Gjest medeus Skrevet 24. mai 2016 #1181 Del Skrevet 24. mai 2016 27 minutter siden, LilleSnupp skrev: Kanskje det er research.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 24. mai 2016 #1182 Del Skrevet 24. mai 2016 Bikkja har vært nordpå en måned, blir vel for meget det ja, en liten pomeranian. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 24. mai 2016 #1183 Del Skrevet 24. mai 2016 Haha Henrik Thodesen? Virkelig?? Jeg blir flau.. på begges vegne 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 24. mai 2016 #1184 Del Skrevet 24. mai 2016 Flere som har merket at SE´s manager kommenterer saker på en ganske merkelig måte? Feks i Se og hør saken sier hun: "Sophie Elise ønsker ikke å kommentere dette utover det som står i saken". ehm, hæ? Har lagt merke til det flere ganger før også, men orker ikke lete frem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 25. mai 2016 #1185 Del Skrevet 25. mai 2016 Syns det er mange kommentarer over grensen her nå. Jeg antar at ingen av dere som ser ut til å mene at HT dater "under sin stand", kjenner noen av dem i virkeligheten. De har veldig ulik bakgrunn og det er stor aldersforskjell, og mediepersonlighetene deres er på hver sin ytterkant - men det er verken første eller siste gang dette skjer her i verden, og ingen av oss vet hvordan de er som privatmennesker. Hvorfor ikke bare la dem kose seg, man MÅ ikke alltid spy ut det første man tenker. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 25. mai 2016 #1186 Del Skrevet 25. mai 2016 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 25. mai 2016 #1187 Del Skrevet 25. mai 2016 11 timer siden, Sitronmelis skrev: Haha Henrik Thodesen? Virkelig?? Jeg blir flau.. på begges vegne Er det noe galt med han? Kjenner ikke til han 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. mai 2016 #1188 Del Skrevet 26. mai 2016 Den Wednesday, May 25, 2016 at 10.38, Kristanna skrev: Er det noe galt med han? Kjenner ikke til han Ikke noe galt med han. Men syns det er merkelig en voksen mann som han dater Sophie Elise. Jeg ser det bare ikke for meg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
satan Skrevet 26. mai 2016 #1189 Del Skrevet 26. mai 2016 Sophie Elise er sikkert ei hyggelig jente, for all del. Kunne ikke brydd meg mindre om hva hun gjør med kroppen sin. Men det er helt kvalmt hvor dobbeltmoralsk hun er. Det er jo ikke ukjent at hun kjøper skinnvesker, selv om hun har skrevet lange innlegg om hvor grusomt det var å gå med pels, for eksempel. Hun har også tatt avstand fra dyretestet sminke, men nylig skrev hun at hun hadde på seg leppestift fra Chanel. Jeg legger meg aldri borti hva andre velger å klæsje i trynet eller ha på seg, men det er ganske provoserende å se en person erklære seg som dyrevenn, for så å støtte denne industrien. Hun har helt rett, noe forbilde er hun ikke. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 26. mai 2016 #1190 Del Skrevet 26. mai 2016 14 minutter siden, satan skrev: Sophie Elise er sikkert ei hyggelig jente, for all del. Kunne ikke brydd meg mindre om hva hun gjør med kroppen sin. Men det er helt kvalmt hvor dobbeltmoralsk hun er. Det er jo ikke ukjent at hun kjøper skinnvesker, selv om hun har skrevet lange innlegg om hvor grusomt det var å gå med pels, for eksempel. Hun har også tatt avstand fra dyretestet sminke, men nylig skrev hun at hun hadde på seg leppestift fra Chanel. Jeg legger meg aldri borti hva andre velger å klæsje i trynet eller ha på seg, men det er ganske provoserende å se en person erklære seg som dyrevenn, for så å støtte denne industrien. Hun har helt rett, noe forbilde er hun ikke. Hun driter vel langt i dyrevern, det skjønner dere vel? Men siden det obligatorisk for rosabloggere å leke dyrevernere så må jo hun også prøve å leke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 26. mai 2016 #1191 Del Skrevet 26. mai 2016 Uventet kombinasjon men jaja, hva vet vel vi! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 26. mai 2016 #1192 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg må bare le av SE's forhold til Thodesen. Eller kanskje det er hele "kjendisnorge" som får meg til å le. Jeg kunne sagt såååå mye om dette "forholdet", men alt er bare så patetisk og latterlig at jeg lar være 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 26. mai 2016 #1193 Del Skrevet 26. mai 2016 2 timer siden, elisaday skrev: Jeg må bare le av SE's forhold til Thodesen. Eller kanskje det er hele "kjendisnorge" som får meg til å le. Jeg kunne sagt såååå mye om dette "forholdet", men alt er bare så patetisk og latterlig at jeg lar være Hvorfor er det så patetisk og latterlig? syns sin kommentar er det latterlige her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 26. mai 2016 #1194 Del Skrevet 26. mai 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring. - Pavilion, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 27. mai 2016 #1195 Del Skrevet 27. mai 2016 Noen som er inspirert av Noora-looken ser jeg på bloggen. Skulderlangt blondt hår og rød leppestift... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 27. mai 2016 #1196 Del Skrevet 27. mai 2016 Var inne på bloggen hennes nå, det er jeg omtrent aldri, og ble overrasket over hvor lite proff den ser ut. Milevis fra CBEs polerte blogg. Nå syns jeg det er befriende at hun ikke poster xx antall helt like bilder av seg selv etterhverandre slik noen andre gjør, men litt snålt at en blogg som ser så hjemmesnekra ut er en av de mest leste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 27. mai 2016 #1197 Del Skrevet 27. mai 2016 Den 19.5.2016 at 22.16, medeus skrev: Hvorfor er hun slem med leserne sine - som vil ta bilder av henne og ikke tør spørre om lov? Dette er vel det hun har drømt om hele tiden; å være den som folk kjenner igjen og tar bilder av? Da er det ufint å henge dem ut på bloggen Hah! Jeg trakk på smilebåndet av det innlegget. Ser ikke på det som uthenging, og tror hun så humoren i øyeblikket. Jentene er sikkert bare fornøyd med å være omtalt på SE sin blogg, selv om det var en liten flause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 27. mai 2016 #1198 Del Skrevet 27. mai 2016 Den 24.5.2016 at 23.24, Sitronmelis skrev: Haha Henrik Thodesen? Virkelig?? Jeg blir flau.. på begges vegne Jeg shipper de litt egentlig, om det er lov å uttrykke seg som en fjortenåring... Husker jeg leste et intervju om han for noen år siden og syntes han virket så søt. For min del gir det mening at hun skal date en eldre mann da hun selv har kommet seg ganske langt - hun har stabil økonomi, egen leilighet, hun har blitt et businessmenneske og har kanskje lyst på noe annet enn unge partysvensker. Ja, aldersforskjellen er stor, men om de er et par så ønsker jeg de lykke til! Det er tross alt de selv som bestemmer hvem de vil være involvert med, og man vet jo aldri hvem det klikker med før det faktisk skjer. Men helt ærlig - saken ble "avslørt" av se&hør, roten i spekuleringen kommer fra at de var "tett omslynget rundt hverandre på et utested" og at de har "funnet tonen", så jeg tror ikke på det før det kommer noe som bekrefter ryktene bedre. Hvem vet? Kan også være et PR-stunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 27. mai 2016 #1199 Del Skrevet 27. mai 2016 28 minutter siden, Endaen skrev: Var inne på bloggen hennes nå, det er jeg omtrent aldri, og ble overrasket over hvor lite proff den ser ut. Milevis fra CBEs polerte blogg. Nå syns jeg det er befriende at hun ikke poster xx antall helt like bilder av seg selv etterhverandre slik noen andre gjør, men litt snålt at en blogg som ser så hjemmesnekra ut er en av de mest leste. Tjaa, hun og fotballfrue lever jo to helt forskjellige liv - så da er det kanskje ikke så rart at dette avspeiles i bloggen. Sophies design vil jeg tro appellerer mye mer til hennes målgruppe. SE tar (sånn passe) gode bilder ift til den stilen hun kjører og da tror jeg mye allerede er gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 27. mai 2016 #1200 Del Skrevet 27. mai 2016 4 minutter siden, BabyBlue skrev: Jeg shipper de litt egentlig, om det er lov å uttrykke seg som en fjortenåring... Husker jeg leste et intervju om han for noen år siden og syntes han virket så søt. For min del gir det mening at hun skal date en eldre mann da hun selv har kommet seg ganske langt - hun har stabil økonomi, egen leilighet, hun har blitt et businessmenneske og har kanskje lyst på noe annet enn unge partysvensker. Ja, aldersforskjellen er stor, men om de er et par så ønsker jeg de lykke til! Det er tross alt de selv som bestemmer hvem de vil være involvert med, og man vet jo aldri hvem det klikker med før det faktisk skjer. Men helt ærlig - saken ble "avslørt" av se&hør, roten i spekuleringen kommer fra at de var "tett omslynget rundt hverandre på et utested" og at de har "funnet tonen", så jeg tror ikke på det før det kommer noe som bekrefter ryktene bedre. Hvem vet? Kan også være et PR-stunt. Tenker jeg også. Gutter på hennes alder ( slik som eksene hennes?) vil jo bare leve på henne. Gutter i begynnelsen av 20 årene er ofte et helt annet sted i livet ( ikke at det er noe galt i det. En eldre kar med litt mer stabilitet kan være fint det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå