Pust Skrevet 31. august 2019 #13981 Del Skrevet 31. august 2019 18 minutter siden, Littlewoman skrev: 100 prosent enig. Synes de som disser synker nivået her til bunn nivå og ikke forstår seg på elementære elementer innen det å drive business Dette må du nesten utdype. Hvilke innlegg er det som viser at vedkommende bruker ikke har forstått elementære elementer innen det å drive business? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santos Skrevet 31. august 2019 #13982 Del Skrevet 31. august 2019 13 timer siden, Uglesjel skrev: Blir som CBE ang de hårspenner.. Ingenting er ekte som kommer fra verken SE eller CBE.. SE kunne heller ha utviklet noe eget i sitt navn. Hun er jo også opptatt av økologiske produkter. Det hadde vært noe for henne og prøvd ut. Men neida. Gjerrig som hun er tror jeg ikke hun gidder å bruke et eneste øre engang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. august 2019 #13983 Del Skrevet 31. august 2019 45 minutter siden, Pust skrev: Dette må du nesten utdype. Hvilke innlegg er det som viser at vedkommende bruker ikke har forstått elementære elementer innen det å drive business? Hmm samme lurer jeg på 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 31. august 2019 #13984 Del Skrevet 31. august 2019 «Rumpa skal ut i Desember» sier hun på Instagram. Jeg har null tro på at hun skal tilbake til «orginalen». Her skal kanskje silikonimplantatene ut, men jeg er overbevist om at hun beholder en BBL look hvor hun fortsatt har transplantert fett der. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. august 2019 #13985 Del Skrevet 31. august 2019 4 minutter siden, ReinaSiete skrev: «Rumpa skal ut i Desember» sier hun på Instagram. Jeg har null tro på at hun skal tilbake til «orginalen». Her skal kanskje silikonimplantatene ut, men jeg er overbevist om at hun beholder en BBL look hvor hun fortsatt har transplantert fett der. "Du er så inspirerende😍" .....Ja hvor da? Hele dama er jo copy/paste. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 31. august 2019 #13986 Del Skrevet 31. august 2019 Virker som hun gjør ett inngrep, for så å kunne reversere/endre på det etterpå. Få flest mulig operasjoner.. hun er virkelig ute å kjører.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. august 2019 #13987 Del Skrevet 31. august 2019 Akkurat nå, Lileep skrev: Virker som hun gjør ett inngrep, for så å kunne reversere/endre på det etterpå. Få flest mulig operasjoner.. hun er virkelig ute å kjører.. Enig. Å når hun "reverserer" tidligere operasjoner,går det aldri tilbake til utgangspunkt (såklart umulig,men...) men til en bedre/mindre utgave av tidligere operasjoner. Så,samme resultat,men i mindre skala.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 31. august 2019 #13988 Del Skrevet 31. august 2019 Er det noen som tror at hun skal fjerne rumpa?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 31. august 2019 #13989 Del Skrevet 31. august 2019 Når det gjelder rompa hennes. Hun skal nok bytte ut implantere til noen mindre. Slik at rompa får en mer naturlig form. Kan tenke meg at hun har samme holding til ro på som vi har til brystene sine. Lenge lever dobbemoralsk SE. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 31. august 2019 #13990 Del Skrevet 31. august 2019 1 time siden, J.. skrev: "Du er så inspirerende😍" .....Ja hvor da? Hele dama er jo copy/paste. Ja for dette har 14- isene som digger henne råd til. Not. Skremmende farlig forbilde! Stakkars dagens ungdommer. Nå MÅ media slutte å gi denne damen mediadekning. Dette er ikke normalt! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. august 2019 #13991 Del Skrevet 31. august 2019 6 minutter siden, Xstrella skrev: Ja for dette har 14- isene som digger henne råd til. Not. Skremmende farlig forbilde! Stakkars dagens ungdommer. Nå MÅ media slutte å gi denne damen mediadekning. Dette er ikke normalt! Galskap i fritt utfall. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeb Skrevet 31. august 2019 #13992 Del Skrevet 31. august 2019 Satte på programmet der hun skal innom forskjellige temaer. Så på abort-episoden. Fikk ikke med meg de første 5 minuttene, da jeg ble fullstendig satt ut over hvordan nesa hennes ser ut nå. Ekstreme Michael Jackson-vibber, nesa er filt ned til det ugjenkjennelige. Det var nok ikke den look’en hun ville gå for, men den fikk hun virkelig. Samboeren understreket da han sa at han aldri i verden hadde kjent henne igjen i dag, dersom han ikke visste at det var henne. Trist! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 31. august 2019 #13993 Del Skrevet 31. august 2019 2 minutter siden, Liljeb skrev: Satte på programmet der hun skal innom forskjellige temaer. Så på abort-episoden. Fikk ikke med meg de første 5 minuttene, da jeg ble fullstendig satt ut over hvordan nesa hennes ser ut nå. Ekstreme Michael Jackson-vibber, nesa er filt ned til det ugjenkjennelige. Det var nok ikke den look’en hun ville gå for, men den fikk hun virkelig. Samboeren understreket da han sa at han aldri i verden hadde kjent henne igjen i dag, dersom han ikke visste at det var henne. Trist! Det beviser bare for farlig hun er blitt med alle operasjonene sine. Det er mange fra hjembyen hennes som ikke kjenner henne igjen. Mange bmir også sjokkert hvor mye eldre hun ser ut enn det hun faktisk er. All plastisken har gjort henne eldre enn yngre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljeb Skrevet 31. august 2019 #13994 Del Skrevet 31. august 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Det beviser bare for farlig hun er blitt med alle operasjonene sine. Det er mange fra hjembyen hennes som ikke kjenner henne igjen. Mange bmir også sjokkert hvor mye eldre hun ser ut enn det hun faktisk er. All plastisken har gjort henne eldre enn yngre. Fatter ikke at hun kalles forbilde, eller at kirurger fortsatt vil operere på henne. Det er pengene som rår, tydeligvis!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 31. august 2019 #13995 Del Skrevet 31. august 2019 1 minutt siden, Liljeb skrev: Fatter ikke at hun kalles forbilde, eller at kirurger fortsatt vil operere på henne. Det er pengene som rår, tydeligvis!! Hun er ingen forbilde.. Den positive delen har hun mistet etter Kristin G ropte henne ut i stormen som SE selv satt i gang. Det hun derimot er Norges farligste og dårligste forbildet. Da har man en mer logiske tittel for henne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 31. august 2019 #13996 Del Skrevet 31. august 2019 (endret) Littlewoman skrev (På 31.8.2019 den 13.28): 100 prosent enig. Synes de som disser synker nivået her til bunn nivå og ikke forstår seg på elementære elementer innen det å drive business . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. august 2019 #13997 Del Skrevet 31. august 2019 4 minutter siden, Liljeb skrev: Fatter ikke at hun kalles forbilde, eller at kirurger fortsatt vil operere på henne. Det er pengene som rår, tydeligvis!! Er som regel sånn (unødvendig) plastisk kirurgi fungerer,da det er fullstendig unødvendige inngrep i første omgang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 31. august 2019 #13998 Del Skrevet 31. august 2019 Det er merkelig å ha en så lettvint holdning til å skjære og putte ting i kroppen.. Det meste er endret opp til flere ganger og det har tydeligvis ingen ende.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 31. august 2019 #13999 Del Skrevet 31. august 2019 6 minutter siden, Justlooking skrev: Det er merkelig å ha en så lettvint holdning til å skjære og putte ting i kroppen.. Det meste er endret opp til flere ganger og det har tydeligvis ingen ende.. Enig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. august 2019 #14000 Del Skrevet 31. august 2019 1 time siden, kahaki skrev: Er det noen som tror at hun skal fjerne rumpa?? Absolutt ikke. Går ikke an å tro på noe hun sier. Hun skal sikkert ha mindre implantater, for å så skryte av at rumpa er helt naturlig 🤦♀️ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå