Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette minner meg om tiden på videregående, da de usikre jentene klina med hverandre på fest for å få bekreftelse fra guttene. 

• Liker 39
Skrevet (endret)
9 timer siden, J.. skrev:

Og kommentarfeltet varierer mellom "deilig😍" og "så modige dere er!"

HVA er modig med dette?

Tydelig at de som kommenterer er veldig unge. Vedder på all kritikk blir fjernet. Synes det er skikkelig teit med jenter som kliner for å få oppmerksomhet  😒 Synes det så kleint. Jenter som kliner på fest for å få oppmerksomhet fra gutta. Enda verre å legge det ut på nettet! "Se på oss da, se så kule vi er"

Endret av Aurora**
  • Liker 21
Skrevet
2 timer siden, Daudaferd skrev:

Dette minner meg om tiden på videregående, da de usikre jentene klina med hverandre på fest for å få bekreftelse fra guttene. 

Enig. De ser ikke selv hvor teite de er. Fikk nok flere klikk på bloggen sin nå. Sex selger som alltid. 

• Liker 5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

Er vel ganske vanlig i tidlig 20-år å kline litt med en venninne i ny og ne på fylla, ikke akkurat "modig" eller noe man må legge ut på insta..:P 

(Edit: Vil bare legge til at jeg synes det er helt greit, men mener bare at jeg tenker det er nokså normalt og vanlig)

Er det ikke SE som hevder å være bi btw? Om jeg hadde en bi kjæreste hadde jeg ikke likt at han eller hun klinte med noen, det ville føltes som utroskap (kline med kjønnet man ikke er tiltrukket av anser jeg som vennskaplig/gøy/tull så det er ok)

Endret av SoftKitty
  • Liker 8
Skrevet

Mulig jeg virker prippen, men synes hele seansen ble ekstra vulgær ved at de hadde bunad på seg...

• Liker 17
Skrevet

Er de så desperate etter oppmerksomhet at de må stå å kline med hverandre? Det er verken modig, kult, sjokkerende eller sexy.. Bare harry og vulgært. Enda mer vulgært når de har på bunad. De eneste som synes er sexy og kult er småkidsa. Hvem filmet det? Bestisen Joakim?

• Liker 7
Skrevet (endret)

Det er jo mest sannsynlig for å provosere, og det lykkes de med, ser man..😂

Endret av Clarins
  • Liker 3
Gjest orfeus
Skrevet
3 minutter siden, Clarins skrev:

Det er jo mest sannsynlig for å provosere, og det lykkes de med, ser man..😂

Tviler jeg på.

De syns det er kult, arty, veldig noir, hot og annerledes. Kalkulert provokasjon er det neppe, det er utenfor deres kompetanse :roll:

Skrevet
21 minutter siden, orfeus skrev:

Tviler jeg på.

De syns det er kult, arty, veldig noir, hot og annerledes. Kalkulert provokasjon er det neppe, det er utenfor deres kompetanse :roll:

Ikke glem «edgy»....

• Liker 14
Skrevet

Har ikke sett videoen, ikke skal jeg heller, men hvem er denne Kristine? Ullebø? :P Eller en annen blogger? Selv om jeg ikke gidder å se videoen er jeg nysgjerrig, hehe. 

Skrevet
3 timer siden, SoftKitty skrev:

Er vel ganske vanlig i tidlig 20-år å kline litt med en venninne i ny og ne på fylla, ikke akkurat "modig" eller noe man må legge ut på insta..:P 

(Edit: Vil bare legge til at jeg synes det er helt greit, men mener bare at jeg tenker det er nokså normalt og vanlig)

Er det ikke SE som hevder å være bi btw? Om jeg hadde en bi kjæreste hadde jeg ikke likt at han eller hun klinte med noen, det ville føltes som utroskap (kline med kjønnet man ikke er tiltrukket av anser jeg som vennskaplig/gøy/tull så det er ok)

K er også bi,visstnok..

Men hvem i tidlig 20årene er ikke "bi" idag?

• Liker 6
Skrevet

Hva er den neseslikkingen på slutten? 🙈 er det noe man gjør? 🤣

• Liker 7
Skrevet (endret)

Synes mange misbruker ordet "bifil". Man er ikke bifil fordi man kliner med en jente. De fleste har klinet med venninna på fylla når de var unge.Jeg har og det, men er 100% heteofil. Er man bifil, så tenner man på det motsatte kjønn og vil være i forhold med det motsatte kjønn. Føler mange jenter bare sier de er bifile for å få oppmerksomhet 

Endret av Snuppah00
  • Liker 20
Annonse
Skrevet

Bunadsklininga på instagram er rett og slett lavmål. Ekstremt harry og flaut.

• Liker 25
Gjest eksiltronder
Skrevet
1 time siden, Snuppah00 skrev:

Synes mange misbruker ordet "bifil". Man er ikke bifil fordi man kliner med en jente. De fleste har klinet med venninna på fylla når de var unge.Jeg har og det, men er 100% heteofil. Er man bifil, så tenner man på det motsatte kjønn og vil være i forhold med det motsatte kjønn. Føler mange jenter bare sier de er bifile for å få oppmerksomhet 

Enig. Det må også skilles på bifil og biseksualitet - ser ut til at mange tror det er det samme.

Skrevet
7 timer siden, eksiltronder skrev:

Enig. Det må også skilles på bifil og biseksualitet - ser ut til at mange tror det er det samme.

Nettopp!

Gjest Eidsbergingen
Skrevet (endret)
9 timer siden, Snuppah00 skrev:

Jeg har selv på ungdomsskolen slengt fra meg at jeg "er bifil" uten at jeg noen gang har vært dypt forelsket i en annen jente. Aldri opplevd at jeg har blitt forelsket/opphisset av ei venninne, og ikke har jeg truffet ei jente som har vekket interesse av seksuell/romantisk art.Det har bare skjedd når jeg har fått øye på menn (virkelighet og film). Mangt var med den store kjærlighet til Johnny Depp og Russel Crowe (jædæ...).  Å se erotiske film med to kvinner i het omfavne kan opphisse meg, da jeg kan relatere til stimulansen av kvinnekroppen og berøring i en slik video, forestille meg og fantasere, men kjærlighetsrelasjon og samliv med en annen kvinne kan jeg ikke forestille meg :vetikke:

Endret av Eidsbergingen
Gjest Newroz
Skrevet
På 18.5.2018 den 14.49, Snuppah00 skrev:

Jeg er helt enig med deg.

Nå er det så klart vanskelig å komme med en fastsatt definisjon på bifil, fordi det handler om følelser og hva en annen person føler seg som. Jeg velger imidlertid å definere bifil som en legning de som som både kan forelske seg, og eske, både menn og kvinner. Jeg liker også skillet mellom bifil og biseksuell fordi det åpner for at man kan like å ha sex med samme kjønn uten at det nødvendigvis må være en dypere tiltrekning der på det følelsesmessige planet.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...