K91 Skrevet 25. juli 2017 #4401 Del Skrevet 25. juli 2017 Litt kleint om hun skal skrive bok om å være håpløst forelsket i en som hun for ikke lenge siden skrev på bloggen at hun endelig hadde kommet over, for så å bli sammen med han igjen? Men hvordan vet dere at hun er Paris med han uansett? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 25. juli 2017 #4402 Del Skrevet 25. juli 2017 7 timer siden, monstergospel skrev: Ifg bilde på instastory til tinashe williamson var todesen med henne for 2 timer siden? Hvor står det at han er i Paris? Han reiser onsdag sier noen som kjenner noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #4403 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Medisin mot førtiårskrise ... Endret 25. juli 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 25. juli 2017 #4404 Del Skrevet 25. juli 2017 Etter det ble kjent at HT hadde en greie med SE, kan det hende at aksjekursen hans har fallt betraktelig. Og da tar man nok det som er tilgjengelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. juli 2017 #4405 Del Skrevet 25. juli 2017 Ryddet for kommentarer om kropp. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 25. juli 2017 #4406 Del Skrevet 25. juli 2017 På 24.7.2017 den 17.01, jentekvinne skrev: Det er ikke flytog i Bergen. Jeg vet det. Jeg skrev feil. Jeg var i Oslo. Slutt å pirk nå. Jeg bor i Bergen selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 25. juli 2017 #4407 Del Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, rundtfingern skrev: Jeg vet det. Jeg skrev feil. Jeg var i Oslo. Slutt å pirk nå. Jeg bor i Bergen selv. Pirk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superblomst Skrevet 25. juli 2017 #4408 Del Skrevet 25. juli 2017 Er det noen som vet hvor kjolen i "man vet aldri"-innlegget er fra? Sykt fin, for en gangs skyld! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K91 Skrevet 25. juli 2017 #4409 Del Skrevet 25. juli 2017 11 minutter siden, Superblomst skrev: Er det noen som vet hvor kjolen i "man vet aldri"-innlegget er fra? Sykt fin, for en gangs skyld! Hun har skrevet i ett innlegg tidligere at den var fra Nelly, men utsolgt. Kan hende de har den inne igjen nå da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 25. juli 2017 #4410 Del Skrevet 25. juli 2017 Enig i kjolen @Superblomst ! Veldig søt. Ang guttebesøket i Paris så skriver hun at det er en gutt hun liker godt og har en greie med. Blir jo litt spennende å se hvem det er, jeg håper på Alex Rosén 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 25. juli 2017 #4411 Del Skrevet 25. juli 2017 Ref snap om Nyx highlighter. Får hun ikke til å bevege leppene? Hun hoster ut et lite "Eg fikk sponsa" og rører ikke overleppa engang. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilunich Skrevet 25. juli 2017 #4412 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Merkelig at Sophie Elise TIPSET oss om secret escapes noen dager før Mammaen hadde annonse om samme side??? Endret 25. juli 2017 av Vilunich Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 25. juli 2017 #4413 Del Skrevet 25. juli 2017 53 minutter siden, Milio skrev: Ref snap om Nyx highlighter. Får hun ikke til å bevege leppene? Hun hoster ut et lite "Eg fikk sponsa" og rører ikke overleppa engang. Men skal det ikke merkes skriftlig, eller holder det at hun sier "æ fikk sponsa"? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #4414 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Milio skrev: Ref snap om Nyx highlighter. Får hun ikke til å bevege leppene? Hun hoster ut et lite "Eg fikk sponsa" og rører ikke overleppa engang. Ser helt lam ut, jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svenson Skrevet 25. juli 2017 #4415 Del Skrevet 25. juli 2017 35 minutter siden, korallrev skrev: Men skal det ikke merkes skriftlig, eller holder det at hun sier "æ fikk sponsa"? Det holder at det tydelig fremgår som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlackCloud Skrevet 25. juli 2017 #4416 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, Milio skrev: Ref snap om Nyx highlighter. Får hun ikke til å bevege leppene? Hun hoster ut et lite "Eg fikk sponsa" og rører ikke overleppa engang. Veldig spesielt Går tydeligvis nedover etter årevis med sprøyting her og der... Null bevegelighet i hele ansiktet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 25. juli 2017 #4417 Del Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Pipa skrev: Enig i kjolen @Superblomst ! Veldig søt. Ang guttebesøket i Paris så skriver hun at det er en gutt hun liker godt og har en greie med. Blir jo litt spennende å se hvem det er, jeg håper på Alex Rosén 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. juli 2017 #4418 Del Skrevet 25. juli 2017 40 minutter siden, Svenson skrev: Det holder at det tydelig fremgår som reklame. Kilde/lenke? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 25. juli 2017 #4419 Del Skrevet 25. juli 2017 2 timer siden, Milio skrev: Ref snap om Nyx highlighter. Får hun ikke til å bevege leppene? Hun hoster ut et lite "Eg fikk sponsa" og rører ikke overleppa engang. 1 time siden, korallrev skrev: Men skal det ikke merkes skriftlig, eller holder det at hun sier "æ fikk sponsa"? 55 minutter siden, Svenson skrev: Det holder at det tydelig fremgår som reklame. 14 minutter siden, Aricia skrev: Kilde/lenke? Fra https://forbrukerombudet.no/veiledning-reklame-some#chapter-3 "På Snapchat kan du merke reklame ved å skrive klar tekst på bildet, eller benytte andre virkemidler så fremt det er klart gjenkjennelig som reklamemerking.". Ser at SE sier "sponset". Litt om det: Fra https://forbrukerombudet.no/sos-reklame-some "Det kan være situasjoner hvor «sponset» er greit, men siden «reklame» og «annonse» er mindre kompliserte begreper som alltid vil være tydelig nok, anbefaler vi å bruke disse. «Sponset av…» kan brukes som merking dersom følgende krav er oppfylt: • Den du samarbeider med kan ikke ha noen påvirkning på innholdet du legger ut. • Det du legger ut kan ikke inneholde salgsfremmende reklame. Med dette mener vi fremtredende eksponering av produktet, som for eksempel oppfordringer til kjøp eller opplysninger om hvor du kan kjøpe en vare. I vurderingen av om et innlegg som merkes med «sponset» er i tråd med loven, vil vi også legge vekt på om bruken av «sponset» gjør at det er vanskeligere for leseren å skjønne at innlegget er reklame. Reklamemerkingen som helhet kan bli vanskeligere å oppfatte, når det brukes flere forskjellige begreper for å merke. Videre vil vi legge vekt på alderen på følgerne dine. Kravene til god og tydelig merking er strengere dersom innlegget kan sees eller høres av barn." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 25. juli 2017 #4420 Del Skrevet 25. juli 2017 6 minutter siden, Asti skrev: Fra https://forbrukerombudet.no/veiledning-reklame-some#chapter-3 "På Snapchat kan du merke reklame ved å skrive klar tekst på bildet, eller benytte andre virkemidler så fremt det er klart gjenkjennelig som reklamemerking.". Ser at SE sier "sponset". Litt om det: Fra https://forbrukerombudet.no/sos-reklame-some "Det kan være situasjoner hvor «sponset» er greit, men siden «reklame» og «annonse» er mindre kompliserte begreper som alltid vil være tydelig nok, anbefaler vi å bruke disse. «Sponset av…» kan brukes som merking dersom følgende krav er oppfylt: • Den du samarbeider med kan ikke ha noen påvirkning på innholdet du legger ut. • Det du legger ut kan ikke inneholde salgsfremmende reklame. Med dette mener vi fremtredende eksponering av produktet, som for eksempel oppfordringer til kjøp eller opplysninger om hvor du kan kjøpe en vare. I vurderingen av om et innlegg som merkes med «sponset» er i tråd med loven, vil vi også legge vekt på om bruken av «sponset» gjør at det er vanskeligere for leseren å skjønne at innlegget er reklame. Reklamemerkingen som helhet kan bli vanskeligere å oppfatte, når det brukes flere forskjellige begreper for å merke. Videre vil vi legge vekt på alderen på følgerne dine. Kravene til god og tydelig merking er strengere dersom innlegget kan sees eller høres av barn." @Asti sitter med mobilen og orket ikke lete. Ut fra det du siterer her er vel ikke den slappe "æ fikk sponsa" god nok merking, da det til slutt legges ut link til hvor varen kan kjøpes, og som du har med; alder på følgerne 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå