Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

18 timer siden, medeus skrev:

Jeg husker den artikkelen, men den gang tenkte jeg at det var folk som var dumme nok til å legge ut privat info på FB.

Mener å huske at det ikke er første gang SE har skjelt til andre, internasjonale saker som har skapt oppmerksomhet før hun selv kjørte de live her på berget. Men husker ikke i farten hvilke saker det gjaldt. Skal prøve å lete.
I mellomtiden venter jeg fortsatt på kyllingsaken hun sa hun skulle lage.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ikke hennes anbefaling av SkinRepair-pillene troverdig i det hele tatt. Bilde"beviset" hun legger ved innlegget er jo overredigert, man kan ikke se om huden i utgangspunktet er uten kviser eller ikke. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Zyria skrev:

Har noen lest artikkelen hvor hun sier ifra til foreldrene, om at ungdommene deres er frekke?

2615515.jpg

Flott at hun setter et eksempel når det gjelder netthets. Enig med henne i at dette er foreldre sitt ansvar, og jeg hadde virkelig ønsket å vite dette om mitt barn holdt på sånn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cornucopia skrev:

Mener å huske at det ikke er første gang SE har skjelt til andre, internasjonale saker som har skapt oppmerksomhet før hun selv kjørte de live her på berget. Men husker ikke i farten hvilke saker det gjaldt. Skal prøve å lete.
I mellomtiden venter jeg fortsatt på kyllingsaken hun sa hun skulle lage.

Da var kyllingsaken ute. Masse linker til andre videoer. Ellers et viktig tema som blir ganske platt formidlet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Drittunge? Det var rette kjeften som smalt.

Om en 14-åring kaller noen en hore, stygg osv så er han faktisk en drittunge. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frk91 skrev:

Finner ikke hennes anbefaling av SkinRepair-pillene troverdig i det hele tatt. Bilde"beviset" hun legger ved innlegget er jo overredigert, man kan ikke se om huden i utgangspunktet er uten kviser eller ikke. 

Hun gikk på en reseptbelagt kur kalt Isotretionin for ett år siden. Den er noe av det kraftigste kvisebehandlingene du får, og sørger for at det ikke oppstår kviser igjen. Så nei, det er ikke troverdig i det hele tatt. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11
11 timer siden, Milio skrev:

Hun gikk på en reseptbelagt kur kalt Isotretionin for ett år siden. Den er noe av det kraftigste kvisebehandlingene du får, og sørger for at det ikke oppstår kviser igjen. Så nei, det er ikke troverdig i det hele tatt. 

Ingenting av det bloggere reklamerer for er troverdig. Synes det er teit at hun mener disse pillene gjorde huden hennes perfekt. Det er bare bullshit. Som du sier, hun gikk på ISO kur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, IglePigle skrev:

Om en 14-åring kaller noen en hore, stygg osv så er han faktisk en drittunge. 

Det kan du mene så mye du bare vil. Det er fortsatt en 14-åring, langt fra ferdig utviklet. Og så kommer det en voksen kvinne og selv oppfører seg som en drittunge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, jabx skrev:

Det kan du mene så mye du bare vil. Det er fortsatt en 14-åring, langt fra ferdig utviklet. Og så kommer det en voksen kvinne og selv oppfører seg som en drittunge.

Nå lager du jo unnskyldninger for 14-åringen, som i den alderen faktisk burde visst bedre. En 14-åring er ikke ferdig utviklet, det er sant, men en 14-åring er likevel gammel nok til han/hun burde vite bedre. De fleste tenåringer i dag har lært mye om nettvett og mobbing på skolen, så dette blir for dumt. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
32 minutter siden, jabx skrev:

Dette synes jeg er et interessant perspektiv. Jeg tror at Sophie Elise snart må innse at hun ikke lenger er den som kan gjemme seg bak alderen sin og dermed fraskrive seg ansvar. Hun er ikke lenger en 16 år gammel jente som blogger fra jenterommet i Harstad. Som kunne skrive om hva som helst og bli strøket medhårs fordi hun var ung. Det stilles faktisk store forventninger til en voksen kvinne som har mange lesere. Hun er ikke ungdom lenger, men det ser det jo ikke ut som om hun har reflektert særlig over. Hun fremviser en livvstil som inneholder intet annet enn en selvforherligelse som bare er trist. Barn og unge leser bloggen og blir lurt til å tro at en slik ansvarløs måte å leve på er idealet. Jeg skulle ønske det fantes en motvekt, men når ikke media engang setter spørsmålstegn ved bloggen, da er vel saken tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episodene av bloggerne som går nå er fra den turbulente  tiden til SE og Robin, like før bruddet. Den viser godt hvordan han oppførte seg mot henne (dro på fest, svarte aldri, kom hjem dagen etter osv) og hvordan hun følte det. Jeg får vondt av henne. Blir absolutt ikke overrasket over at Robin har kort lunte. Det kommer frem på Bloggerne også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Milio skrev:

Hun sier at Isotretinoin gjorde huden hennes fri for akne, men at det er denne skinrepair som gjorde den fri for arr og ujevnheter.

Hvis jeg hadde vært yngre og naiv hadde jeg glatt kjøpt disse pillene. Jeg har plagdes i flere år med noen arr i ansiktet, og har fått beskjed av flere leger at det eneste som kommer til å fungere er sterke reseptbelagte kremer og kjemisk peeling. Det provoserer meg da at hun kommer med direkte løgn om virkningen av skinrepair. Mange unge jenter ser på henne som en venninne som anbefaler dette produktet, og tenker ikke tanken på at hun skriver bare for å tjene penger. Det skulle ikke vært lov å lure folk på dette viset:angry:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Milio skrev:

Episodene av bloggerne som går nå er fra den turbulente  tiden til SE og Robin, like før bruddet. Den viser godt hvordan han oppførte seg mot henne (dro på fest, svarte aldri, kom hjem dagen etter osv) og hvordan hun følte det. Jeg får vondt av henne. Blir absolutt ikke overrasket over at Robin har kort lunte. Det kommer frem på Bloggerne også. 

Absolutt good riddens å kvitte seg med en slik selvsentrert, respektløs person i sin nærhet, uansett hvor vondt det gjør og samme hvem man er. Når faren for voldshandlinger manifesterer seg er det gått altfor langt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Cornucopia skrev:

Absolutt good riddens å kvitte seg med en slik selvsentrert, respektløs person i sin nærhet, uansett hvor vondt det gjør og samme hvem man er. Når faren for voldshandlinger manifesterer seg er det gått altfor langt. 

Enig. I mine øyne har SE gjort en håndfull med gode valg. Å dumpe Robin var et av dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for skjermbilde og spekulasjoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der gikk jeg glipp av moroa igjen! Kan noen linke til innlegget i den nettavisen om det som (SELVSAGT!) ble tatt som spekulasjoner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor hun poserer slik på nesten samtlige bilder den siste tiden om hun ikke vil at folk skal forstå hva som var formålet med turen til Istanbul? 

Endret av TallulahBGood
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Det jeg ikke klarer å forstå er hvorfor hun poserer slik på nesten samtlige bilder den siste tiden om hun ikke vil at folk skal forstå hva som var formålet med turen til Instabul? 

Hun klarer vel bare ikke la være å vise frem den nye rumpa si. Hun vil ikke at noen skal vite hva hun har gjort, samtidig vil hun vise frem resultatet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...