Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 9.1.2019 den 0.28, KillerKitty skrev:

Jeg ser folk synes det nye utdraget hun har lagt ut fra "elsk meg" var bra, men jeg synes ikke det? Tror ikke den boka der hadde solgt om ikke det var for at hun er kjent

Jeg er helt enig med deg. Det utdraget var elendig både innholdsmessig og i forhold til rettskriving. Med tanke på at hun lever av å skrive så er hun skremmende dårlig! Hun skriver "Da jeg gikk på videregående hadde jeg tenkt at det ikke gjorde noe at jeg ikke hadde venner, for jeg visste ikke hva jeg gikk glippa". GLIPPA! Hva i alle dager er det? 

Hun pleier også å skrive, eks: "kjæreste i all ære". Det gir ingen mening. Hadde hun heller skrevet "all ære til å ha kjæreste" så hadde det gitt litt mer mening. Nei, hun er nok høy på seg selv og egne skriveferdigheter siden hun har gitt ut to bøker... to bøker som aldri hadde blitt utgitt om ingen visste hvem hun var. 

• Liker 26
Skrevet

Puppestuntet blir filmet. I dag fjerner hun silikonen. Er trist disse operasjonene får spalteplass. De bør bare hysje det ned. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
9 timer siden, Xstrella skrev:

Puppestuntet blir filmet. I dag fjerner hun silikonen. Er trist disse operasjonene får spalteplass. De bør bare hysje det ned. 

Synes det er litt på kanten med den (in)direkte reklamen for klinikken hun bruker. Hun har snakket så varmt om den i mange innlegg gjennom flere år. At hun var så fornøyd med de perfekte puppene hun kjøpte der, da de kapslet seg første gang skrev hun de hadde femårs garanti osv. Nå måtte de fjernes og hun dokumenterer alt på blogg og TV. Jeg er sikkert ikke den eneste som tenker at dette har vært en glimrende reklame for klinikken i alle år. Spesielt nå når det vel ikke er lov til å reklamere for disse klinikkene.

PS to timer senere, artikkel i VG ...

https://www.vg.no/rampelys/i/7laRKB/sophie-elise-isachsen-har-fjernet-silikonen-i-brystene?utm_content=row-1&utm_source=vgfront

Endret av Justlooking
Tilføyelse
  • Liker 7
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ryddet for brudd på regler om opphavsrett, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette.

Monstrum, mod.

Skrevet

Blir bare patetisk om hun nå har hatt brystløft eller skal legge inn mindre etter en stund. Kylie påstod hun hadde fjernet påfyllet i leppene.....nei de er fortsatt gigantiske med andenebb. Ikke skryte på seg fjerning når det ikke er sannheten.

• Liker 10
Skrevet
15 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Leste utdraget fra boken nå, det innlegget... wow for en dårlig kvalitet. "Vi lå i stillhet en stund, han med armene beskyttende rundt meg, og jeg krøllet sammen til en liten ball, redd for at han skulle sovne igjen for da hadde jeg følt meg som et kjedelig monster som ligger her å gråter uten at at det en gang kan være interessant.".. altså, verdens lengste setning! Har hun ikke hørt om punktum? Ikke for å nevne neste del etter det. Det er litt sånn fjortis "hihi jeg tok han på tissen" oppførsel. Høyst unødvendige detaljer. Generelt dårlig kvalitet, litt sånn novelle fra norsktimen fra ungdomskolen-nivå. 

Herregud.. Dette tjener dama penger på🙄

• Liker 7
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
15 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Leste utdraget fra boken nå, det innlegget... wow for en dårlig kvalitet. "Vi lå i stillhet en stund, han med armene beskyttende rundt meg, og jeg krøllet sammen til en liten ball, redd for at han skulle sovne igjen for da hadde jeg følt meg som et kjedelig monster som ligger her å gråter uten at at det en gang kan være interessant.".. altså, verdens lengste setning! Har hun ikke hørt om punktum? Ikke for å nevne neste del etter det. Det er litt sånn fjortis "hihi jeg tok han på tissen" oppførsel. Høyst unødvendige detaljer. Generelt dårlig kvalitet, litt sånn novelle fra norsktimen fra ungdomskolen-nivå. 

Den setningen ga ikke mening. 

Skrevet
1 time siden, Xstrella skrev:

Blir bare patetisk om hun nå har hatt brystløft eller skal legge inn mindre etter en stund. Kylie påstod hun hadde fjernet påfyllet i leppene.....nei de er fortsatt gigantiske med andenebb. Ikke skryte på seg fjerning når det ikke er sannheten.

Hun fjernet faktisk filleren,la ut bilder av det..

Å fylte på på nytt.

• Liker 6
Skrevet
10 minutter siden, J.. skrev:

Hun fjernet faktisk filleren,la ut bilder av det..

Å fylte på på nytt.

Ja tydligvis. 

• Liker 4
Skrevet

Hva skjer m huden når man tar ut silikon ? Vil det bli seende ut som før operasjon bare m arr ? 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker100 skrev:

Hva skjer m huden når man tar ut silikon ? Vil det bli seende ut som før operasjon bare m arr ? 

Huden blir slapp.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Huden blir slapp.

Det må være den største skrekken til alle som har operert seg til å få store stramme faste pupper.....? 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker100 skrev:

Det må være den største skrekken til alle som har operert seg til å få store stramme faste pupper.....? 

Ja, det vil jeg tro.

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Huden blir slapp.

Dette gjelder ikke alle. En venninne fjernet innleggene i fjor og puppene ble heldigvis ikke slappe. Huden trakk seg fint tilbake, men så hadde ikke hun så store silikonpupper. Tipper det er litt verre når man har store implantater 

• Liker 7
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, smalls skrev:

Dette gjelder ikke alle. En venninne fjernet innleggene i fjor og puppene ble heldigvis ikke slappe. Huden trakk seg fint tilbake, men så hadde ikke hun så store silikonpupper. Tipper det er litt verre når man har store implantater 

Venninnen din var heldig da. 

• Liker 5
Skrevet
35 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Venninnen din var heldig da. 

Ikke bare venninnen min, men vet om noen andre som fikk helt fine pupper etter å ha fjernet innleggene. Har hørt man har bedre utgangspunkt om man var ung da implantatene ble lagt inn og ikke født, men aner ikke om dette stemmer da

• Liker 3
Skrevet
29 minutter siden, smalls skrev:

Ikke bare venninnen min, men vet om noen andre som fikk helt fine pupper etter å ha fjernet innleggene. Har hørt man har bedre utgangspunkt om man var ung da implantatene ble lagt inn og ikke født, men aner ikke om dette stemmer da

Så bra!

• Liker 1
Skrevet

Altså... jeg gikk gravid og fikk veldig stor mage (rett ut, la ikke mye på meg rundt livet) og huden på magen min er ikke slapp. Den huden på magen var mye mer utvidet enn huden på silikonbrystene til SE. Litt slappere blir det nok, men vil tro det trekker seg bra sammen etter litt tid. Om brystene har begynt å henge da man hadde silikon vil selvfølgelig henget være der etterpå

• Liker 7
Skrevet
10 timer siden, Snaskesnusken skrev:

Huden blir slapp.

Kanskje jeg har veldig gode gener, men puppene mine ser ut akkurat som før nå 1 år etter at jeg fjernet silikon jeg hadde i ti år. :) 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...