Gå til innhold

lite tillit/ingen sexlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pågrunn av utroskap har jeg mistet så ufattelig mye tillit til mannen min... 
Jeg har sagt at vi skal prøve å komme oss gjennom dette,men det er så ufattelig mye vanskeligere enn jeg først trodde. 
I tillegg har det oppstått en situasjon hvor mannen min har har mistet jobben sin på grunn av seksuell adferd mot en kvinnelig kollega. 
Vi er bodsatt i nordnorge og det er overhode ikke flust av jobber her vi bor... 
Før denne siste episoden snakket vi om barn... Vi er gift og jeg har sluttet på prevansjon... 
Etter dette som skjedde da han mistet jobben så kjenner jeg at bare han holder rundt meg så får jeg nærmest panikk, og jeg har flere ganger bare måttet ta bort hendene hans å gå ut av situasjonen fordi jeg føler meg kvelt. 
Jeg tar på meg ekstra vakter i bedriften jeg jobber i og spør om overtid når jeg vet det er mulig,fordi jeg ikke orker å komme hjem.... Det høres jo bare tragisk ut, men det er det kanskje også... 
Når det kommer til sex så gjør jeg alt jeg kan for å unngå det. Jeg er ikke kåt,blir ikke kåt og det siste jeg vil er og ha sex. 

Vi har vært to ganger til familieterapaut uten at det ser ut til og ha noe effekt foreløpig... 
Han beklager seg for alt som har skjedd og forklarer det med at han trenger oppmerksomheten og at han liker at andre setter pris på han(???)

Er det noe som helst håp for oss? 
Andre som har bært gjennom dette? 

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke og tro lenger på noen måte. 

Anonymkode: 5212a...bd0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hm, forstår deg godt ❤️at han opptrer slik som feks på jobben er svært dårlig av han uansett hvilken grunn han mener han har. Samme med utroskap, ville IKKE planlagt barn np, hadde begynt pp piller igjen uansett var jeg deg. Du må nok finne ut av om du vil være i dette forholdet. Kanskje du kan snakke med en psyk sykepleier for å lufte dine tanker. Er gratis og du kan bestille time uten legetime. Alle kommuner har tilbud, og ofte kort ventetid. Lytt til deg selv og vær ærlig med deg selv 🧡🧡🧡

Anonymkode: 15ecc...b83

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

I tillegg har det oppstått en situasjon hvor mannen min har har mistet jobben sin på grunn av seksuell adferd mot en kvinnelig kollega. 
Vi

Anonymkode: 5212a...bd0

Dette høres alvorlig ut. Det er nesten så jeg ikke tror det er framtid med en slik mann. 

Anonymkode: 35945...d95

AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt meg godt om før jeg fikk barn med en som han! Har opplevd gjentatte utroskap fra en samboer, prøvde å tilgi, men det gjentok seg. Tilslutt fant jeg ut at jeg måtte komme meg ut av forholdet. Følte jeg ble tråkket på og selvtilliten ble dårlig. Har det i dag godt, ønsker deg lykke til.

Anonymkode: fae19...b34

Skrevet

Det høres ut som du er ferdig med ham. 

Jeg hadde gått. Tror du får det bedre uten en som er utro og må ha bekreftelse fra andre kvinner, og tydeligvis tar seg til rette når han ikke får det? 

Skrevet

Forhold bygges på kjærlighet og tillit. Han har her satt kjærligheten i tvil ved å være utro og enda verre, han har mistet jobben fordi han har hatt seksuell adferd på jobben. Det betyr at mange på jobben vet om grunnen for at han måtte slutt. 

Så det er ikke noe rart at du føler avsky for han. En ting er at han har vært utro, noe som er ille nok, men jeg vil tro han har påført deg stor skam for hans oppførsel på jobben.

Derfor: For all del ikke vær intim med han før du kjenner en lyst til det og da tenker jeg også klemming.

Hva du skal gjøre er opp til deg, men forhold bygges på kjærlighet og tillit. I alle tilfeller vil du/dere ha en lang vei å gå for få det bra sammen og det vil være en lang kamp - orker du ta denne kampen?

Ønsker deg alt godt og lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...