Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke. Vanskelig å si om hun faktisk har operert den eller ikke. Det kommer hun garantert ikke til å si med det første. Nå vil hun folk skal spekulere. For alt vi vet kan hun ha brukt photoshop eller push up truse når hun blir tatt bilde av bakfra. Nettopp slik at folk skal spekulere i om hun har operert rumpa. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LeilaS skrev:

Jeg vet ikke. Vanskelig å si om hun faktisk har operert den eller ikke. Det kommer hun garantert ikke til å si med det første. Nå vil hun folk skal spekulere. For alt vi vet kan hun ha brukt photoshop eller push up truse når hun blir tatt bilde av bakfra. Nettopp slik at folk skal spekulere i om hun har operert rumpa. 

Jeg har bare vanskelig for å se for meg at SE skulle reise til en plastisk klinikk i Istanbul to uker etter at venninnen hadde operert nesen der og henge rundt der og ta bilder av seg selv med bandasjer på rumpa i en ukes tid for å skape spekulasjon?

Husk at det finnes Instagram-bevis for at Sara ble operert to uker før SE dro til Istanbul, så Sara var sikkert utskrevet allerede da SE reiste ned, jf. hvor lenge Isabel var der. Dermed måtte SE ha leid seg en hytte for å ta bilder for å skape spekulasjon.

Jeg tror sannheten er litt mer opplagt enn som så.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke fatte og begripe folk vil ta silikon i ræva. Det er jo ikke pent.  Ser bare rart ut hvis man er lav og tynn. Må være ubehagelig å sitte på? Men alle de spekulasjonene hun legger opp til,  herregud kan hun ikke bare si hun har operert ræva?? Blir helt matt av bloggere som legger ut hint og spekulasjoner, men ikke gidder de å si noe. Ja, det er tydelig hun vil alle skal snakke om rumpa si. Hun legger så opp til det. Håper bare ikke hun kommer med et innlegg der hun klager over at folk er så nysgjerrig og ikke kan la ho være I fred. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, smalls skrev:

Kan ikke fatte og begripe folk vil ta silikon i ræva. Det er jo ikke pent.  Ser bare rart ut hvis man er lav og tynn. Må være ubehagelig å sitte på? Men alle de spekulasjonene hun legger opp til,  herregud kan hun ikke bare si hun har operert ræva?? Blir helt matt av bloggere som legger ut hint og spekulasjoner, men ikke gidder de å si noe. Ja, det er tydelig hun vil alle skal snakke om rumpa si. Hun legger så opp til det. Håper bare ikke hun kommer med et innlegg der hun klager over at folk er så nysgjerrig og ikke kan la ho være I fred. 

Hun vil jo IKKE ha fokus på kropp sier hun. Det var jo derfor hun viste fram puppene sine for hele Norge her forleden.   Det er nok også grunnen til at hun hele tiden viser oss bilder av rævva si, siden hun IKKE vil ha fokus på kropp mener jeg! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, DreamOn skrev:

Hun vil jo IKKE ha fokus på kropp sier hun. Det var jo derfor hun viste fram puppene sine for hele Norge her forleden.   Det er nok også grunnen til at hun hele tiden viser oss bilder av rævva si, siden hun IKKE vil ha fokus på kropp mener jeg! 

Det er teit. Er jo tydeligvis det hun vil da. Vil man ikke ha fokus på kroppen ,  så tar man ikke å viser hele puppen for Norge. Det er jo en grunn til hun får noen til å ta bilder av ræva si hele tiden nå :roll:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for spekulasjon, nedsettende kommentar om kropp og skjermbilde fra Instagram

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tidligere litt sansen for henne, men jeg liker henne ikke noe særlig nå. Jeg har truffet henne gjennom felles venner, og synes hun er negativ, sur og ekstremt høy på seg selv og selvopptatt. Det virker som om hun mener at hun er den smarteste og mest unike personen som finnes. Ingen har noe å lære henne, men hun har mye å lære andre. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Bloggleseren skrev:

Regner med at vi med dette innlegget kan legge diskusjonen død om hun har operert rumpa eller ikke?

http://sophieelise.blogg.no/1457881566_blir_vi_aldri_ferdig_.html

I profil er den nå omtrent dobbelt så stor som den var før.

Det kan da ikke herske tvil om at SE oppfordrer selv til diskusjon angående kroppen sin og eventuelle operasjoner med disse bildene. Er gjerne med på å legge denne død, da jeg blir eitrende forbanna av denne dobbeltmoralen hennes; plastiske operasjoner er noe hun angrer på å ha vært åpen om, samtidig er der så viktig at unge mennesker blir opplyst om dette. Hun mener hun er så fornøyd med rumpa si nå, samtidig som hun tier om at den formentlig er endra på, men spille opp under rykter det skal hun! Klikk, klikk og atter klikk.  Pengene strømmer inn, og rundt omkring i hele Norge sitter prepubertale jenter og tenker at "faen, den rumpa ble ganske bra.." 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, KaraThrace skrev:

Det kan da ikke herske tvil om at SE oppfordrer selv til diskusjon angående kroppen sin og eventuelle operasjoner med disse bildene. Er gjerne med på å legge denne død, da jeg blir eitrende forbanna av denne dobbeltmoralen hennes; plastiske operasjoner er noe hun angrer på å ha vært åpen om, samtidig er der så viktig at unge mennesker blir opplyst om dette. Hun mener hun er så fornøyd med rumpa si nå, samtidig som hun tier om at den formentlig er endra på, men spille opp under rykter det skal hun! Klikk, klikk og atter klikk.  Pengene strømmer inn, og rundt omkring i hele Norge sitter prepubertale jenter og tenker at "faen, den rumpa ble ganske bra.." 

Sign. Den dobbeltmoralen hennes tar livet av meg. Er det mulig? Hun ler vel hele veien til banken hun nå. Like ille hele gjengen. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke den har blitt noe større jeg, så på bloggerne forrige uke når hun sto på Classywalk og da så den lik ut som på bilder.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Vitulina skrev:

De sprøyter inn fett fra andre steder på kroppen også.

Sant nok, men da må du ha noe fett å ta. SE er veldig slank og kan umulig ha noe særlig fett til overs. Slike med hennes kroppsfasong må ta silikon. Men som sagt, er veldig usikker på om hun har gjort det eller ikke. Gudene vet 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SE er ikke for slank til at man ikke kunne ha høstet nok fett og omplassert det. Som oftest er det mer enn nok å ta av hos de fleste selv om de er slanke. Derimot ville sannsynligvis styrketrening vært en bedre og billigere investering, men det fordrer jo å gidde å trene 3 ganger i uken en stund. Med rett trening, kan alle få seg en slik eller bedre rumpe. Og man slipper ubehag samt det å ikke kunne sitte på en god stund.

For et forbilde. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, LeilaS skrev:

Sant nok, men da må du ha noe fett å ta. SE er veldig slank og kan umulig ha noe særlig fett til overs. Slike med hennes kroppsfasong må ta silikon. Men som sagt, er veldig usikker på om hun har gjort det eller ikke. Gudene vet 

Hu ene i svenske hollywood-fruer gjorde det i siste sesongen, og hu var også sylslank fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Cornucopia skrev:

SE er ikke for slank til at man ikke kunne ha høstet nok fett og omplassert det. Som oftest er det mer enn nok å ta av hos de fleste selv om de er slanke. Derimot ville sannsynligvis styrketrening vært en bedre og billigere investering, men det fordrer jo å gidde å trene 3 ganger i uken en stund. Med rett trening, kan alle få seg en slik eller bedre rumpe. Og man slipper ubehag samt det å ikke kunne sitte på en god stund.

For et forbilde. 

Lurer på hvor de kan ha tatt fett fra?  Magen? Synes hun er så tynn og virker nesten rart det er nok fett til å fylle opp rumpa. Men hva vet vel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke mye fett som skal til. Det er helt vilt hvordan verden har blitt og hva kvinner velger å gjøre. SE er liten, m hun er ikke en muskelbunt uten fett. Hun har jo alltid hatt kvinnelige former, evig nok fett å ta av (fett har vi alle, jeg sier ikke at hun er fet).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...