Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Oppmerksomhetssyk er hun. Hva er poenget med å skrive slikt om kroppen sin? Hun vet hvor påvirkelig leserene er. SE representerer alt som er galt med samfunnet.

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Christy89 skrev:

Hun har et stort problem når hun hele tiden må finne feil på kroppen og fikse de. Nå er det armene hun klager over. De er ekle og disser. Really? Hun har da helt normale armer! Er vel ikke lenge til hun fettsuger de eller noe. Så finner hun feil med ryggen. "Hva kan jeg gjøre for å få finere rygg?" Galskap! Hun kommer aldri til å bli fornøyd 

Fjerne ribbein kanskje :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, KillerKitty skrev:

Fjerne ribbein kanskje :P 

Skulle ikke forundre meg 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Hun har et stort problem når hun hele tiden må finne feil på kroppen og fikse de. Nå er det armene hun klager over. De er ekle og disser. Really? Hun har da helt normale armer! Er vel ikke lenge til hun fettsuger de eller noe. Så finner hun feil med ryggen. "Hva kan jeg gjøre for å få finere rygg?" Galskap! Hun kommer aldri til å bli fornøyd 

Hun kan f.eks trene? Men i hennes verden er det vel galskap å måtte gjøre noe mer enn å booke time og trekke kortet for å oppnå ønskede resultater med kroppen sin 🙄

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, orfeus said:

Jaja. Hun som aldri mer skulle ha offentlig kjæreste - legger ut snapper av ham 😂👍

SE i et nøtteskall. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Missy1 skrev:

Hun kan f.eks trene? Men i hennes verden er det vel galskap å måtte gjøre noe mer enn å booke time og trekke kortet for å oppnå ønskede resultater med kroppen sin 🙄

Tenkte det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Missy1 said:

Da er hun vel ikke spesiell lenger 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, orfeus skrev:

Jaja. Hun som aldri mer skulle ha offentlig kjæreste - legger ut snapper av ham 😂👍

Har du bilde? Har ikke Snapchat haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette.

Edit: tråden er ryddet for kommentarer til moderering. 

Mynona, mod.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er tydeligvis spekulasjon her hvis bloggeren ikke har innrømmet det selv. Det er ingen andre steder enn her at offentlige personer har så stor beskyttelse at selv åpenbare objektive bevis ikke er tilstrekkelig til at diskusjonen kan bli stående. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 1.9.2017 den 0.32, GT-R skrev:

"my eyes are up here" Var fristet til å skrive at jeg skimter brunøyet 

La merke til at hun har en R inni hjerte tegnet med kulepenn på stumpen der. Og den nye kjæresten hennes heter jo ikke noe på R? Enten så har bloggomtoppbloggere tatt feil, eller så sender hun signal til noen helt andre.
Kunne ha vært hevnbilde til den svenske eksen for å vise hvor deilig hun er nå, men kan ikke tro hun har kjærlighetssorg over han fremdeles, og skriver navnet på en ex når hun har ny kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, avida30 skrev:

La merke til at hun har en R inni hjerte tegnet med kulepenn på stumpen der. Og den nye kjæresten hennes heter jo ikke noe på R? Enten så har bloggomtoppbloggere tatt feil, eller så sender hun signal til noen helt andre.
Kunne ha vært hevnbilde til den svenske eksen for å vise hvor deilig hun er nå, men kan ikke tro hun har kjærlighetssorg over han fremdeles, og skriver navnet på en ex når hun har ny kjæreste?

Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun tatoverte det når hun og R var i lag.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Om jeg ikke husker feil, så tror jeg hun tatoverte det når hun og R var i lag.

Hun gjorde det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, avida30 said:

Hun tatoverte det da de var sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...