Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Ser ut som at hun nylig har oppdaget og lært om "stram of consciousness" teknikk....

Og det er ikke gjort riktig når man får dén følelsen.

Kjenner jeg også gruer meg til terningkast på boken om den er i den gaten som det siste innlegget der...... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun bli garantert hyllet for å være så åpen om ting. Vedder også på at kritikerne ikke setter spm tegn på skrivemåten, men hyller henne for å kommet såå langt - fra jenterommet på Harstad. 

Joda, hun kan skrive, derfor hun er der hun er. Men en bok, noe høyere krav mener jeg. No thank you.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke å ta disse "dype" og "eksistensielle" og "jeg har angst fordi jeg er så mye dypere enn alle andre" innleggene hennes seriøst. De få gangene jeg har lest hele disse innleggene så har jeg ledd litt for meg selv. For det denne dama påstår og slite med henger ikke på greip med det livet hun later til å leve. I tillegg blir det for dumt å oppføre seg som hun virker til å gjøre nå i henhold til festing, juging om trening o.l, når hun liksom ønsker å fremstå som å være flink til alt og skrive bok osv. Ting har ikke hengt på greip det siste halvåret.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sassenach skrev:

Hehe, da tolker vi kanskje setningene ganske annerledes. "Spise plante og bli høy"-frasene tenkte jeg faktisk var snakk om en reell, grønn plante og at man vokser i høyden av å få i seg næringen. :fnise: Hun snakker veldig i koder, da, så det kan selvfølgelig være at du er inne på noe. 

Ærlig- og troverdigheten hennes henger i en bra tynn tråd, ja, det er jeg helt enig i. Egentlig ganske synd å se utviklingen som har vært det siste halvåret. 

Hun skriver jo at man kan bli rusa på noe som vokser på planeten. Tenker med en gang at det betyr dop, og ikke en vanlig plante hehe :) Ja, hun motsier seg selv veldig mye i det siste!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Birdo skrev:

Hvor skriver hun det? Hun skriver "jeg trenger dette og dette for å overleve". Står ikke dop der.

Du kan spise en plante og bli høy av den. Du blir rusa på noe som vokser på planeten. Hvorfor trenger jeg dette og dette for å overleve? Virker for meg at hun snakker om å ruse seg, men altså alle har vel forskjellige tolkninger!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest medeus
3 timer siden, elisaday skrev:

Jeg klarer bare ikke å ta disse "dype" og "eksistensielle" og "jeg har angst fordi jeg er så mye dypere enn alle andre" innleggene hennes seriøst. De få gangene jeg har lest hele disse innleggene så har jeg ledd litt for meg selv. For det denne dama påstår og slite med henger ikke på greip med det livet hun later til å leve. I tillegg blir det for dumt å oppføre seg som hun virker til å gjøre nå i henhold til festing, juging om trening o.l, når hun liksom ønsker å fremstå som å være flink til alt og skrive bok osv. Ting har ikke hengt på greip det siste halvåret.

Tenker det samme som deg, og med fare for å bli moderert vekk: Er det ingen som kan hjelpe henne før det går alt for langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg blir så flau av hennes nye "kjendis-venninner" Tinashe Williamson og Jamina Iversen. Har de ikke noe bedre å gjøre enn å henge med en fjortis Å kjendisblogger som SE? Leste intervju av Tinashe på den nye utgaven av Elle der hun snakker om det 6 måneders gamle vennskapet med SE og hvordan SE inspirerer henne ved å vise "pågangsmot" og stå på vilje. Pinlige saker...

Endret av Tapas
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/14/2016 at 23.49, Asti skrev:

SE svarer på "rumperyktene" med å verken bekrefte eller avkrefte spekulasjonene, jfr. http://www.seher.no/kjendis/slik-svarer-sophie-elise-p-rumperyktene-86688

Når bruker man å svare slik? Uten å spekulere, så er det vel oftest når man ikke har lyst til å bekrefte "rykter".  SE oppnår uansett det hun vil: Fokus på seg. ;) 

"jeg bryr meg ikke om hva folk synes"

Haha.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus

Hvorfor er hun slem med leserne sine - som vil ta bilder av henne og ikke tør spørre om lov? Dette er vel det hun har drømt om hele tiden; å være den som folk kjenner igjen og tar bilder av? Da er det ufint å henge dem ut på bloggen :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er temmelig sikker på at jeg verken er i målgruppen for å kjøpe boken, eller i det hele tatt interesserer meg for noe som denne 21-åringen har å fare med sammenlignet med eget perspektiv. Boken kommer sannsynligvis ikke til å være utviklende, tilføre individet noe essensielt, eller gi noen aha-opplevelse som man kan realitetsorientere seg på.

Men det kan jo hende jeg blir overrasket. Not bloody likely.
Bra hun blir godt tatt hånd om av det halvårige managementet med alle de nye vennene - alle omtrent en god del eldre.
Hvem vinner på denne merkelige konstellasjonen - bloggeren fra jenterommet, eller den ti år eldre kompisgjengen i Anti?

Endret av Cornucopia
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt overrasket over at hunden ikke har lært seg å sitte på kommando enda.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest medeus
1 time siden, Nathalie skrev:

http://www.seher.no/kjendis/sophie-elise-og-henrik-thodesen-er-et-par-86868 

Wow

jeg hadde en mistanke for lenge siden at det er noen mellom dem 

Åherregud. Han kunne jo nesten vært faren hennes ...

Litt drøyt av Nettavisen å kalle ham "TV-stjerne" http://www.side2.no/underholdning/sophie-elise-kobles-til-tv-kjendis/3423227330.html

Endret av medeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rosewood skrev:

Seriøst Henrik Thodesen? Du fant ikke noe bedre? 

Kanskje han kan hjelpe henne til å komme seg inn i tv bransjen?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...