Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 25.5.2018 den 17.01, Bloggleseren skrev:

En person som har så dårlig smak burde rett og slett beskyttes mot seg selv. Alle endringene hun gjør, er til det verre. Nesen, haken, you name it. Noe så tragisk. Isabel Raad synes jeg faktisk har blitt penere (selv om jeg synes det er trist med plastisk kirurgi sånn generelt), men med SE er det motsatt. Hun har gått fra søt til --- på eget initiativ, og tenk på alle pengene hun har brukt. Det er skikkelig Michael Jackson-style. Han var jo også pen før han begynte. Skulle ønske folkene rundt henne kunne intervenere. Det er åpenbart noe veldig galt oppi hodet når et pent og på mange måter oppegående menneske opererer seg mindre pent, og det kan faktisk ikke fikses med operasjoner.

Enig! Som en annen her sa, hun var ikke kjempe pen tidligere. Men hun så ut som en normalt søt jente. Nå forsøker hun å være en skikkelig babe, men har ikke helt utseende til det (til tross for en zillion operasjoner).

En ting jeg har lagt merke til etter å ha sett de gamle episodene av bloggerne er hvor skitten hun er (flekkete sminke, setter seg ned med kort kjole uten å tenke på at hun viser trusa til kamera osv). Kanskje stygt å si det, men hun legger nå frem livet sitt for hele verden. 

Når det kommer til Isabel syntes jeg også huns er bedre ut. Tenker da på ansiktet. Hadde aldri sagt " du har stygg nese". Men når den først er operert må det være ok å si at den er finere nå enn før :) 

Endret av Ostepooopp
edit
  • Liker 6
Skrevet (endret)
17 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg er enig i mye av det hun skrev i det innlegget. Det er mye snakk om psykisk helse, men få som forstår hva det virkelig innebærer. 

Vi som har endel kunnskap om det vet at hun ikke ville fungere verken innen for husets vegger eller ute blant folk. Slike mennesker trenger opphold i institusjoner over tid og mest sannsynlig gjentagende og få intensiv terapi. 

Jeg tviler ikke på at hun sliter psykisk og at hun er hypokonder som tror hun har alle psykiske lidelser som står i boka.

Lurer på hva slags vurderinger psykologi kjæresten har. Nei han kan og skal ikke behandle henne, men burde kanskje ha noen samtaler med og realitetsorientere henne

Endret av Miranda16
  • Liker 8
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
11 timer siden, hulillerunde skrev:

Nei hun er nok ikke frisk hun heller. Personlig tror jeg at det kunne hjulpet henne en del å lagt ned bloggen, og deltatt i et samfunn som ikke dreier seg om henne. Altså at hun kunne ha jobbet med et eller annet hvor hun bare var en i mengden, og ikke den som MÅTTE stikke seg frem for å kunne dele det med "hele" Norge. Jeg tror det hadde gitt henne et videre perspektiv både på seg selv, andre mennesker og samfunnet som helhet. 

Ja, det kunne vært godt for henne å reise litt rundt i verden (ikke bare på charter-ferie) for å se den virkelige verden. Det er jeg fullstendig enig i såfremt hun har helse til det. 

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Heter den nye boka hennes "perfekt"?

Skrevet

Det er interessant med bloggere. De aller fleste skifter jobb og noen skifter yrke i løpet av et yrkesaktivt liv, men bloggerne virker ikke til å gjøre det samme. De tviholder på denne jobben som virker til å slite dem ut, gjør dem (i mange tilfeller) ekstremt selvopptatte og ikke minst virkelighetsfjerne. Når noen da påpeker dette så er de "haters" "sjalue" etc. Hva er det som gjør at bloggere blogger lenge etter det er til deres eget beste? Det kan ikke være pengene alene som er drivkraften. 

• Liker 9
Skrevet
5 minutter siden, hulillerunde skrev:

Det er interessant med bloggere. De aller fleste skifter jobb og noen skifter yrke i løpet av et yrkesaktivt liv, men bloggerne virker ikke til å gjøre det samme. De tviholder på denne jobben som virker til å slite dem ut, gjør dem (i mange tilfeller) ekstremt selvopptatte og ikke minst virkelighetsfjerne. Når noen da påpeker dette så er de "haters" "sjalue" etc. Hva er det som gjør at bloggere blogger lenge etter det er til deres eget beste? Det kan ikke være pengene alene som er drivkraften. 

Selvfølgelig er det ikke pengene alene som er drivkraften. De ville solgt sin egen bestemor bare for oppmerksomheten noen av de verste bloggerne. 

• Liker 9
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
1 time siden, hulillerunde skrev:

Jeg er helt enig. Jeg tror jeg leste at VOE sluttet og blogge fordi det var for mye press. 

Gjest Picketfence
Skrevet
8 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg er helt enig. Jeg tror jeg leste at VOE sluttet og blogge fordi det var for mye press. 

Første gangen var det grunnen ifølge henne selv. Var visstnok foreldrene som satte ned foten, om jeg ikke husker feil. 

Sist gikk hun ut og sa at hun ønsket å avslutte det kapittelet i livet og bli en mer anonym person. Synes det var flott,håper noen av de andre bloggerene kan følge det eksempelet. 

Skrevet
16 minutter siden, Picketfence skrev:

Sist gikk hun ut og sa at hun ønsket å avslutte det kapittelet i livet og bli en mer anonym person. Synes det var flott,håper noen av de andre bloggerene kan følge det eksempelet. 

Tviler. Da forsvinner både den høye lønnen og oppmerksomheten. Tror nok mange toppbloggere elsker oppmerksomheten, mye penger, masse sponset ting osv. Noen av de har ingen utdannelse og gidder nok ikke å tilbake på skolebenken. 

• Liker 6
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
58 minutter siden, Picketfence skrev:

Første gangen var det grunnen ifølge henne selv. Var visstnok foreldrene som satte ned foten, om jeg ikke husker feil. 

Ja, hun fortalte i serien til SE at hun sluttet pga press. Hun fortalte åpent at hun ble dårligere og at det beste for henne var å trekke seg vekk. Jeg personlig syntes det var et modig valg. Når man ser at noe ikke gjør en godt, er det bedre å bryte. Ja, det er tøft. Det kan koste mye og bloggere kan miste posisjonen og "fame". Men om de blir psykisk syke av eksponeringen er dette faktisk det beste valget. Helsa er viktigere enn penger

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Var flere som reagerte på at hun har gitt seg selv så mange diagnoser i den posten hennes om at vi var for åpne om psykisk helse. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Jegskulleønskeat skrev (På 30.5.2018 den 18.57):

Var flere som reagerte på at hun har gitt seg selv så mange diagnoser i den posten hennes om at vi var for åpne om psykisk helse. 

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

hvor leser du det? alt på facebook er bare positivt ihvertfall 

I kommentarfeltet på bloggen 

Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Jegskulleønskeat skrev (På 30.5.2018 den 19.38):

I kommentarfeltet på bloggen 

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
6 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

ah trodde kommentarfeltet var stengt jeg

Nei, det er ikke det 

Skrevet (endret)

Hun som påstår at hun blogger hver eneste dag, minst en gang...har ikke blogget i dag. Tid til å vise frem pupper og rumpe på instastory derimot, det har hun 

Endret av hulillerunde
  • Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...