smalls Skrevet 7. august 2019 #13521 Skrevet 7. august 2019 Man ser LANG vei at hun har silikon i puppene sine. Hell no om de er naturlige! Det er helt umulig at de er ekte. Er bare spørsmål om tid før hun blir nødt til å innrømme det. 16
smalls Skrevet 7. august 2019 #13522 Skrevet 7. august 2019 21 minutter siden, Santos skrev: 4 nese operasjoner 🥵 Først i Norge Andre i Tyrkia Tredje i Tyrkia Fjerde i New York Sykt å ha operert nesen 4 ganger! 12
J.. Skrevet 7. august 2019 #13523 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, smalls skrev: Man ser LANG vei at hun har silikon i puppene sine. Hell no om de er naturlige! Det er helt umulig at de er ekte. Er bare spørsmål om tid før hun blir nødt til å innrømme det. Hvis man ser siste Instapost (ikke story) ser man det ihvertfall godt. Nå er de tilbake til ganske store,trillrunde å volumet ganske høyt på selve brystet,ikke slik hennes egne så ut.. 7
Xstrella Skrevet 7. august 2019 #13524 Skrevet 7. august 2019 Jenta trenger hjelp. Det er ikke normalt! 14
Justlooking Skrevet 7. august 2019 #13525 Skrevet 7. august 2019 1 time siden, Xstrella skrev: Jenta trenger hjelp. Det er ikke normalt! Det er ikke normalt nei. Og det blir vel ikke bedre av at hun har all verdens tid til å finstudere seg selv og finne noe som kan fikses på. Pluss har tid og penger til å gjøre alle endringene når hun får lyst. Hun trenger en normal og hektisk jobb med kolleger eller en travel studenttilværelse med jobb i tillegg (som Kasper). Et eller annet hektisk hvor hun har fokuset utover seg selv og med normale kolleger/medstudenter hvor hun får ny input og ikke kun fokuserer på seg selv hele dagen. 17
Xstrella Skrevet 7. august 2019 #13526 Skrevet 7. august 2019 11 minutter siden, Justlooking skrev: Det er ikke normalt nei. Og det blir vel ikke bedre av at hun har all verdens tid til å finstudere seg selv og finne noe som kan fikses på. Pluss har tid og penger til å gjøre alle endringene når hun får lyst. Hun trenger en normal og hektisk jobb med kolleger eller en travel studenttilværelse med jobb i tillegg (som Kasper). Et eller annet hektisk hvor hun har fokuset utover seg selv og med normale kolleger/medstudenter hvor hun får ny input og ikke kun fokuserer på seg selv hele dagen. Og slutte se på the Kardashians. De lager unge jenter syke med sitt kroppshysteri. Instagram florerer i bilder av lettkledde jenter/damer. Syk trend og en meget unødvendig 'trend' 20
Gjest Plannergirl Skrevet 7. august 2019 #13527 Skrevet 7. august 2019 Det rareste er vel at i siste podcast synes hun de som har operert flere ganger i Tyrkia er psykisk syke mtp alle operasjonene de har hatt. Lite selvinnsikt der altså.
Justlooking Skrevet 7. august 2019 #13528 Skrevet 7. august 2019 2 minutter siden, Plannergirl skrev: Det rareste er vel at i siste podcast synes hun de som har operert flere ganger i Tyrkia er psykisk syke mtp alle operasjonene de har hatt. Lite selvinnsikt der altså. Hun har da operert flere ganger i Tyrkia selv😊 14
Gjest Plannergirl Skrevet 7. august 2019 #13529 Skrevet 7. august 2019 (endret) 8 minutter siden, Justlooking skrev: Hun har da operert flere ganger i Tyrkia selv😊 Jaja, jeg reagerte på måten hun snakket om andre som tar operasjoner der nede (som hun snakket med på klinikken der ifølge podcasten). De var helt «syyyyke», men ingen refleksjon om sitt eget forhold til kropp/ operasjoner. De hadde nemlig operert rumpa 2-3 ganger. Hun har jo tatt nesa 4 ganger 🙄 Endret 7. august 2019 av Plannergirl Mer info
J.. Skrevet 7. august 2019 #13530 Skrevet 7. august 2019 3 minutter siden, Plannergirl skrev: Jaja, jeg reagerte på måten hun snakket om andre som tar operasjoner der nede (som hun snakket med på klinikken der ifølge podcasten). De var helt «syyyyke», men ingen refleksjon om sitt eget forhold til kropp/ operasjoner. De hadde nemlig operert rumpa 2-3 ganger. Hun har jo tatt nesa 4 ganger 🙄 Og alt annet minst 1 gang... 13
Gjest Plannergirl Skrevet 7. august 2019 #13531 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, J.. skrev: Og alt annet minst 1 gang... Sant, men det kan noen andre ramse opp 😂 jeg husker ikke alt, og det sier vel ganske mye om hvor mye hun har endret på. 🙈
J.. Skrevet 7. august 2019 #13532 Skrevet 7. august 2019 (endret) 2 minutter siden, Plannergirl skrev: Sant, men det kan noen andre ramse opp 😂 jeg husker ikke alt, og det sier vel ganske mye om hvor mye hun har endret på. 🙈 Lepper,mage,armer,pupper,rumpe,dåsa og nesa,kjeven,samt fillers å botox. Alt fra 1 til 4 ganger pr del,der altså. Endret 7. august 2019 av J.. 13
Missy1 Skrevet 7. august 2019 #13533 Skrevet 7. august 2019 Første man gjør etter at hevelsen har roet seg, er å bruke de nye puppene til å reklamere for bh 👏🏼 Veldig raskt etter den hemmelige rumpeoperasjonen brukte hun rumpa til å selge «rumpebukser» (bukse som skal lage fin rumpe). Ikke bra 7
J.. Skrevet 7. august 2019 #13534 Skrevet 7. august 2019 1 minutt siden, Missy1 skrev: Første man gjør etter at hevelsen har roet seg, er å bruke de nye puppene til å reklamere for bh 👏🏼 Veldig raskt etter den hemmelige rumpeoperasjonen brukte hun rumpa til å selge «rumpebukser» (bukse som skal lage fin rumpe). Ikke bra Jepp.. 2
Gjest gjest- silje Skrevet 7. august 2019 #13535 Skrevet 7. august 2019 Jeg er litt usikker på hva jeg synes om Kasper. Han virker jo ut som en bra fyr, men nå har jeg ikke sett så veldig mye av han i some, heller da. Men i SE's verden, så sa SE at hun kjøpte hus imot Kasper sin vilje, for han likte ikke området, for det var ikke fint nok/godt nok - dette sier vel egentlig litt om hvordan han er. Og det at han er sammen med SE, som den siste tiden har tatt flere operasjoner, itillegg til alle de hun har tatt tidligere, gjør at jeg ikke får det beste inntrykket av han. At hun har tatt silikon igjen, overrasker meg ikke. Jeg ble vel egentlig mer sjokkert over at hun har operert nesen 2 ganger på kort tid. Det tar lang tid (opp mot 2 år) å se det endelige resultatet av en nese operasjon, så at SE har operert nesen 2 ganger på under ett år, er galskap! Det er bra gjort at nesen ikke har fallt sammen. Og så sitter hun på sin høye hest og snakker (poden) om alle de som har hatt mange operasjoner i Tyrkia - de er syke de Kanskje hun innbiller seg at folk ikke vet om alle operasjonene hennes?
MaleficentAurora Skrevet 8. august 2019 #13536 Skrevet 8. august 2019 4 timer siden, Plannergirl skrev: Det rareste er vel at i siste podcast synes hun de som har operert flere ganger i Tyrkia er psykisk syke mtp alle operasjonene de har hatt. Lite selvinnsikt der altså. Nå er vel ikke hun den rette til og snakke om akkurat det. Har hun glemt sin egen historikk på? Og ikke er hun den rette til og kritisere andre når hun tilstandighet er den som legger seg under kniven selv. 11
Spesialpedagog1 Skrevet 8. august 2019 #13537 Skrevet 8. august 2019 Kasper studerer noe innenfor psykologi, ikke sant? Profesjon, maybe? Dersom Kasper i fremtiden skal behandle mennesker klinisk, håper jeg at han selv innser sin begrensning og styrer unna kroppsfikserte (spiseforstyrrelser, ortoreksi, Sophie Elise-problematikk m.m.) mennesker på pasientlisten. 8
MaleficentAurora Skrevet 8. august 2019 #13538 Skrevet 8. august 2019 3 minutter siden, Spesialpedagog1 skrev: Kasper studerer noe innenfor psykologi, ikke sant? Profesjon, maybe? Dersom Kasper i fremtiden skal behandle mennesker klinisk, håper jeg at han selv innser sin begrensning og styrer unna kroppsfikserte (spiseforstyrrelser, ortoreksi, Sophie Elise-problematikk m.m.) mennesker på pasientlisten. Det jeg finner så intressant med hans utdannelse er at han ikke ser alle de røde flaggene hos SE som han både leve og bor med. Hadde jeg hatt en partner som holdte på slik uavhening om han var kjent eller ei. Så ville jeg ha reagert for lenge siden. Om han i så fall har reagert, så nekter hun da og høre på han. Noe som er dumt. 13
deedee_ Skrevet 8. august 2019 #13539 Skrevet 8. august 2019 7 timer siden, gjest- silje skrev: Jeg er litt usikker på hva jeg synes om Kasper. Han virker jo ut som en bra fyr, men nå har jeg ikke sett så veldig mye av han i some, heller da. Men i SE's verden, så sa SE at hun kjøpte hus imot Kasper sin vilje, for han likte ikke området, for det var ikke fint nok/godt nok - dette sier vel egentlig litt om hvordan han er. Og det at han er sammen med SE, som den siste tiden har tatt flere operasjoner, itillegg til alle de hun har tatt tidligere, gjør at jeg ikke får det beste inntrykket av han. At hun har tatt silikon igjen, overrasker meg ikke. Jeg ble vel egentlig mer sjokkert over at hun har operert nesen 2 ganger på kort tid. Det tar lang tid (opp mot 2 år) å se det endelige resultatet av en nese operasjon, så at SE har operert nesen 2 ganger på under ett år, er galskap! Det er bra gjort at nesen ikke har fallt sammen. Og så sitter hun på sin høye hest og snakker (poden) om alle de som har hatt mange operasjoner i Tyrkia - de er syke de Kanskje hun innbiller seg at folk ikke vet om alle operasjonene hennes? Jeg har fått intrykk av at han er veldig sånn kvasi-intellektuell og liksom-woke. Virker som en fyr som prøver veldig hardt å være sær og spesiell. Akuratt lik SE, med andre ord. Hadde han vært sånn som SE fremstiller han hadde han aldri vært sammen med SE. 26
WhiteSwan Skrevet 8. august 2019 #13540 Skrevet 8. august 2019 De pengene hun har brukt på operasjoner burde hun heller brukt til å få orden på hodet sitt, oppsøke profesjonell hjelp. Det er ikke normalt eller sunt å være så sykelig opptatt av utseende. 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå