rundtfingern Skrevet 29. august 2016 #1861 Del Skrevet 29. august 2016 Et øyeblikk siden, Kristanna skrev: Men hun skriver hun har tatt permanent makeup på leppene sine nå? Det ser da vel ikke sånn ut? Så henne på Snap i dag det var bare.. rart.. Synes ikke sånn veldig! Mamma har det, ser bare naturlig ut. Men spørs jo veldig hvem og hvor hun har fått gjort det! Og det er ikke jo ikke hele leppen men bare kanten, som en lipliner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 29. august 2016 #1862 Del Skrevet 29. august 2016 1 time siden, eksiltronder skrev: O.o Duck face gone very wrong! Ikke tatt Restylane på et år? Det er jug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 29. august 2016 #1863 Del Skrevet 29. august 2016 Den 22.8.2016 at 12.31, elisaday skrev: Har ikke sett noe nevneverdig om trening heller. Er rumpa bare "ferdig trent" nå liksom..? Ja, rumpa er ferdigtrent I nyeste innlegg forteller hun nemlig at hun "aldri trener". Derfor er hun "tynnfeit", dvs. slapp og dvask i kroppen. Jeg bare må få tak i de rumpeøvelsene, esse. Tenk så deilig å kunne trene rumpa én gang, og så er den ferdigtrent for resten av livet? 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. august 2016 #1864 Del Skrevet 29. august 2016 Del dem når du finner dem'a! Da skal jeg trene ræva ferdig for så å sitte på den foran skjermen med potetgullpåsan på fanget og colaen i hånda resten av livet! Digg esse! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 29. august 2016 #1865 Del Skrevet 29. august 2016 Det er så trist, måten hun har begynt å være på. Når vi ser henne i videoer, er hun søt og virker hyggelig. Men på bilder og sånt fremmer hun seg selv som en billig blanding av pin-up og ei pensjonert prostituert som måtte gå av fordi hun var helt oppbrukt. Altså jeg digger SE, jeg syns hun gjør masse bra og er ei kul jente. Men jeg får lysst til å begynne å grine når jeg ser hvordan hun er blitt. Hun er ikke pen lenger idet heletatt. Lurer på hva hun gjør med seg selv. Jeg la merke til forandringen på LA -turen. Da begynte det døde-blikket hennes. Og bare svart/hvite bilder og helt ny image. Hun burde gå for noe der hun ikke har offer-image.... jeg syns det er trist at hun har tapt seg så mye... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Articuno Skrevet 29. august 2016 #1866 Del Skrevet 29. august 2016 37 minutter siden, Spekulasjoner&hets skrev: Del dem når du finner dem'a! Da skal jeg trene ræva ferdig for så å sitte på den foran skjermen med potetgullpåsan på fanget og colaen i hånda resten av livet! Digg esse! Digger brukernavnet ditt. Jeg fikk sprettrumpe bare av å se på SE sin, så her er det chips og i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 29. august 2016 #1867 Del Skrevet 29. august 2016 21 minutter siden, Articuno skrev: Jeg fikk sprettrumpe bare av å se på SE sin, så her er det chips og i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeladust Skrevet 29. august 2016 #1868 Del Skrevet 29. august 2016 Hun har åpent kommentarfelt, sikkert med en feiltagelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 29. august 2016 #1869 Del Skrevet 29. august 2016 Manglende merking av reklamen for Sol Permanent Makeup. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. august 2016 #1870 Del Skrevet 30. august 2016 4 timer siden, Articuno skrev: Digger brukernavnet ditt. Jeg fikk sprettrumpe bare av å se på SE sin, så her er det chips og i kveld. Tusen takk! Syntes det passet bra her inne, hehe. Næ-æ, erre sant? Kanskje jeg også må se litt nærmere på SE sin da? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 30. august 2016 #1871 Del Skrevet 30. august 2016 Etter å ha lest kommentarfeltet hennes, så skjønner jeg godt hvorfor det vanligvis er stengt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 30. august 2016 #1872 Del Skrevet 30. august 2016 11 timer siden, Summ skrev: Det er så trist, måten hun har begynt å være på. Når vi ser henne i videoer, er hun søt og virker hyggelig. Men på bilder og sånt fremmer hun seg selv som en billig blanding av pin-up og ei pensjonert prostituert som måtte gå av fordi hun var helt oppbrukt. Altså jeg digger SE, jeg syns hun gjør masse bra og er ei kul jente. Men jeg får lysst til å begynne å grine når jeg ser hvordan hun er blitt. Hun er ikke pen lenger idet heletatt. Lurer på hva hun gjør med seg selv. Jeg la merke til forandringen på LA -turen. Da begynte det døde-blikket hennes. Og bare svart/hvite bilder og helt ny image. Hun burde gå for noe der hun ikke har offer-image.... jeg syns det er trist at hun har tapt seg så mye... Jeg så Storien hun la ut i går.. Alt virket så falskt, jeg orket nesten ikke å se på. Den hun snakker og lager klikkelyder med munnen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 30. august 2016 #1873 Del Skrevet 30. august 2016 6 timer siden, Niennas skrev: Etter å ha lest kommentarfeltet hennes, så skjønner jeg godt hvorfor det vanligvis er stengt... Hva står det det? Mye dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 30. august 2016 #1874 Del Skrevet 30. august 2016 Herregud så ofte hun skifter mening om hun skal ha barn eller ikke, og om hun trener eller ikke. Er jo en ny mening hver dag. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 30. august 2016 #1875 Del Skrevet 30. august 2016 1 time siden, Linnpinn9 skrev: Hva står det det? Mye dritt? Litt diverse om hvor tragisk så rævva hun er, og jeg sluttet å lese når noen ba henne gå å henge seg... Seriøst, man kan si hva man vil om SE, men å be henne om å ta sitt eget liv er skikkelig lavmål 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 30. august 2016 #1876 Del Skrevet 30. august 2016 1 minutt siden, Niennas skrev: Seriøst, man kan si hva man vil om SE, men å be henne om å ta sitt eget liv er skikkelig lavmål Helt enig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 30. august 2016 #1877 Del Skrevet 30. august 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Onbothsides Skrevet 1. september 2016 #1878 Del Skrevet 1. september 2016 Den 30. august 2016 at 16.13, Niennas skrev: Litt diverse om hvor tragisk så rævva hun er, og jeg sluttet å lese når noen ba henne gå å henge seg... Seriøst, man kan si hva man vil om SE, men å be henne om å ta sitt eget liv er skikkelig lavmål Helt enig! Jeg skulle ønske SE ble mer ærlig og turte å være den virkelige seg selv mer, det er ingen tvil om at hun enten ikke tør stå for alle sine valg eller at hun muligens kan ha gjort valg hun selv føler strider med den hun vil være. Men å be henne henge seg er nok et resultat av et menneske fylt av sjalusi/hat/hormoner og/eller bare umodenhet. Den dagen svare på det alle lurer på kommer ut vil hun jo miste litt av æren hun prøver å beholde, men jeg håper hun lander på begge bena og at hun kanskje har nesa mer rett frem enn oppi været da. Man må ikke bli for høy, på seg selv eller andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 3. september 2016 #1879 Del Skrevet 3. september 2016 Synes generelt SE er lite interessant, men hennes siste post skal hun ha for. Det om Sidsel er fint. skulle ønske hun kunne holdt seg til sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 3. september 2016 #1880 Del Skrevet 3. september 2016 Jeg er på ingen måte noen tilhenger av Sophie. Men jeg tror faktisk at hun er en god person. Alle serverer noen hvite løgner her og der, og jeg tror at når man er en så stor blogger så blir det vanskelig å ikke gjøre det. Det beste er selvfølgelig å aldri lyve, men det tror jeg det er få som kan. Nå kommer hun sikkert til å få kritikk for at hun "skryter" over å tilbringt tid med en gammel dame. For, neida, hun trengte selvfølgelig ikke å legge det ut på bloggen. Men kan det ikke være positivt at hun oppfordrer andre til å gjøre det samme, isteden for at man legger vekt på det faktum at hun søker oppmerksomhet? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå