Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kommenterte det for en stund siden, men skal ikke egentlig alle innlegg hvor hun har hatt plagg fra egen kolleksjon merkes, selv fra før lansering? Det må da være ulovlig (snik)reklame? 

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
2 minutter siden, korallrev skrev:

Tror jeg kommenterte det for en stund siden, men skal ikke egentlig alle innlegg hvor hun har hatt plagg fra egen kolleksjon merkes, selv fra før lansering? Det må da være ulovlig (snik)reklame? 

Ja 

Skrevet
På 15.9.2019 den 21.03, smalls skrev:

Jeg virkelig grøsser over de som har lange negler og tenker på alle bakteriene som samler seg under neglene  :haar:🤮🤮

Det er ikke bare det at bakterier samler seg under neglene,, er generelt kvalmt og ikke vaske hender etter å ha vært på offentlig toalett, og ellers også. Alt det rare man tar på i løpet av noen timer. Grøss!!!!

• Liker 10
Gjest SmellyCat
Skrevet
På 15.9.2019 den 13.40, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den youtube videoen "mine upopulære meninger, som FAKTISK er upopulære" . Fysj for et stygt menneske hun egentlig er. Å ha upopulære meninger har jo mange... men hun fremstår så "Jeg er så mye bedre enn deg så hold kjeft" og "Alt jeg sier er langt over hva andre mennesker sier, så hør bare på meg". Aldri sett henne så ufyselig før og innsett hvor usyfselig hun egentlig er, for hun er jo det i mange settinger. Det er bare så lett å ignorere. Får helt avsmak på hele dama, selv om at jeg ikke hadde så høye tanker om hun fra før heller.

Den med det å spise dyr provoserer meg ganske mye egentlig. At jeg spiser kjøtt fordi jeg ikke er glad i dyr. Jeg spiser kjøtt fordi kroppen trenger det! Det er fakta at man blir syke på et veganskkosthold over lengre tid. Mange kan nok leve godt i noen år, før kroppen begynner å forfalle. Det er fakta, uavhengig av hvor høyt disse veganerne roper om piller og "kroppen trenger det ikke". Jo kjære deg, kroppen trenger kjøtt for å fungere optimalt! Jeg setter ikke min helse på spill, bare for å fremstå som et snilt menneske.  De eneste som sier at veganske kosthold er bra og ufarlig, er veganere. Alle andre ekspertene sier det motsatte. 
Piller kan noen ganger erstatte det de ikke får via kosthold, men ikke alltid. Og kilden til de viktige proteinene, vitaminene og mineralene er så å si alltid bedre enn piller. 
Så den provoserer meg så inni helvete at jeg klikket tommel ned på videoen tre ganger. Bare fordi det føles bedre enn å gjøre det bare en gang. 

Enig med mye du har skrivd før, men det der er feilonformasjon, De fleste er fullt klar over at kjøtt og meieriprodukter ikke er sunt. Nei, vi er ikke skapt for å spise rått kjøtt og drikke andre arters morsmelk. Veganere og vegetarianere som får i seg det de skal, har bedre helse enn gjennomsnittlige "altetere". Dette er da allmennkunnskap.

Og nei, er ikke veganer selv - men er oppegåene nok til å vite at det ikke er optimalt, eller bra for verden generelt - og ikke er det særlig etisk/moralsk forsvarlig heller. Jeg spiser kjøtt fordi det er godt, det er kultur, det er tradisjon, vanlig og enkelt. Og ja jeg bryr meg om dyr, men ikke nok til å ikke la de leve dårlig og dø for min egen kortvarige tilfredstillelse (som alle andre kjøttetere).  Hadde vegansk mat vært enklere å få tak i, mer sosialt akseptabelt og smakt bedre - hadde jeg nok blitt det.

Men, er enig med deg i at hun har en veldig "ovenfra og ned" holdning, som er ganske provoserende i seg selv. Hun er også beget bastant i måten hun legger frem ting på, noe som er fordummende.

På 13.9.2019 den 14.05, J.. skrev:

Å bo ett sted ca 50% for så flyt tur/retur er ikke akkurat miljøvennlig..

Uff blir helt flau på hennes vegne. Greit nok at man ikke er særlig miljøbevisst/bryr seg, men da kan man ikke skrike så høyt om det, slik som hun gjør. Hun har jo også et massivt overforbruk av alskens unødvendige saker - og reklamerer for det itilleg. Tror ærlig talt det ikke finnes noen større miljøsvin i norge, enn henne og andre i samme bane.

Skrevet (endret)

Kommentarer til video:

Det er ikke du som bestemmer om folk er glad i dyr eller ikke.

Og hvordan kan du da si at du er glad i dyr når du ikke vil kvitte deg med LV-veska di?

Du har sikkert råd til å betale for vogn o.l selv, men greit, sikkert greit å få sponsorer når man er kjendis.

Men ungen din kommer ikke til å bry seg noe om at dere har fin vogn, han/hun vil være mer opptatt av om han/hun er sulten, kald/varm og om han/hun kjeder seg.

Alle på YouTube prøver å kopiere hverandre, sier hun som prøver å kopiere utseende til folk.

Alle er ikke like pene, og det er greit.

Bare ikke for meg da, så jeg har operert meg "penere".

Og tilslutt, å ikke vaske deg på henda er bare ekkelt! 

Endret av MoKath
Skrivefeil
  • Liker 14
Skrevet (endret)
8 minutter siden, MoKath skrev:

Og hvordan kan du da du du er glad i dyr når du ikke vil kvitte deg med LV-veska di?

Hva hjelper det dyr om hun kaster en veske som dyret allerede er slaktet over?? Hadde jeg hatt en gammel pels jakke hadde jeg ikke kastet den selvom jeg er imot pels. Hjelper ikke dyret det

Endret av Inochan
  • Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Inochan said:

Hva hjelper det dyr om hun kaster en veske som dyret allerede er slaktet over?? Hadde jeg hatt en gammel pels jakke hadde jeg ikke kastet den selvom jeg er imot pels. Hjelper ikke dyret det

1.Det kan vise at denne saken er såpass viktig for henne at hun kvitter seg med alle produkter hun har som er pels/skinn e.l.

2.Det kan forhindre at andre kjøper slik veske og derfor hindre at flere dyr blir slaktet. Når jobben din er å være en vandrene reklameplakat er det ikke kun de tingene du aktivt reklamerer for som påvirker folk. Om hun bruker denne LV-vesken kan folk bli inspirert til å kjøpe samme eller lignende fordi de ser opp til henne.

Jeg tror SE er veldig glad i dyr jeg,og denne setningen var ment litt ironisk.

Det er ikke opp til henne og bestemme om andre er det eller ikke bare fordi de gjør noe hun ikke liker.

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, WonderWomaan skrev:

Det er ikke bare det at bakterier samler seg under neglene,, er generelt kvalmt og ikke vaske hender etter å ha vært på offentlig toalett, og ellers også. Alt det rare man tar på i løpet av noen timer. Grøss!!!!

Æsj, er så jævla nasty når folk ikke gidder å vaske hendene etter å ha vært på do. Håper det kun gjelder etter hun har tisset og ikke bæsjet. :kvalm:

• Liker 7
Skrevet
27 minutter siden, smalls skrev:

Æsj, er så jævla nasty når folk ikke gidder å vaske hendene etter å ha vært på do. Håper det kun gjelder etter hun har tisset og ikke bæsjet. :kvalm:

Ikke vaske hender etter dobesøk + ta seg selv i fjeset hele tiden = kviser.

At hun selv ikke forstår dette er jo imponerende.. 

• Liker 10
Skrevet
14 minutter siden, J.. skrev:

Ikke vaske hender etter dobesøk + ta seg selv i fjeset hele tiden = kviser.

At hun selv ikke forstår dette er jo imponerende.. 

Imponerende ja, men synes det er rart hun faktisk sier høyt hun ikke vasker hendene etter å ha vært på do. Hvem sier sånt høyt? Kanskje hun sier det for å ha egde eller noe 🙄

• Liker 11
Skrevet

Hun sa jo selv at det ikke er ofte det skjer at hun ikke vasker hendene, bare de få gangene hun har glemt fuktighetskrem. Skjønner ikke at det er det av alle ting dere skal henge dere opp i fra den videoen.

• Liker 5
Skrevet

Himler seriøst med øynene av alt som kommer ut av munnen på den dama. Podcasten idag, hvorfor prøve så hardt å få Fetisha til å føle seg dum? Hun nærmest shamet henne for å ha dratt på et Nelly Event.  Hadde jeg vært venninne med noen som holdt på sånn hadde jeg blitt seriøst lei meg. Hun er så sykt narsissistisk og overlegen. 

• Liker 27
Skrevet
40 minutter siden, deedee_ skrev:

Himler seriøst med øynene av alt som kommer ut av munnen på den dama. Podcasten idag, hvorfor prøve så hardt å få Fetisha til å føle seg dum? Hun nærmest shamet henne for å ha dratt på et Nelly Event.  Hadde jeg vært venninne med noen som holdt på sånn hadde jeg blitt seriøst lei meg. Hun er så sykt narsissistisk og overlegen. 

Hadde dumpet henne som venninne. Hadde ikke orket.

• Liker 16
Skrevet

Jeg er fascinert over at en som er slik en miljøforkjemper at hun holdes våken om natta i redsel for hva som skjer med planeten kan gå god for og lansere strikkegensere som gjennomgående består av 1/3 eller mer akryl? Akryl er en miljøversting. I tillegg  består alle genserne noe polyamid (nylon), og både akryl og nylon er fremstilt av petroleum og frigir mikroplast gjennom bruk og vask....

• Liker 28
Skrevet
7 minutter siden, Sassenach skrev:

Jeg er fascinert over at en som er slik en miljøforkjemper at hun holdes våken om natta i redsel for hva som skjer med planeten kan gå god for og lansere strikkegensere som gjennomgående består av 1/3 eller mer akryl? Akryl er en miljøversting. I tillegg  består alle genserne noe polyamid (nylon), og både akryl og nylon er fremstilt av petroleum og frigir mikroplast gjennom bruk og vask....

Penger og inntjening er selvsagt viktigere enn miljøet 😊

• Liker 25
Skrevet

Og ikke minst at garnet forøvrig kommer nettopp av: dyrehold 😶😶😶😶

• Liker 15
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
K91 skrev (På 17.9.2019 den 10.12):

Hun sa jo selv at det ikke er ofte det skjer at hun ikke vasker hendene, bare de få gangene hun har glemt fuktighetskrem. Skjønner ikke at det er det av alle ting dere skal henge dere opp i fra den videoen.

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 timer siden, K91 skrev:

Å ikke vaske hendene etter man har vært på do er veldig ekkelt. Da er det jo klart folk henger seg opp i det. Det er virkelig ikke bare noen få ganger det skjer 

• Liker 10
Skrevet
11 timer siden, Inochan skrev:

Jo, det hjelper nemlig ved at du viset standpunktet ditt. Det finnes noen dyr som har blitt slaktet for den veska og pelsjakka. Betyr ingenting om det var i går, eller for 50 år siden. Min mammas gamle pelsjakke forsvant plutselig, ja det var meg. Mamma ble ikke overrasket hun vet min mening om pels.  Målet er jo å få vekk all pelsindustri og selvfølgelig ogsa gammelt som vi ikke trenger. 

• Liker 12
Skrevet

Er man mann er det nasty, men damer er jo ikke borti kjønnsorganet med hendene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...