jentefranorge Skrevet 9. juli 2017 #4281 Del Skrevet 9. juli 2017 7 timer siden, Snuppah00 skrev: Går vel an å fettsuge den? Men da får hun vel en slapp rumpe Blir gøy å se hvordan ræva ser ut om 10 år De har lagt inn silikon, fett over. Så de må fjerne silikon implantatene først isåfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 9. juli 2017 #4282 Del Skrevet 9. juli 2017 Hva handler boken om egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenki Skrevet 9. juli 2017 #4283 Del Skrevet 9. juli 2017 16 minutter siden, Pipa skrev: Hva handler boken om egentlig? http://www.vg.no/rampelys/bok/sophie-elise/bokanmeldelse-sophie-elise-isachsen-forbilde/a/23818137/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. juli 2017 #4284 Del Skrevet 9. juli 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 9. juli 2017 #4285 Del Skrevet 9. juli 2017 4 timer siden, XbellaX skrev: Tja, ganske forbasket bra av en 21 åring i Norge spør du meg. Litt OT, men syns hun hadde vært 21 litt vel lenge nå (alder i medier osv.), så jeg googlet det; hun blir 23 senere i år. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 9. juli 2017 #4286 Del Skrevet 9. juli 2017 Akkurat nå, Arabella3 skrev: Litt OT, men syns hun hadde vært 21 litt vel lenge nå (alder i medier osv.), så jeg googlet det; hun blir 23 senere i år. ikke OT i det hele tatt, rett skal være rett :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. juli 2017 #4287 Del Skrevet 9. juli 2017 Godt gjort å være 23 og SE UT som 33! 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 9. juli 2017 #4288 Del Skrevet 9. juli 2017 Jeg så tilfeldigvis boken hennes på bokhandelen for et par dager siden. Til halv pris. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 10. juli 2017 #4289 Del Skrevet 10. juli 2017 De 25 mest innflytelsesrike på internett i Norge: http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/de-25-mest-innflytelsesrike-pa-internett-i-norge/3423353677.html . "Sophie Elise Isachsen (22): Hun er ikke alltid den største bloggeren i Norge, men hun er nesten alltid den viktigste av de unge kvinnene. Like lite skuddredd som en blink på skytterbanen på Toten har hun tusenvis av fans som hører på, følger og liker hennes råd.". Jeg tenker det er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. juli 2017 #4290 Del Skrevet 10. juli 2017 4 timer siden, Asti skrev: De 25 mest innflytelsesrike på internett i Norge: http://www.nettavisen.no/na24/propaganda/de-25-mest-innflytelsesrike-pa-internett-i-norge/3423353677.html . "Sophie Elise Isachsen (22): Hun er ikke alltid den største bloggeren i Norge, men hun er nesten alltid den viktigste av de unge kvinnene. Like lite skuddredd som en blink på skytterbanen på Toten har hun tusenvis av fans som hører på, følger og liker hennes råd.". Jeg tenker det er trist. Det e r trist, men dessverre er det sant. Kanskje fansen vokser fra henne og oppdager hvilken overfladisk dame hun er. Hun selv ser ut til å ha stagnert på fjortisstadiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. juli 2017 #4291 Del Skrevet 10. juli 2017 Så lenge en kjendis er populær og har mange fans, så kommer nettavisene og media til å hylle de dessverre. Hadde ikke SE vært så populær, så hadde ikke media brydd seg så mye om henne. Irriterende! Hun ble jo tross alt låret til Norges mektigste mediakvinne. Grøss 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 10. juli 2017 #4292 Del Skrevet 10. juli 2017 Haha, ja. Og hvem var det som kåret henne? Jo, en arbeidsløs luring fra Finnmark som visste hvordan han skulle få Nettavisen på banen: Skyv frem damer uten tøy på og si at de er smarte. Det var altså herr Michalsen som kåret frøken Isachsen, tipset Nettavisen, og vips ... http://journalisten.no/2015/02/gard-michalsen-med-enmanns-nettavis-om-mediene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 10. juli 2017 #4293 Del Skrevet 10. juli 2017 Hahahah! Aviser i disse dager altså... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. juli 2017 #4294 Del Skrevet 10. juli 2017 Jeg stakk nettopp innom bloggen hennes. Har ikke lest den på snart 2 år. Hva i alle dager er det som har skjedd med den jenten??? Jeg kjenner henne ikke igjen 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 10. juli 2017 #4295 Del Skrevet 10. juli 2017 Hun får vel snart klippekort hos kirurgen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. juli 2017 #4296 Del Skrevet 11. juli 2017 (endret) 10 timer siden, Honey Dew skrev: Jeg stakk nettopp innom bloggen hennes. Har ikke lest den på snart 2 år. Hva i alle dager er det som har skjedd med den jenten??? Jeg kjenner henne ikke igjen For mye fillers og botox. Hun er blitt helt blind på eget utseende. Så er hun bare 22 år Endret 11. juli 2017 av LeilaS 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. juli 2017 #4297 Del Skrevet 11. juli 2017 1 time siden, LeilaS skrev: For mye fillers og botox. Hun er blitt helt blind på eget utseende. Så er hun bare 22 år Det er så trist. Hun som var så nydelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 11. juli 2017 #4298 Del Skrevet 11. juli 2017 21 timer siden, smalls skrev: Så lenge en kjendis er populær og har mange fans, så kommer nettavisene og media til å hylle de dessverre. Hadde ikke SE vært så populær, så hadde ikke media brydd seg så mye om henne. Irriterende! Hun ble jo tross alt låret til Norges mektigste mediakvinne. Grøss Ei heller hadde man brydd seg om henne her inne, og både endeløse "debatter" om henne her og medieomtale er som å helle bensin på bålet, i praksis god reklame for bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 11. juli 2017 #4299 Del Skrevet 11. juli 2017 2 timer siden, JackIost skrev: Ei heller hadde man brydd seg om henne her inne, og både endeløse "debatter" om henne her og medieomtale er som å helle bensin på bålet, i praksis god reklame for bloggen Rart det der, at den relativt lille kritiske andelen av mennesker på rampelys er de som genererer klikk/reklame, og ikke at lokalaviser og de største avisene i landet skriver om henne ved uviktige ting som f.eks anfall på fly. Morsomt å se på hvor mange som blir "støtt" på SEs vegne ved kritikk (og nei, i all hovedsak ikke her inne, men i kommentarfelt og på Facebook f.eks, der florerer det). Skulle nesten tro hun ikke kunne stå opp for seg selv, eller at beskytterne undervurderer og stakkarsliggjør henne. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 11. juli 2017 #4300 Del Skrevet 11. juli 2017 Nå angrer hun på alle tattoveringene sine..... Hva med å vente litt, tenke litt og utsette litt når du får lyst på noe. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå