vikingmelk Skrevet 6. mars 2016 #461 Del Skrevet 6. mars 2016 Historien om den iscenesatte rompeopersjonen. Tenk at vi er kommet dit at vi diskuterer det. Hun ler hele veien til banken ihvertfall, rompeoperert eller ei. Tar sikkert en snakk om det i Vg Pluss om noen år. For det kan jo ikke bevises at hun har gjort det, kan det vel? Nei, nettopp. Og hun tjener uhorvelig med penger på nettopp det. Jeg liker henne, men jeg liker henne ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 6. mars 2016 #462 Del Skrevet 6. mars 2016 24 minutter siden, vikingmelk skrev: Historien om den iscenesatte rompeopersjonen. Tenk at vi er kommet dit at vi diskuterer det. Hun ler hele veien til banken ihvertfall, rompeoperert eller ei. Tar sikkert en snakk om det i Vg Pluss om noen år. For det kan jo ikke bevises at hun har gjort det, kan det vel? Nei, nettopp. Og hun tjener uhorvelig med penger på nettopp det. Jeg liker henne, men jeg liker henne ikke. Akkurat. Enig med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 6. mars 2016 #463 Del Skrevet 6. mars 2016 Som vanlig har hun ikke sagt et pip i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. mars 2016 #464 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes faktisk det er greit at hun ikke skriver noe om at hun har vært å fikset på rompa eller hva det nå er - dersom det er tilfelle. Det som var dumt var å kaste seg på hypen å disse det som gjør det samtidig som hun eventuelt gjør det selv. Meeeeen.. hun må velge om hun vil fortsette å fabrikere historier/lyve eller la være å kommentere/svare. Å fabrikere/lyve gir nok klikk i et kort perspektiv, men særlig forretningssmart er det ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 7. mars 2016 #465 Del Skrevet 7. mars 2016 Tråden ryddet for avsporing og spekulasjoner, samt svar til dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 7. mars 2016 #466 Del Skrevet 7. mars 2016 Om en går inn på bloggen til Kristin (Styleconnection) og ser på bildene i nyeste innlegg er det et av bare SE fra i dag. Syns å se en viss forskjell fra her: https://www.instagram.com/p/BAshKKEBaWK/ men både vinkel og posering på bildet fra i dag kan ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mars 2016 #467 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Er det denne lenken som burde vært med som dokumentasjon på at en neseoperasjon ble utført for tre uker siden og ikke i forrige uke? (Uten lenker og dokumentasjon av påstander blir alt slettet. Nytter ikke å bare vise til at dokumentasjon finnes, dessverre. ) Endret 7. mars 2016 av Cornucopia La til smiley for å unngå misforståelser 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 7. mars 2016 #468 Del Skrevet 7. mars 2016 28 minutter siden, Cornucopia skrev: Er det denne lenken som burde vært med som dokumentasjon på at en neseoperasjon ble utført for tre uker siden og ikke i forrige uke? (Uten lenker og dokumentasjon av påstander blir alt slettet. Nytter ikke å bare vise til at dokumentasjon finnes, dessverre. ) Takk for lenke, Cornucopia. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mars 2016 #469 Del Skrevet 7. mars 2016 37 minutter siden, Bloggleseren skrev: Takk for lenke, Cornucopia. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banks Skrevet 7. mars 2016 #470 Del Skrevet 7. mars 2016 Den 6. mars 2016 at 14.18, Bloggleseren skrev: Så Sara reiste ned før Sophie Sorry siteringen. Hengt seg opp som vanlig. Denne skulle til cornucopia. Det er feil bilde. Får ikke til å legge inn lenke. Men bildene av Sara er nr 23 og 24 lagt ut for 2 uker siden, sammen med 2 andre på begge bildene. På klinikkens instagram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 7. mars 2016 #471 Del Skrevet 7. mars 2016 6 minutter siden, Cornucopia skrev: Ah, jeg visste ikke at det ikke var lov å lenke hele bildet.. beklager! Jeg limte inn lenken også ble det et bilde Her er url til bildet Sara har kommentert på som er 2 uker gammelt når jeg skriver dette: Instagram Her er to andre: bilde 1 bilde 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mars 2016 #472 Del Skrevet 7. mars 2016 Sånn, prøver på nytt. Denne gangen med rett jente og navnet på jenta. 3u på min insta-feed. Ingen spekulasjoner. Den som har lyst til det, kan kopiere lenken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mars 2016 #473 Del Skrevet 7. mars 2016 Haha, da er det nok lenker i tråden til fri benyttelse, så da rusler jeg ut. Ville bare rette opp :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mars 2016 #474 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) Det er en stund siden nesen min ble operert, og det var bittelitt mer omfattende enn bare "pynting". Jeg lå på sykehus i tre dager, gips og tamponger samt sting ble fjernet etter 6 eller 7 dager, og da ble siste kontroll foretatt. Det var i utlandet mens jeg var på ferie, og ferien fortsatte etter operasjonen. Siden dette er en stund siden, antar jeg at liggetiden på sykehus og tid frem til etterkontroll er kortere enn dengang, uten at jeg er skråsikker på dette. Men det er altså fullt mulig å operere en nese i utlandet og komme hjem uten synlige tegn til operasjon i løpet av en uke. Edit: blåmerker etter operasjonen sminker man bort. Innlegg ryddet for avsporing Nordvesta, mod. Endret 8. mars 2016 av Cornucopia Det som er ryddet for avsporing var følgende: Hets og sjikane? Sukk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 7. mars 2016 #475 Del Skrevet 7. mars 2016 Etter å ha sett på bildet av henne fra i dag her og sammenlignet med det en har sett av henne før, når noen har tatt et bilde av henne uten at hun poser eller hun har blitt filmet, syns jeg ikke det ser ut som rompa hennes er noe særlig annerledes. Så den nye episoden av Bloggerne i dag, der var den ganske lik som nå syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 7. mars 2016 #476 Del Skrevet 7. mars 2016 41 minutter siden, Bloggleseren skrev: Sååå... hvis det ikke er nødvendig med etterkontroll etter tre uker, hvorfor dro Sara ned igjen? Eller har hun kanskje vært på ferie i Istanbul i mellomtiden og bare truffet SE for en foto-op en dag SE dro inn til byen? Edit: Eller dro Sara ned nå for å støtte SE og ikke omvendt? SEs historie om at hun dro ned for å støtte Sara som gjennomgikk en operasjon for tre uker siden, stemmer iaf ikke, med mindre hun foretok en tidsreise, da. http://sophieelise.blogg.no/1456404493_la_oss_snakke_om_vikt.html Her sitter hun alene på flyplassen fordi venninnen hadde reist med et tidligere fly ... Sånn ca en uke før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2016 #477 Del Skrevet 7. mars 2016 49 minutter siden, literally skrev: Etter å ha sett på bildet av henne fra i dag her og sammenlignet med det en har sett av henne før, når noen har tatt et bilde av henne uten at hun poser eller hun har blitt filmet, syns jeg ikke det ser ut som rompa hennes er noe særlig annerledes. Så den nye episoden av Bloggerne i dag, der var den ganske lik som nå syns jeg. Tror i alle fall ikke hun har operert rumpa. Enten har Sarah operert nesen eller Sophie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 7. mars 2016 #478 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) 19 minutter siden, LeilaS skrev: Tror i alle fall ikke hun har operert rumpa. Enten har Sarah operert nesen eller Sophie Sara har definitivt operert nesen. Men to uker før Sophie Elise reiste til Istanbul. Og Sophie Elise har ikke operert nesen, for vi har sett bilder av ansiktet hennes hele veien. Endret 7. mars 2016 av Bloggleseren 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 7. mars 2016 #479 Del Skrevet 7. mars 2016 (endret) 9 minutter siden, Bloggleseren skrev: Sara har definitivt operert nesen. Men to uker før Sophie Elise reiste til Istanbul. Og Sophie Elise har ikke operert nesen, for vi har sett bilder av ansiktet hennes hele veien. Sophie Elise har i hvert fall ikke operert rumpa, for den ser helt lik ut. Endret 7. mars 2016 av literally 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 8. mars 2016 #480 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) http://sophieelise.blogg.no/1457300513_norsk_ungdom_blir_ver.html Hele blogginnlegget handler om hvordan unge mennesker er dumme og mentalt late og lever i en digital liksom-verden. Jeg må ærlig innrømme at jeg KANSKJE hadde lest teksten hennes med et åpent sinn - dersom hun ikke hadde illustrert den med et lolita-bilde av seg selv. Verden er gal. Innlegg redigert for ryddet sitat Nordvesta, mod. Endret 8. mars 2016 av Nordvesta Korrektur, manglet en versal etter punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå