Gå til innhold

Hva er deres fetisj?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Familytree
4 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Hva er du tilhenger av da?

Jeg er tilhenger av eksperimentering og tilfredshet med partner, gjør det vi vil prøve uten frykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lage TOMATSUPPE, -Med Extra nudler, -og mye grillpølser i,- Klokka 0359...

a.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Hmmmm....... Med unntak av buttplugg i urinrøret og menn som driter i skogen praktiserer jeg alt i denne tråden. Jeg er vanilje 90% av tiden, men over tid er variasjonen helt vill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, abrasiveRefraction skrev:

Er du en jente da? Isåfall helt normalt.

Jeg hadde tenkt å holde meg vekke. men..

HVORFOR var kjønn viktig i denne sammenhengen? Personer av alle kjønn kan tenne på denne fetishen!
Hvorfor skal man prøve å gjøre det enda vanskeligere for menn å snakke om dette? 

Til OP: Prøv fetlife, der er det mange grupper om denne type fetish, og det er helt anonymt 😃

Anonymkode: 070b7...f6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukkersøte asiatiske ungjenter i cosplay eller skoleuniform.

Anonymkode: 14cfb...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bleier (og bare bleier). Kun tissing, ikkje nr 2. Men kun periodevis, noko som er rart. Har hatt null interesse for det på lenge, så kjem det sterkt tilbake. Mannen min veit om det. Han er ok med det, men ikkje spesielt interessert. Ellers liker eg å bli dominert i senga. Submissiv. Vaniljesex er greitt og. Variasjon er fint.

Anonymkode: 8e8c3...9e3

Dette er akkurat som jeg skulle sagt det selv. 

Er mann og kona tenner dessverre heller ikke på dette. Også her går det i bølger, men det kommer tilbake. Hatt det slik så lenge jeg kan huske.

Anonymkode: f037b...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Alterego666 skrev:

Hmmmm....... Med unntak av buttplugg i urinrøret og menn som driter i skogen praktiserer jeg alt i denne tråden. Jeg er vanilje 90% av tiden, men over tid er variasjonen helt vill.

Jeg lo godt av denne. 😂

Anonymkode: 6fb23...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lo godt av denne. 😂

Anonymkode: 6fb23...f68

Jeg også, egentlig. Alt er love.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 22.39, abrasiveRefraction skrev:

Akkurat nå er det å pule urinrøret siden @visp minte meg på om det er noe man kan gjøre.

Gjerne mens hun er bundet fast og hjelpesløs. 

Håoer du tuller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Min fetisj er å ta meg bleie og bæsje i den:) , er ikke greit, men liker å gå i rundt offentlig og folk både kommenterer drittlukten og synet av bleia mi som er so full av bæsj att d tyder ut av sidene på bleia mi og oppover ryggen:) og kommenterer att d er på tide med bleieskift på meg:)

Anonymkode: e8e95...a96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2019 den 0.33):

Vet ikke om det er direkte fetisj, men jeg tenner spesielt på godt modne damer, 55+.  Er i 30-åra.

Anonymkode: b45b9...9d6

Samme her.  Fikk min første 50+ som 24 åring, og ble "hekta".   Nå er jeg 50+ selv, og det finnes mange flotte 70+ (som ikke nødvendigvis ser så gamle ut).

Anonymkode: b45b9...9d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 14.8.2019 den 1.00):

Tenner på å dominere menn. Binde dem fast, ta dem med strapon, ydmyke dem, få dem til å svelge sin egen sæd osv. Ikke veldig unormal fetisj, men heller ikke normal. Utfordrende nok å finne en partner, i tillegg må han jo også matche meg seksuelt. 

- Kvinne 29. 

Anonymkode: 0eb3f...93d

Det er absolutt noe jeg kunne tenke meg å være med på som en gjensidig seksuell lek og samspill. Så kunne jeg bundet deg, tatt på strapon og tatt deg i dp, etter å ha fylt deg opp tatt en skje og samlet opp det som rant ut og matet deg....

Anonymkode: 1a274...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2019 den 1.00):

Tenner på å dominere menn. Binde dem fast, ta dem med strapon, ydmyke dem, få dem til å svelge sin egen sæd osv. Ikke veldig unormal fetisj, men heller ikke normal. Utfordrende nok å finne en partner, i tillegg må han jo også matche meg seksuelt. 

- Kvinne 29. 

Anonymkode: 0eb3f...93d

Du er i en drømme situasjon som kvinne. Det er vanvittig mange menn som ønsker dette inkludert meg selv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en del fetisjer og ting som tenner meg:

bleier: jeg liker å bruke bleier og da er det den deilige varme tjukke følelsen mellom beina som er pirrende og hvordan den vokser når man tisser i den. Noen med denne fetisjen liker å oppføre seg som en baby men det er ikke meg. 

latex: jeg elsker synet av tettsittende latex klær på kvinner, hvordan det skinner og følelsen av å ta på det samt lyden den lager.

wam/slime/ gunge: jeg liker å bli dynket i slimete grisete rennende ting.

femdom/ydmykelse: jeg liker kvinnelig dominans, og det er mange aspekter av dette, men jeg har funnet ut at det jeg liker mest er å bli ydmyket og nedverdiget av det motsatte kjønn. Og da spesielt en spesiell setting, i konkurransesettinger hvor lagene er fordelt i jentene mot guttene. Hvor jentene vinner og ydmyker guttene for det verbalt, tett etterfulgt av en ydmykende straff gjerne noe av det som står over her 👆

mann: 35 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Unge kvinner med smalt liv, brede hofter og små bryster i jeans og tettsittende topp uten bh under. Om det kan karakteriseres som en fetisj.

Anonymkode: b47de...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker å bli dominert. Har en type som liker å dominere. Win-win.

Anonymkode: cbe44...2a2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K48

- jeg fantaserer om at jeg er en slags sexhjelper. Blir veldig kåt av tanken på å få være til glede og nytelse for menn som er utsultet på å kna og suge på deilige store pupper. 
Er litt usikker på om dette kalles en fetisj eller bare en gjentakende fantasi…

Anonymkode: e455b...b1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...