Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Gjest Evans
6 minutter siden, Llise skrev:

Hun har sagt at den skal hete "Forbilde", og VG har omtalt den som selvbiografi. 

hm, tja, kanskje. Vi får se :)

Vil legge til at jeg er ganske fascinert av de som skriver selvbiografier i veldig tidlig alder. Syns det er temmelig spesielt! Og av nysgjerrighet kunne jeg da kanskje lest boka. 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Llise skrev:

Hun har sagt at den skal hete "Forbilde"

Kanskje hun tenker å plagiere Karpe? "Rollemodell"  med en tvist ;-)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Sophie Elise kommer til å tenke den dagen hun blir mor og ungen kanskje arver det hun har hatet med seg selv og operert bort!.. Hun er jo "ugjenkjennelig" med sine egne gener. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Redigert forrige innlegg med innholdet herfra)

Endret av Cornucopia
Ikke mulig å redigere fra mobil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser ikke bloggen til SE jeg heller, kun når det er en eller annen omtale/storm her eller der. Men noterer at når bloggeren har synset noe og deretter mottar kritikk, argumenteres det følelsesmessig og personlig med både alder og bakgrunn, fremfor å stå i kritikken og argumentere tydelig for saken hun nettopp har begått.

http://journalisten.no/2015/12/jeg-tror-mange-glemmer-jeg-er-en-ung-jente-jeg-kan-ikke-ta-ansvaret-en-hel-generasjon

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cement
Et øyeblikk siden, Cornucopia skrev:

Jeg leser ikke bloggen til SE jeg heller, kun når det er en eller annen omtale/storm her eller der. Men noterer at når bloggeren har synset noe og deretter mottar kritikk, argumenteres det følelsesmessig og personlig med både alder og bakgrunn, fremfor å stå i kritikken og argumentere tydelig for saken hun nettopp har begått.

http://journalisten.no/2015/12/jeg-tror-mange-glemmer-jeg-er-en-ung-jente-jeg-kan-ikke-ta-ansvaret-en-hel-generasjon

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. juli 2016 at 21.13, Birdo skrev:

Skrev ikke hun i spørsmålsrunden at han har en familie nr 2 han er hos når hun er borte?

Det er mulig. Hun har også hatt han på hundehotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. juli 2016 at 21.34, Llise skrev:

Noen her som faktisk har planer om å lese boken hennes?

Nei...... Og heldigvis ingen jeg kjenner (tror jeg da).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde litt lyst å kjøpe Eirin Kristiansen sin bok da den kom ut. SEs bok, derimot ser jeg ikke noe poeng i å lese. Ser for meg den er full av disse dype tankene hennes og skryting av hvor smart hun er. Ikke så veldig interessant.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.7.2016 at 13.56, Keikolina skrev:

Ha ha, ja det jeg skrev ble nok en personlig avsporing, Go Sophie Elise og jenta mi som snart begynner i 1 klasse. Og gamle mor på over 30, som ikke kom med noe vettug svar.

Du vet ikke hvorfor en vanndam ikke kaster skygge? Er ikke det ganske elementært?  Det finnes utrolig nok noen som har tatt seg bryet med å forklare. https://no.wikipedia.org/wiki/Skygge

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
1 time siden, Polariste skrev:

Du vet ikke hvorfor en vanndam ikke kaster skygge? Er ikke det ganske elementært?  Det finnes utrolig nok noen som har tatt seg bryet med å forklare. https://no.wikipedia.org/wiki/Skygge

Nei, har ikke tenkt noe over det for å være ærlig. Ikke hvorfor de fleste trampoliner er svarteliste med blå beskyttelseskant rundt heller. Sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Keikolina skrev:

Nei, har ikke tenkt noe over det for å være ærlig. Ikke hvorfor de fleste trampoliner er svarteliste med blå beskyttelseskant rundt heller. Sånn er det.

Ikke for å være vanskelig, men det kan ikke sammenlignes. Det ene er hva vi kan kalle et naturlig fenomen, det andre er menneskeskapt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
32 minutter siden, Polariste skrev:

Ikke for å være vanskelig, men det kan ikke sammenlignes. Det ene er hva vi kan kalle et naturlig fenomen, det andre er menneskeskapt. 

Nei, jeg visste ikke hvorfor. Men takk, skal Google på Wikipedia og håpe at jenta mi ikke går gjennom livet skadelidende etter denne episoden :) Ha ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, insta72 skrev:

Ja så var hun på sykehuset  da. Kjip sommer for henne.  

For en dramaqueen regnes det vel bare som krydder ;)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som avisene skriver om SE og klipper ut hennes blogginnlegg, så begynner jeg å lure på hvorvidt hun taper lesere på det. Jeg mener, hvis Se&Hør klipper ut innlegget til SE uansett hva hun skriver så skal det veldig mye til for jeg gidder å lese ytterligere om henne ved å trykke på bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Milio skrev:

Så mye som avisene skriver om SE og klipper ut hennes blogginnlegg, så begynner jeg å lure på hvorvidt hun taper lesere på det. Jeg mener, hvis Se&Hør klipper ut innlegget til SE uansett hva hun skriver så skal det veldig mye til for jeg gidder å lese ytterligere om henne ved å trykke på bloggen. 

Er dette i det hele tatt noe som bør få plass på forsiden av Norges største avis? Ikke ment som kritikk av Sophie Elise, men av VG.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Er dette i det hele tatt noe som bør få plass på forsiden av Norges største avis? Ikke ment som kritikk av Sophie Elise, men av VG.

Låner de ikke alt av hverandre? SE&Hør har nesten like hyppige innlegg om SE som hun selv oppdaterer bloggen. Er vel feriemodus og gratis innhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...