Gå til innhold

Hvis man glemmer reiseforsikring

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også spart mange tusen kr. Forsikringsselskapene er noen gribber som tjener grovt med penger. Og ofte når folk får problemer og skal bruke forsikringen så er forsikringsselskapet smarte og finner frem noe med små skrift så de slipper å punge ut. 

Jeg har sikkert spart 30 K de siste 15 årene på å droppe reiseforsikring og innboforsikring. Det kan man reise mange sydenturer for. 

Folk er paranoide og hysteriske som på død og liv skal forsikre alt. Uansett om man blir dødelig syk og skadet så plikter alle leger i alle land å redde liv. Akkurat som sjømenn er pliktig til å redde andre i havsnød. 

Anonymkode: 7320c...6c0

Poenget er at de ikke gjør dette GRATIS. Du blir gjeldsatt for livet, for sykehusbehandling du har mottatt pga manglende reiseforsikring. 

Du tror sikkert at du bare kan reise fra sykehuset når du er frisk igjen etter f.eks. en trafikkskade, og ikke betale en krone for noe? De inndrar passet ditt til du har gjort opp for deg, du kommer deg ikke hjem en gang!

Anonymkode: f67ff...0e8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har spart mange tusen på å aldri kjøpe forsikring verken til meg selv eller familien. Reiser flere ganger i året.

Mange flere tusen kommer til å bli spart i fremtiden :)

Det er nettopp slike sparetiltak av den typen som gjør at vi har økonomi til å reise mye.

Anonymkode: a27f4...733

Helt til det skjer noe, så har du ikke spart noe som helst. Dersom du har barn med på reisen vil jeg si du er en dårlig far\mor. Men det finner du ut av når di sitter i saksa med en stor sykehusregning. Forhåpentligvis er du en av de som kun reiser i Europa, gjerne Gran Canaria for du har ikke råd til mer da mesteparten går til alkohol mens unga ser deg dritings gatelangs griserosa positur.

Anonymkode: 226a8...080

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...