hulillerunde Skrevet 10. januar 2019 #10641 Skrevet 10. januar 2019 På 9.1.2019 den 0.28, KillerKitty skrev: Jeg ser folk synes det nye utdraget hun har lagt ut fra "elsk meg" var bra, men jeg synes ikke det? Tror ikke den boka der hadde solgt om ikke det var for at hun er kjent Jeg er helt enig med deg. Det utdraget var elendig både innholdsmessig og i forhold til rettskriving. Med tanke på at hun lever av å skrive så er hun skremmende dårlig! Hun skriver "Da jeg gikk på videregående hadde jeg tenkt at det ikke gjorde noe at jeg ikke hadde venner, for jeg visste ikke hva jeg gikk glippa". GLIPPA! Hva i alle dager er det? Hun pleier også å skrive, eks: "kjæreste i all ære". Det gir ingen mening. Hadde hun heller skrevet "all ære til å ha kjæreste" så hadde det gitt litt mer mening. Nei, hun er nok høy på seg selv og egne skriveferdigheter siden hun har gitt ut to bøker... to bøker som aldri hadde blitt utgitt om ingen visste hvem hun var. 26
Xstrella Skrevet 11. januar 2019 #10642 Skrevet 11. januar 2019 Puppestuntet blir filmet. I dag fjerner hun silikonen. Er trist disse operasjonene får spalteplass. De bør bare hysje det ned. 12
Justlooking Skrevet 11. januar 2019 #10643 Skrevet 11. januar 2019 (endret) 9 timer siden, Xstrella skrev: Puppestuntet blir filmet. I dag fjerner hun silikonen. Er trist disse operasjonene får spalteplass. De bør bare hysje det ned. Synes det er litt på kanten med den (in)direkte reklamen for klinikken hun bruker. Hun har snakket så varmt om den i mange innlegg gjennom flere år. At hun var så fornøyd med de perfekte puppene hun kjøpte der, da de kapslet seg første gang skrev hun de hadde femårs garanti osv. Nå måtte de fjernes og hun dokumenterer alt på blogg og TV. Jeg er sikkert ikke den eneste som tenker at dette har vært en glimrende reklame for klinikken i alle år. Spesielt nå når det vel ikke er lov til å reklamere for disse klinikkene. PS to timer senere, artikkel i VG ... https://www.vg.no/rampelys/i/7laRKB/sophie-elise-isachsen-har-fjernet-silikonen-i-brystene?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Endret 11. januar 2019 av Justlooking Tilføyelse 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 11. januar 2019 #10644 Skrevet 11. januar 2019 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Monstrum Skrevet 11. januar 2019 #10645 Skrevet 11. januar 2019 Ryddet for brudd på regler om opphavsrett, spekulasjoner, latterliggjøring og svar til dette. Monstrum, mod.
Xstrella Skrevet 12. januar 2019 #10646 Skrevet 12. januar 2019 Blir bare patetisk om hun nå har hatt brystløft eller skal legge inn mindre etter en stund. Kylie påstod hun hadde fjernet påfyllet i leppene.....nei de er fortsatt gigantiske med andenebb. Ikke skryte på seg fjerning når det ikke er sannheten. 10
Snaskesnusken Skrevet 12. januar 2019 #10647 Skrevet 12. januar 2019 15 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Leste utdraget fra boken nå, det innlegget... wow for en dårlig kvalitet. "Vi lå i stillhet en stund, han med armene beskyttende rundt meg, og jeg krøllet sammen til en liten ball, redd for at han skulle sovne igjen for da hadde jeg følt meg som et kjedelig monster som ligger her å gråter uten at at det en gang kan være interessant.".. altså, verdens lengste setning! Har hun ikke hørt om punktum? Ikke for å nevne neste del etter det. Det er litt sånn fjortis "hihi jeg tok han på tissen" oppførsel. Høyst unødvendige detaljer. Generelt dårlig kvalitet, litt sånn novelle fra norsktimen fra ungdomskolen-nivå. Herregud.. Dette tjener dama penger på🙄 7
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 12. januar 2019 #10648 Skrevet 12. januar 2019 15 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Leste utdraget fra boken nå, det innlegget... wow for en dårlig kvalitet. "Vi lå i stillhet en stund, han med armene beskyttende rundt meg, og jeg krøllet sammen til en liten ball, redd for at han skulle sovne igjen for da hadde jeg følt meg som et kjedelig monster som ligger her å gråter uten at at det en gang kan være interessant.".. altså, verdens lengste setning! Har hun ikke hørt om punktum? Ikke for å nevne neste del etter det. Det er litt sånn fjortis "hihi jeg tok han på tissen" oppførsel. Høyst unødvendige detaljer. Generelt dårlig kvalitet, litt sånn novelle fra norsktimen fra ungdomskolen-nivå. Den setningen ga ikke mening.
J.. Skrevet 12. januar 2019 #10649 Skrevet 12. januar 2019 1 time siden, Xstrella skrev: Blir bare patetisk om hun nå har hatt brystløft eller skal legge inn mindre etter en stund. Kylie påstod hun hadde fjernet påfyllet i leppene.....nei de er fortsatt gigantiske med andenebb. Ikke skryte på seg fjerning når det ikke er sannheten. Hun fjernet faktisk filleren,la ut bilder av det.. Å fylte på på nytt. 6
Xstrella Skrevet 12. januar 2019 #10650 Skrevet 12. januar 2019 10 minutter siden, J.. skrev: Hun fjernet faktisk filleren,la ut bilder av det.. Å fylte på på nytt. Ja tydligvis. 4
AnonymBruker100 Skrevet 12. januar 2019 #10651 Skrevet 12. januar 2019 Hva skjer m huden når man tar ut silikon ? Vil det bli seende ut som før operasjon bare m arr ? 1
Snaskesnusken Skrevet 12. januar 2019 #10652 Skrevet 12. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker100 skrev: Hva skjer m huden når man tar ut silikon ? Vil det bli seende ut som før operasjon bare m arr ? Huden blir slapp. 5
AnonymBruker100 Skrevet 12. januar 2019 #10653 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, Snaskesnusken skrev: Huden blir slapp. Det må være den største skrekken til alle som har operert seg til å få store stramme faste pupper.....? 4
Snaskesnusken Skrevet 12. januar 2019 #10654 Skrevet 12. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker100 skrev: Det må være den største skrekken til alle som har operert seg til å få store stramme faste pupper.....? Ja, det vil jeg tro. 3
smalls Skrevet 12. januar 2019 #10655 Skrevet 12. januar 2019 32 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Huden blir slapp. Dette gjelder ikke alle. En venninne fjernet innleggene i fjor og puppene ble heldigvis ikke slappe. Huden trakk seg fint tilbake, men så hadde ikke hun så store silikonpupper. Tipper det er litt verre når man har store implantater 7
Snaskesnusken Skrevet 12. januar 2019 #10656 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, smalls skrev: Dette gjelder ikke alle. En venninne fjernet innleggene i fjor og puppene ble heldigvis ikke slappe. Huden trakk seg fint tilbake, men så hadde ikke hun så store silikonpupper. Tipper det er litt verre når man har store implantater Venninnen din var heldig da. 5
smalls Skrevet 12. januar 2019 #10657 Skrevet 12. januar 2019 35 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Venninnen din var heldig da. Ikke bare venninnen min, men vet om noen andre som fikk helt fine pupper etter å ha fjernet innleggene. Har hørt man har bedre utgangspunkt om man var ung da implantatene ble lagt inn og ikke født, men aner ikke om dette stemmer da 3
Snaskesnusken Skrevet 12. januar 2019 #10658 Skrevet 12. januar 2019 29 minutter siden, smalls skrev: Ikke bare venninnen min, men vet om noen andre som fikk helt fine pupper etter å ha fjernet innleggene. Har hørt man har bedre utgangspunkt om man var ung da implantatene ble lagt inn og ikke født, men aner ikke om dette stemmer da Så bra! 1
Missy1 Skrevet 12. januar 2019 #10659 Skrevet 12. januar 2019 Altså... jeg gikk gravid og fikk veldig stor mage (rett ut, la ikke mye på meg rundt livet) og huden på magen min er ikke slapp. Den huden på magen var mye mer utvidet enn huden på silikonbrystene til SE. Litt slappere blir det nok, men vil tro det trekker seg bra sammen etter litt tid. Om brystene har begynt å henge da man hadde silikon vil selvfølgelig henget være der etterpå 7
NewStart87 Skrevet 13. januar 2019 #10660 Skrevet 13. januar 2019 10 timer siden, Snaskesnusken skrev: Huden blir slapp. Kanskje jeg har veldig gode gener, men puppene mine ser ut akkurat som før nå 1 år etter at jeg fjernet silikon jeg hadde i ti år. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå