Gjest loveli Skrevet 2. september 2019 #14041 Del Skrevet 2. september 2019 5 timer siden, Zenhouse skrev: Føler at det å ta vekk rumpe implantater feks, det er ikke fordi hun angrer. Men fordi det er en «ny» endring, noe å se frem til. Timen er booket i desember. Så når det ikke finnes mer nytt å gjøre, finnes det flere «reverseringer» å ta seg av. Håper jeg tar feil. Men over til roasten- det lille jeg så var bra da Hun ante ikke at Todesen kom, så replikkene mot han måtte hun ta på sparket, så det likte jeg Mye bedre det enn meninger om krig og fred og miljø og sånn... Hvor fikk du sett noe fra roasten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 2. september 2019 #14042 Del Skrevet 2. september 2019 @Nasse Nøff ❤ 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 2. september 2019 #14043 Del Skrevet 2. september 2019 2 timer siden, loveli skrev: Hvor fikk du sett noe fra roasten? https://www.vgtv.no/video/183758 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 3. september 2019 #14044 Del Skrevet 3. september 2019 Hva slags arr/mønster er det hun har på øyelokket i episoden der hun prøver å skyte? (Sofie Elise tester Norge) Det er sånne systematiske prikker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 3. september 2019 #14045 Del Skrevet 3. september 2019 12 timer siden, Pust skrev: @Nasse Nøff ❤ 👏👏👏 Enig. Kjempe bra skrevet av henne 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 3. september 2019 #14046 Del Skrevet 3. september 2019 53 minutter siden, Alvea skrev: Hva slags arr/mønster er det hun har på øyelokket i episoden der hun prøver å skyte? (Sofie Elise tester Norge) Det er sånne systematiske prikker Det er noe som kalles plasmalift. https://www.adore-your-beauty.se/om-plasma-lift-metoden/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaptopPute Skrevet 3. september 2019 #14047 Del Skrevet 3. september 2019 Når kommer roasten ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 3. september 2019 #14048 Del Skrevet 3. september 2019 8 timer siden, Pust skrev: Det er noe som kalles plasmalift. https://www.adore-your-beauty.se/om-plasma-lift-metoden/ Ja, akkurat dette mønsteret jeg så på henne. Utrolig når hun bare er i 20-årene altså 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 3. september 2019 #14049 Del Skrevet 3. september 2019 1 time siden, Alvea skrev: Ja, akkurat dette mønsteret jeg så på henne. Utrolig når hun bare er i 20-årene altså Ja, hun har sikkert kjempemye rynker på øyelokkene. 23 åringer pleier jo å ha det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 3. september 2019 #14050 Del Skrevet 3. september 2019 Herre min skaper, altså, hva er det den jenta ikke har fikset på? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. september 2019 #14051 Del Skrevet 4. september 2019 11 timer siden, Salka skrev: Herre min skaper, altså, hva er det den jenta ikke har fikset på? Ørene? 🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 4. september 2019 #14052 Del Skrevet 4. september 2019 7 timer siden, smalls skrev: Ørene? 🤷♀️ Tja. Hun tatoverte jo ekstra "hår" rundt ørene fordi det så rart ut så på en måte er jo de også fikset på, i allefall indirekte. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. september 2019 #14053 Del Skrevet 4. september 2019 24 minutter siden, Flisespikker skrev: Tja. Hun tatoverte jo ekstra "hår" rundt ørene fordi det så rart ut så på en måte er jo de også fikset på, i allefall indirekte. Da er det bare føttene igjen da? Som hun ikke har gjort noe med. Hun er jo operert i hjel snart. Skremmende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 4. september 2019 #14054 Del Skrevet 4. september 2019 (endret) 1 time siden, smalls skrev: Da er det bare føttene igjen da? Som hun ikke har gjort noe med. Hun er jo operert i hjel snart. Skremmende. Hun skrev i et innlegg at tærne så lange og rare ut, så de er nok på to do-lista de også Endret 4. september 2019 av Flisespikker 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. september 2019 #14055 Del Skrevet 4. september 2019 1 time siden, Flisespikker skrev: Hun skrev i et innlegg at tærne så lange og rare ut, så de er nok på to do-lista de også Ja sikkert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 4. september 2019 #14056 Del Skrevet 4. september 2019 Oi, kjente ho nesten ikke igjen 😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 4. september 2019 #14057 Del Skrevet 4. september 2019 Det er så trist.. Hun har tid nok til å studere seg selv inngående - og tid og penger til å korrigere det hun ikke synes er bra nok. Hun var en vanlig søt ung jente før hun begynte med alle disse endingene som tydeligvis aldri tar slutt .. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 5. september 2019 #14058 Del Skrevet 5. september 2019 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. september 2019 #14059 Del Skrevet 5. september 2019 Åneeeeeeeiii.. Jeg var så glad i Body Shop..🙄 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. september 2019 #14060 Del Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, Birdo skrev: Åneeeeeeeiii.. Jeg var så glad i Body Shop..🙄 Hva med body shop? Har SE begynt å reklamere for dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå