Gjest medeus Skrevet 13. juli 2016 #1621 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Ingen vits i å spekulere eller lytte til spekuleringer rundt hvorfor jenta er på sykehus. De får finne ut hva som feiler henne og gi henne det hun trenger for å bli frisk - og gjerne slenge på noen livsstilsråd på kjøpet. Endret 13. juli 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. juli 2016 #1622 Del Skrevet 14. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og latterliggjøring - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 15. juli 2016 #1623 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Joakim Kleven har lagt ut tre bilder på snapchat hvor SE poserer med infusjonsstativet. Kan vel trygt si hun er på bedringens vei Edit: ser hun selv har lagt ut et på insta Endret 15. juli 2016 av BeverTramp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 15. juli 2016 #1624 Del Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, BeverTramp skrev: Joakim Kleven har lagt ut tre bilder på snapchat hvor SE poserer med infusjonsstativet. Kan vel trygt si hun er på bedringens vei Edit: ser hun selv har lagt ut et på insta Ææææææ - barbeint på et sykehusgulv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deltidsjente Skrevet 15. juli 2016 #1625 Del Skrevet 15. juli 2016 (Skjermdump: TV2.no) Frem med popkornet der, altså... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest insta72 Skrevet 15. juli 2016 #1626 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) http://www.side2.no/underholdning/--men-sex-klarer-du-a-ha/3423243967.html jeg vet ikke helt hva jeg skal si. En litt uprof lege. Men hadde lurt på det samme egentlig. Endret 15. juli 2016 av insta72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. juli 2016 #1627 Del Skrevet 15. juli 2016 Må alt fortelles i media? Kan ikke noe være privat? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 15. juli 2016 #1628 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) 1 time siden, Xstrella skrev: Må alt fortelles i media? Kan ikke noe være privat? Generelt for bloggverden: Det blir mange flere klikk på bloggen dersom man forteller eller hinter så mye som mulig om ting som andre ville holdt for seg selv. Klikk = cash. Endret 15. juli 2016 av medeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 15. juli 2016 #1629 Del Skrevet 15. juli 2016 1 time siden, insta72 skrev: http://www.side2.no/underholdning/--men-sex-klarer-du-a-ha/3423243967.html jeg vet ikke helt hva jeg skal si. En litt uprof lege. Men hadde lurt på det samme egentlig. Det er ufint å henge ut helsepersonell på den måten. De kan aldri forsvare seg, fordi taushetsplikten, som skal beskytte pasienten, forhindrer dem fra å si noe som helst. Jeg håper imidlertid en lege eller sykepleier kan, på generelt grunnlag, forklare bloggeren hvorfor hun fikk disse spørsmålene. Det blir ikke stilt slike spørsmål fordi sykehuset er interessert i sexlivet til folk, men fordi det har betydning i diagnostiseringen. Jeg har veldig lyst til å si noe om om løshår, løsvipper og hvilke signaler det gir, men da blir vel innlegget slettet. Det gjør det vel uansett. Denne bloggeren er av en eller annen grunn fredet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superdupermeg Skrevet 15. juli 2016 #1630 Del Skrevet 15. juli 2016 1 minutt siden, medeus skrev: Det er ufint å henge ut helsepersonell på den måten. De kan aldri forsvare seg, fordi taushetsplikten, som skal beskytte pasienten, forhindrer dem fra å si noe som helst. Jeg håper imidlertid en lege eller sykepleier kan, på generelt grunnlag, forklare bloggeren hvorfor hun fikk disse spørsmålene. Det blir ikke stilt slike spørsmål fordi sykehuset er interessert i sexlivet til folk, men fordi det har betydning i diagnostiseringen. Jeg har veldig lyst til å si noe om om løshår, løsvipper og hvilke signaler det gir, men da blir vel innlegget slettet. Det gjør det vel uansett. Denne bloggeren er av en eller annen grunn fredet ... Har du lest innlegget? Hun reagerer ikke på spørsmålene, men hva han sa etterpå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 15. juli 2016 #1631 Del Skrevet 15. juli 2016 34 minutter siden, medeus skrev: Det er ufint å henge ut helsepersonell på den måten. De kan aldri forsvare seg, fordi taushetsplikten, som skal beskytte pasienten, forhindrer dem fra å si noe som helst. Jeg håper imidlertid en lege eller sykepleier kan, på generelt grunnlag, forklare bloggeren hvorfor hun fikk disse spørsmålene. Det blir ikke stilt slike spørsmål fordi sykehuset er interessert i sexlivet til folk, men fordi det har betydning i diagnostiseringen. Jeg har veldig lyst til å si noe om om løshår, løsvipper og hvilke signaler det gir, men da blir vel innlegget slettet. Det gjør det vel uansett. Denne bloggeren er av en eller annen grunn fredet ... Hva mener du med hvilke signaler de gir? Tenker du på at det bidrar til utseendepress for unge jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 15. juli 2016 #1632 Del Skrevet 15. juli 2016 39 minutter siden, medeus skrev: Jeg har veldig lyst til å si noe om om løshår, løsvipper og hvilke signaler det gir, men da blir vel innlegget slettet. Det gjør det vel uansett. Denne bloggeren er av en eller annen grunn fredet ... WHAT?! Jeg håper du ikke mener det slik jeg oppfatter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. juli 2016 #1633 Del Skrevet 15. juli 2016 48 minutter siden, medeus skrev: Det er ufint å henge ut helsepersonell på den måten. De kan aldri forsvare seg, fordi taushetsplikten, som skal beskytte pasienten, forhindrer dem fra å si noe som helst. Jeg håper imidlertid en lege eller sykepleier kan, på generelt grunnlag, forklare bloggeren hvorfor hun fikk disse spørsmålene. Det blir ikke stilt slike spørsmål fordi sykehuset er interessert i sexlivet til folk, men fordi det har betydning i diagnostiseringen. Jeg har veldig lyst til å si noe om om løshår, løsvipper og hvilke signaler det gir, men da blir vel innlegget slettet. Det gjør det vel uansett. Denne bloggeren er av en eller annen grunn fredet ... Hvilke signaler er det løshår og løsvipper gir?? Bare lurer litt siden halve den kvinnelige norske befolkning har eller har hatt løshår/vipper. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 15. juli 2016 #1634 Del Skrevet 15. juli 2016 Den 12. juli 2016 at 7.53, PatrickBateman_ skrev: Hadde litt lyst å kjøpe Eirin Kristiansen sin bok da den kom ut. SEs bok, derimot ser jeg ikke noe poeng i å lese. Ser for meg den er full av disse dype tankene hennes og skryting av hvor smart hun er. Ikke så veldig interessant. Hvis du hadde funnet Eirin Kristiansen sin bok interessant, så hadde du nok funnet SE sin bok interessant og. Ingen av dem er akkurat noen litterære mestere, og jeg vil si det er like lite interessant (og bortkastede penger) å betale for å lese floskler om hvor mye du klarer "bare du vil det nok" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 15. juli 2016 #1635 Del Skrevet 15. juli 2016 Sier hun har hatt konstant høy feber i flere dager før innleggelse, men allikevel hadde hun altså sex. Skjønner godt legens skepsis jeg. Hvor mange her inne pleier å ha sex når du ligger med høy feber og elendig form? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 15. juli 2016 #1636 Del Skrevet 15. juli 2016 Den Friday, July 15, 2016 at 0.45, DreamOn skrev: Hvilke signaler er det løshår og løsvipper gir?? Bare lurer litt siden halve den kvinnelige norske befolkning har eller har hatt løshår/vipper. Har de? Må da være 13 og oppover til 25, kjenner ingen utennom ei på jobben har hatt der, og hun selv og alle andre lo godt når hun så ut som et rådyr med sterke hårfall problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. juli 2016 #1637 Del Skrevet 16. juli 2016 1 time siden, Anonym90059005 skrev: Sier hun har hatt konstant høy feber i flere dager før innleggelse, men allikevel hadde hun altså sex. Skjønner godt legens skepsis jeg. Hvor mange her inne pleier å ha sex når du ligger med høy feber og elendig form? Nei, Sex er det siste folk flest tenker på med 40 i feber. Det sier seg vel selv. Legen må jo ha lurt noe jævlig. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 16. juli 2016 #1638 Del Skrevet 16. juli 2016 15 minutter siden, Keikolina skrev: Har de? Må da være 13 og oppover til 25, kjenner ingen utennom ei på jobben har hatt der, og hun selv og alle andre lo godt når hun så ut som et rådyr med sterke hårfall problemer. Bor du i en bygd med 94 innbyggere? Hvorfor ler dere av kollegaer som mister hår?? Er dere ikke riktig vel bevart? Så utrolig ondt gjort! Vet om sikkert 40 kvinner bare her i byen på over 30år som har hatt eller har løshår og/eller påsatte vipper, meg selv inkludert og jeg er ikke 13. Det er en helt normal ting å gjøre i dag. Når det er gjort riktig ser det naturlig ut, og du vil ikke kunne se det. Så det er ikke rart du ikke vet om så mange. Det virker ikke som om du følger så godt med... Men det jeg lurte på med innlegget var hva slags signaler kvinner med påsatt hår gir ut?? Men Medeus vet det kanskje ikke helt selv... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. juli 2016 #1639 Del Skrevet 16. juli 2016 Den Saturday, July 16, 2016 at 2.25, DreamOn skrev: Bor du i en bygd med 94 innbyggere? Hvorfor ler dere av kollegaer som mister hår?? Er dere ikke riktig vel bevart? Så utrolig ondt gjort! Vet om sikkert 40 kvinner bare her i byen på over 30år som har hatt eller har løshår og/eller påsatte vipper, meg selv inkludert og jeg er ikke 13. Det er en helt normal ting å gjøre i dag. Når det er gjort riktig ser det naturlig ut, og du vil ikke kunne se det. Så det er ikke rart du ikke vet om så mange. Det virker ikke som om du følger så godt med... Men det jeg lurte på med innlegget var hva slags signaler kvinner med påsatt hår gir ut?? Men Medeus vet det kanskje ikke helt selv... Nei, jobber I Oslo. Når hun selv skjønner hun ser dum ut med påsatte vipper så er hun ikke hysterisk angående kropp ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. juli 2016 #1640 Del Skrevet 16. juli 2016 Når du er så dum å betaler I dyre domme for å sette på hår som ikke er ditt da bør man kunne ha litt selvhumor, det ser jo bare dumt ut når det drysser som pepper over lunsjen når man spiser 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå