Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Nei,det blir jo ikke feil,da andres oppfattning kan være annerledes enn din egen.

Men for all del,jeg skal ikke tvinge deg,akkurat.

Som det kommer frem i denne tråden,er jeg ikke akkurat SE sin største fan (for å si det pent) men synes heller ikke alt hun gjør,skal slaktes kun fordi det er henne.

Man kan fint danne sine egende meninger uansett hva man leser, eller hva slag program ens  velger se på. Jeg har dannet mine meninger om hennes nye program som utgjøres at jeg kommer ikke til og bidra for at seeretallet skal gå opp. Jeg finnes heller ikke hennes største. Kritikk gir jeg når det hører hjemme. Nå sa jeg kun at jeg ikke kom til og se serien. Om det taes som slakt å kritikk så okay🤷‍♀️

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Uglesjel skrev:

Man kan fint danne sine egende meninger uansett hva man leser, eller hva slag program ens  velger se på. Jeg har dannet mine meninger om hennes nye program som utgjøres at jeg kommer ikke til og bidra for at seeretallet skal gå opp. Jeg finnes heller ikke hennes største. Kritikk gir jeg når det hører hjemme. Nå sa jeg kun at jeg ikke kom til og se serien. Om det taes som slakt å kritikk så okay🤷‍♀️

Du har gjort deg opp en mening,ut ifra andres meninger om serien.

Det synes jeg er teit,men du om det.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Du har gjort deg opp en mening,ut ifra andres meninger om serien.

Det synes jeg er teit,men du om det.

Ja da får du synes at det er teit😂

Kommet forsatt ikke til gi henne noe skjerm tid under mitt hustak..

• Liker 8
Skrevet

Jeg kommer IKKE til å se på dette programmet. Jo flere seere det er, jo mer kommer Tv2 til å ville bruke henne i programmene sine. 

• Liker 18
Skrevet
14 minutter siden, smalls skrev:

Jeg kommer IKKE til å se på dette programmet. Jo flere seere det er, jo mer kommer Tv2 til å ville bruke henne i programmene sine. 

Riktig.. det å gi en blogger som er så dobbemoralsk og ikke eier grenser skjerm tid er utenfor min fatning.. 

• Liker 12
Gjest lillesnøfnugg
Skrevet
43 minutter siden, smalls skrev:

Nettopp! Det var hele poenget mitt.

Skrevet

Man ser visst ganske tydelige arr etter brow- eller facelift i den nye serien.. Så det på Jodel. Noen mener det brow lift for å løfte bryn og øyelokk som gir mening når man ser de stramme øyelokkene hennes som er helt dratt ut.. 

https://imgur.com/a/XZWvtsQ

• Liker 9
Skrevet
35 minutter siden, K91 skrev:

Man ser visst ganske tydelige arr etter brow- eller facelift i den nye serien.. Så det på Jodel. Noen mener det brow lift for å løfte bryn og øyelokk som gir mening når man ser de stramme øyelokkene hennes som er helt dratt ut.. 

Hva i huleste skal hun med facelift eller brow lift  i alderen av 24-25? Hun der må serisøt få forbud på og besøke både private og offentlige klinikker. 

• Liker 20
Skrevet

Sofie Elise er ei super jente på alle måter!! 

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, J.. skrev:

Dumt.

Du burde gjøre deg opp en mening om det selv.

Enig. 

Syns hun var flink, og temaene for hver episode er verdt å sette øynene på og tanker om. 

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, K91 skrev:

Tenkte det samme. Så det var noen som spurte om disse arrene under ett av innleggene på bloggen, men hun unngikk å svare på hva hun hadde fått dem av og skreiv vel bare at de var kjempegamle.

• Liker 6
Skrevet (endret)
5 timer siden, K91 skrev:

Endret av Hello95
Ble postet to gang
Skrevet
6 timer siden, Uglesjel skrev:

Hva i huleste skal hun med facelift eller brow lift  i alderen av 24-25? Hun der må serisøt få forbud på og besøke både private og offentlige klinikker. 

Samme tenker jeg. Å hvorfor synes kirurgen det er greit å utføre en brow/facelift på en jente på 24?! Det er jo helt sykt! 😳 Før i tiden var det kun eldre damer som tok facelift 

• Liker 17
Skrevet
3 timer siden, Hello95 skrev:

Enig, denne dama fikser og trikser hele tiden. Fikk sjokk da jeg så henne på god morgen norge! Hun ser jo helt anderledes ut i normalen sammenlignet med redigerte bilder etc..  fælt å si det, men hele ansiktet er på vei til å sprekke.  Det er så mye filler at hun ser mye eldre ut enn hun er. Min mor så henne for første gang og lurte på hva i herrens navn dette var.  Sett bort i fra det hadde vel ikke hun noe annet valg enn å lage en mer seriøs serie. Troverdigheten hennes har jo bare forsvunnet fullstendig. Jeg kommer heller ikke til å se serien. Har lite lyst til å støtte noen som har hærjet nettet på denne måten i mange år. Men flott hvis det viser litt bedre sider av henne, men det ligger i bakhodet mitt at en voksen dame må læres opp av andre i normal oppførsel for at folk skal like henne. 

• Liker 16
Skrevet

Det blir helt feil å si at SE har laget serien - hun er bare programleder.

• Liker 10
Skrevet (endret)
3 minutter siden, J.. skrev:

Det blir helt feil å si at SE har laget serien - hun er bare programleder.

Det vet jeg godt, tror ikke hun hadde klart det uansett. Misforståelse gitt. Da fikk vi rettet opp i det. Hun er bare programleder....

Endret av Lalunagoid
  • Liker 5
Skrevet
23 minutter siden, Uglesjel skrev:

《hun følte det var et hull i markedet hvor det manglet et godt vegansk og etisk produsert produkt》

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24677429/sophie-elise-starter-nytt-merke

"Det føles fint å kunne lage noe jeg kan stå bak, også med verdiene mine, sier hun." 

Hvilke verdier? 

Tragisk at dette mennesket får kjøre på som hun gjør. 

• Liker 26
Skrevet
11 minutter siden, DianaV skrev:

"Det føles fint å kunne lage noe jeg kan stå bak, også med verdiene mine, sier hun." 

Hvilke verdier? 

Tragisk at dette mennesket får kjøre på som hun gjør. 

Aner ikke hva slags verdier hun mener. For alt hun har frontet ift hår og skjønnhetsprodukter så har det visnet helt. Hun elsker og promoterer å reklamere for shit. Bloggen oser jo av disse fake vitamine bjørnene og stappet fullt av inlegget om hvor "skraltete" helsen hennes er. Så nei, tror ikke dette vil verken løfte bloggen opp, eller bli noe varende produkt som hun kan få en god dose pluss på kontoen. Får en sånn Kylie Jenner vibbe av det hele.

• Liker 12
Skrevet
På 27.8.2019 den 2.54, Sunnys skrev:

Sofie Elise er ei super jente på alle måter!! 

Sofie Elise eksisterer ikke. Det finnes en Sofie, og så finnes det alter egoet Sophie Elise.

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...