Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 timer siden, NewStart87 skrev:

Kanskje jeg har veldig gode gener, men puppene mine ser ut akkurat som før nå 1 år etter at jeg fjernet silikon jeg hadde i ti år. :) 

Så bra! Trodde de ble ødelagt pga bilder av LA og Dorthe og andre. Er jo superbra om de ikke blir ødelagt for SE hadde flotte pupper før operasjonen. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Missy1 skrev:

Altså... jeg gikk gravid og fikk veldig stor mage (rett ut, la ikke mye på meg rundt livet) og huden på magen min er ikke slapp. Den huden på magen var mye mer utvidet enn huden på silikonbrystene til SE. Litt slappere blir det nok, men vil tro det trekker seg bra sammen etter litt tid. Om brystene har begynt å henge da man hadde silikon vil selvfølgelig henget være der etterpå

Det der er veldig individuelt. Mange får strekkmerker og slapp hud, noen får det ikke. Pluss at når man går gravid og tiden etterpå er det endel hormoner og slikt som også spiller inn ift kropp/hudforandringer. Disse er ikke tilstede ved ut/innlegging av silikon. 

Utover det har jeg ingenting å mene om puppene til SE 🙂

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Justlooking skrev:

Så bra! Trodde de ble ødelagt pga bilder av LA og Dorthe og andre. Er jo superbra om de ikke blir ødelagt for SE hadde flotte pupper før operasjonen. 

Med en gang man tar det ut så ser det ikke bra ut, men så strammer det mer og mer opp :) Nå ett år etterpå så kan jeg fortsatt se forandring. 

Skrevet

Naturlig pen blir hun aldri. Er jo operert fra topp til tå. At hun får mediaoppslag og tv program er sinnsykt. 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Korpsnerden skrev:

Det der er veldig individuelt. Mange får strekkmerker og slapp hud, noen får det ikke. Pluss at når man går gravid og tiden etterpå er det endel hormoner og slikt som også spiller inn ift kropp/hudforandringer. Disse er ikke tilstede ved ut/innlegging av silikon. 

Utover det har jeg ingenting å mene om puppene til SE 🙂

Selvsagt er det individuelt, men å si at alle pupper blir som tomme bæreposer er jo isåfall også helt feil. 

Har selv operert brystene, men ikke lagt inn så mye at de nesten sprekker. Jeg fylte ut hud som allerede var slapp. I mitt tilfelle vil de nok se veldig like ut som før operasjon om jeg fjerner innleggene. Nå vet ikke jeg hvor mye SE la inn, men husker jeg så før-bildene da hun hadde operert første gang og hun var ikke akkurat flatbrystet før silikon, så stor sannsynlighet for at det trekker seg greit tilbake. 

Uansett... tviler på at hun bare fjerner også lar det være. Kroppen hennes vil vel også se ennå mer uproporsjonert ut når hun fjerner puppene og beholder den gigantiske  rumpa og hoftene. 

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Missy1 skrev:

Selvsagt er det individuelt, men å si at alle pupper blir som tomme bæreposer er jo isåfall også helt feil. 

Har selv operert brystene, men ikke lagt inn så mye at de nesten sprekker. Jeg fylte ut hud som allerede var slapp. I mitt tilfelle vil de nok se veldig like ut som før operasjon om jeg fjerner innleggene. Nå vet ikke jeg hvor mye SE la inn, men husker jeg så før-bildene da hun hadde operert første gang og hun var ikke akkurat flatbrystet før silikon, så stor sannsynlighet for at det trekker seg greit tilbake. 

Uansett... tviler på at hun bare fjerner også lar det være. Kroppen hennes vil vel også se ennå mer uproporsjonert ut når hun fjerner puppene og beholder den gigantiske  rumpa og hoftene. 

Så du også så førbildene? Har prøvd å finne igjen disse for det var da jeg ble obs på SE og bloggen. Syntes hun hadde så fine naturlige bryster og skjønte ingenting 😊

Hun har tidligere sagt hun hadde a cup men har moderert seg i det siste og sagt hun hadde både finere og større en hun trodde da hun så tidligere bilder.

Skrevet
1 time siden, Justlooking skrev:

Så du også så førbildene? Har prøvd å finne igjen disse for det var da jeg ble obs på SE og bloggen. Syntes hun hadde så fine naturlige bryster og skjønte ingenting 😊

Hun har tidligere sagt hun hadde a cup men har moderert seg i det siste og sagt hun hadde både finere og større en hun trodde da hun så tidligere bilder.

Ja jeg er helt sikker på at jeg så bilde av hvordan de var før. Og jeg skjønner ikke at hun gjorde det for hun hadde en veldig fin størrelse og fin fasong på sine naturlige bryster. 

Har selv operert brystene, men det etter at jeg fikk en stor asymmetri etter svangerskap og amming. Det plaget meg fysisk. Jeg hadde aldri trodd brystene kunne bli så ødelagt av et svangerskap og jeg er så glad jeg ikke opererte før jeg fikk barn. Det er galskap at jenter med helt normale ungjente-bryster legger seg på operasjonsbordet på 18-års dagen sin. Men igjen så vet jeg hvor korttenkt en kan være i den alderen. Hadde jeg hatt masse penger da jeg var så ung så hadde jeg også gjort det, garantert! For jeg var så usikker på meg selv da. Og derfor syns jeg det bør være 25-års grense, selvsagt med unntak for de som har andre årsaker enn «ønsker meg store runde silikonpupper». Nå syns jeg puppene er plagsomme og skulle ønske de var mindre. Men det koster penger. 

Hun påstod nå at hun ville bli AA-cup. Jenta bruker isåfall veldig feil bher fra før, for hun er sikkert ikke større enn 65 rundt brystet. Så garantert ingen AA-cup

• Liker 7
Gjest hulillerunde
Skrevet
1 time siden, Missy1 skrev:

Ja jeg er helt sikker på at jeg så bilde av hvordan de var før. Og jeg skjønner ikke at hun gjorde det for hun hadde en veldig fin størrelse og fin fasong på sine naturlige bryster. 

Har selv operert brystene, men det etter at jeg fikk en stor asymmetri etter svangerskap og amming. Det plaget meg fysisk. Jeg hadde aldri trodd brystene kunne bli så ødelagt av et svangerskap og jeg er så glad jeg ikke opererte før jeg fikk barn. Det er galskap at jenter med helt normale ungjente-bryster legger seg på operasjonsbordet på 18-års dagen sin. Men igjen så vet jeg hvor korttenkt en kan være i den alderen. Hadde jeg hatt masse penger da jeg var så ung så hadde jeg også gjort det, garantert! For jeg var så usikker på meg selv da. Og derfor syns jeg det bør være 25-års grense, selvsagt med unntak for de som har andre årsaker enn «ønsker meg store runde silikonpupper». Nå syns jeg puppene er plagsomme og skulle ønske de var mindre. Men det koster penger. 

Hun påstod nå at hun ville bli AA-cup. Jenta bruker isåfall veldig feil bher fra før, for hun er sikkert ikke større enn 65 rundt brystet. Så garantert ingen AA-cup

Kan ikke skjønne hvorfor det ikke snakkes om at jenter på 18 år fortsatt er i utvikling, og at mye kan skje frem til man er feks 25. De aller fleste 18 åringer har ingen behov for å legge seg under kniven for å "rette" på kroppen. 

Jeg er så enig med deg om at det burde være 25 årsgrense. Det er for mye forlangt at 18 åringer skal kunne ta et slikt, ofte varig, og langsiktig valg når de ikke er mentalt modne til det

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
21 minutter siden, hulillerunde skrev:

Kan ikke skjønne hvorfor det ikke snakkes om at jenter på 18 år fortsatt er i utvikling, og at mye kan skje frem til man er feks 25. De aller fleste 18 åringer har ingen behov for å legge seg under kniven for å "rette" på kroppen. 

Jeg er så enig med deg om at det burde være 25 årsgrense. Det er for mye forlangt at 18 åringer skal kunne ta et slikt, ofte varig, og langsiktig valg når de ikke er mentalt modne til det

Enig! Hos de fleste jenter er ikke puppene utvokst engang når de bikker 18 år. 

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og svar til dette.

Monstrum, mod.

Skrevet
29 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Enig! Hos de fleste jenter er ikke puppene utvokst engang når de bikker 18 år. 

Det har ingenting med alder å gjøre.

Brystene er ikke ferdig utviklet før man har fullført ett svangerskap,faktisk..

Først da har man "sluttresultatet"..

Det står i svangersbøkene.

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Det har ingenting med alder å gjøre.

Brystene er ikke ferdig utviklet før man har fullført ett svangerskap,faktisk..

Først da har man "sluttresultatet"..

Det står i svangersbøkene.

Dette visste jeg ikke, men interresant. 

Skrevet
6 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Dette visste jeg ikke, men interresant. 

Det visste ikke jeg når jeg leste det heller..

Men det er jo egentlig logisk..

Brystet er ikke "ferdig" før melkekjertlene har vært aktive og har hatt ulike hormoner..

Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Det visste ikke jeg når jeg leste det heller..

Men det er jo egentlig logisk..

Brystet er ikke "ferdig" før melkekjertlene har vært aktive og har hatt ulike hormoner..

Ja, det gir jo mening 

Skrevet

Det er jo ikke alle som vil ha barn heller da, så det blir litt sært å ta med det i beregningen om man "syns" når det er greit at noen opererer seg. Eller kanskje vil man ikke ha barn før om 6-7 år, men ønsker seg "drømmepupper" nå. 

Ellers enig i at det kunne være høyere aldersgrense enn 18 ja!

• Liker 9
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Hoppetau
Skrevet

Så Sofie Elise viser bilder av nye pupper på instastory. I blogginnlegget skriver hun at hun er helt flatbrystet, det går innover påstår hun. Hun føler seg lite feminin og barnslig. Vel, bildet på instastory viser de puppene jeg har, små ja men definitivt elskverdige pupper. Jeg skjønner av plutselig overgang til små fra veldig store er en stor overgang men det signalet hun nå sender om at hennes størrelse nå er det samme som ikke eksisterende og flatbrystet er enormt uheldig. Det sender jo signaler om at alle med samme pupper er flatbrystet og gir selvsagt kroppspress. 

Naturlige bryster er altså det samme som barnslig, lite kvinnelig og ikke-eksisterende bryster. Jeg river meg i håret av vanvidd. Med unntak av fottballfrues bilderedigering må dette være noe av det værste jeg har sett innen hva som leder til kroppspress. 

Skrevet
55 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Hun burde virkelig fjerne rumpen også. Den var stor og ille før også, men nå passer den ikke til kroppen i det hele tatt. Hun blir litt for baktung. 

Så den ikke-opererte rumpa hennes var feil den å?

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
J.. skrev (På 15.1.2019 den 20.03):

Så den ikke-opererte rumpa hennes var feil den å?

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
17 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Nei det er den hun burde få tilbake. Den falske var stor og ille før hun fjernet puppene mente jeg. Den var stor og ille, nå er det enda verre fordi puppene er borte og hun er nå baktung. Derfor må hun fjerne rumpa og få tilbake den gamle.. om du forstår nå 😂

Jo forsovet.

Men du skriver jo selv den var ille før også.

Puppene kom jo flere år før rumpa.

Derfor ga ikke innlegget mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...