019 den 17.02, fiskennemo skrev:

På 11.10.2019 den 17.07, SupaWoman skrev:

I så fall er det mye løgner man får servert fra henne. For hun gjør aldri noe grundig å faglig bakgrunnsjekk på disse psykiske lidelsene som hun utlevere i bloggen til sine unge lesere. At hun i det hele tatt holder foredrag om det er en rent fornærmelse for dem som faktisk vet hva dem snakket om. Og ikke minst har bunnsoldie kunnskap på området som unge folk virkelig treng å bli hørt og lyttet til.

• Liker 14
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Uglesjel skrev (På 12.10.2019 den 18.13):

I så fall er det mye løgner man får servert fra henne. For hun gjør aldri noe grundig å faglig bakgrunnsjekk på disse psykiske lidelsene som hun utlevere i bloggen til sine unge lesere. At hun i det hele tatt holder foredrag om det er en rent fornærmelse for dem som faktisk vet hva dem snakket om. Og ikke minst har bunnsoldie kunnskap på området som unge folk virkelig treng å bli hørt og lyttet til.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
På 5.10.2019 den 12.10, smalls skrev:

Så hun har en manne deodorant som sin favoritt og vil lukte mann?🤔 Ja ok.

Hva er galt med det? Lukter ikke «mann» akkurat. Personlig har jeg brukt Biotherm Homme sin roll-on i mange år. Den er knallgod! Hater Nivea produkter, og de tester på dyr. Ikke bra! 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...