Gjest Anna Nas Skrevet 12. mai 2017 #3521 Del Skrevet 12. mai 2017 9 timer siden, Viking-girl skrev: Har tatt screenshot av bilder og tekst og sendt personlig til Finn Skårderud. Jeg ser han har lest og sett, men han har ikke svart meg på: går det an å få "avskrevet", ta fra de at de har signert plakaten? Håpet på et svar. Jeg synes også at United Influensa burde blitt konfrontert. Svaret på henvendelsen fra @korallrev er direkte ansvarsfraskrivende, og dessuten fremstiller de det som om de tok et initiativ til plakaten for å hjelpe usikre bloggere, noe som ikke er riktig. Bloggere som SE, vet dessuten veldig godt hva de har signert på. Problemet til SE er at hun er avhengig av å flashe og skrive om kroppen sin, og aldri burde signert selv om hun var i det samfunnsbevisste hjørnet den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 12. mai 2017 #3522 Del Skrevet 12. mai 2017 Hun forteller i et innlegg at hun i det siste har sluttet å spise etter klokken 20. Kjempelurt når hun har så unge lesere! For en vits det er at hun skrev under på Sunn fornuft-plakaten. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 12. mai 2017 #3523 Del Skrevet 12. mai 2017 3 minutter siden, Llise skrev: Hun forteller i et innlegg at hun i det siste har sluttet å spise etter klokken 20. Kjempelurt når hun har så unge lesere! For en vits det er at hun skrev under på Sunn fornuft-plakaten. Ja. Og på samme tid klager over at hun blir bare "tynnere og styggere"? Atte... hæ? Herregud jeg er glad det ikke fantes bloggere da jeg var yngre. Dårlige forbilder har det alltid vært, men nå er det så mye mer personlig, f.eks med tanke på måten de kan kommunisere med de unge leserne sine på, det er noe heeelt annet enn å lese om sine idoler. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 12. mai 2017 #3524 Del Skrevet 12. mai 2017 26 minutter siden, Llise skrev: Hun forteller i et innlegg at hun i det siste har sluttet å spise etter klokken 20. Kjempelurt når hun har så unge lesere! For en vits det er at hun skrev under på Sunn fornuft-plakaten. STOR vits! Jeg har faktisk ikke ord 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 12. mai 2017 #3525 Del Skrevet 12. mai 2017 (endret) http://sophieelise.blogg.no/1494596555_bergen_gullruten_og_forelsket.html Det er latterlig å ha SE på listen over bloggere som har skrevet under innholdet på plakaten. Et hån mot mennesker som sliter med eget kropps- og selvbilde. Jeg finner ikke ord. I dette innlegget gjelder det både tekst og bilder. Fysj. Endret 12. mai 2017 av korallrev 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 12. mai 2017 #3526 Del Skrevet 12. mai 2017 På Snap: i rødt "undertøy", poserende ved et stort bilde av sine bryster med underboob og litt nipple og tatoveringen under, med teksten "at det var fint ha ha et selvdiggende bilde av seg selv på veggen" Jenta er motbydelig sånn som hun har framstått siden hun vant Årets mektigste mediakvinne. FATTER ikke hvilket grunnlag juryen har fattet beslutningen på 😵 Det er bare tragisk!!! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 12. mai 2017 #3527 Del Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, korallrev skrev: http://sophieelise.blogg.no/1494596555_bergen_gullruten_og_forelsket.html Det er latterlig å ha SE på listen over bloggere som har skrevet under innholdet på plakaten. Et hån mot mennesker som sliter med eget kropps- og selvbilde. Jeg finner ikke ord. I dette innlegget gjelder det både tekst og bilder. Fysj. Det er ikke friskt!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 12. mai 2017 #3528 Del Skrevet 12. mai 2017 36 minutter siden, Viking-girl skrev: På Snap: i rødt "undertøy", poserende ved et stort bilde av sine bryster med underboob og litt nipple og tatoveringen under, med teksten "at det var fint ha ha et selvdiggende bilde av seg selv på veggen" Jenta er motbydelig sånn som hun har framstått siden hun vant Årets mektigste mediakvinne. FATTER ikke hvilket grunnlag juryen har fattet beslutningen på 😵 Det er bare tragisk!!! Hvis du tenker på kåringen gjort av M24, så er artikkelen https://www.medier24.no/artikler/hvem-er-medie-norges-50-mektigste-her-er-var-2015-liste/361591 signert denne kjekkasen fra finnmark https://www.nord24.no/nyheter/na-skal-de-lage-nettavis-for-hele-fylket/s/1-5346252-7412710 Verden vil bedras. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 12. mai 2017 #3529 Del Skrevet 12. mai 2017 1 time siden, Viking-girl skrev: På Snap: i rødt "undertøy", poserende ved et stort bilde av sine bryster med underboob og litt nipple og tatoveringen under, med teksten "at det var fint ha ha et selvdiggende bilde av seg selv på veggen" Jenta er motbydelig sånn som hun har framstått siden hun vant Årets mektigste mediakvinne. FATTER ikke hvilket grunnlag juryen har fattet beslutningen på 😵 Det er bare tragisk!!! Æsj. Jeg så en screenshot av det. Sofie må ha et like stort ego som Trump. Like sympatisk også. 😏 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. mai 2017 #3530 Del Skrevet 13. mai 2017 9 timer siden, JessicaL skrev: Æsj. Jeg så en screenshot av det. Sofie må ha et like stort ego som Trump. Like sympatisk også. 😏 Dagen før denne selvdiggende snappen så var det syt og klaging om hvor tynn og stygg hun hadde blitt?! Buhuhu! Dette kommer fra samme jenta som la ut snap etter snap med lange leksjoner om at vi måtte slutte å snakke om KROPP!! Stakkars unge småjenter som har henne som forbilde. De må jo bli mentalt forvirra, slik bloggeren virker å være. Gi nå faen i å provosere og posere med disse selvdeggende bildene og tekstene!!! Folk sulter i verden, det er land i full krig, det er mange dyr som lider. SKRIV NOE SAMFUNNSNYTTIG!!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 13. mai 2017 #3531 Del Skrevet 13. mai 2017 4 timer siden, Viking-girl skrev: Dagen før denne selvdiggende snappen så var det syt og klaging om hvor tynn og stygg hun hadde blitt?! Buhuhu! Dette kommer fra samme jenta som la ut snap etter snap med lange leksjoner om at vi måtte slutte å snakke om KROPP!! Stakkars unge småjenter som har henne som forbilde. De må jo bli mentalt forvirra, slik bloggeren virker å være. Gi nå faen i å provosere og posere med disse selvdeggende bildene og tekstene!!! Folk sulter i verden, det er land i full krig, det er mange dyr som lider. SKRIV NOE SAMFUNNSNYTTIG!!! Jeg tok en kjapp titt på nettavisene til Vg og Db (siden det tilsynelatende er hovedkildene når SE vil være samfunnsengasjert), Og jeg tror ikke vi får noen samfunnsnyttig fra SE i dag. Overskrifter som bompenger, dataangrep og passfella gir ikke mye kjøtt på beinet når man innimellom skal fremstå som engasjert. Det står også en del om klining på Gullruten og kjønnsorganene til Kaitlyn Jenner, så kanskje hun trykker ut noen setninger om det. Men det går ikke under kategorien samfunnsnyttig akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. mai 2017 #3532 Del Skrevet 13. mai 2017 1 minutt siden, Sejekk skrev: Hun må jo være syk. Body dysmorphia eller noe, er uansett helt vannvittig at hun får lov til å spre det glade budskap til folk som kanskje ikke skjønner at det hun holder på med er bokstaveligtalt sinnsykt. Enig. Hun burde få karantene fra media til hun var frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. mai 2017 #3533 Del Skrevet 13. mai 2017 28 minutter siden, orfeus skrev: Enig. Hun burde få karantene fra media til hun var frisk. Dessverre tenker folk bare penger penger penger Så lenge Nettavisen osv tjener penger på henne, så er vel de likegyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. mai 2017 #3534 Del Skrevet 13. mai 2017 26 minutter siden, Rose11 skrev: Dessverre tenker folk bare penger penger penger Så lenge Nettavisen osv tjener penger på henne, så er vel de likegyldig. Om ti år eller så kan SE saksøke Nettavisen som pushet henne inn i BDD. Håper hun gjør det. https://no.wikipedia.org/wiki/Dysmorfofobi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smygende_lodde Skrevet 13. mai 2017 #3535 Del Skrevet 13. mai 2017 Noen som så snappene av henne på Vegard Harm sin story? Fikk ikke mer sansen for henne foråsidetsånn. Hun står og slikker på hele Chanel-veska si.. Hun som er imot skinn?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 13. mai 2017 #3536 Del Skrevet 13. mai 2017 Hun slikket på Vegard også. Det så ikke ut som han likte det, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. mai 2017 #3537 Del Skrevet 13. mai 2017 25 minutter siden, smygende_lodde skrev: Noen som så snappene av henne på Vegard Harm sin story? Fikk ikke mer sansen for henne foråsidetsånn. Hun står og slikker på hele Chanel-veska si.. Hun som er imot skinn?? Neiiiiida,for en design-skinnveske kan hun ha i årevis,arve vekk til barn osv,så DA er det helt innafor med skinn skjønner du. Ref hennes eget utsagn. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 13. mai 2017 #3538 Del Skrevet 13. mai 2017 50 minutter siden, smygende_lodde skrev: Noen som så snappene av henne på Vegard Harm sin story? Fikk ikke mer sansen for henne foråsidetsånn. Hun står og slikker på hele Chanel-veska si.. Hun som er imot skinn?? Hun slikker på vesken sin? Æsj! Skal det liksom være sexy?? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 13. mai 2017 #3539 Del Skrevet 13. mai 2017 1 time siden, smygende_lodde skrev: Noen som så snappene av henne på Vegard Harm sin story? Fikk ikke mer sansen for henne foråsidetsånn. Hun står og slikker på hele Chanel-veska si.. Hun som er imot skinn?? Hun er selve bildet på selvmotsigelse. Hun er vegetarianer fordi hun er dyrevenn, men å ta livet av dyr for å lage skinnveske er helt ok. For det er jo "en veske barna kan arve". Tidenes dårligste argument. Hun startet revolusjon mot palmeolje for hun fant ut at det var det verste ingrediensen i hele denne verden fordi palmeoljebehovet ødelegger regnskogen. Samtidig shopper hun som en gal på nettet, sier at hun sitter timesvis på eBay og bestiller mye dill og dall som hun egentlig ikke har bruk for. Hun skrev selv at hun bestiller en hel masse som hun ikke husker en gang. Det er jo helt på trynet! For det første er sikkert mye produsert av barnehender, for det andre er mye av sminken testet på dyr, for det tredje er masseproduksjon med store fabrikker ødeleggende for miljøet og sist, men ikke minst; å frakte dritten fra en del av verden til en annen er også skadelig for miljøet mtp utslipp fra skip og fly. En siste ting som jeg blir skikkelig provosert og litt trist av. Det er forbanna latterlig å ligge halvnaken i sengen i en blodrød body og fortelle hvor stygg man var på fjorårets Gullruten-bilder. Hun VET hvor stor påvirkning hun har på unge jenter og hvor mye de ser opp til henne. Jeg har skjønt at SE liker å provosere og skape blest om innleggene sine. For min del må hun gå i så mange mensen-t-skjorter som hun bare gidder eller gå med brystvortene synlig både på fest og privat. Men man skriver ikke hvor stygg, feit og ekkel man har vært når målgruppen hennes er jenter i tenårene. Det er å kødde med usikkerheten til unge jenter og det er ikke greit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sejekk Skrevet 13. mai 2017 #3540 Del Skrevet 13. mai 2017 6 minutter siden, jentekvinne skrev: Hun er selve bildet på selvmotsigelse. Hun er vegetarianer fordi hun er dyrevenn, men å ta livet av dyr for å lage skinnveske er helt ok. For det er jo "en veske barna kan arve". Tidenes dårligste argument. Hun startet revolusjon mot palmeolje for hun fant ut at det var det verste ingrediensen i hele denne verden fordi palmeoljebehovet ødelegger regnskogen. Samtidig shopper hun som en gal på nettet, sier at hun sitter timesvis på eBay og bestiller mye dill og dall som hun egentlig ikke har bruk for. Hun skrev selv at hun bestiller en hel masse som hun ikke husker en gang. Det er jo helt på trynet! For det første er sikkert mye produsert av barnehender, for det andre er mye av sminken testet på dyr, for det tredje er masseproduksjon med store fabrikker ødeleggende for miljøet og sist, men ikke minst; å frakte dritten fra en del av verden til en annen er også skadelig for miljøet mtp utslipp fra skip og fly. En siste ting som jeg blir skikkelig provosert og litt trist av. Det er forbanna latterlig å ligge halvnaken i sengen i en blodrød body og fortelle hvor stygg man var på fjorårets Gullruten-bilder. Hun VET hvor stor påvirkning hun har på unge jenter og hvor mye de ser opp til henne. Jeg har skjønt at SE liker å provosere og skape blest om innleggene sine. For min del må hun gå i så mange mensen-t-skjorter som hun bare gidder eller gå med brystvortene synlig både på fest og privat. Men man skriver ikke hvor stygg, feit og ekkel man har vært når målgruppen hennes er jenter i tenårene. Det er å kødde med usikkerheten til unge jenter og det er ikke greit!! Fortsetter bare litt på den jeg. hun har jo tidligere nevnt, både på bloggen og i boka si, at foreldrene hennes tok henne med på slaktegårder og fortalte henne om hvor forferdelig dyr blir behandlet kun for menneskers fornøyelse. Da er det ganske vanskelig for meg å forstå hvordan hun med en slik oppdragelse i bakhånd klarer å resonnere seg fram til at hun vil ha samme hun som Paris Hilton kun pga. kulhetsfaktor. Deretter skaffer hun seg en ny hund som helst skal være så lik hund nr. 1 som overhode mulig, men den var ikke søt nok så den gir hun en lang faen i (ref.: episoden i bloggerne hvor bikkja løper ut på veien og hun bare ligger på sofaen og sutrer mens lillesøstra må løpe og redde hunden). Så flytter hun til Oslo med sin "livs kjærlighet", drar på ferie til Spania, kjøper to kattunger en kynisk, pengesulten dyrebutikk (ergo støtter opp om industrien) og drasser disse med seg hjem til Oslo. Så går det vel et par måneder og så går forholdet adundas og kattene blir sendt på huet og ræva til foreldrene i Harstad. Så går det litt tid så skaffer hun seg en ubrukelig hårdott av en hund, men heller ikke denne klarer hun å ta hånd om særlig lenge før den også blir sendt til Harstad Zoo avd. Steen Isaksen... 🤗 Dyrevenn 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå