LeilaS Skrevet 2. september 2017 #5181 Del Skrevet 2. september 2017 2 timer siden, Lillemorbare skrev: Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun tatoverte det når hun og R var i lag. Nice for den nye kjæresten når han tar henne bakfra og må se hjerte med r inni. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. september 2017 #5182 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, LeilaS skrev: Nice for den nye kjæresten når han tar henne bakfra og må se hjerte med r inni. Hun har jo 2 "kjærestetatoveringer".. Blir vel snart en 3 med den nye flammen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. september 2017 #5183 Del Skrevet 2. september 2017 7 minutter siden, J.. skrev: Hun har jo 2 "kjærestetatoveringer".. Blir vel snart en 3 med den nye flammen også.. Hva er den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. september 2017 #5184 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, LeilaS skrev: Hva er den andre? Hun og M fikk matchende diamant på fingeren.. (Tok laser men avsluttet behandlingen så den er der jo ennå..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. september 2017 #5185 Del Skrevet 2. september 2017 Tråden er ryddet for kommentarer til moderering og spekulasjoner, samt svar til dette. Dersom dere har spørsmål til moderering kan dere sende meg en PM eller skrive et innlegg på RR. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 2. september 2017 #5186 Del Skrevet 2. september 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 2. september 2017 #5187 Del Skrevet 2. september 2017 Tåler ikke brød heller nå nei, folkesykdommen som virker å ramme 90% av dagens unge jenter... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 2. september 2017 #5188 Del Skrevet 2. september 2017 Akkurat nå, Anonym90059005 skrev: Tåler ikke brød heller nå nei, folkesykdommen som virker å ramme 90% av dagens unge jenter... Jeg har sagt det før men det må gjentas, for det er HELT utrolig at SE fungerer såpass som hun gjør så mye som hun feiler. Hun må jo være et medisinsk mirakel!! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 2. september 2017 #5189 Del Skrevet 2. september 2017 5 timer siden, LeilaS skrev: Nice for den nye kjæresten når han tar henne bakfra og må se hjerte med r inni. Thodesen and his friends 😂 Heldigvis har Thodesen selvironi og la ut bilde av "me and my friends" på Instagram. I podcasten Støme og Jerman sier Jonna at han er god venn med Thodesen nå, og så ler de så godt at de nesten ramler av stolene. Digg podd! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 2. september 2017 #5190 Del Skrevet 2. september 2017 4 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Tåler ikke brød heller nå nei, folkesykdommen som virker å ramme 90% av dagens unge jenter... Det er jo pga alle slankekurene aviser (spes VG) og blader kjører på med. Oppfordrer folk til å spise knekkebrød. Ikke spise brød, ris, pasta, potet osv 🙄 Mange som tror at man blir slankere av å ikke spise gluten og laktose and you name it! Er jo bare bullshit. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 2. september 2017 #5191 Del Skrevet 2. september 2017 Jeg blir gal av den jenta, spesielt av dobbeltmoralen og den såkalte papirfobien hennes! Hun har FAEN meg ingen fobi når hun driver og kysser og smasker på bøker! Tror ikke hun vet hva fobi er for noe en gang! Jeg har fobi mot frosker og padder (vet det er dumt, men fobier kan man ikke noe for) og det er såpass at jeg ikke tør å gå ut å fôre hestene mine alene på kveldstid på høsten når det regner. Da må samboeren gå ut sammen meg og gå foran meg ned til stallen og bort til luftegården og hente hestene og jage bort froskene så det blir "klart" for meg å gå. Heldigvis er det lite frosk og padder her, men det kan dukke opp en og annen når det regner og jeg grøsser bare av tanken. Håper det blir en tørr høst for å si det sånn. Jeg kunne aldri kysset, ikke en gang tatt på en frosk, ikke om jeg fikk en million en gang! Og hun kysser og smasker på sin egen bok og sikkert annet papir og, nei fy faen! For et menneske hun er! Og denne overopererte, dobbelmoralske lystløgneren som skal være så spesiell og unik på alle måter ser småjenter opp til. Trist. Bare trist. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 2. september 2017 #5192 Del Skrevet 2. september 2017 52 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Tåler ikke brød heller nå nei, folkesykdommen som virker å ramme 90% av dagens unge jenter... http://www.lommelegen.no/artikkel/bør-du-unngå-gluten Det er direkte skummelt med bloggere som driver med kostholdspropaganda. SE burde, som voksen dame på 22, ikke legge ut slikt uten å ha fått en diagnose av en LEGE. All den selvdiagnostiseringen og hverdagsliggjøringen av alvorlige sykdommer som hun legger ut - og som blir lest og trodd på av småjenter, burde søren meg fått bloggen hennes stengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 2. september 2017 #5193 Del Skrevet 2. september 2017 9 timer siden, Lillemorbare skrev: Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun tatoverte det når hun og R var i lag. Aiiiii, huffda! Det visste jeg ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. september 2017 #5194 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Det virker ikke som de som har SE som sin "ansatt" (eller hva jeg skal kalle det) ikke bryr seg. Bare de tjener penger av henne, så er det ikke så nøye hva hun eller andre legger ut på bloggen sin. Blogg.no har vel sagt de ikke er ansvarlig for hva bloggere legger ut og de bestemmer selv innholdet. Folk tenker kun $ og ikke moral eller noe. Og SE er liksom forbilde for unge. Blæh! Glad jeg ikke har en datter i tenårene, som har SE og co som forbilder Endret 2. september 2017 av LeilaS 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. september 2017 #5195 Del Skrevet 2. september 2017 38 minutter siden, LeilaS skrev: Det virker ikke som de som har SE som sin "ansatt" (eller hva jeg skal kalle det) ikke bryr seg. Bare de tjener penger av henne, så er det ikke så nøye hva hun eller andre legger ut på bloggen sin. Blogg.no har vel sagt de ikke er ansvarlig for hva bloggere legger ut og de bestemmer selv innholdet. Folk tenker kun $ og ikke moral eller noe. Og SE er liksom forbilde for unge. Blæh! Glad jeg ikke har en datter i tenårene, som har SE og co som forbilder Jeg har en sønn som er tenåring og han klarer ikke SE eller andre jenter i samme kategori. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 2. september 2017 #5196 Del Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Jeg har en sønn som er tenåring og han klarer ikke SE eller andre jenter i samme kategori. Hope in humanity restored 😁 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 2. september 2017 #5197 Del Skrevet 2. september 2017 For én gangs skyld treffer hun spikeren på hodet når hun skal beskrive seg selv: http://sophieelise.blogg.no/1504351798_jeg_skal_vre_rlig.html "det er bare eget selvbilde det er noe jævlig galt med." Så ufattelig tragisk at hun snart har endret hele det medfødte utseendet sitt uten verken å ha blitt penere eller mer fornøyd. (For ordens skyld synes jeg hun var helt nydelig både i ansikt og kropp før hun begynte å endre på ting.) Dette er en jobb for psykolog - ikke plastisk kirurg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 2. september 2017 #5198 Del Skrevet 2. september 2017 Og nå har hun glemt at hun nylig skrev at hun ikke hadde hatt restylane i leppene siden 2015, eller? http://sophieelise.blogg.no/1504374569_trondheim_lepper_og_sminke.html "Jeg tenker litt på å fjerne restylanen fra leppene, og så ta på nytt igjen eventuelt for å jevne mer ut. Bare sånn at dere vet det, liksom. Overleppa er så mye større og det har begynt å irritere meg veldig " Christ, den jenta sier imot seg selv oftere enn jeg pusser tenner. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 2. september 2017 #5199 Del Skrevet 2. september 2017 17 minutes ago, Bloggleseren said: Og nå har hun glemt at hun nylig skrev at hun ikke hadde hatt restylane i leppene siden 2015, eller? http://sophieelise.blogg.no/1504374569_trondheim_lepper_og_sminke.html "Jeg tenker litt på å fjerne restylanen fra leppene, og så ta på nytt igjen eventuelt for å jevne mer ut. Bare sånn at dere vet det, liksom. Overleppa er så mye større og det har begynt å irritere meg veldig " Christ, den jenta sier imot seg selv oftere enn jeg pusser tenner. Uuups... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 2. september 2017 #5200 Del Skrevet 2. september 2017 1 time siden, Bloggleseren skrev: Og nå har hun glemt at hun nylig skrev at hun ikke hadde hatt restylane i leppene siden 2015, eller? http://sophieelise.blogg.no/1504374569_trondheim_lepper_og_sminke.html "Jeg tenker litt på å fjerne restylanen fra leppene, og så ta på nytt igjen eventuelt for å jevne mer ut. Bare sånn at dere vet det, liksom. Overleppa er så mye større og det har begynt å irritere meg veldig " Christ, den jenta sier imot seg selv oftere enn jeg pusser tenner. Jeg tror hun glemmer hva hun har sagt tidligere og går helt i surr i alle løgnene 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå