Gå til innhold

BH til kjole med bar rygg

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha en kjole i ganske tynt stoff med bar rygg og lurte på om noen av dere har noen erfaring med dette og hva slags bh dere brukte?

Jeg har sett på de bh-ene som er av to silikon-tape biter som festes sammen foran mellom brystene og som skal holde brystene sammen og oppe? Noen som har noe +- med denne eller andre råd?

Tusen takk på forhånd

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte mitt undertøy hos Christiane i nettbutikken. Undertøyet der er flott, det går så langt ned i ryggen at du fint kan bruke det på kjoler som går langt ned i ryggen. Også holder det utstyret oppe. Strapless BH gjør ikke stort, ihvertfall ikke når du har c-d cup.

Mari.

Skrevet

Ei venninne av meg har brukt bryst-tape under en kjole, og hun anbefalte det. Vondt å ta av, men det holdt hele kvelden :) Og hun er en stor B eller en liten C...

By the way: Jeg skal ha strapless BH, er C-cup og ser ikke problemet med det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke noe problem med å ha strapless BH, men hvis du ser på den kontra det og ha ordentlig undertøy så ser du faktisk forskjell.

En strapless BH har ikke nok hold til en hel dag, kontra et undertøy med spiler som holder oppe. Sånn er det bare.

Mari

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan uansett ikke ha strapless for ryggen er bar til 20cm over rumpesprekken.

Andre som har noen ideer/meninger?

Tusen takk

Gjest Anonymous
Skrevet

Fooresten, var du hvor venninnen din fikk kjøpt brysttapen? I 'min' brudesalong hadde de bare disse tynne silikon-putene som en limer på puppene?

Skrevet

Det var ikke i en brudesalong, det var under en selskapskjole hun brukte den. Synes å huske at hun var i en undertøysbutikk og kjøpte den...

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kjøpte mitt undertøy hos Christiane i nettbutikken. Undertøyet der er flott, det går så langt ned i ryggen at du fint kan bruke det på kjoler som går langt ned i ryggen. Også holder det utstyret oppe. Strapless BH gjør ikke stort, ihvertfall ikke når du har c-d cup.

Mari.

Bare pass på om du skal kjøpe torsolettet der, har man bittelitt fett på ryggen så krøller dette seg sammen og det er ikke så fint om du har en kjole med bar rygg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...