Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. september 2019 #14081 Del Skrevet 8. september 2019 2 timer siden, J.. skrev: Det siste har hun jo helt rett i. Joda men hva med å prøve å tenke på noe annet enn utseende for en gang skyld? Hun hadde en gylden mulighet til å spinne videre på at å ta plastiske operasjoner når man er så ung er et dårlig valg, men det ender i samme gamle leksa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 8. september 2019 #14082 Del Skrevet 8. september 2019 1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev: Joda men hva med å prøve å tenke på noe annet enn utseende for en gang skyld? Hun hadde en gylden mulighet til å spinne videre på at å ta plastiske operasjoner når man er så ung er et dårlig valg, men det ender i samme gamle leksa. Forsovet enig i det. Men,bedre å fjerne den nå når hun har pengene til det,enn om 20 år-30 år uansett. SE er uansett den siste til å gi seriøse tips å råd om ca noenting som helst. Man ser jo hvordan hun har endt opp selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda* Skrevet 9. september 2019 #14083 Del Skrevet 9. september 2019 Kommer sikkert til å ende opp som Alicia Douwall til slutt: https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2488729/alicia-douvall-plastic-surgery-who-is/ Tragisk.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 9. september 2019 #14084 Del Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Magda* skrev: Kommer sikkert til å ende opp som Alicia Douwall til slutt: https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2488729/alicia-douvall-plastic-surgery-who-is/ Tragisk.... Eller Charlotte Crosby... Grøss https://www.seher.no/kjendis/trygler-henne-om-a-stoppe-med-inngrepene/71012342 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 9. september 2019 #14085 Del Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Magda* skrev: Kommer sikkert til å ende opp som Alicia Douwall til slutt: https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/2488729/alicia-douvall-plastic-surgery-who-is/ Tragisk.... Operert seg 350 ganger??!😳😧 herreguuud, det er jo helt sinnsyk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 9. september 2019 #14086 Del Skrevet 9. september 2019 21 timer siden, lillesnøfnugg skrev: SE sier på podcast hos Else og søsteren at hun vil fjerne implantatet i rumpa, hun forteller at hun tror ikke rumpa ser bra ut om 20 år og hun skal gjøre det når fordi hun vet ikke om hun har råd til å gjøre det om 20 år? I egen podcast sier hun at de skal fjernes i desember. Og godt er det, for det ser helt rart ut med disse rumpene hun og Isabel Raad har. Man ser så tydelig på de små, tynne kroppene at implantatene ser ut som brystimplantater som henger i rompa. Isje bra! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 9. september 2019 #14087 Del Skrevet 9. september 2019 4 timer siden, Viking-girl skrev: I egen podcast sier hun at de skal fjernes i desember. Og godt er det, for det ser helt rart ut med disse rumpene hun og Isabel Raad har. Man ser så tydelig på de små, tynne kroppene at implantatene ser ut som brystimplantater som henger i rompa. Isje bra! Blir som med puppene det her. Ja, implantatet som er der nå skal bort. Men tvilsomt at planen er naturlig rumpe dessverre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halmstad Skrevet 10. september 2019 #14088 Del Skrevet 10. september 2019 Hadde hun operert seg enda en gang i år eller var det bare spekulasjoner? Syns dere nesa hennes har blitt pen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. september 2019 #14089 Del Skrevet 10. september 2019 14 minutter siden, Halmstad skrev: Syns dere nesa hennes har blitt pen da? Nei 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 10. september 2019 #14090 Del Skrevet 10. september 2019 (endret) 2 timer siden, Halmstad skrev: Hadde hun operert seg enda en gang i år eller var det bare spekulasjoner? Syns dere nesa hennes har blitt pen da? Nesa er operert totalt 4 ganger. 2 ganger bare i 2019. Endret 10. september 2019 av J.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 10. september 2019 #14091 Del Skrevet 10. september 2019 Hun har ødelagt seg selv, og jo mer hun prøver å fikse, jo verre blir det. Finns mange eksempler på det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halmstad Skrevet 10. september 2019 #14092 Del Skrevet 10. september 2019 Akkurat nå, DianaV skrev: Hun har ødelagt seg selv, og jo mer hun prøver å fikse, jo verre blir det. Finns mange eksempler på det. Jeg syns den ser pen ut i profil, men forfra ser den jo bare helt forvrengt og operert ut.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miimosa Skrevet 10. september 2019 #14093 Del Skrevet 10. september 2019 Hvorfor er egentlig folk så interessert i hva en 24 år gammel blogger gjør? Hun operer seg men det er da hennes kropp og penger hun har tjent helt selv. Jeg har aldri sett så mange stygge kommentarer om et å samme menneske. Har dere ikke viktigere ting å legge tiden deres i enn å diskutere Sophie Elise på forum? Dere diskuterer jo henne å omtrent hele omgangskretsen hennes. Vi er et fritt land og vi har ytringsfrihet men er neppe dette denne er ment til, dere henger jo direkte ut en helt vanlig jente. Dere trenger jo ikke å følge med på hverken henne eller karrieren hennes. La hun for Guds skyld leve livet sitt, vi alle har bare ett. Jeg havnet her for jeg ville diskutere rundt hennes gode politiske meninger, og hva hun har gjort for å bruke stemmen sin til det bedre. Men altså for å få og opprettholde lesere må man være kontroversiell. Veldig mange jenter er opptatt av hvordan de ser ut, og hun setter ikke frø i hode på folk, men opplyser om hvordan ting skal gjøres for at du ikke skal bli lurt eller få dårlig behandling. Hadde hun ikke vært åpen om leppene og jugd seg til at det var sminke, hadde folk fått komplekser da å, hadde hun ikke vært åpen om rumpa hadde folk prøvd å trene seg ihjel til den rumpa, hadde hun ikke vært åpen om puppene sine hadde folk sittet å ventet på sine ble like store og det er sjelden uten operasjon. Og hadde dere lest bloggen litt mer hadde dere fått med dere at hun var hekta på operasjon. Hun prøvde å fikse en nese hun hadde tatt helt av med, la seg helt flat og laget et langt innlegg om det. Det samme gjelder for rumpa å puppene også, hun angrer å legger seg flat. og dette med hårfestet tok helt av, stakkars jente, aldri sett noen legge seg så flat noen gang. Men: Hva med at hun er hovedgrunnen til at palmeolje er blitt fjernet fra mange matvarer? Hun har oppfordret til å stemme grønt politisk. tar opp regelmessig alt det lille man kan gjør for miljøet og kloden. Opplyst flere titusen mennesket om klimakrisen vi er inne. Hun har skrevet to bøker om vanskelige temaer for unge. Hun er åpen om strekkmerker, cellulitter, acne og andre ting som er vanskelig å akseptere. Bruker stemmen sin og skriker skikkelig høyt om dyrevern. Jeg skulle likt å se dere her være en influencer, å fått samme hat, tror ikke dere hadde syntes det var spesielt kult dere heller. Tenk om noen skulle stått klare til å kritisere hva enn dere gjorde her i verden. Å nåe jeg sier tenk om dere fikk så mye hat, sett deg ned å virkelig virkelig tenk på det. Sophie Elise er en flink business dame og en skikkelig sterk en også. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 10. september 2019 #14094 Del Skrevet 10. september 2019 @Miimosa et av problemene er vel nettopp det at hun ikke er ærlig, men later som alle kroppslige forandringer skjer naturlig. Jeg nevner rumpa (unnlot å si noe i et par år vel? Fronter en unaturlig stor naken rumpe og hvor hun attpåtil delte treniningstips👍🏻), puppene etter fjerning av silikon (de hadde blitt så fyldige plutselig, av seg selv🙌🏻) og leppene var uten Restylane (hun bare unnlot å fortelle at det var sprøytet inn fett). 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miimosa Skrevet 10. september 2019 #14095 Del Skrevet 10. september 2019 4 minutter siden, korallrev skrev: @Miimosa et av problemene er vel nettopp det at hun ikke er ærlig, men later som alle kroppslige forandringer skjer naturlig. Jeg nevner rumpa (unnlot å si noe i et par år vel? Fronter en unaturlig stor naken rumpe og hvor hun attpåtil delte treniningstips👍🏻), puppene etter fjerning av silikon (de hadde blitt så fyldige plutselig, av seg selv🙌🏻) og leppene var uten Restylane (hun bare unnlot å fortelle at det var sprøytet inn fett). Rumpa er jeg enig i men alt det andre var hun ærlig om, jeg fikk det hvertfall med meg.. men så følger jeg jo henne på snap, TV, insta, face, YouTube, podcast å blogg da. Var vel faktisk på god morgen Norge rett etter hun hadde sprøytet fett inn i leppene at hun sa hun hadde både i leppene og mer i ansiktet. Hun var åpen om filler før hun i det hele tatt tok det, å underveis når hun tar tatt filler andre plasser. Da de spurte om hun hadde fått fillerene oppløst svarte hun med en gang at hun hadde det og byttet dem ut med fett. Puppene fortalte hun om før hun tok dem, når de skulle ut skrev hun før de i det hele tatt var ute at hun ville ha nye implantater. Hårfeste gikk live på snap. For å si det det sånn jeg stuffer bhen min av å til, jeg har på meg hold in fra tid til annen, jeg sminker meg akkurat som jeg ønsker noen ganger til det ugjenkjennelige, jeg har tatt filler, jeg er jo ikke uærlig selv om jeg poster bilder av meg selv når jeg føler meg fin og ikke skriver at «her har jeg både filler, sminke og holdin» alle er jo et forbilde for noen uansett.. om det er for venner, barn eller andre. For å si det sånn så er det foreldre som er de største forbildene og sitter foreldre å snakker slik som dette rundt middagsbordet så forsvinner jo et par grenser for hva som er greit å si å ikke. Men barn skjønner jo ikke forskjellen på at det er greit å si at en kjendis har stygg nese men ikke klassekameraten, det er jo slik noe mobbing oppstår. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 11. september 2019 #14096 Del Skrevet 11. september 2019 9 hours ago, Miimosa said: tar opp regelmessig alt det lille man kan gjør for miljøet og kloden. Opplyst flere titusen mennesket om klimakrisen vi er inne. Ja, hun er veldig flink til å demonstrere klimafiendtlig atferd. Som når hun flyver verden rundt for å la seg operere i hode og ræv; når hun er for fin til å ta tog/buss til Stockholm; når hun reklamerer for språkreiser til Hawaii... den skal hun ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 11. september 2019 #14097 Del Skrevet 11. september 2019 9 timer siden, Miimosa skrev: Rumpa er jeg enig i men alt det andre var hun ærlig om, jeg fikk det hvertfall med meg.. men så følger jeg jo henne på snap, TV, insta, face, YouTube, podcast å blogg da. Var vel faktisk på god morgen Norge rett etter hun hadde sprøytet fett inn i leppene at hun sa hun hadde både i leppene og mer i ansiktet. Hun var åpen om filler før hun i det hele tatt tok det, å underveis når hun tar tatt filler andre plasser. Da de spurte om hun hadde fått fillerene oppløst svarte hun med en gang at hun hadde det og byttet dem ut med fett. Puppene fortalte hun om før hun tok dem, når de skulle ut skrev hun før de i det hele tatt var ute at hun ville ha nye implantater. Hårfeste gikk live på snap. For å si det det sånn jeg stuffer bhen min av å til, jeg har på meg hold in fra tid til annen, jeg sminker meg akkurat som jeg ønsker noen ganger til det ugjenkjennelige, jeg har tatt filler, jeg er jo ikke uærlig selv om jeg poster bilder av meg selv når jeg føler meg fin og ikke skriver at «her har jeg både filler, sminke og holdin» alle er jo et forbilde for noen uansett.. om det er for venner, barn eller andre. For å si det sånn så er det foreldre som er de største forbildene og sitter foreldre å snakker slik som dette rundt middagsbordet så forsvinner jo et par grenser for hva som er greit å si å ikke. Men barn skjønner jo ikke forskjellen på at det er greit å si at en kjendis har stygg nese men ikke klassekameraten, det er jo slik noe mobbing oppstår. Det handler ikke om hvor mye fillers hun har og at hun ikke skal få lov til å føle seg fin. Det er det konstante utseendefokuset, og det å vise unge jenter at utseende er SÅ viktig at man må hele tiden operere seg for å bli HELT perfekt. At det liksom ikke er ok å ikke være hundre prosent fornøyd med alt. At om man er misfornøyd med noe er løsningen bare å operere, for gud forby at man skal gå rundt med for liten hake/for liten rumpe/alt for høyt hårfeste/hip dips/hooded eyes, what have you. Hun som har så stor makt og så stor plattform som hun heller kunne brukt på å fronte sunne holdninger, velger å bruke den til å trykke pupper og rumpe opp i kamera, og legge ut videoer av seg selv hvor hun tennes av sitt eget speilbilde konstant. Hun har selv vært et offer for dette usunne jaget etter perfeksjonisme, og det å føle seg altoppslukt av å perfeksjonere eget utseende og lete etter feil - og istedenfor å sørge for at unge idag har bedre forbilder, er hun nå en del av problemet hun selv lider av. Hva får hun ut av å legge ut bilder av rumpa, og bilder og videoer hvor hun leker deilig i kamera? Hva er inspirerende med det? Det blir veldig naivt å si at foreldre er de største forbildene for unge mennesker. Kanskje som små barn ja, men i tenårene så vil man jo helst gjøre det omvendte av hva foreldrene sier. Man søker etter impulser fra andre steder enn innad i familien fordi man forsøker å skape egen identitet. Da er det viktig at influencere som når ut til mange unge kan være gode forbilder, og ikke fronte usunne holdinger om utseende. De fleste foreldre vet sikkert så vidt hvem SE er, og jeg tviler på at de som gjør det sitter å snakker dritt om henne rundt middagsbordet. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AntiBullshit Skrevet 11. september 2019 Populært innlegg #14098 Del Skrevet 11. september 2019 9 timer siden, Miimosa skrev: Rumpa er jeg enig i men alt det andre var hun ærlig om, jeg fikk det hvertfall med meg.. men så følger jeg jo henne på snap, TV, insta, face, YouTube, podcast å blogg da. Var vel faktisk på god morgen Norge rett etter hun hadde sprøytet fett inn i leppene at hun sa hun hadde både i leppene og mer i ansiktet. Hun var åpen om filler før hun i det hele tatt tok det, å underveis når hun tar tatt filler andre plasser. Da de spurte om hun hadde fått fillerene oppløst svarte hun med en gang at hun hadde det og byttet dem ut med fett. Puppene fortalte hun om før hun tok dem, når de skulle ut skrev hun før de i det hele tatt var ute at hun ville ha nye implantater. Hårfeste gikk live på snap. For å si det det sånn jeg stuffer bhen min av å til, jeg har på meg hold in fra tid til annen, jeg sminker meg akkurat som jeg ønsker noen ganger til det ugjenkjennelige, jeg har tatt filler, jeg er jo ikke uærlig selv om jeg poster bilder av meg selv når jeg føler meg fin og ikke skriver at «her har jeg både filler, sminke og holdin» alle er jo et forbilde for noen uansett.. om det er for venner, barn eller andre. For å si det sånn så er det foreldre som er de største forbildene og sitter foreldre å snakker slik som dette rundt middagsbordet så forsvinner jo et par grenser for hva som er greit å si å ikke. Men barn skjønner jo ikke forskjellen på at det er greit å si at en kjendis har stygg nese men ikke klassekameraten, det er jo slik noe mobbing oppstår. Hun gikk jo hardt ut i natt og dag og sa at hun aldri villa ha silikon i puppene igjen, noen uker senere var de plutselig fulle av silikon likevel. Det var først når folk i kommentarfeltet begynte å spørre at hun krøyp til korset, så at hun er så grusomt ærlig vil jeg ikke si meg enig i. Det er en million eksempler på hykleri jeg kunne tatt fram: - Hun reklamerer for betakaroten og spraytan parallelt, hvordan skal man vite hvorfor hun er så brun når hun både tar piller og kliner seg til med selvbruning? - Hun skryter av hårpiller som «får håret til å vokse langt og tykt» samtidig som hun bruker både extentions og parykk. - Hun reklamerer for sjampo og balsam og har dusjen full av diverse produkter, samtidig som hun sier at hun kun vasker håret hos frisør. - Hun har reklamert for hudprodukter og piller som hun påstår har «kurert huden», samtidig som hun har gått på reseptbelagt isotretonin. - Som nevnt tidligere i tråden tok det lang tid før hun innrømmet at rumpen var falsk, hun prøvde seg først med å påstå at det skyldtes naturlig vektoppgang samt målrettet styrketrening. Denne løgnen flagget hun til og med i media. Det bør begynne å bli ganske tydelig for deg hvorfor folk er lei av hykleriet hennes, og ikke minst det sykelige fokuset på å hele tiden måtte endre egen kropp og ansikt. Jeg mener ikke at alle kommentarer om utseende hennes er av legitim karakter, men det er nok ikke bare «gamle kg-kjerringer» som reagerer på SE ettersom hun har fått over 3000 nominasjoner til årets gullbarbie. Kan tyde på at også ungdommen er lei av hykleriet og kroppshysteriet hennes. 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 11. september 2019 #14099 Del Skrevet 11. september 2019 Vet ikke om jeg skal le eller gråte når noen faktisk mener hun er ærlig 🙈 Ærlig når?? Hun lyver jo hele tiden og blir ofte tatt i løgn. Eneste grunnen hun er "ærlig"og innrømmer ting er når hun blir tatt i løgn. Hvor lenge gikk hun uten å innrømme rumpeoperasjonen? 2 år!🙈 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. september 2019 #14100 Del Skrevet 11. september 2019 http://www.kristingjelsvik.no/klesindustrien-en-klimaversting/ Se å lær,SE. "Som influenser har jeg et enormt ansvar, og jeg kommer heretter aldri til å dele en eneste annonselenke til et billig klesplagg fra en nettbutikk, for at jeg selv skal tjene ekstra cash. For la meg være såpass ærlig å si at det er en enkel måte å tjene penger på. Men fy søren – å tjene penger på bekosting av miljø? Nei takk!" 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå