Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Den 22.9.2016 at 17.22, Puny skrev:

Det hun skriver; angrer på at hun dro. Det kan vel være at hun faktisk en sjelden gang bare faktisk mener det hun skriver uten at det ligger veldig mye mer bak?

Hvorfor kommer hun med det akkurat nå? Hun påstår at hun ikke turte det før, men hvorfor tør hun det plutselig nå? Det ble trigget av at en annen blogger blogget om det. Det virker mer som at hun ville komme kommentarer og kritikk i forkjøpet, for forklaringen hennes på at hun ventet er syltynn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, jabx skrev:

Hvorfor kommer hun med det akkurat nå? Hun påstår at hun ikke turte det før, men hvorfor tør hun det plutselig nå? Det ble trigget av at en annen blogger blogget om det. Det virker mer som at hun ville komme kommentarer og kritikk i forkjøpet, for forklaringen hennes på at hun ventet er syltynn.

Jeg har diskutert med deg før og angret på det. Så jeg tror vi legger den død der. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Blyant1 skrev:

Hva syns dere om den nye musikk kritiker-jobben til Sophie Elise? 

Jeg synes hun repeterer (plagierer) det som allerede var skrevet om saken i avisene og det er bare unødvendig.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blyant1 skrev:

Jeg synes hun møter seg selv i døra. Hun har jo selv flere ganger oppført seg surt/likegyldig/uinteressert på jobb (for eksempel i serien bloggerne).

"På seg selv kjenner man andre" er et uttrykk :wink:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, ElineRB skrev:

Jeg har ikke sett hunden hennes på evigheter. Har hun den fortsatt? eller har den flytta til nordnorge den også?

Vet ikke,  men mora sa jo i en episode i Bloggerne etter de fikk kattungene at de ikke ville ta imot flere dyr fra henne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blyant1 skrev:

Ehm hvorfor skal hun bli musikk kritiker? Må man ikke ha noe musikk erfaring eller noe for å bli det? Kanskje hun ble det siden hun er DJ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, LeilaS skrev:

Ehm hvorfor skal hun bli musikk kritiker? Må man ikke ha noe musikk erfaring eller noe for å bli det? Kanskje hun ble det siden hun er DJ?

Var en spøk! Hun har ikke mye å fare med når det kommer til noe som har med musikk å gjøre. Syns det var litt morsomt at hun "slaktet Justin" som VG skrev. Men jeg forstår at hennes forståelse for det å være utbrent og det å virkelig ha et talent for noe utenom å plagiere hit og dit er noe minimalt. Forstå de som kan. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ElineRB skrev:

Jeg har ikke sett hunden hennes på evigheter. Har hun den fortsatt? eller har den flytta til nordnorge den også?

På snap ikveld var hun avbildet med Charlie. Om den har flyttet dit vites ikke enda 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
Den 22. september 2016 at 17.22, Puny skrev:

Det hun skriver; angrer på at hun dro. Det kan vel være at hun faktisk en sjelden gang bare faktisk mener det hun skriver uten at det ligger veldig mye mer bak?

Timingen til SE er som vanlig påfallende med alt annet. Hun angrer på at det ikke var hun som kom ut med sannheten selv først kanskje. Maks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Onbothsides skrev:

Timingen til SE er som vanlig påfallende med alt annet. Hun angrer på at det ikke var hun som kom ut med sannheten selv først kanskje. Maks.

Tviler på at hun følte seg presset til å skrive dette fordi EN annen blogger nevner det. Hun kunne fint latt det forbigås i stillhet. Det var ikke som om det var en stor mediesak som 'alle' snakket om. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Sophie har lagt ut inlegg med link "hvor en kan kjøpe yeezus" 

Var innpå å kikket og vill bare informere om at det er fake. Klærne er i dårlig kvalitet derav hvorfor det er så billig. Kanye selger sine klær på kanyewest.com som nå er utsolgt. 

Så please, ikke hør på Sophie. Hun har ikke peiling ;) 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Angeladust skrev:

Ser Sophie har lagt ut inlegg med link "hvor en kan kjøpe yeezus" 

Var innpå å kikket og vill bare informere om at det er fake. Klærne er i dårlig kvalitet derav hvorfor det er så billig. Kanye selger sine klær på kanyewest.com som nå er utsolgt. 

Så please, ikke hør på Sophie. Hun har ikke peiling ;) 

Det ser man jo ved første øyekast, hun oser ikke akkurat av kvalitet og klasse. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og merking av reklamen er fremdeles elendig. Om noen måneder er det Vixen og Costume sitt årlige Awards-opplegg". Og bl.a. Vixen bør leve opp til lovnaden fra i fjor, jfr. http://forum.kvinneguiden.no/topic/982099-vixenno-en-bløff/?page=5#comment-17332425

Slik det nå ser ut er SE uaktuell for Vixen...

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika.

Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt.

Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sandin skrev:

Klipper fra mitt eget innlegg på tråden om Camilla Øvestad/Villa Paprika.

Jeg tror den KG-relaterte trafikken til bloggerne er stor. Dels alle de som er aktive i debattene og klikker seg inn, men vel så mye på stille lesere som klikker seg inn for å se galskapen i sin helhet. Jo mer de snakkes om, jo flere får det med seg og jo flere klikk får de. Klikk = penger, forenklet sagt.

Jeg oppfordrer alle til en boikott av blogg-Norge fra 1.-7. oktober, både i trådene om de her, og med klikk inn til de. Da kan vi se hvordan det påvirker statistikken. Gjør det et signifikant utslag, så bør noen og enhver gå i seg selv og se om de vil være med på å støtte galskapen ved å klikke seg inn eller skrive i trådene om de. 

Tja. Jeg trenger jo ikke gi bloggerne klikk så lenge det blir fortalt her hva som skjer 😜 For eksempel hadde jeg aldri vært innom Villa Paprika, men "ga" bloggen ett (1) klikk for å se hva det dreide seg om. Jeg tviler på at det er kg-brukere som sørger for alle blogg-klikkene, i alle fall hvis det er flere i samme kategori som meg. 

Endret av medeus
Orddeling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Veldig modig av henne å legge ut bilder og navn av de som sprer bilder av henne. Håper ikke dette kommer til å skade henne på noen måte. Hvem vet hva slike menn kan finne på?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...