Raven Emerald Skrevet 15. april 2017 #3321 Del Skrevet 15. april 2017 Ryddet for brukerdebatt, personangrep, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. april 2017 #3322 Del Skrevet 15. april 2017 Veldig spesielt å sprade rundt på påskeferie i barndomshjemmt i øde Harstad med plantina blond parykk. Lurer på hva mine nærmeste hadde sagt om jeg hadde kommer hjem og gjort det samme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 15. april 2017 #3323 Del Skrevet 15. april 2017 1 minutt siden, Perle skrev: Veldig spesielt å sprade rundt på påskeferie i barndomshjemmt i øde Harstad med plantina blond parykk. Lurer på hva mine nærmeste hadde sagt om jeg hadde kommer hjem og gjort det samme. Jeg syns også den der parykk-trenden er litt spesiell. Men for å være ærlig så ser det egentlig veldig naturlig ut på henne, og hun har noen fine parykker. Og platinablondt hår har hun da alltid hatt, så tviler på at folk i Harstad reagerer veldig på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. april 2017 #3324 Del Skrevet 15. april 2017 Akkurat nå, Lollipops skrev: Jeg syns også den der parykk-trenden er litt spesiell. Men for å være ærlig så ser det egentlig veldig naturlig ut på henne, og hun har noen fine parykker. Og platinablondt hår har hun da alltid hatt, så tviler på at folk i Harstad reagerer veldig på det. Et par av de er ok, og jeg skjønner greia med å bruke de på eventer og shoots, men den hun hadde på seg nå så ikke særlig naturlig ut synes jeg. Uansett, hun er HJEMME. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 15. april 2017 #3325 Del Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Diamant skrev: Sitat: " Norske toppbloggere krever fra 50.000 til 80.000 kroner for å skrive et innlegg for en annonsør på bloggen sin. Det er på nivå med en gjennomsnittlig månedslønn for en journalist." http://www.dn.no/etterBors/2015/02/10/2153/Reklame/krever-mnedslnn-for-ett-blogginnlegg Og dette var for 2 år siden, mulig de krever enda mer nå. Det er da slett ingen vanvittig sum. Jan Åge Fjørtoft fikk for snart 25 år siden 100.000 kr for å reklamere for et eller annet idiotisk brettspill, noe som tilsvarer er sted mellom 150 og 200k i dag Dessuten viser lenken din at normalen antakelig er godt under 50-80.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. april 2017 #3326 Del Skrevet 15. april 2017 3 minutter siden, JackIost skrev: Det er da slett ingen vanvittig sum. Jan Åge Fjørtoft fikk for snart 25 år siden 100.000 kr for å reklamere for et eller annet idiotisk brettspill, noe som tilsvarer er sted mellom 150 og 200k i dag Dessuten viser lenken din at normalen antakelig er godt under 50-80.000 Jo, det er en vanvittig sum. Hvis de skriver 2 sponsede innlegg i uka og får 50.000 pr. innlegg, blir dette 400.000 på en mnd. På bare tre mnd har de da tjent 1.200.000 Og dette er bare noe av det de tjener penger på, noen har også inntekt av boksalg, TV-opptredener og YouTube kanaler med reklame. Toppbloggerne tjener mange millioner i året! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 15. april 2017 #3327 Del Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Diamant skrev: Jo, det er en vanvittig sum. Hvis de skriver 2 sponsede innlegg i uka og får 50.000 pr. innlegg, blir dette 400.000 på en mnd. På bare tre mnd har de da tjent 1.200.000 Og dette er bare noe av det de tjener penger på, noen har også inntekt av boksalg, TV-opptredener og YouTube kanaler med reklame. Toppbloggerne tjener mange millioner i året! Sophie Elise tjente litt over 2 mill. i året ifølge siste tilgjengelige skatteliste, det er inkludert alt, og hun har nok andre inntekter enn sponsede blogginnlegg, som hun i følge deg altså tjener 1,2 mill. på pr. kvartal Ja, bloggere tjener penger, ja det er penger i reklame, og nei, det er ikke slik at alt bloggere eller andre reklamerer for er skadelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 15. april 2017 #3328 Del Skrevet 15. april 2017 Når jeg sitter i godt selskap og noen kommenterer min fine mørke hårfarge, må jeg selvsagt svare med ærlighet og si at: jeg er egentlig blond. Utover det kan jeg skryte av diskret makeup og en lite oppsiktsvekkende klesstil. Ikke neglelakk, ikke ekstra hår og definitivt ingenting annet forstørret enn speilbildet mitt de siste 8 årene. Så totalt sett; hårfarge. Så hvordan responderer feks SE om noen sier: så bra du ser ut? "Nå skal du høre her, håret mitt blablabla, nesa mi blablabla. Og en halvtime senere: zzzzz Er det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReinaSiete Skrevet 15. april 2017 #3329 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) Oppå disse diverse reklameinnslagene de får betalt for å poste om, får de jo husene sine pusset opp og fylt med nye "design møbler" og vel så det. Det verste er de sistnevnte blir sjelden merket som spons eller reklame for å unngå skattefradrag, som igjen er på en helt annen skala enn å ikke notere ned et mobildeksel som kom i posten eller er sponset frisørbesøk. De fremstår utrolig grådige når de attpåtil nekter for at det er sponset. OK, du prøvde deg, men du har nerver til å fornekte det? Verden er urettferdig men vi har iallefall et rettssystem og forhåndregler som skal gjøre det vanskeligere å svindle til seg urettmessige summer penger. Bloggbransjen og reklamegamet det generer er forholdsvis nytt for systemet og de kommer seg gjennom smutthull og slipper unna med mye "svarte penger". Jeg håper dette forbedres, for det er dèt er: svindel. Endret 15. april 2017 av ReinaSiete 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. april 2017 #3330 Del Skrevet 15. april 2017 På 14.4.2017 den 19.15, førstedamen skrev: Haha absolutt ikke det det handler om. Som jeg har skrevet tidligere, når ble dette bloggernes ansvar? De har da ikke ansvar for at media i hele vesten er skakk kjørt? Finnes der en midtsidepike som ikke er photoshoppet? Eller en dr greve såpe reklame med en kvinne med normal kropp. Shampoo for vanlige folk finnes heller ikke utifra hva jeg ser i kampanjer, reklamer osv. Jeg mener det finnes en ufattelig lang liste med saker som må taes tak i, diskuteres og snakkes om, men sofie Elise er ikke engang kvalifisert for den listen. Har nok ingenting med rosa skyer å gjøre, men om å ta problemet, og ikke bare prate om bivirkninger rundt selve problemet. Har ikke de som reklamerer for Dr Greve normale kropper da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. april 2017 #3331 Del Skrevet 15. april 2017 På 14.4.2017 den 17.45, JackIost skrev: Netthatet mot flere av de mest populære bloggerne har da eksistert her i årevis, og det kommer nok til å fortsette, misunnelse fra kvinne til kvinne ligger i (den norske) menneskenaturen Men hjelp tror jeg ikke folk her trenger, de trenger bare et sted å få utløp for sin frustrasjon Hva er det vi skal være så misunnelige på? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 15. april 2017 #3332 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) 11 minutter siden, Mystix skrev: Hva er det vi skal være så misunnelige på? Pengene tydeligvis. Det er visst det eneste som betyr noe i livet. Samme hvor ulykkelige bloggerne er, eller hva slags liv de lever ellers - så lenge de tjener masse penger sitter det en hel gjeng med kritiske mennesker og er misunnelige på livet deres Endret 15. april 2017 av Hattifnatten 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 15. april 2017 #3333 Del Skrevet 15. april 2017 31 minutter siden, JackIost skrev: Sophie Elise tjente litt over 2 mill. i året ifølge siste tilgjengelige skatteliste, det er inkludert alt, og hun har nok andre inntekter enn sponsede blogginnlegg, som hun i følge deg altså tjener 1,2 mill. på pr. kvartal Ja, bloggere tjener penger, ja det er penger i reklame, og nei, det er ikke slik at alt bloggere eller andre reklamerer for er skadelig Hun tjente 2.500.000 i 2015. Og ifølge denne artikkelen har hun 6 doblet inntekten sin på to år. Hva hun tjente i 2016 vet vi ikke ennå, men hun sier i denne artikkelen: Sitat " Sophie Elise påpeker på bloggen sin at mange bloggere har mye mer i firmaene sine, slik at tallene ikke nødvendigvis er representable for hvor mye de faktisk drar inn." http://www.tv2.no/a/8657059/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 15. april 2017 #3334 Del Skrevet 15. april 2017 1 time siden, Diamant skrev: Hun tjente 2.500.000 i 2015. Og ifølge denne artikkelen har hun 6 doblet inntekten sin på to år. Hva hun tjente i 2016 vet vi ikke ennå, men hun sier i denne artikkelen: Sitat " Sophie Elise påpeker på bloggen sin at mange bloggere har mye mer i firmaene sine, slik at tallene ikke nødvendigvis er representable for hvor mye de faktisk drar inn." http://www.tv2.no/a/8657059/ Og husk at dette er skattbar inntekt. Jeg vil tro at de mest aktive bloggerne er veldig flinke til å skrive av alt de har mulighet til på skatten. De har også en god del skjult inntekt i alle produkter, reiser, klær, interiør etc. som de mottar i bytte mot omtale eller eksponering på bloggen, da de bare betaler skatt på verdien av det de mottar. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. april 2017 #3335 Del Skrevet 16. april 2017 Jeg synes det er helt vilt at bloggere skal tjene så mye. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 16. april 2017 #3336 Del Skrevet 16. april 2017 For første gang i mitt liv har jeg vært inne på bloggen hennes, og noe så dårlig! 😲 Hvor gammel er hun? Trodde denne jenta hadde noe å komme med, men det er jo et utrolig dårlig og lite voksent språk og innhold i denne bloggen! Bare fjas om hva hun gjør om dagene, og det er jo egentlig fint lite..hva er det som gjør at folk orker å følge denne bloggen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. april 2017 #3337 Del Skrevet 16. april 2017 33 minutter siden, Horselady skrev: For første gang i mitt liv har jeg vært inne på bloggen hennes, og noe så dårlig! 😲 Hvor gammel er hun? Trodde denne jenta hadde noe å komme med, men det er jo et utrolig dårlig og lite voksent språk og innhold i denne bloggen! Bare fjas om hva hun gjør om dagene, og det er jo egentlig fint lite..hva er det som gjør at folk orker å følge denne bloggen? 22 er hun. Jeg vet, dette tjener hun fett på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 16. april 2017 #3338 Del Skrevet 16. april 2017 1 time siden, LeilaS skrev: Jeg synes det er helt vilt at bloggere skal tjene så mye. De tjener nok mye mer enn hva man kan kalle "fortjent" i forhold til innsats. Men sånn er desverre verden. Bunnbloggerne gjør jo en ganske lik jobb men har ikke nådd toppen. Hvorfor feks Sofie Elise ikke blir ekskludert fra SunnFornuft-plakaten er et større mysterium. En slik overeksponering av kropp tyder på at SunnFornuftplakatens formål har mistet sin mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 16. april 2017 #3339 Del Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Horselady skrev: For første gang i mitt liv har jeg vært inne på bloggen hennes, og noe så dårlig! 😲 Hvor gammel er hun? Trodde denne jenta hadde noe å komme med, men det er jo et utrolig dårlig og lite voksent språk og innhold i denne bloggen! Bare fjas om hva hun gjør om dagene, og det er jo egentlig fint lite..hva er det som gjør at folk orker å følge denne bloggen? Da hun hadde kommentarfeltet åpent var det helt tydelig at leserne var småunger som ikke leser det hun skriver, bare ser på bilder og leser overskriftene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 16. april 2017 #3340 Del Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Onbothsides skrev: De tjener nok mye mer enn hva man kan kalle "fortjent" i forhold til innsats. Men sånn er desverre verden. Bunnbloggerne gjør jo en ganske lik jobb men har ikke nådd toppen. Hvorfor feks Sofie Elise ikke blir ekskludert fra SunnFornuft-plakaten er et større mysterium. En slik overeksponering av kropp tyder på at SunnFornuftplakatens formål har mistet sin mening. Vilt er det uansett. Hvert fall siden de ikke har så gode blogger og de er ikke er noe bedre enn de som er mye lengere nede på listen. Anna og Isabel har jo dørgende kjedelig blogger. Men det er jo alle fjortissene som holder de på topp. Trines Matblogg liker jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå