J.. Skrevet 1. september 2019 #14021 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, Justlooking skrev: Hun er vel kjent for å «ri bølgen» og ikke sette seg så dypt inn i de sakene hun hopper til fra gang til gang. Alt etter hva som er i vinden og hva som lønner seg for henne selv - på en eller annen måte. Hun er vel heller ikke så god på å takle kritikk, men som du roper i skogen får du svar, er det noe som heter. Ingen skal være ufine selvsagt, det er lavmål. Men at ikke alle er enige med henne i alle hennes mer eller mindre gjennomtenkte påstander må hun nok pent finne seg i 😊 Helt enig. Men til å ha så "mye" kunnskap om temaet,burde det være en smal sak å diskutere selv,å ikke dytte noen forann seg i korstoget. 3
Birdo Skrevet 1. september 2019 #14022 Skrevet 1. september 2019 Helt utrolig at hun er så ung. Hun ser så gammel og dratt ut i ansiktet.. 13
Santos Skrevet 1. september 2019 #14023 Skrevet 1. september 2019 På 31.8.2019 den 21.53, Vipser skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/yPpja/sophie-elise-har-gaatt-opp-15-kilo-og-elsker-det Siterer til glede for nye lesere. Og dokumentasjon 😊 LOL 😂 5
Diamant Skrevet 1. september 2019 #14024 Skrevet 1. september 2019 Er dette en spøk? " Sophie Elise har tidligere gitt politiske råd til Jonas Gahr Støre. Nå skal hun dekke valgkampen for TV2 Nyhetskanalen." https://xstra.no/sophie-elise-skal-dekke-valget-for-tv2-jeg-skal-vaere-meg-selv/ 17
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 1. september 2019 #14025 Skrevet 1. september 2019 Hvorfor har hun operert seg for å se ut som Emma Ellingsen?
smalls Skrevet 2. september 2019 #14026 Skrevet 2. september 2019 8 timer siden, Diamant skrev: Er dette en spøk? " Sophie Elise har tidligere gitt politiske råd til Jonas Gahr Støre. Nå skal hun dekke valgkampen for TV2 Nyhetskanalen." https://xstra.no/sophie-elise-skal-dekke-valget-for-tv2-jeg-skal-vaere-meg-selv/ Sykt 😳 4
DianaV Skrevet 2. september 2019 #14027 Skrevet 2. september 2019 24 minutter siden, smalls skrev: Sykt 😳 Det neste blir vel at hun skal dekke NM i sjakk. 10
smalls Skrevet 2. september 2019 #14028 Skrevet 2. september 2019 1 time siden, DianaV skrev: Det neste blir vel at hun skal dekke NM i sjakk. Eller jobbe i nyhetskanalen for Tv2 🙄 8
FlikkFlakk Skrevet 2. september 2019 #14029 Skrevet 2. september 2019 På 31.8.2019 den 22.48, korallrev skrev: Kynisk. Jeg greier heller ikke fatte at hun faktisk har mage nok til å grafse til seg skryt og god omtale på så falskt grunnlag, når hun vet at det hun går ut i media med kun er for en liten periode før kroppsfasongen skal tukles med igjen. Og ikke minst: hvordan hun får seg til å lure og villede den mer naive delen av følgerne sine på den måten når kroppsfokuset er det som står sterkest hos henne. Det er noe av det som gjør henne til et ikke bare dårlig forbilde - men også veldig farlig. Det er bare for å få skryt og god omtale en periode (hun er ekstremt full av seg selv) for så å trampe ryktet sitt ned i gjørma igjen, snakk om å gjøre seg selv en bjørnetjeneste 🙈 Er enig med deg i at det er et farlig forbilde, det er ikke alle unge som klarer å tenke like rasjonelt som oss voksne, de blir veldig fort påvirket og kan gjøre dumme valg de kan komme til å angre på senere. Det er ikke alle unge som er såpass kritiske at de ikke ser hvor mye av seg selv hun har ødelagt. Hun er jo operert og lappet sammen igjen på samme stedene flere ganger, det sier seg selv at resultatet bare blir verre og verre for hver operasjon. Jeg skjønner ikke at ingen av vennene eller familien hennes klarer å gå inn i hodet hennes og fortelle hun at det har blitt for mye, det begynner rett og slett å se stygt ut. Hun vil kanskje ikke høre på dem? 😧 6
Gjest Adrielle Skrevet 2. september 2019 #14030 Skrevet 2. september 2019 (endret) 46 minutter siden, FlikkFlakk skrev: Jeg skjønner ikke at ingen av vennene eller familien hennes klarer å gå inn i hodet hennes og fortelle hun at det har blitt for mye, det begynner rett og slett å se stygt ut. Hun vil kanskje ikke høre på dem? 😧 Har tenkt tanken, men har inntrykk av at den "kule" faren hennes lever av henne? Trodde forresten kjæresten snart var ferdig utdannet psykolog, og kanskje kunne påvirke henne positivt, men for det første er han visst ikke snart psykolog likevel, og for det andre virker han ikke direkte misfornøyd med forandringene hun gjør. Og skulle vennene si noe, ja da er de nok ikke venner lenger. Bare ett ord som passer - tragisk. Endret 2. september 2019 av Adrielle
FlikkFlakk Skrevet 2. september 2019 #14031 Skrevet 2. september 2019 28 minutter siden, Adrielle skrev: Har tenkt tanken, men har inntrykk av at den "kule" faren hennes lever av henne? Trodde forresten kjæresten snart var ferdig utdannet psykolog, og kanskje kunne påvirke henne positivt, men for det første er han visst ikke snart psykolog likevel, og for det andre virker han ikke direkte misfornøyd med forandringene hun gjør. Bare ett ord som passer - tragisk. Det er som å stå på avstand og se en ulykke komme til å skje. Jeg synes det er trist at ei så ung jente faktisk ser ELDRE ut pga alle operasjonene hun har tatt. Jeg skjønner ikke at kirurger vil ta sjansen på å operere mer på hun....eller kanskje seriøse kirurger sier nei, også går hun til useriøse og får resultater deretter som blir veldig vanskelig å rette på i ettertid? Mer enig med ordet -tragisk. 14
smalls Skrevet 2. september 2019 #14032 Skrevet 2. september 2019 Tviler på at hun gidder å høre på noen. Sier en venn i fra, så er det neppe en venn mer. Nytter ikke å snakke til noen som er helt avhengig av noe. Shopping, alkohol, gambling, operasjoner osv. Ingen tvil om at hun er avhengig av operasjoner og det er bare trist. Hun er gått for langt. Skremmende hvor mange useriøse kirurger det finnes der ute 16
Gjest Nimbus2000 Skrevet 2. september 2019 #14033 Skrevet 2. september 2019 36 minutter siden, smalls skrev: Tviler på at hun gidder å høre på noen. Sier en venn i fra, så er det neppe en venn mer. Nytter ikke å snakke til noen som er helt avhengig av noe. Shopping, alkohol, gambling, operasjoner osv. Ingen tvil om at hun er avhengig av operasjoner og det er bare trist. Hun er gått for langt. Skremmende hvor mange useriøse kirurger det finnes der ute Enig. Samtidig bør media(og sponsorer) ha et moralsk ansvar til å ikke prøve å tjene penger på Sofies avhengighet. Det blir som med Sven O. Høiby, Mette Marits far. Han var alkoholiker og media fant ut at de kunne få mange seere og lesere ved å finansiere alkoholbruket hans. Når det er snakk om avhengighet så er det jo ikke lenger frivillig å stille opp. De gjør hva som helst for å få det de er avhengig av selv om det ødelegger livene deres.
Zenhouse Skrevet 2. september 2019 #14034 Skrevet 2. september 2019 Føler at det å ta vekk rumpe implantater feks, det er ikke fordi hun angrer. Men fordi det er en «ny» endring, noe å se frem til. Timen er booket i desember. Så når det ikke finnes mer nytt å gjøre, finnes det flere «reverseringer» å ta seg av. Håper jeg tar feil. Men over til roasten- det lille jeg så var bra da Hun ante ikke at Todesen kom, så replikkene mot han måtte hun ta på sparket, så det likte jeg Mye bedre det enn meninger om krig og fred og miljø og sånn... 11
Fredrik29 Skrevet 2. september 2019 #14035 Skrevet 2. september 2019 Skremmende hvordan hun ser ut på Snap-story nå - ser ut som hun har tatt en stram ansiktsløftning 😥 9
Lalunagoid Skrevet 2. september 2019 #14036 Skrevet 2. september 2019 21 timer siden, J.. skrev: Helt enig. Men til å ha så "mye" kunnskap om temaet,burde det være en smal sak å diskutere selv,å ikke dytte noen forann seg i korstoget. Den kunnskapen sitter ikke dypt . Alt går på overflaten slik at det blir veldig vanskelig for Sofie å hive seg ut i en diskusjon hun ikke kan argumentere for. Var inne på hennes fan side og skrev noe helt annet enn at du er flink, tøff. Tøff når hun ikke kan stå for innlegget og hive seg ut i debatten hun startet. Det er hun ikke . Det er feigt og tydeligvis skorter det på kunnskap igjen. Hun må og forstå at de fleste kommentarer kommer fra frp, og de er ikke snille når de brøler ut både hersketeknikker og ufine ord. Men det er lavmål å ikke hive seg inn i diskusjonen, typisk sofie å lage storm for så å oppfordre leserne til å kommentere på fb innlegget hennes. Ta for svarte ansvar og vis hva du kan, overse dumme kommentarer. Vis dem hva du står for og hvem du er, fordi det må du for å få respekt., sa jeg. Ser det var mange som diskuterte på en fin måte, men jeg tror faktisk sofie bare skummer overflaten, og er livredd for kraftige diskusjoner. Feig som faen. 9
smalls Skrevet 2. september 2019 #14037 Skrevet 2. september 2019 55 minutter siden, Fredrik29 skrev: Skremmende hvordan hun ser ut på Snap-story nå - ser ut som hun har tatt en stram ansiktsløftning 😥 Å denne jenta er bare 24 år!!! Det er helt sykt! Skummelt er det 😨 11
J.. Skrevet 2. september 2019 #14038 Skrevet 2. september 2019 8 minutter siden, Lalunagoid skrev: Den kunnskapen sitter ikke dypt . Alt går på overflaten slik at det blir veldig vanskelig for Sofie å hive seg ut i en diskusjon hun ikke kan argumentere for. Var inne på hennes fan side og skrev noe helt annet enn at du er flink, tøff. Tøff når hun ikke kan stå for innlegget og hive seg ut i debatten hun startet. Det er hun ikke . Det er feigt og tydeligvis skorter det på kunnskap igjen. Hun må og forstå at de fleste kommentarer kommer fra frp, og de er ikke snille når de brøler ut både hersketeknikker og ufine ord. Men det er lavmål å ikke hive seg inn i diskusjonen, typisk sofie å lage storm for så å oppfordre leserne til å kommentere på fb innlegget hennes. Ta for svarte ansvar og vis hva du kan, overse dumme kommentarer. Vis dem hva du står for og hvem du er, fordi det må du for å få respekt., sa jeg. Ser det var mange som diskuterte på en fin måte, men jeg tror faktisk sofie bare skummer overflaten, og er livredd for kraftige diskusjoner. Feig som faen. Enig. 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 2. september 2019 #14039 Skrevet 2. september 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Lalunagoid Skrevet 2. september 2019 #14040 Skrevet 2. september 2019 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Ser rovdyr episoden nå... når hun snakker om sin forkjærlighet for dyr, det virker som at hun glemmer av alle dyrene hun har skaffet seg, for så å sendt opp til Harstad. Hun er mer glad i å skaffe seg dyr, enn å ha dyr. Fatter ikke hvorfor folk priser denne "serien". Det er ikke bare på grunn av SE' dobbelmarlskhet som gjør at jeg ikke liker serien. For det første så er det ganske feig fordeling av debattanter, altså SE mot som oftest disse... ekstrem-folkene. Det er ingen "normale" og midt på treet mennesker hun snakker med. De kommer heller ikke innpå temaene i det hele tatt! Det er jo bare meningsløst babbel. De som er med i serien, er ikke en generell representasjon av det norske folks meningen rundt disse temaene. Den episoden om å bli gammel er fint og flott det, men det fremstilles som at de som jobber på sykehjem bør få bedre tid til å fikse sminke og hår. Og når de ikke får det, så er det så for forferdelig. Altså dette med sminke og hår, er jo en viktig del, ikke misforstå. Men det er fortsatt ikke det viktigste og ikke det den alminnelige sykepleieren eller helsefagarbeideren kjemper for. Det de ønsker er bedre tid til å kunne ta seg av de eldre og syke på en forsvarlig måte, slik som å unngå unødvendig bleie bruk på grunn av tidsmangel blant annet, eller at de får tid til å faktisk sette seg ned og ha en liten samtale iløpet av stellet. Ikke bare buse inn dit, rive dem opp fra senga, sleng dem i dusjen/badekaret også løp ut før du rekker så mye som å si hei en gang. Det er det de kjemper for og ønsker, tid til å behandle de eldre og syke med verdighet og omsorg på en medmenneskelig måte! Ikke 10 minutter ekstra bare for å sminke de eldre. Synes det er patetisk og feigt å dra frem sminke og hår som tema for velferd innenfor eldreomsorgen, når det er så mye større og viktigere de kunne ha tatt opp, også mer om ensomhet blant eldre. Denne serien gis oss absolutt ingenting som er verdt å vite i livet. Vi blir ikke noe stort klokere på temaene, bortsett fra rullestol episoden. Ellers så sitter man ikke igjen med en damn skit. Annen et dårligere syn på SE og hvor dobbelmoralsk og svak debattant hun faktisk er. Flott innlegg, helt enig👏👏👏 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå